Hoe moet ik nu de nieuwe Simpsons/Family Guy/American Dad/The Cleveland Show downloaden!quote:Stroomstoring 30/11
Geachte klant,
Op dit moment ondervinden wij een gedeeltelijke stroomstoring in ons datacenter in Amsterdam. Hierdoor is het usenet platform mogelijk niet bereikbaar.
Wij doen ons best om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen, echter deze is van een dusdanige aard dat wij nog geen ETA kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak.
Eweka Internet Services
Het gaat om het principe.quote:Op maandag 30 november 2009 10:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Die shows haal je zelfs op de meest brakke publieke tracker nog met volle snelheid binnen.
Torrents idd.quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu de nieuwe Simpsons/Family Guy/American Dad/The Cleveland Show downloaden!![]()
Klacht: Terug moeten naar streamen/torrents.
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef deepart het volgende:
Dat is zuur, zullen ze nu ook data missen van alles wat in die downtijd is gepost?
FTP is alleen leuk als je er tijd voor hebt. Usenet met hoge retentie zoals bij Eweka is een stuk relaxter, gewoon af en toe de schade inhalen door een berg te downloaden. Trager, maar met mjin Telfort verbinding haal ik never nooit niet 16.75MB.squote:
Ik haal hem hier gewoon binnen hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 11:57 schreef tralalala het volgende:
Hier werkt hij ook niet.![]()
Ik wil Dexter kijken...![]()
![]()
En betaal je 30 dollar per maand, nee dank jequote:Op maandag 30 november 2009 12:31 schreef nightsleeper het volgende:
Eweka. Neem dan Giganews, dan download je gewoon met de volledige snelheid van je verbinding.
Natuurlijk heeft een server een UPS. Maar afhankelijk van het budget hoeft dit geen sterke UPS te zijn, je kunt er ook voor kiezen om bij een stroomstoring de servers veilig af te sluiten, zodat je geen corruptie van data hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Kaneel het volgende:
M'n thuisserver heeft zelfs een UPS. En datacenters hebben UPS + aggregraten.
Maar vandaar.
Met Eweka ook. Moet ie het wel doen natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 12:31 schreef nightsleeper het volgende:
Eweka. Neem dan Giganews, dan download je gewoon met de volledige snelheid van je verbinding.
Er valt hier nog steeds niets te downloaden...quote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef willempjewever het volgende:
Hoe staat het met de storing?
Mwha, zelfs met het snelste Ziggo abbotje haal je al niet meer de max snelheid daar...quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Met Eweka ook. Moet ie het wel doen natuurlijk.
damn, hopelijk duurt het niet dagenlang, heb een paar nzb's die al 220 dagen oud zijn en moet daar wel wat haast mee gaan maken.quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er valt hier nog steeds niets te downloaden...
Dat is een ander verhaal. Als je een fatsoenlijke adsl-verbinding hebt moet je gewoon je max kunnen halen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Mwha, zelfs met het snelste Ziggo abbotje haal je al niet meer de max snelheid daar...
ADSL2 doet maximaal 24 megabit per seconden. Als je naast de centrale woont.quote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Als je een fatsoenlijke adsl-verbinding hebt moet je gewoon je max kunnen halen.
Jah maar dat staat dus los van Eweka en is erg afhankelijk van je provider. Onze buren hebben adsl van Online en die halen die 24 mbit wel, maar ik kom met m'n Alice adsl niet eens voorbij de 10 mbit. Maar dat ligt niet aan Eweka lijkt me.quote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
ADSL2 doet maximaal 24 megabit per seconden. Als je naast de centrale woont.
Jawel, ik kan bijvoorbeeld het hoogste halen in de buurt. Maar mijn buren niet. Ligt er maar net aan hoe de kabels in de grond liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jah maar dat staat dus los van Eweka en is erg afhankelijk van je provider. Onze buren hebben adsl van Online en die halen die 24 mbit wel, maar ik kom met m'n Alice adsl niet eens voorbij de 10 mbit. Maar dat ligt niet aan Eweka lijkt me.
Dan ligt het toch aan je provider en niet aan Eweka...quote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jawel, ik kan bijvoorbeeld het hoogste halen in de buurt. Maar mijn buren niet. Ligt er maar net aan hoe de kabels in de grond liggen.
quote:
En dan een Xvid downloaden, faalhaas.quote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef B4llistic het volgende:
[03:33:18] [@BOT] (ENDED SHOOTING)-(tv) Family.Guy.S08E08.Dog.Gone.PDTV.XviD-FQM with (10f|175MB|10s|16.75MB/s)
Usenet![]()
Torrents![]()
FTP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |