Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat is zo gemaakt, zet maar eens een beker met melkpoeder in de magnetronquote:Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef DaMart het volgende:
Wie heeft er een melkpoederbom gemaakt?
Gooi het maar eens over je kampvuurquote:Op maandag 30 november 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is zo gemaakt, zet maar eens een beker met melkpoeder in de magnetron
jullie bellen mekaarquote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
Dan krijg je mn collegatje aan de lijn
of als ze in gesprek is, mij
je leest nietquote:
jah das het zelfde met zaagsel.. lucht enzoquote:Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi het maar eens over je kampvuur.
Tip... hard wegrennen.
Ik heb ze beiden gezienquote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit
lees wel hun posts, maar zie ze nooit
Nu ben ik jaloersquote:
quote:
ja, maar de zaagselbom was lang zo leuk nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah das het zelfde met zaagsel.. lucht enzo
oh ik mis schei- en natuurkunde ineens
Hij hoort iets van muck met 2 mannen en komt meteen loeren...quote:
dat had ik gemist, ik kwam op de bommelding afquote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij hoort iets van muck met 2 mannen en komt meteen loeren...
[ afbeelding ]
pijpetuitje balkanker banaanvraagquote:Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat had ik gemist, ik kwam op de bommelding af
True, maar poedermelk is dan ook fijnerquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, maar de zaagselbom was lang zo leuk niet.
Jij test google?quote:
dat is een treintjequote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Muck het volgende:
dat zijn woorden die je op meerdere manieren kunt lezen
Net als bommelding
wie heeft zicht nou nooit afgevraagd wat een bommel-ding was?
je lokt flesquote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Muck het volgende:
Net als bommelding
dat is de piemel van Olie B. Bommelquote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Muck het volgende:
Net als bommelding
ah, je bent er weerquote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is de piemel van Olie B. Bommel
ik was aan het genieten van mijn nieuwe superstille elite 360quote:
wraawquote:Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was aan het genieten van mijn nieuwe superstille elite 360
dat klinkt als een scheermesje van gilletequote:Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was aan het genieten van mijn nieuwe superstille elite 360
quote:Op maandag 30 november 2009 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt als een scheermesje van gillete
quote:
Ik ookquote:
jouw username ookquote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Zo kun je wel heel veel woorden verdraaien
teveel eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Zo kun je wel heel veel woorden verdraaien
of gewoon de betekenis: vrouwelijkquote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
jouw username ook
je kunt het opvatten dat je van lady´s liked of dat je bijna op een lady liked
een dubbeledubbeledubbele betekeninsquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of gewoon de betekenis: vrouwelijk
door de niet-kleuters ook wel driedubbel genoemdquote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
een dubbeledubbeledubbele betekenins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |