Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat is zo gemaakt, zet maar eens een beker met melkpoeder in de magnetronquote:Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef DaMart het volgende:
Wie heeft er een melkpoederbom gemaakt?
Gooi het maar eens over je kampvuurquote:Op maandag 30 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is zo gemaakt, zet maar eens een beker met melkpoeder in de magnetron
jullie bellen mekaarquote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
Dan krijg je mn collegatje aan de lijn
of als ze in gesprek is, mij
je leest nietquote:
jah das het zelfde met zaagsel.. lucht enzoquote:Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi het maar eens over je kampvuur.
Tip... hard wegrennen.
Ik heb ze beiden gezienquote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit
lees wel hun posts, maar zie ze nooit
Nu ben ik jaloersquote:
quote:
ja, maar de zaagselbom was lang zo leuk nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah das het zelfde met zaagsel.. lucht enzo
oh ik mis schei- en natuurkunde ineens
Hij hoort iets van muck met 2 mannen en komt meteen loeren...quote:
dat had ik gemist, ik kwam op de bommelding afquote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij hoort iets van muck met 2 mannen en komt meteen loeren...
[ afbeelding ]
pijpetuitje balkanker banaanvraagquote:Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat had ik gemist, ik kwam op de bommelding af
True, maar poedermelk is dan ook fijnerquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, maar de zaagselbom was lang zo leuk niet.
Jij test google?quote:
dat is een treintjequote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Muck het volgende:
dat zijn woorden die je op meerdere manieren kunt lezen
Net als bommelding
wie heeft zicht nou nooit afgevraagd wat een bommel-ding was?
je lokt flesquote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Muck het volgende:
Net als bommelding
dat is de piemel van Olie B. Bommelquote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Muck het volgende:
Net als bommelding
ah, je bent er weerquote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is de piemel van Olie B. Bommel
ik was aan het genieten van mijn nieuwe superstille elite 360quote:
wraawquote:Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was aan het genieten van mijn nieuwe superstille elite 360
dat klinkt als een scheermesje van gilletequote:Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was aan het genieten van mijn nieuwe superstille elite 360
quote:Op maandag 30 november 2009 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt als een scheermesje van gillete
quote:
Ik ookquote:
jouw username ookquote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Zo kun je wel heel veel woorden verdraaien
teveel eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Zo kun je wel heel veel woorden verdraaien
of gewoon de betekenis: vrouwelijkquote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
jouw username ook
je kunt het opvatten dat je van lady´s liked of dat je bijna op een lady liked
een dubbeledubbeledubbele betekeninsquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of gewoon de betekenis: vrouwelijk
door de niet-kleuters ook wel driedubbel genoemdquote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
een dubbeledubbeledubbele betekenins
quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
basalt, doodsteken, cokesmokkel, kerstomaatje, kwartslagen, loodspet, massagebed, minister,
pijplasser, rijstrook, tabaksteler, valkuil.
het was iets met peosjes tochquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of gewoon de betekenis: vrouwelijk
quote:
quote:
jij ook al?quote:
quote:
waarquote:
bewijsquote:
mag ik de jouwe eens zien danquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
sterker nog iedereen in dit topic heeft twee tieten
quote:
dat zijn er al 4quote:
maar niet iedereen heeft 2 ballenquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
jij vindt manboobs opwindend?quote:
en als ik dat aan jou vraag?quote:
kloptquote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar niet iedereen heeft 2 ballen
Ik niet. Manboobs niet present. Telbare ribben welquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
quote:
quote:Rode katten zijn het populairst. "Het is wetenschappelijk bewezen dat rood een kleur is waarvan mensen vrolijk worden."
ik ga mijn ava aanpassen denk ikquote:De rode kater praat regelmatig met de lezers over dingen die hem dwars zitten of die hem (en jou?) bezighouden. Soms gaat het gesprek over het nieuws, soms over dat hij een jeweetwel-kater is.
Als je nog nooit met hem hebt gepraat over dat hij een jeweetwel-kater is, dan weet je ook niet wat jeweetwel-kater eigenlijk betekent. Het betekent dat de Rode Kater gecastreerd is. En dat vindt hij best vervelend, hij is er soms heel verdrietig over.
Verder is de Rode Kater ook een idealist. Een wereldverbeteraar. Als Loedertje bijvoorbeeld weer eens een onschuldige muis aanvalt, beschermt de Rode Kater de muis en geeft Loedertje een tik. Maar als de muis dan roept dat hij Loedertje nog een tik moet geven, geeft de Rode Kater de muis een tik.
ohw, ben jij het vriendje van pienquote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Klonk het volgende:
Dan zouden ze mijn lieve zwarte Pientje eens moeten zien, beest is een en al knuffel
ik voer Pien elke dagquote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, ben jij het vriendje van pien
Ah de kattenbak is aan de beurtquote:
ja, klinkt raar dat is een zenmoment voor mij, lekker dom klusjequote:
maar oh zo belangrijkquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, klinkt raar dat is een zenmoment voor mij, lekker dom klusje
Scherpquote:
niet bij Indahquote:
Je bent goed bezigquote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef Klonk het volgende:
zo, kattenbakken gedaan, ze hebben te eten, baasje is onder de douche geweest, ik ben klaar voor vanavond
en dan wil je niet weten wat ik al gedaan heb vandaagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fhaquote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
helluh
hihi, die leuke jongen van de FRS was er weer vandaag
Fhaquote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
helluh
hihi, die leuke jongen van de FRS was er weer vandaag
quote:Op maandag 30 november 2009 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
poes van klonk
Poes heet PientjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
fha
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Nee zeg, anders kreeg ik er zeker gratis sla bij ook nog?quote:
Jij altijdquote:Op maandag 30 november 2009 15:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee zeg, anders kreeg ik er zeker gratis sla bij ook nog?
Ik eet eigenlijk alleen sla in de zomerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |