Hoe moet ik nu de nieuwe Simpsons/Family Guy/American Dad/The Cleveland Show downloaden!quote:Stroomstoring 30/11
Geachte klant,
Op dit moment ondervinden wij een gedeeltelijke stroomstoring in ons datacenter in Amsterdam. Hierdoor is het usenet platform mogelijk niet bereikbaar.
Wij doen ons best om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen, echter deze is van een dusdanige aard dat wij nog geen ETA kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak.
Eweka Internet Services
Het gaat om het principe.quote:Op maandag 30 november 2009 10:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Die shows haal je zelfs op de meest brakke publieke tracker nog met volle snelheid binnen.
Torrents idd.quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu de nieuwe Simpsons/Family Guy/American Dad/The Cleveland Show downloaden!![]()
Klacht: Terug moeten naar streamen/torrents.
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef deepart het volgende:
Dat is zuur, zullen ze nu ook data missen van alles wat in die downtijd is gepost?
FTP is alleen leuk als je er tijd voor hebt. Usenet met hoge retentie zoals bij Eweka is een stuk relaxter, gewoon af en toe de schade inhalen door een berg te downloaden. Trager, maar met mjin Telfort verbinding haal ik never nooit niet 16.75MB.squote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |