quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
basalt, doodsteken, cokesmokkel, kerstomaatje, kwartslagen, loodspet, massagebed, minister,
pijplasser, rijstrook, tabaksteler, valkuil.
het was iets met peosjes tochquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of gewoon de betekenis: vrouwelijk
quote:
quote:
jij ook al?quote:
quote:
waarquote:
bewijsquote:
mag ik de jouwe eens zien danquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
sterker nog iedereen in dit topic heeft twee tieten
quote:
dat zijn er al 4quote:
maar niet iedereen heeft 2 ballenquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
jij vindt manboobs opwindend?quote:
en als ik dat aan jou vraag?quote:
kloptquote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar niet iedereen heeft 2 ballen
Ik niet. Manboobs niet present. Telbare ribben welquote:Op maandag 30 november 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
quote:
quote:Rode katten zijn het populairst. "Het is wetenschappelijk bewezen dat rood een kleur is waarvan mensen vrolijk worden."
ik ga mijn ava aanpassen denk ikquote:De rode kater praat regelmatig met de lezers over dingen die hem dwars zitten of die hem (en jou?) bezighouden. Soms gaat het gesprek over het nieuws, soms over dat hij een jeweetwel-kater is.
Als je nog nooit met hem hebt gepraat over dat hij een jeweetwel-kater is, dan weet je ook niet wat jeweetwel-kater eigenlijk betekent. Het betekent dat de Rode Kater gecastreerd is. En dat vindt hij best vervelend, hij is er soms heel verdrietig over.
Verder is de Rode Kater ook een idealist. Een wereldverbeteraar. Als Loedertje bijvoorbeeld weer eens een onschuldige muis aanvalt, beschermt de Rode Kater de muis en geeft Loedertje een tik. Maar als de muis dan roept dat hij Loedertje nog een tik moet geven, geeft de Rode Kater de muis een tik.
ohw, ben jij het vriendje van pienquote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Klonk het volgende:
Dan zouden ze mijn lieve zwarte Pientje eens moeten zien, beest is een en al knuffel
ik voer Pien elke dagquote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, ben jij het vriendje van pien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |