Lijkt me geen goede gewoonte neequote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, echt vaag, moet geen gewoonte worden..
Wel goed ja, maar te kortquote:Op maandag 30 november 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
jna![]()
![]()
Jawel, ondanks de best lange nacht alsnog te kort geslapen
Jij ook goed geslapen?
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef jna het volgende:
[..]
Wel goed ja, maar te kort
zou er zo weer in kunnen duiken.
kan jij dr niet vervangen?quote:Op maandag 30 november 2009 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Weetje, volgens mij mag ik haar wel
Dat dusquote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef AMDB het volgende:
Nog maar drie weken en dan kerstvakantie, en daarna nog maar drie weken stage en dan zit het er weer op!
Nee nog niks van gehoord maar eigenlijk ga ik daar gewoon vanuitquote:Op maandag 30 november 2009 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is dus al zeker dat je vakantie hebt?
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 30 november 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
Nog maar 3,5 week stage en dan 7 weken vakantie waarschijnlijk
Ambtenaarquote:Op maandag 30 november 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
Nog maar 3,5 week stage en dan 7 weken vakantie waarschijnlijk
Ik moet een x aantal uren maken. Die heb ik er over 3,5 week opzitten. Mijn studie begint pas half februari. Nou ja, uitgeteld in weken kom ik op een 7 weken vakantie uit.quote:
Schandaligquote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet een x aantal uren maken. Die heb ik er over 3,5 week opzitten. Mijn studie begint pas half februari. Nou ja, uitgeteld in weken kom ik op een 7 weken vakantie uit.
quote:
Gek hequote:
Ik ben heel goed in onderwaterhockey.quote:Op maandag 30 november 2009 10:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Misschien kan je nog heel goed worden in een sport en je kwalificeren voor de OS?
Londenquote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil naar londen. Heb nog niks geboekt ofzo.
* Bootje84 Marathonslaper meldtquote:Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in onderwaterhockey.
Hoi!quote:
What happened?quote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi!
Wel goed opzich. Al een beetje van de schrik van gisteren bekomen gelukkig![]()
Welke schrik?quote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi!
Wel goed opzich. Al een beetje van de schrik van gisteren bekomen gelukkig![]()
Dat bestaat echt hè? Ooit een meid gesproken die dat doe!quote:Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in onderwaterhockey.
Echt waar?!quote:Op maandag 30 november 2009 10:16 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hè? Ooit een meid gesproken die dat doe!
De inhoud van het boek is vastgesteld en deze ben ik nu aan het invullen. Loop alleen tegen de ene hindernis na de andere aanquote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is je opdracht eigenlijk een beetje af?
quote:
Zanger Volbeat onwel tijdens optredenquote:
Had ik maar zolang vakantiequote:
Herkenbaarquote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
[..]
De inhoud van het boek is vastgesteld en deze ben ik nu aan het invullen. Loop alleen tegen de ene hindernis na de andere aan
Ik wil werken, dus heb hier gesolliciteerdquote:Op maandag 30 november 2009 10:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had ik maar zolang vakantieZou ik niet erg vinden
Mag jij dan ook zelf beslissen hoe je het oplost? Want ik kom dus tegen beleidsdingen aan die niet op papier staan.. en nu moet ik zelf de knoop doorhakken hoe ik het voor me zie.quote:
Ik heb vrij weinig met het beleid te maken gelukkig, maar daar zijn ze toch wel relax in. Alleen als het ene probleem is opgelost zijn er 10 voor in de plaats gekomenquote:Op maandag 30 november 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag jij dan ook zelf beslissen hoe je het oplost? Want ik kom dus tegen beleidsdingen aan die niet op papier staan.. en nu moet ik zelf de knoop doorhakken hoe ik het voor me zie.
Ook al een toezegging gehad of dat nog niet?quote:Op maandag 30 november 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil werken, dus heb hier gesolliciteerd
Dat is wel relaxt jaquote:Op maandag 30 november 2009 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met het beleid te maken gelukkig, maar daar zijn ze toch wel relax in. Alleen als het ene probleem is opgelost zijn er 10 voor in de plaats gekomen
Dat is altijd lastig want je kunt natuurlijk op 100 verschillende manieren beginnen.. Deze week is onze technische begeleider op vakantie.. Dus zullen deze week alles zelf op moeten lossen dus ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt ja![]()
Maar dat van 10 in de plaats herken ik. Ik vind het trouwens moeilijk om echt een verhaal te produceren. Ben nu aan het opsommen wat er in een stukje moet komen te staan zodat ik ten minste wat uitvoer. Vind het echt lastig om de eerste woorden van een stuk op papier te zetten
Die zijn in vijf minuten gemaakt manquote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat ik ook een paspoort foto moet inleveren voor studie buitenland, eind deze week is deadline en ik heb geen idee of ik nog foto's heb liggen
Anders even snel langs de fotograafquote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat ik ook een paspoort foto moet inleveren voor studie buitenland, eind deze week is deadline en ik heb geen idee of ik nog foto's heb liggen
Dat is dus het probleem. Ik moet echt een blz. of 50 schrijven.. en ik kom er gewoon niet uit?quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig want je kunt natuurlijk op 100 verschillende manieren beginnen.. Deze week is onze technische begeleider op vakantie.. Dus zullen deze week alles zelf op moeten lossen dus ben benieuwd hoe dat gaat
anders kan je ze toch altijd nog even laten maken?quote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Als je eenmaal een begin hebt gevonden gaat de rest meestal wel vanzelf.quote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Ik moet echt een blz. of 50 schrijven.. en ik kom er gewoon niet uit?![]()
Oh, dat komt wel goed joh![]()
Rijk jij het eventjes aan?quote:Op maandag 30 november 2009 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je eenmaal een begin hebt gevonden gaat de rest meestal wel vanzelf.
"Er was eens....."quote:
Ja oké maar probleem is dus de tijd, had in de planning dat ik langs school kon, dingen inleveren, dan door om griepprik te halen. Maar nu moet ik dus eerst naar de stad, foto's maken, terug naar school (dikke omweg, gaat me zeker een uur extra kosten) en dan nog griepprik halen, waar ik dus niet zeker op tijd voor ben.quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zijn in vijf minuten gemaakt man
quote:
Haal je die griepprik toch niet? Nergens voor nodigquote:Op maandag 30 november 2009 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja oké maar probleem is dus de tijd, had in de planning dat ik langs school kon, dingen inleveren, dan door om griepprik te halen. Maar nu moet ik dus eerst naar de stad, foto's maken, terug naar school (dikke omweg, gaat me zeker een uur extra kosten) en dan nog griepprik halen, waar ik dus niet zeker op tijd voor ben.
quote:
Jup!quote:
quote:
Jawel.quote:Op maandag 30 november 2009 10:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haal je die griepprik toch niet? Nergens voor nodig
Zelf weten.quote:
Waarom neemt niemand me serieusquote:
Is jouw stage een sprookje dan? Of werk je bij de Efteling?quote:
Kan het geen combinatie van beide zijn..?quote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is jouw stage een sprookje dan? Of werk je bij de Efteling?
Ik heet niet voor niks Gijs....quote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is jouw stage een sprookje dan? Of werk je bij de Efteling?
quote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
scriptie hier.. scriptie hier.. Dankuwel!!
doe ik iets verkeerd waarom jullie me allemaal niet mogen hier ofzo. Of willen jullie hier alleen met z'n 4en of 5en zijn ofzo?quote:
Nee hoor, iedereen is welkom. Alleen zijn we/ze hier gewoon lekker eerlijk, dus kan de kritiek soms wat hard aan-, of overkomen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:26 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
doe ik iets verkeerd waarom jullie me allemaal niet mogen hier ofzo. Of willen jullie hier alleen met z'n 4en of 5en zijn ofzo?
oh.. toch reactie.quote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is welkom. Alleen zijn we/ze hier gewoon lekker eerlijk, dus kan de kritiek soms wat hard aan-, of overkomen.
Euhm, misschien moet je even kijken hoe de overige users posten en je daar op aanpassen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh.. toch reactie.
mja. Puala fakkelde me al af nadat ik 2 posts geplaatst had vandaag, terwijl ik haar nog nooit gezien heb.
En nu maak ik een klein grapje die Puala volgens mij wel grappig vond en dan gaat die jna heel sarcastisch reageren. Ik heb hem toch niets misdaan ofzo?
Nee hoor. Niet meteen zo aangevallen voelenquote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh.. toch reactie.
mja. Puala fakkelde me al af nadat ik 2 posts geplaatst had vandaag, terwijl ik haar nog nooit gezien heb.
En nu maak ik een klein grapje die Puala volgens mij wel grappig vond en dan gaat die jna heel sarcastisch reageren. Ik heb hem toch niets misdaan ofzo?
Ja, schrijf er een scriptie over...quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, misschien moet je even kijken hoe de overige users posten en je daar op aanpassen.
Voelt vast goed he, iemand continu omlaag halen?quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, schrijf er een scriptie over...Puala..
En dan lekker bashen!quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef AMDB het volgende:
Wij zijn echte haters.
Laten we een Haters SC beginnen. Aangezien de meeste hier toch geen stage hebben is dat misschien beter.
Nee, het gaat er niet per se om dat jij de opmerking maakt, maar puur de opmerking zelf. Om ergens te posten hoef je niet een studie te doen over de mensen die daar posten. Dirk is misschien niet een doorsnee iemand, maar dat is niemand hier. Boeie toch..? Laat iedereen in zijn waarde..quote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Voelt vast goed he, iemand continu omlaag halen?
Ik denk dat jij het betrekt op enkel deze situatie en dat ik het wat breder heb gepakt. Dan nog, het geeft niet. Ik laat iedereen tenminste WEL in zijn waarde.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet per se om dat jij de opmerking maakt, maar puur de opmerking zelf. Om ergens te posten hoef je niet een studie te doen over de mensen die daar posten. Dirk is misschien niet een doorsnee iemand, maar dat is niemand hier. Boeie toch..? Laat iedereen in zijn waarde..
Niemand is perfect..quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, ik las van het weekend wat mee in de topics en daar had jij ook nogal moeite mee.
Zoals?quote:
Tja, ik neig er naar.. Dan ben je er nog net nietquote:Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Je insinueert regelmatig iets anders.
Net zo perfect als de Titanic.quote:Op maandag 30 november 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik neig er naar.. Dan ben je er nog net niet
quote:
Jij ook blijkbaarquote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, ik las van het weekend wat mee in de topics en daar had jij ook nogal moeite mee.
Euhm, jij zoekt even uit hoe het beleid hier zit & beschrijft dat acceptabel?quote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zoals?
Jij wilde toch niet ruilen?
Dan zullen wij vast een andere definitie van perfect voor ogen hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik neig er naar.. Dan ben je er nog net niet
ow.. sorryquote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet meteen zo aangevallen voelen
Had ik vorige week al verteld, maar dan zal ik het speciaal voor jou nog een keer vertellen. Misschien vind je me dan wel aardig..quote:Op maandag 30 november 2009 11:47 schreef Puala het volgende:
Maar Dirk, mocht je dit lezen, vertel is. Wat voor stage/studie doe je? En vertel ook gelijk wat over jezelf
Verliefd, verloofd, getrouwd, uitgehuwelijkt?quote:Op maandag 30 november 2009 11:59 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ow.. sorry
[..]
Had ik vorige week al verteld, maar dan zal ik het speciaal voor jou nog een keer vertellen. Misschien vind je me dan wel aardig..
Ik doe MBO werktuigbouwkunde en ik werk bij me vaders bouwmaterialenbedrijf..
Verder ban ik 18 jaar, kom ik uit Eindhoven.. ennuh.. wat nog meer?
Welkom in het topicquote:Op maandag 30 november 2009 11:59 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ow.. sorry
[..]
Had ik vorige week al verteld, maar dan zal ik het speciaal voor jou nog een keer vertellen. Misschien vind je me dan wel aardig..
Ik doe MBO werktuigbouwkunde en ik werk bij me vaders bouwmaterialenbedrijf..
Verder ban ik 18 jaar, kom ik uit Eindhoven.. ennuh.. wat nog meer?
Mja maar dat is vet saai!quote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, jij zoekt even uit hoe het beleid hier zit & beschrijft dat acceptabel?
En ik pruts wat aan op jouw stage?
Ik ben uitgehuwelijkt, maar ik neuk af en toe wat rond.quote:Op maandag 30 november 2009 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Verliefd, verloofd, getrouwd, uitgehuwelijkt?
Heb je een hobby?
dankjewel!quote:Op maandag 30 november 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Welkom in het topicJa, teruglezen doe ik niet aan (net als zovelen) dus vandaar dat ik het gemist had.
Hobbies?
Lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Ik ben uitgehuwelijkt, maar ik neuk af en toe wat rond.
Nee, ik ben gewoon lekker vrijgezellig. Voorlopig geen vaste vriendin van mij!
Nicequote:[..]
dankjewel!
en om jna's en jou hobby-vragen meteen te beantwoorden samen.. Ik doe best fanatiek aan voetbal, zit bij de selectie van mijn locale clubje en mag regelmatig in het eerste meespelen. Verder kijk ik veel films en luister ik veel muziek.. oh en natuurlijk gewoon veel lol maken (zuipen) met vrienden.
Wat heeft inlevingsvermogen nou weer met mensen in hun waarde laten te maken??quote:Op maandag 30 november 2009 11:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met inlevingsvermogen?
uhm.. 2 weken?quote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hoe lang ben je nu al vrijgezel?
[..]
NiceEindhoven is best tof trouwens, ben er zaterdag nog geweest
en ik nog gekker!!quote:
Waarom niet? Als het goed klikt, en de relatie goed is, waarom dan nog om je heen kijken?quote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
uhm.. 2 weken?haha.. is pas uitgegaan. Wilde gewoon meer meiden ontmoeten. Met 1 meisje is gewoon niets nog. komt misschien als ik oud ben nog wel eens
NKOTB fanclub weekendquote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Is iedereen dit weekend in Brabant geweest ofzo?
Haha, daar heb ik gelukkig niks van gemerktquote:
Iets met kat op het spek binden..quote:
Of de kat die zich op het spek laat binden...quote:Op maandag 30 november 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iets met kat op het spek binden..
Zou je ook eens moeten proberenquote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Is iedereen dit weekend in Brabant geweest ofzo?
Kom er net vandaan manquote:
Ja, maar doe toch maar niet. we begrijpen je zo ook allemaalquote:Op maandag 30 november 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iets met kat op het spek binden..
Dan heb ik wat gemistquote:
Tilburrug!quote:Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist
Waar ben je geweest dan?
Gezellig hequote:
Haha, 2 weken. Lekker tochquote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
uhm.. 2 weken?haha.. is pas uitgegaan. Wilde gewoon meer meiden ontmoeten. Met 1 meisje is gewoon niets nog. komt misschien als ik oud ben nog wel eens
en eindhoven is de bom!
[..]
en ik nog gekker!!
Dat sowiesoquote:
Ja ik las het, dat is wel balenquote:Op maandag 30 november 2009 12:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat sowieso
De avond was alleen wat abrupt afgelopen
mja.. misschien wel blijkbaar was de relatie daar niet goed genoeg voor. Bleef de behoefte houden om 'rond te kijken' whehehequote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het goed klikt, en de relatie goed is, waarom dan nog om je heen kijken?
zo is dat!quote:Op maandag 30 november 2009 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, 2 weken. Lekker tochNiet een hand vol maar een land vol
Heb liever beidequote:Op maandag 30 november 2009 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, 2 weken. Lekker tochNiet een hand vol maar een land vol
Onder anderequote:
Don't fuck with Monique.quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef jna het volgende:
[..]
En aangezien je op Monique Smit valt moet ze ook vast naar vis ruiken?
Ja en dan pak je dr mobiel, zoek je het nummer van Yolanthe op en dan PM je naar mij.quote:Op maandag 30 november 2009 12:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Don't fuck with Monique.
She's mine
Daar heb je Peetos voorquote:Op maandag 30 november 2009 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
vrouwen die naar vis ruiken op bepaalde plekken
quote:Op maandag 30 november 2009 13:01 schreef -Dirk- het volgende:
binnenkort reclameblokken van 5 minuten op fok?
sbs 6 en fok in 1 zin gebruikenquote:Op maandag 30 november 2009 13:03 schreef -Dirk- het volgende:
de internetsensatie van Nederland, vorig jaar in Amerika, deze zomer al op sbs Fok!
Ik snap hetquote:Op maandag 30 november 2009 13:06 schreef -Dirk- het volgende:
dat was de bedoeling van mijn grapje
als extra op de reclameblokken?
oh.. volgens mij vat ik het hier soms nog een beetje verkeerd op soms hierquote:
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh.. volgens mij vat ik het hier soms nog een beetje verkeerd op soms hier
Maar je snapt het!!
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
vrouwen die naar vis ruiken op bepaalde plekken
Jammer omdat?quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef -Dirk- het volgende:
Ik kwam er trouwens weer achter dat ik veel te laat bedenk dat er hier fotoboek-knopjes zijn![]()
Vorige keer bij LNO had ik dat ook al en nu bij Puala weer. Jammer dat er niet zoveel foto's op staan
dat kunnen wij mannenquote:Op maandag 30 november 2009 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat beslist ie dan wel verdomd snel.
quote:
meer dat ik dan nog wilde gaan bepalen met de extra foto's.quote:
Geef ons 5 seconde en wij weten genoegquote:
Ik doe het wel voor je. Ik zal ff een lijstje maken voor je in dit topic:quote:
Eenschquote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor je. Ik zal ff een lijstje maken voor je in dit topic:
Lekker:
jna
Niet lekker:
de rest
Euhm, voor wat hoort wat? Gewoon ruilhandelquote:Op maandag 30 november 2009 13:18 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
[..]
meer dat ik dan nog wilde gaan bepalen met de extra foto's.
Ik ging er vanuit dat die foto van je avatar je eigen foto is, want dat ziet er wel leuk uit. Ik ken diegene volgens mij nie, dus het zal geen bekend persoon zijn toch ofzo?
quote:Op maandag 30 november 2009 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geef ons mij 5 seconde een hartfilmpje en wij ik weten weet genoeg
hahaha.. nja.. Ik zal wel eens zoeken of ik een foto van vinden van mezelf..quote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, voor wat hoort wat? Gewoon ruilhandel![]()
En mijn avatar ben ik idd zelf.
Make-upquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
hahaha.. nja.. Ik zal wel eens zoeken of ik een foto van vinden van mezelf..
Echt? Wel profi gefotografeerd dan zeker? met volle make-up enzo?
oh sorryquote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Make-up![]()
![]()
![]()
En wel professioneel geschoten ja. Mijn foto in het fobo niet btw.
Mijn pm box kun je proberen?quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh sorry
ennuh.. mja.. ik ga mijn foto niet zomaar hier neerzetten ofzo. Kan ik het naar je sturen ofzo?
Daarom, die siert nu haar achtergrond..quote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef jna het volgende:
Dirk,stuur maar een foto naar Puala. Hebben we allemaal wel eens gedaan he Bootje?
Gelijk geen last meer van muizenquote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom, die siert nu haar achtergrond.. schuur
OF zou dat een foto van een andere fokker zijn?
quote:
Ik hoorde dat je nu vooral last had van deze beestjes die op zoek zijn naar paringsmateriaal: http://www.telegraaf.nl/b(...)ereld__.html?cid=rssquote:
Oh nee, daar heeft bootje enkel last van.quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je nu vooral last had van deze beestjes die op zoek zijn naar paringsmateriaal: http://www.telegraaf.nl/b(...)ereld__.html?cid=rss
In de schuur bedoel ik.quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh nee, daar heeft bootje enkel last van.
Wat heeft een slang te maken met een foto van mij..?quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je nu vooral last had van deze beestjes die op zoek zijn naar paringsmateriaal: http://www.telegraaf.nl/b(...)ereld__.html?cid=rss
Goh, duurde ook lang voor je die opmerking bedacht hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heeft een slang te maken met een foto van mij..?
haha..quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heeft een slang te maken met een foto van mij..?
Tja, sommige mensen werkenquote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, duurde ook lang voor je die opmerking bedacht hebt.
WTFquote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
haha..
heb je je piemel gestuurd ofzo?
Weleens gedacht om mee te doen aan Weekend miljonairs?quote:
hoezo? kan ik zo goed raden?quote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weleens gedacht om mee te doen aan Weekend miljonairs?
Ook saaiquote:Op maandag 30 november 2009 14:30 schreef -Dirk- het volgende:
Ik ga een beetje msnen en bijkomen van het weekend denk ik!
Ik ga kickboksenquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Dat is vetquote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga kickboksen
In plaats van basketbaltraining gaan we een keer met zijn alle kickboksen
ja, mijn weekend was spannend genoeg.quote:
Gamen en slapenquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Hmm, wil ik weten wat je uitgespookt hebt?quote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja, mijn weekend was spannend genoeg.
Ik denk dat ik weinig minder saais kan doen in mijn toestand. Misschien is wat film kijken ofzo dit weekend.
Lijkt me ook wel vet, nog nooit gedaanquote:
Ik game niet, dus het zegt me weinigquote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gamen en slapen
Ben inmiddels Prestige 1 lvl 14.. Vanavond moet ik toch ff lvl 20 worden dunkt mij.
Ik wil eigenlijk zelf gaan boksen, maar durf niet zo goedquote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel vet, nog nooit gedaanZal wel mega zwaar zijn.
Moet je op kickboxen gaan. Knietjes geven kan je alquote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelf gaan boksen, maar durf niet zo goed
Kickboksen is echt superzwaar. Je verliest echt liters zweetquote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel vet, nog nooit gedaanZal wel mega zwaar zijn.
Word je knie zwaar belast?quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Kickboksen is echt superzwaar. Je verliest echt liters zweet
Kan ook, maar geen idee waar je dat hier in de buurt kuntquote:Op maandag 30 november 2009 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je op kickboxen gaan. Knietjes geven kan je al
Geen idee, volgens mij merk je pas of je knie zwaar belast wordt met iets als je er last van hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Word je knie zwaar belast?Want heb nog steeds problemen met mn knie maar wil wel graag meedoen vanavond
Gewoon.. Voetbal en feesten enzoquote:Op maandag 30 november 2009 14:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, wil ik weten wat je uitgespookt hebt?
Jij komt ook altijd met dingen die al 3 pagina;'s geleden zijn besprokenquote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen beslissen doorgaans in 0.2 seconden of ze iemand aantrekkelijk vinden.
Bron?quote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, valt mee dusquote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Gewoon.. Voetbal en feesten enzo
moet wel weer fit zijn voor de voetbaltraining om bij het 1e te blijven
Last heb ik er al van dus dat is het 'probleem' nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij merk je pas of je knie zwaar belast wordt met iets als je er last van hebt.
Ik geef mensen niet graag gelijk, maar bij deze....quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef -Dirk- het volgende:
Ogen zijn belangrijk man!
Daar kijk ik als eerste na
Spuit 11 spuit bagger...quote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
dankjequote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik geef mensen niet graag gelijk, maar bij deze....
Kan vanalles zijn.. Is niet zo dat het alleen voor een bepaalde kleur geldt.quote:
Oke, lekker veel voorkeuren enzoquote:Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn.. Is niet zo dat het alleen voor een bepaalde kleur geldt.
Zegt man zonder fotoboekquote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef -Dirk- het volgende:
Ik kwam er trouwens weer achter dat ik veel te laat bedenk dat er hier fotoboek-knopjes zijn![]()
Vorige keer bij LNO had ik dat ook al en nu bij Puala weer. Jammer dat er niet zoveel foto's op staan
Ook een handige omschrijvingquote:Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
weetnie ze moeten me gewoon raken ofzo.
Kleur maakt op zich niet uit, maar meestal niet bruin
Had toch laatst ook in de bus een meidje gezien waarvan ik zoiets had van "Wow" alleen kon ik niet thuisbrengen wat. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het dr ogen waren die mij dat "Wow" gevoel gaf.quote:
Oneensquote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
uhm.. ja. mannen zijn toch niet interessant om naar te kijken
quote:
Hmm, oke. Probeer het toch is?quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja is een gevoel joh. is moeilijk uit te leggen gewoon
Hmm, wel nice dat ogen dat kunnen doen danquote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had toch laatst ook in de bus een meidje gezien waarvan ik zoiets had van "Wow" alleen kon ik niet thuisbrengen wat. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het dr ogen waren die mij dat "Wow" gevoel gaf.
Zaadvragend?quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja is een gevoel joh. is moeilijk uit te leggen gewoon
Heb alleen ff de vorige pagina doorgebladerd,quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef jna het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd met dingen die al 3 pagina;'s geleden zijn besproken
Preciesquote:
nou ja zoals Rex ook zegt. Ogen kunnen je gewoon in 1 ogenblik (:')) warm maken of niet. Soms in combinatie met een lieve glimlach ben ik gewoon meteen verkocht.quote:
Ik denk dat echt lelijke ogen niet bestaan, maar er zijn wel ogen waarvan je zegt WAUW!quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
Over die ogen: heeft iemand hier dan OOIT lelijke ogen gezien?
daar besteed ik genoeg aandacht voor hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje om het andere geslacht denken ja
Aandacht aan is het dan nog altijdquote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
daar besteed ik genoeg aandacht voor hoor!
hahaha
Als jij met lelijke ogen bedoeld ogen die je niet zo'n "Wow"-gevoel geven, dan heb ik zat lelijke ogen gezienquote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar da's pas als je er langer naar kijkt. En van dichtbij.quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat echt lelijke ogen niet bestaan, maar er zijn wel ogen waarvan je zegt WAUW!
Heb jij dat dan ook bij jongens?quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat echt lelijke ogen niet bestaan, maar er zijn wel ogen waarvan je zegt WAUW!
Hoeft niet.. Maar zoals ik in mijn voorbeeld al aangaf. Een vrouw geeft je een "WOW"-gevoel en op dat moment weet je niet waarom. Later kwam ik er pas achter dat eht door dr ogen kwam..quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar da's pas als je er langer naar kijkt. En van dichtbij.
Toch?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
nee ogen zijn deel van de uistraling maar ik vind wel dat die het kunnen maken of nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toch?
Kan me niet voorstellen dat 't alleen door de ogen kwam, die zie je pas echt op <1 meter. Dat jij dat wow-effect achteraf aan de ogen toekent.. tja.quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoeft niet.. Maar zoals ik in mijn voorbeeld al aangaf. Een vrouw geeft je een "WOW"-gevoel en op dat moment weet je niet waarom. Later kwam ik er pas achter dat eht door dr ogen kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
Met de ogen zelf is niks mis hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Nee.quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toch?
Dus zo gek ben ik ook weer nietquote:
Nee hoor, beetje moeilijk uit te leggen.. Ik weet 100% dat het door de ogen kwam.quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat 't alleen door de ogen kwam, die zie je pas echt op <1 meter. Dat jij dat wow-effect achteraf aan de ogen toekent.. tja.
Succesquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Puala het volgende:
Straks komt me docent langs voor de beoordeling
goede hoop?quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Puala het volgende:
Hopelijk schrijf je niet "me" voorwerp in jouw stukkenquote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Puala het volgende:
Ik ben nou eenmaal geen ster in mijn nederlandsquote:Op maandag 30 november 2009 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk schrijf je niet "me" voorwerp in jouw stukken
Oja, meer mooie ogen: Bruidje met grote tieten ware internethit
Geen terecht lijstje als er geen foto bij is.quote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor je. Ik zal ff een lijstje maken voor je in dit topic:
Lekker:
jna
Niet lekker:
de rest
Kijk naar mijn ondertitel en je haalt al de helft van jouw taalfouten weg..quote:Op maandag 30 november 2009 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal geen ster in mijn nederlands
dan kan er ook weinig mis gaan eigenlijk toch?quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Klein beetje een onderbuikgevoel, maar op zich niets te vrezen
Ach, beetje zenuwen vooraf is nooit ergquote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
dan kan er ook weinig mis gaan eigenlijk toch?
quote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk naar mijn ondertitel en je haalt al de helft van jouw taalfouten weg..
Gezonde spanningquote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, beetje zenuwen vooraf is nooit erg
Dan moet je niet klagen...quote:
O hai!quote:
Oh zo. Achja, luie negers hè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Jij mag niks zeggenquote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk naar mijn ondertitel en je haalt al de helft van jouw taalfouten weg..
quote:Op maandag 30 november 2009 15:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh zo. Achja, luie negers hè!It's funny 'cause it's true!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh zo. Achja, luie negers hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Jij als vrouw moet paula gewoon gelovenquote:Op maandag 30 november 2009 15:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen terecht lijstje als er geen foto bij is.
Heul niet, want ik plaats gewoon mijn foto's.quote:
Dealquote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jij als vrouw moet paula gewoon geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |