Lijkt me geen goede gewoonte neequote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, echt vaag, moet geen gewoonte worden..
Wel goed ja, maar te kortquote:Op maandag 30 november 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
jna![]()
![]()
Jawel, ondanks de best lange nacht alsnog te kort geslapen
Jij ook goed geslapen?
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef jna het volgende:
[..]
Wel goed ja, maar te kort
zou er zo weer in kunnen duiken.
kan jij dr niet vervangen?quote:Op maandag 30 november 2009 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Weetje, volgens mij mag ik haar wel
Dat dusquote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef AMDB het volgende:
Nog maar drie weken en dan kerstvakantie, en daarna nog maar drie weken stage en dan zit het er weer op!
Nee nog niks van gehoord maar eigenlijk ga ik daar gewoon vanuitquote:Op maandag 30 november 2009 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is dus al zeker dat je vakantie hebt?
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 30 november 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
Nog maar 3,5 week stage en dan 7 weken vakantie waarschijnlijk
Ambtenaarquote:Op maandag 30 november 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
Nog maar 3,5 week stage en dan 7 weken vakantie waarschijnlijk
Ik moet een x aantal uren maken. Die heb ik er over 3,5 week opzitten. Mijn studie begint pas half februari. Nou ja, uitgeteld in weken kom ik op een 7 weken vakantie uit.quote:
Schandaligquote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet een x aantal uren maken. Die heb ik er over 3,5 week opzitten. Mijn studie begint pas half februari. Nou ja, uitgeteld in weken kom ik op een 7 weken vakantie uit.
quote:
Gek hequote:
Ik ben heel goed in onderwaterhockey.quote:Op maandag 30 november 2009 10:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Misschien kan je nog heel goed worden in een sport en je kwalificeren voor de OS?
Londenquote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil naar londen. Heb nog niks geboekt ofzo.
* Bootje84 Marathonslaper meldtquote:Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in onderwaterhockey.
Hoi!quote:
What happened?quote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi!
Wel goed opzich. Al een beetje van de schrik van gisteren bekomen gelukkig![]()
Welke schrik?quote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi!
Wel goed opzich. Al een beetje van de schrik van gisteren bekomen gelukkig![]()
Dat bestaat echt hè? Ooit een meid gesproken die dat doe!quote:Op maandag 30 november 2009 10:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in onderwaterhockey.
Echt waar?!quote:Op maandag 30 november 2009 10:16 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Dat bestaat echt hè? Ooit een meid gesproken die dat doe!
De inhoud van het boek is vastgesteld en deze ben ik nu aan het invullen. Loop alleen tegen de ene hindernis na de andere aanquote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is je opdracht eigenlijk een beetje af?
quote:
Zanger Volbeat onwel tijdens optredenquote:
Had ik maar zolang vakantiequote:
Herkenbaarquote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
[..]
De inhoud van het boek is vastgesteld en deze ben ik nu aan het invullen. Loop alleen tegen de ene hindernis na de andere aan
Ik wil werken, dus heb hier gesolliciteerdquote:Op maandag 30 november 2009 10:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had ik maar zolang vakantieZou ik niet erg vinden
Mag jij dan ook zelf beslissen hoe je het oplost? Want ik kom dus tegen beleidsdingen aan die niet op papier staan.. en nu moet ik zelf de knoop doorhakken hoe ik het voor me zie.quote:
Ik heb vrij weinig met het beleid te maken gelukkig, maar daar zijn ze toch wel relax in. Alleen als het ene probleem is opgelost zijn er 10 voor in de plaats gekomenquote:Op maandag 30 november 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag jij dan ook zelf beslissen hoe je het oplost? Want ik kom dus tegen beleidsdingen aan die niet op papier staan.. en nu moet ik zelf de knoop doorhakken hoe ik het voor me zie.
Ook al een toezegging gehad of dat nog niet?quote:Op maandag 30 november 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil werken, dus heb hier gesolliciteerd
Dat is wel relaxt jaquote:Op maandag 30 november 2009 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met het beleid te maken gelukkig, maar daar zijn ze toch wel relax in. Alleen als het ene probleem is opgelost zijn er 10 voor in de plaats gekomen
Dat is altijd lastig want je kunt natuurlijk op 100 verschillende manieren beginnen.. Deze week is onze technische begeleider op vakantie.. Dus zullen deze week alles zelf op moeten lossen dus ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt ja![]()
Maar dat van 10 in de plaats herken ik. Ik vind het trouwens moeilijk om echt een verhaal te produceren. Ben nu aan het opsommen wat er in een stukje moet komen te staan zodat ik ten minste wat uitvoer. Vind het echt lastig om de eerste woorden van een stuk op papier te zetten
Die zijn in vijf minuten gemaakt manquote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat ik ook een paspoort foto moet inleveren voor studie buitenland, eind deze week is deadline en ik heb geen idee of ik nog foto's heb liggen
Anders even snel langs de fotograafquote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat ik ook een paspoort foto moet inleveren voor studie buitenland, eind deze week is deadline en ik heb geen idee of ik nog foto's heb liggen
Dat is dus het probleem. Ik moet echt een blz. of 50 schrijven.. en ik kom er gewoon niet uit?quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig want je kunt natuurlijk op 100 verschillende manieren beginnen.. Deze week is onze technische begeleider op vakantie.. Dus zullen deze week alles zelf op moeten lossen dus ben benieuwd hoe dat gaat
anders kan je ze toch altijd nog even laten maken?quote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Als je eenmaal een begin hebt gevonden gaat de rest meestal wel vanzelf.quote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Ik moet echt een blz. of 50 schrijven.. en ik kom er gewoon niet uit?![]()
Oh, dat komt wel goed joh![]()
Rijk jij het eventjes aan?quote:Op maandag 30 november 2009 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je eenmaal een begin hebt gevonden gaat de rest meestal wel vanzelf.
"Er was eens....."quote:
Ja oké maar probleem is dus de tijd, had in de planning dat ik langs school kon, dingen inleveren, dan door om griepprik te halen. Maar nu moet ik dus eerst naar de stad, foto's maken, terug naar school (dikke omweg, gaat me zeker een uur extra kosten) en dan nog griepprik halen, waar ik dus niet zeker op tijd voor ben.quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zijn in vijf minuten gemaakt man
quote:
Haal je die griepprik toch niet? Nergens voor nodigquote:Op maandag 30 november 2009 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja oké maar probleem is dus de tijd, had in de planning dat ik langs school kon, dingen inleveren, dan door om griepprik te halen. Maar nu moet ik dus eerst naar de stad, foto's maken, terug naar school (dikke omweg, gaat me zeker een uur extra kosten) en dan nog griepprik halen, waar ik dus niet zeker op tijd voor ben.
quote:
Jup!quote:
quote:
Jawel.quote:Op maandag 30 november 2009 10:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haal je die griepprik toch niet? Nergens voor nodig
Zelf weten.quote:
Waarom neemt niemand me serieusquote:
Is jouw stage een sprookje dan? Of werk je bij de Efteling?quote:
Kan het geen combinatie van beide zijn..?quote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is jouw stage een sprookje dan? Of werk je bij de Efteling?
Ik heet niet voor niks Gijs....quote:Op maandag 30 november 2009 10:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is jouw stage een sprookje dan? Of werk je bij de Efteling?
quote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
scriptie hier.. scriptie hier.. Dankuwel!!
doe ik iets verkeerd waarom jullie me allemaal niet mogen hier ofzo. Of willen jullie hier alleen met z'n 4en of 5en zijn ofzo?quote:
Nee hoor, iedereen is welkom. Alleen zijn we/ze hier gewoon lekker eerlijk, dus kan de kritiek soms wat hard aan-, of overkomen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:26 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
doe ik iets verkeerd waarom jullie me allemaal niet mogen hier ofzo. Of willen jullie hier alleen met z'n 4en of 5en zijn ofzo?
oh.. toch reactie.quote:Op maandag 30 november 2009 11:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is welkom. Alleen zijn we/ze hier gewoon lekker eerlijk, dus kan de kritiek soms wat hard aan-, of overkomen.
Euhm, misschien moet je even kijken hoe de overige users posten en je daar op aanpassen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh.. toch reactie.
mja. Puala fakkelde me al af nadat ik 2 posts geplaatst had vandaag, terwijl ik haar nog nooit gezien heb.
En nu maak ik een klein grapje die Puala volgens mij wel grappig vond en dan gaat die jna heel sarcastisch reageren. Ik heb hem toch niets misdaan ofzo?
Nee hoor. Niet meteen zo aangevallen voelenquote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh.. toch reactie.
mja. Puala fakkelde me al af nadat ik 2 posts geplaatst had vandaag, terwijl ik haar nog nooit gezien heb.
En nu maak ik een klein grapje die Puala volgens mij wel grappig vond en dan gaat die jna heel sarcastisch reageren. Ik heb hem toch niets misdaan ofzo?
Ja, schrijf er een scriptie over...quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, misschien moet je even kijken hoe de overige users posten en je daar op aanpassen.
Voelt vast goed he, iemand continu omlaag halen?quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, schrijf er een scriptie over...Puala..
En dan lekker bashen!quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef AMDB het volgende:
Wij zijn echte haters.
Laten we een Haters SC beginnen. Aangezien de meeste hier toch geen stage hebben is dat misschien beter.
Nee, het gaat er niet per se om dat jij de opmerking maakt, maar puur de opmerking zelf. Om ergens te posten hoef je niet een studie te doen over de mensen die daar posten. Dirk is misschien niet een doorsnee iemand, maar dat is niemand hier. Boeie toch..? Laat iedereen in zijn waarde..quote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Voelt vast goed he, iemand continu omlaag halen?
Ik denk dat jij het betrekt op enkel deze situatie en dat ik het wat breder heb gepakt. Dan nog, het geeft niet. Ik laat iedereen tenminste WEL in zijn waarde.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet per se om dat jij de opmerking maakt, maar puur de opmerking zelf. Om ergens te posten hoef je niet een studie te doen over de mensen die daar posten. Dirk is misschien niet een doorsnee iemand, maar dat is niemand hier. Boeie toch..? Laat iedereen in zijn waarde..
Niemand is perfect..quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, ik las van het weekend wat mee in de topics en daar had jij ook nogal moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |