Meen je dat serieus? Ik haal ongeveer 38mbit... En nee het ligt niet aan mijn crappy verbinding want met een test met 2 eweka accounts haal ik zelfs 52mbitquote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef craftyvirus het volgende:
ziggo 50mbit icm met eweka = 48mbit usenet downloaden..
Hoezo je betaalt toch gewoon je abonnement? Als het niet werkt, geld terug lijkt me.quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef KoekjesTwister het volgende:
Je download maandelijks tientallen gigabytes voor slechts 7.50 euro. En dan ga je zeuren omdat het er 24 uur uit ligt.
Ja, Eweka heeft de verplichting jou deze dienst te leveren, maar ik vind dat je voor dit soort bedragen, bij een bedrijf dat zo geweldig presteert, niet moet klagen.
Ik ben van mening dat bij een bedrijf als Eweka het acceptabel is dat ze een enkele keer down zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoezo je betaalt toch gewoon je abonnement? Als het niet werkt, geld terug lijkt me.
quote:10.1 Eweka Internet Services B.V. is niet aansprakelijk indien een tekortkoming in de nakoming het gevolg is van omstandigheden die niet aan haar toerekenbaar zijn. Te denken valt hierbij aan storingen in de elektriciteitsvoorziening of andere storingen welke Eweka Internet Services B.V. niet te verwijten vallen, internationale conflicten, arbeidsongeregeldheden onder het personeel van Eweka Internet Services B.V. of enige derden die diensten aan Eweka Internet Services B.V. leveren, boycotacties of maatregelen van enige overheid. Deze opsomming is niet limitatief.
Of Fok! op Ewaka?quote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef Oldbie het volgende:
Eweka begint een beetje op Fok! te lijken
D'r komt hier met horten en stoten wat binnen, de servers zullen wel een lichtelijke piekbelasting krijgen op dit moment met alle wachtene leechers die staan te proberen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef Thomas B. het volgende:![]()
De queue die ik had staan is ineens 70MB kleiner. Er gebeurt iets. Snelheid is nog steeds 0 though
quote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Askie het volgende:
We zijn op dit moment bezig zoveel mogelijk weer up te brengenNog even geduld fokkers!
quote:[21:37:53] Level: HIGH SERVER=newsreader73.eweka.nl, MSG=500 What?
Begin maar bij newsreader1quote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Askie het volgende:
We zijn op dit moment bezig zoveel mogelijk weer up te brengenNog even geduld fokkers!
Ja, de newsserver met de beste prijs-kwaliteit is inderdaad baggerquote:Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef Drinky het volgende:
eweka is bagger
Dat doe ik niet meer (zo'n grote que opbouwen). Tijd terug een nieuwe beta van newsleecher geinstalleerd en mijn hele que wegquote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
Werkt weer
1869094.16 ⁄ 1869576.74 MB Remaining
Hier 1,02 MB/sec inmiddelsquote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef marcel-o het volgende:
mn que staat in de FTD watchlist.
keer een win-crash en alles kwijt![]()
t werkt nu maar kom niet hoger dan 400 kb/s
back to the oldtimes
ik sla zo nu en dan die database map op jaquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hier 1,02 MB/sec inmiddels![]()
FTD watchlist is prima, moet je wel voordat je een image terugzet niet vergeten je watchlist even op de server te zetten (als je vriend van ftd bent). Was ik een keer vergeten, ben je evenver van huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |