quote:
Dat zijn de laatste sintinkopen denk ik.....quote:Op maandag 30 november 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Succes met je klaas-perikelen!
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal al een paar weken terug gedaan heb. Mss ietsje minder gezellig omdat de 'buzz' in de winkels er dan nog niet echt hangt, maar ik ging afgelopen zaterdag 'even' sokken halen voor Sasha... mèn wat een chaos!![]()
Het valt hier in Groningen op zich wel mee en zeker in het stukje stad waar ik zitquote:Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Freecelloi succes ....
* LovelyLady is blij dat ze al een week of 2 gewoon klaar is en niet die chaos in moet
Nou ja, in theorie zou dat wel moeten kunnen. Maar de praktijk laat zien dat de tijden niet overeen komen. Bv als er staat bij afbakbroodjes, voorwarmen en dan 6 minuten en je houdt je daar aan, dan zijn de broodjes nog niet helemaal goed enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Saffier het volgende:
Tijd voor een nieuwe in je nieuwe keuken Free
Balen Asy. Je kan dus niet bakken in je nieuwe combi? In de mijne kan dat wel nl.
Nee hoor Buuf, tis dan niet drukquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!Ik moet al mijn sintkopen nog doen.
![]()
Nog geen tijd voor gehad.én het voorkomt speurtochten.
![]()
Morgenmiddag ga ik dat doen. Dan is het niet druk. Toch? toch?? toch???
Ik heb de achterdeur even open staanquote:Op maandag 30 november 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
en wat is het ontzettend LEKKER buiten.
Oeh, Gekkenhuisquote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee hoor Buuf, tis dan niet druk
Tis een gekkenhuis, maar niet druk
Nou, als er op een verpakking staat: gewone oven 220, hetelucht 200, dan moet ik mijn hetelucht op minimaal 220 zettenquote:Op maandag 30 november 2009 09:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je er wel eens een oventhermometer in gezet om de temperatuur te checken?
Een kalender maken met foto's van iedereen? of een agenda?quote:Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef Vicky het volgende:
Ik moet ook nog klaasinkopen doen voor schoonouders en schoonopa en oma...
ik heb echt geeeen idee wat ik voor opa en oma moet kopen..
ja dat zou kunnen maar die krijg ik denk ik neit mee af voor zaterdag...quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een kalender maken met foto's van iedereen? of een agenda?
vinden mijn oop en oom iig zeer geweldig altijd.
das waar.quote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
Vicky, een abonnement op bloemen, of op een tijdschrift dat ze leuk vinden?
Een kleine canvas van de kinderen.
Je kan ook een gedicht geven waarin staat dat het eraan komt toch?
Een waardecheque inpakken? Dat doe ik wel vaker. Maak ik zelf een coupon en dan lever ik het later af. Of ik geef een BBQ. (dat ik dan alles maak en regel en dat ze bij ons komen eten.quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen maar die krijg ik denk ik neit mee af voor zaterdag...
Als ze zo dement zijn/doen is een kinderspeelgoedje ook goedquote:Op maandag 30 november 2009 10:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.
Canvas van Amber hebben ze al.
Tijdschrift of bloemen hebben ze denk ik niet veel aan, dat vergeten ze.. oma is zo dement als een deur en opa gaat erin mee...
In het dressoir liggen nog chocoladeletters van een jaar geleden, die zijn ze gewoon vergeten.
Mijn moeder vindt kerst leuker, dus die bepaald dat ze ook kerstkadootjes koopt, sinds jaar en dag voel ik me nog steeds niet verplicht om ook kerstkadootjes te kopen, hier krijgen ze dus een bruikbaar trutje met sinterklaas en dat is het, probleem opgelostquote:Op maandag 30 november 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen bij mijn schoonouders durfde ik dat niet zo expliciet te zeggen, dat het voor mij niet hoeft dus daar gaan we maandag toch lootjes trekken voor kerst.![]()
Ikke wil niet!
Toen Cas nog niet veel besef had van zijn verjaardag kreeg hij voor de zomer een zomerspeelgoed iets en op zijn verjaardag een aardigheidjequote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wat ik hier dus 'jammer' vind idd Groofsken.
Soms is het idd echt tijd voor iets nieuws voor je kinderen maar bij Sasha komt dus alles in 1 keer.
Er gaat dus voor hem nog een 'iets' moment komen ergens in juni ofzo voor zomerspeelgoed.
Iemand gaf me de tip om een speelgoed bon te vragen aan sommige mensen zodat je later in het jaar ook nog wat kan kopen. Is op zich heel slim, maar zeker bij kinderen kan ik me voorstellen dat mensen dat niet echt leuk vinden...
Ja, dat zal met mijn zoon straks hetzelfde zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Soms is het idd echt tijd voor iets nieuws voor je kinderen maar bij Sasha komt dus alles in 1 keer.
Er gaat dus voor hem nog een 'iets' moment komen ergens in juni ofzo voor zomerspeelgoed.
Iemand gaf me de tip om een speelgoed bon te vragen aan sommige mensen zodat je later in het jaar ook nog wat kan kopen. Is op zich heel slim, maar zeker bij kinderen kan ik me voorstellen dat mensen dat niet echt leuk vinden...
Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet.quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag dan gewoon dingen die voor bijv over een half jaar leuker zijn, dan krijgt ze toch iets, maar heeft ze dan net wta meer aan voor in de zomer bijv.quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
alleen liggen 'zomerdingen' nu nog niet in de winkelquote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet.Dan kan je het een beetje spreiden met geven. Dat deed ik sowieso wel met de kadootjes. Want het is zoveel in een keer en dan blijven er dingen liggen. zo zonde.
hier ook. en bovendien wil niet iedereen gehoor geven aan ons verzoek om niet zomar kadootjes aan Senna te geven, maar adhv een lijstje van ons te werken.quote:Op maandag 30 november 2009 10:39 schreef Vicky het volgende:
Ik ben maar een kalender voor ze in elkaar aan het flansen..
Als het aan mij lag doen we ook alleen kadootjes voor de kinderen, maar daar denken mijn schoonouders anders over..
en hebben wij bijv geen plek om iets op te slaan.quote:Op maandag 30 november 2009 10:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen liggen 'zomerdingen' nu nog niet in de winkel
Wij hebben het afgeschaft. Na een dramatische sinterklaas waarbij álles anders ging dan afgesproken. Dus al een jaar of 6 vieren wij het lekker thuis. Met óns gezin. Mijn schoonmoeder helpt de kinderen lekker van hun geloof dooreen dag later met een zak vol kado's te komen met een of ander lulverhaal.quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hier ook. en bovendien wil niet iedereen gehoor geven aan ons verzoek om niet zomar kadootjes aan Senna te geven, maar adhv een lijstje van ons te werken.
ik moet dus ook deze week nog op pad om voor iedereen kadootjes te halen ( 6 volw, 2 kinderen) alleen dus niey zoo Senna.
we kijken het dit jaar aan en bepalen dan hoe we er volgend jaar mee om willen gaan.
Mijn schoonouders hebben wel 2x iets voor ze gekocht, het excuus, we vieren het niet bij jullie en we hebben zo veel kleinkinderen.. is ook niet leuk, dus ik begrijp dat wel heel goed!quote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn eigen moeder koopt nooit wat. Nu proef ik hier een beetje dat mensen dat heel prettig lijkt, maar ik vind het maar stom.Niet dat ze ze plat hoeft te gooien met kadootjes maar een beetje interesse zou leuk zijn. verder dan : ze hebben al zoveel komt ze niet.
Het gaat toch ook niet om ladingen pakjes? Dat krijgen ze van ons ook niet, ze krijgen ook rustig sloffen en pyama's, handschoenen dat soort, alleen zit er nu een papiertje omquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijnouders gaan ook niets kopen voor Sinterklaas, en ik vind dat echt helemaal niet erg. We wonen niet groot en Senna ontbreekt het aan niets. Waarom moet er dan per se deze maand een hoop speelgoed bij komen? Ik weet dat als er gedurende ht jaar iets is dat heel leuk is voor Senna, mijn moeder het best wil kopen. En dat ze iedere maand geld sparen voor haar. Dat is me beide veel dierbaarder dan per se Sinterklaaskadootjes.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het Sinterklaasfeest heel leuk, maar gewoon, klein, met mijn gezinnetje met een paar kadootjes en veel sfeer. En ik heb het idee dat dat een beetje aan het verdwijnen is. DAt vind ik jammer.
Kan je idd niet kado's vragen voor over een half jaar of zo?quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
ja, die sfeer hebben wij ook. En dat vind ik ook het belangrijkst. En het gaat me ook niet om de sintkadootjes, maar om de aandacht. mijn moeder wil denk ik liever geen oma zijn (age-thing denk ik) en is gewoon in het algemeen niet zo betrokken bij mijn jongens.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijnouders gaan ook niets kopen voor Sinterklaas, en ik vind dat echt helemaal niet erg. We wonen niet groot en Senna ontbreekt het aan niets. Waarom moet er dan per se deze maand een hoop speelgoed bij komen? Ik weet dat als er gedurende ht jaar iets is dat heel leuk is voor Senna, mijn moeder het best wil kopen. En dat ze iedere maand geld sparen voor haar. Dat is me beide veel dierbaarder dan per se Sinterklaaskadootjes.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het Sinterklaasfeest heel leuk, maar gewoon, klein, met mijn gezinnetje met een paar kadootjes en veel sfeer. En ik heb het idee dat dat een beetje aan het verdwijnen is. DAt vind ik jammer.
k zou bijna zeggen, zin in bezoek? ben nog in t zuiden, maar na gisterquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, in theorie zou dat wel moeten kunnen. Maar de praktijk laat zien dat de tijden niet overeen komen. Bv als er staat bij afbakbroodjes, voorwarmen en dan 6 minuten en je houdt je daar aan, dan zijn de broodjes nog niet helemaal goed enzo.
Dat ga ik niet gokken met een brood wat 3 uur voorbreiding kost en dan nog de baktijd...
Hier ook al een vroege vogel (hoewel ik me laat meld). Manlief is voor cursus naar Nunspeet 2 dagen. Nou zit ik hier helemaal allenig...![]()
En Sintkado's heb ik al in huis op 2 bestellingen na. Hopelijk komen die deze week nog binnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou bijna zeggen, zin in bezoek? ben nog in t zuiden, maar na gistertrek ik t even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef Rottdog het volgende:
Ynske hou deze waarschuwing in acht waarschijnlijk heb je een paniekaanval meegemaakt.Met het in acht houden bedoel ik laat het niet te lang na sudderen maar trek op tijd aan de bel.
quote:
Ja, kan op zich wel, maar bijv. nu een fietsje vragen voor de zomer vind ik ook zo suf ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet.Dan kan je het een beetje spreiden met geven. Dat deed ik sowieso wel met de kadootjes. Want het is zoveel in een keer en dan blijven er dingen liggen. zo zonde.
huh?quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik krijg gewoon net een sms je van mijn duo (waar ik klas mee deel, laat maar zeggen) dat een moeder (uit onze klas) een kind op de grond heeft gegooid en geschopt....![]()
ja, nou ja, mijnese zijn allemaal in de zomer jarig, dus ik heb daar dan niet zo'n ervaring mee, maar als ze zo'n hoop hadden legde ik echt wel dingen weg. En fietsen kan in de winter toch ook? lekker in je skipak.quote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, kan op zich wel, maar bijv. nu een fietsje vragen voor de zomer vind ik ook zo suf ofzo.
GEloof ik. Of een waterbaan bijvoorbeeld.
Hè?!quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik krijg gewoon net een sms je van mijn duo (waar ik klas mee deel, laat maar zeggen) dat een moeder (uit onze klas) een kind op de grond heeft gegooid en geschopt....![]()
Geen idee, info volgt.quote:
Oh darn, het is nog niet eens d'r eigen kind ook wat ze op de grond gegooid en geschopt heeft?quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Geen idee, info volgt.
Moeders had een aantal weken al een jongen uit mijn klas stijfgescholden.
spoelen met kamille??quote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand een tip om snel van een aft af te komen?
Gisteren leek er ineens een kratertje in dat ding te zitten en dacht ik dat het einde in zicht was, maar nee dus.
Mijn hele onderlip en kin tintelen ervan en eten doet echt ZEER!![]()
Het ding zit dus op dat velletje tussen mijn lip en tandvlees aan de onderkant.
bocasan van oral-Bquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren leek er ineens een kratertje in dat ding te zitten en dacht ik dat het einde in zicht was, maar nee dus.
Dat spul is om de pijn te verzachten. Volgens mijn tandarts is er niet echt iets waardoor het sneller weggaat. Ik heb het al zo vaak gehad. Sterkte ermee BEquote:Op maandag 30 november 2009 13:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
spoelen met kamille??
er is ook een spulletje waarmee je aan kan tippen.. weet alleen niet hoe het heet.
Dentinox is toch ook lidocaine?quote:Op maandag 30 november 2009 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Verdoven met lidocaïne, maar dat is denk ik niet zonder recept verkrijgbaar. gaan ze wel snel van over. Spoelen moet bocosan?
Doe eens vragen idd!quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef moussy het volgende:
[..]
bocasan van oral-B
en anders haalik altijd een tube bij de tandarts, maar die is op, dus daar heb je geen reet aanik moet morgen heen, wil wel vragen voor je..?
jawel bij de apotheek hebben ze inderdaad iets om te verdoven, zonder receptquote:Op maandag 30 november 2009 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Verdoven met lidocaïne, maar dat is denk ik niet zonder recept verkrijgbaar. gaan ze wel snel van over. Spoelen moet bocosan?
Huwelijkstress, maar dat weet ik officieel niet..quote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef oeke het volgende:
KP, wat een verhaal.Moeder last van Sintstress misschien?
![]()
oh da's wel een goeie ja! Heb het even opgezocht, en er zit inderdaad lidocaine in.quote:
dat leef je dan toch niet uit op een kind?quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Huwelijkstress, maar dat weet ik officieel niet..
Idem, mijn zoon wordt overmorgen 1 !!!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
hmm, dan hebben wij gelukkig allebei een andere tandartsquote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat spul is om de pijn te verzachten. Volgens mijn tandarts is er niet echt iets waardoor het sneller weggaat. Ik heb het al zo vaak gehad. Sterkte ermee BE
ik ben ook weg inmiddels bij die tandartsquote:Op maandag 30 november 2009 14:05 schreef moussy het volgende:
[..]
hmm, dan hebben wij gelukkig allebei een andere tandarts
quote:Op maandag 30 november 2009 14:05 schreef Estrys het volgende:
Pyralvex heet het BE, heb even gekeken in de kast
quote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik ben ook weg inmiddels bij die tandarts
Auw.quote:Werkzame bestanddelen:Pyralvex
Rabarberextract 50 mg/ml - salicylzuur 10 mg/ml.
Hulpstoffen: Alcohol 60% v/v.
i know.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef moussy het volgende:
Ik zou alles halen uit dit topic, aften zijn echt..
Ik gebruik meestal pyralvex, klein bruin flesje met een kwastje erin. Doet rete zeer, maar helpt als een tierelier.quote:Op maandag 30 november 2009 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe eens vragen idd!
Bocasan is ook wel een goeie!
Ik ben al aan Sasha's vitamine pilletjes begonnen en spoelen met bessensap![]()
maar dat werkt dus ook niet.
Die op mijn tong zijn meestal wel met een dag weg, maar deze is vrij hardnekkig.
Het beste kun je een sterk slaapmiddel nemen en gaan slapen totdat hij weg isquote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef moussy het volgende:
Ik zou alles halen uit dit topic, aften zijn echt..
op één artikel toch? Tenminste, daar kreeg ik een flyer van.quote:Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef Vicky het volgende:
Oehh krijg net een mailtje van de Hema..
vanavond en morgenavond 25% extra korting!!
bij de Hema heb je een etagaire of hoe je het schrijft, met allemaal lekkere felgekleurde stukjes taartjes enzoquote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef oeke het volgende:Vervelend is dat he, Davinia. Is mij ook al een paar keer gebeurt.
Ynske,![]()
KP, wat een verhaal.Moeder last van Sintstress misschien?
![]()
Over Sintstress en kadootjes gesproken, woensdag word mijn nichtje 3!En nou wilde ik een theeserviesje met stippels voor haar kopen, maar iemand anders geeft dat al.
Dus ik moet iets anders? Iemand een idee?
Jammer dat ik geen tijd heb, anders had ik taartjes van vilt kunnen maken.
Even nadenken of zoiets te koop is.
Ja maar, ja maar...quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal pyralvex, klein bruin flesje met een kwastje erin. Doet rete zeer, maar helpt als een tierelier.
Edit- spuit 1111, nouja, het komt uit een goed hart.
aanstippen met dentinox, da`s het enige wat direct verlichting brengtquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
zij wel, blijkbaar..erg sneu.quote:Op maandag 30 november 2009 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat leef je dan toch niet uit op een kind?
Geniaal, als dat de standaard behandeling is wil ik ook wel een aft van een paar dagenquote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het beste kun je een sterk slaapmiddel nemen en gaan slapen totdat hij weg is
Het was dus niet eens haar eigen kind ook nog?quote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
zij wel, blijkbaar..erg sneu.
Ook voor haar zoon.
Ik vind die pyralvex wel lekker zeer doen eigenlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...![]()
Ik wil niet nog meer pijn...
Rabarberextract in je hele pijnlijke grote aft smeren?quote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind die pyralvex wel lekker zeer doen eigenlijk.
ik zie het net ja.. mail laadde niet goed..quote:Op maandag 30 november 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op één artikel toch? Tenminste, daar kreeg ik een flyer van.
Zou het niet de alcohol zijn die zo brandt?quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Rabarberextract in je hele pijnlijke grote aft smeren?pijn is fijn, maar dit is over de grens.
Op mijn tong krijg ik ze ook wel snel weg, maar doordat deze tussen mijn lip en tandvlees zit blijft het broeien ofzo. Hele gebiedje eromheen is nu ook echt vuurrood.quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik eet trouwens chips als ik aften heb, dat zout bijt ze uit en daarna zijn ze vaak best snel weg ook
én bocasan!quote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op mijn tong krijg ik ze ook wel snel weg, maar doordat deze tussen mijn lip en tandvlees zit blijft het broeien ofzo. Hele gebiedje eromheen is nu ook echt vuurrood.
Anyway, dentinox en pyralvex, gaat vast goedkomen.
op maar 1 artikel toch?quote:Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef Vicky het volgende:
Oehh krijg net een mailtje van de Hema..
vanavond en morgenavond 25% extra korting!!
Juist niet! Je kan er beter mee in NL gepakt worden als ze dan toch gepakt wordenquote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Rottdog het volgende:
Pffff Miss heavy, gelukkig zijn ze gepakt in Duitsland.
Inderdaad. Een oom van mij is ook ooit gepakt met softdrugs. In Duitsland kom je er niet mee weg, die heeft dus een tijd in de bak gezeten. Weet niet precies hoe lang hoor, want we hebben nagenoeg geen contact met hem en het is al een paar jaar geleden.quote:Op maandag 30 november 2009 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Juist niet! Je kan er beter mee in NL gepakt worden als ze dan toch gepakt worden
dat was ook mijn eerste gedachte.. niet in Azie of afrika ofzo..quote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Rottdog het volgende:
Pffff Miss heavy, gelukkig zijn ze gepakt in Duitsland.
Oh ja, sorry!quote:
Dat bedoelde ik idd ook.quote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef Estrys het volgende:
ik denk dat rottdog meer bedoeld in vergelijking met bv Thailand
Zo zie je maar weer dat de opstelling ook anders kan. Melchior op het dak. Baltazar in het aanrecht. Kindje Jezus in het spleetje van de bank....quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef Estrys het volgende:
Ik heb mijn little people kerststal maar alvast van zolder gehaald. Kan Seb er alvast leuk mee spelen. Zo rustiek als het tafereeltje vorig jaar was zo'n tering bende is het nu![]()
* Estrys plukt kindje Jezus onder de kast vandaan
quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben intussen zo boos he. Dat we hiermee opgezadeld worden. Dat mijn fijne dag met mijn meisje zo ruw wordt verpest. Dat mijn moeder moet huilen, dat mijn zusje en schoonzusje vrij moesten nemen, dat we allerlei mensen lastig moeten vallen voor info en hulp. Dat ik gewoonweg vergat dat ik nog moet kolven voor mijn meisje morgen, omdat ik te veel bezig was met zijn ellende.
Boos.
Spui hier maar lekker dan. En wat naar voor je moeder. Het blijft haar zoon, ookal is het niet lief wat hij heeft gedaan.quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben intussen zo boos he. Dat we hiermee opgezadeld worden. Dat mijn fijne dag met mijn meisje zo ruw wordt verpest. Dat mijn moeder moet huilen, dat mijn zusje en schoonzusje vrij moesten nemen, dat we allerlei mensen lastig moeten vallen voor info en hulp. Dat ik gewoonweg vergat dat ik nog moet kolven voor mijn meisje morgen, omdat ik te veel bezig was met zijn ellende.
Boos.
Heel veel sterkte meidquote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Boos.
Ik ken dat programma niet, heb het niet gezien, en weet niet waarom die moeder zo reageert. Maar als mijn dochter van 16 zichzelf volwassen genoeg vindt om zichzelf te laten bezwangeren, en vervolgens het kind krijgt, moet ze ook volwassen genoeg zijn voor de nachtvoeding. En de rest van de ellende die erbij hoort.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef DaviniaHR het volgende:
jeumig, miss, wat een heftige situatie! kan me heel goed voorstellen dat je boos bent! en verdrietig dat je moeder zo moet huilen. pfff... hopelijk komt er snel duielijkheid
heb net een aflevering 16 and pregnant gezien. wat een kenau van een moeder (oma) had dat (tiener)kind zeg! die vraagt dr moeder of ze wil helpen met de nachtvoedingen, zegt ma doodleuk "nee, ik heb ook mijn slaap nodig!" en totaal niet willen meedenken met dochter...
Ehm... omdat anticonceptie in sommige 'lagen' van de bevolking een taboe is om over te praten en meisjes het dus maar onveilig doen, of vanwege het feit dat meisjes soms vanwege een geloofsovertuiging geen abortus willen of mogen plegen, maar ook wellicht omdat NEE zeggen ontzettend moeilijk is als je 16 bent en ook omdat sommige gezinnen zodanig ontwricht zijn dat een (tiener)zwangerschap volstrekt onbespreekbaar is, waardoor veel meiden pas veel te laat aan de bel trekken en abortus niet meer mogelijk is? Ik gooi maar een balletje op hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken dat programma niet, heb het niet gezien, en weet niet waarom die moeder zo reageert. Maar als mijn dochter van 16 zichzelf volwassen genoeg vindt om zichzelf te laten bezwangeren, en vervolgens het kind krijgt, moet ze ook volwassen genoeg zijn voor de nachtvoeding. En de rest van de ellende die erbij hoort.
naast het feit dat Eva natuurlijk nooooooooooooooooooooooooooooit sexueel actief zal zijn, snap ik echt niet dat er anno 2009 nog zoveel tienerzwangerschappen zijn.....
ja, ik vind 't ook niet zo heel gek. juist op die leeftijd ben je ook vaak echt niet alleen maar verantwoord bezig...quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef renzell het volgende:
Ehm... omdat anticonceptie in sommige 'lagen' van de bevolking een taboe is om over te praten en meisjes het dus maar onveilig doen, of vanwege het feit dat meisjes soms vanwege een geloofsovertuiging geen abortus willen of mogen plegen, maar ook wellicht omdat NEE zeggen ontzettend moeilijk is als je 16 bent en ook omdat sommige gezinnen zodanig ontwricht zijn dat een (tiener)zwangerschap volstrekt onbespreekbaar is, waardoor veel meiden pas veel te laat aan de bel trekken en abortus niet meer mogelijk is? Ik gooi maar een balletje op hoor.
Dat ben k wel met je eens. Een jongen dat een meisje zwanger maakt is net zo goed verantwoordelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef freecell het volgende:
Engeland is wel echt de top van europese tienerzwangerschappen inderdaad.
Leander raakt denk ik niet zo snel zwangerMaar we willen seks in huis wél echt bespreekbaar houden en ook dat hij weet dat hij wel papa wordt en dat daar verantwoordelijkheid bijhoort mocht hij wel (te) jong iemand zwanger maken.
kwokquote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ben k wel met je eens. Een jongen dat een meisje zwanger maakt is net zo goed verantwoordelijk.
En ik bedoelde het niet zo.... zo....zo.... ik bedoel, ik begrijp wat Renzell ook schreef. En daar heeft ze ook helemaal gelijk in.
Ik heb het in mijn naaste omgeving dus meegemaakt dat een meisje tot 2 keer toe ongepland zwanger raakte. De 1e keer kwam ze erachter toen haar vliezen braken en de 2de keer was ze al over de 20wk.
kom ze maar brengenquote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Pvoesss het volgende:
Gezocht: Iemand die mijn pakjes in wil pakken. Ik vind dat echt pokkewerk
Ik vind het wel leukquote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom laat je dat in de winkel niet doen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Pvoesss het volgende:
En waarom dacht die papa dat meteen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ging ongeveer zo.
pap, ik lek
- nee je lekt niet je vliezen zijn gebroken
hoe kan je nu zoiets missen? je dijt toch uit, je hele buik gaat heen en weer als het kind schopt, maazguur,dat soort zaken, 9 mnd niet ongesteld (maar met een onregelmatige cyclus kan dat nog wel, of gewoon doorbloeden)quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
het ging ongeveer zo.
pap, ik lek
- nee je lekt niet je vliezen zijn gebroken
Dat laat ik meestal ook wel doen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom laat je dat in de winkel niet doen?
Ik weet het ook niet, ik kan me haast niet voorstellen dat ze het zelf niet wist. Wellicht had ze het verdrongen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
[..]
En waarom dacht die papa dat meteen?
Hadden de ouders dan wel een idee?
En 9 maanden zwanger zié je toch bij een tiener?
nou ben ik benieuwdquote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Woah mijn rug doet zeer,en ik wil en moet nog zoveel.
Wat je al niet moet doen om je kind een pepernoot te laten eten
Lekker wel, maar niet laaiend enthousiast, maar dat komt hopenlijk de tweede keer wel, heb nog een batch deeg liggen voor woensdag ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef Ticootje het volgende:
Hoe vond ze het uiteindelijk?
ahuhquote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef huuphuup het volgende:
boh wat een ordinair gedoetje zeg bij dat Australia's next top model![]()
en ehm, als dat de mooiste vrouwen van australië moeten zijn![]()
Alles is leuker dan budgets next top modelquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het wel leuk. Veel leuker dan bntm
ecco en c&a.......quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Alles is leuker dan budgets next top model
Oh ik vind m zoooo super!! Ik wil ook zoiets doen met Amber en Tessquote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Vicky vroeg me naar een kerstkaart die ik in 2007 maakte mijn eigen Maria en kindje Jezus en nu ik 'm weer zie, vind ik 'm zo geinig dat ik de foto nog een keertje hier neer ga zetten, hoor.
[ afbeelding ]
Maar is kindje jezus jouw S?quote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Vicky vroeg me naar een kerstkaart die ik in 2007 maakte mijn eigen Maria en kindje Jezus en nu ik 'm weer zie, vind ik 'm zo geinig dat ik de foto nog een keertje hier neer ga zetten, hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Yes.![]()
Check de afdruk van zijn sokjes nog in zijn pootjes.![]()
Ik heb me ook altijd vragen gesteld hoe iemand 9 maand zwanger kan zijn zonder het te weten, maar nu ik zelf zwanger ben, snap ik er echt helemaal niets meer van. De kleine zit hier tegenwoordig zowel overdag als 's nachts te schoppen dat je zoiets toch moet voelen! Het is echt niet zoals toen ik 22 weken ver was dat ik niet zeker wist wat het precies was.quote:Op maandag 30 november 2009 19:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
hoe kan je nu zoiets missen? je dijt toch uit, je hele buik gaat heen en weer als het kind schopt, maazguur,dat soort zaken, 9 mnd niet ongesteld (maar met een onregelmatige cyclus kan dat nog wel, of gewoon doorbloeden)
Ik heb/had een aft op dat velletje tussen je onderlip en je tandvlees en dat ding wil dus niet weg. Het hele spul bij mijn voortanden onderin is nu vuurrood en superpijnllijk en mijn lip en kin tintelen er zelfs een beetje van. Alsof het verdoofd is.quote:
jaaaaaaa en dan de meubeltjes wat opleuken met wel mooie kleuren verf en en behangetje en en nieuwe kleertjes maken, omg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:01 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen!
Kleurdoos wat een geweldig poppenhuis!![]()
Sly sterkte
leuk jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jaaaaaaa en dan de meubeltjes wat opleuken met wel mooie kleuren verf en en behangetje en en nieuwe kleertjes maken, omg!
Wat een fitte moeder heb jij.. ik dacht dat ik veel rondliep en rondfietste, maar ik zie haar elke keer als ik de deur uit benquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:22 schreef Kaarr het volgende:
Miss_sly heel veel sterkte
KD wat een gaaf poppenhuis!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:24 schreef Saffier het volgende:
Miss heb je een beetje kunnen slapen? En Senna? Sterkte met de hele toestand
Succes bij de tandarts Snoopy, balen van je kroon
Ik kan morgen de auto ophalen van zijn grote beurt en apk en dan mag ik een bedrag van 4 cijfers aftikkenslik
Ja joh..die crosst heel HHW rondquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Wat een fitte moeder heb jij.. ik dacht dat ik veel rondliep en rondfietste, maar ik zie haar elke keer als ik de deur uit bengisteren 4 keer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:14 schreef Fannie het volgende:
Ik hoor net op de radio bij Gerard Ekdom dat Ramses dood is![]()
Beterschap Pinq, klinkt niet fijn dat duizelige
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd...
Ramses Shaffy is dood :(
Ben je al bij de internist geweest? Ik las het verkeerd, ben benieuwd wat de internist zegt straksquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb thee met chocoladesmaak, dat is geniaal! Wel de smaak, niet de calorietjes ohhh
En ik wilde nog meer vertellen maar ik weet het niet meer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb thee met chocoladesmaak, dat is geniaal! Wel de smaak, niet de calorietjes ohhh
En ik wilde nog meer vertellen maar ik weet het niet meer
Ben ik nog op tijd?quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:50 schreef snoopy het volgende:
Superleuk poppenhuis!
miss-sly, wat een toestandsterkte daar
![]()
Ik moet straks naar de tandarts om mijn kroon eruit te laten slopen. Die is 'lek' ofzoiets![]()
Maar nu moet ik een keuze maken tussen brug en een implantaat en ik weet het gewoon niet. Iemand nog tips op de valreep?
Yogi tea bij de tuinen, 3 euro voor 15 zakkiesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]hoe wie wat waar?
ik zag laatst wel caramel-thee staan. Dat leek me dan weer buitengewoon smerig
En komt ze dadelijk weer thuis zonder rijbewijs en zit ze de hele dag thuis...te rokenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vertelde een tijdje terug toch over de onderbuurvrouw die zoveel rookte dat het bij ons in huis stinkt? Nou voorlopig hebben we er geen last meer vanZe zat geregeld dronken achter het stuur en al heel vaak heeft de andere buurvrouw de politie gebeld als ze weer dronken achter het stuur ging. Zo ook gisteren weer. En nu was er toevallig een politiewagen in de buurt die even kon komen controleren. De buurvrouw rijdt de straat uit zo hoog tegen de politie aan
![]()
Dus controle en tuurlijk teveel op
Dus die kon meteen mee want was de zoveelste keer al
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
En komt ze dadelijk weer thuis zonder rijbewijs en zit ze de hele dag thuis...te roken![]()
ik ben ook niet erg positief he? maar voor nu![]()
Nee want sprak der zoon net en die vertelde dat dus. Die komt voorlopig nog niet thuisquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Ja Nicole, die kan vandaag nog naar huis hoor.
roep niet al te hard hoor, als ze namelijk niet wilt dan mag ze zo weer naar huis.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee want sprak der zoon net en die vertelde dat dus. Die komt voorlopig nog niet thuisZe zijn er nu mee bezig om der in een afkickcentrum te krijgen als alternatief omdat ze anders een tijdje moest zitten had ie het over
En over en tijdje mag ze best thuis zitten zonder rijbewijs want dan zijn we hier toch wegKan ze lekker gewoon weer beginnen met drinken
Maar dan boeit me het allemaal niet meer
![]()
En zoonlief loopt nu net der huis uit met 2 tassen vol kleding![]()
Zo vreemd, ik kende die hele man niet tot eergisteren, toen zei iemand dat m'n ogen wel wat weg hadden van die van hem, en twee dagen later is hij overleden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd...
Ramses Shaffy is dood :(
Ze vertelde een tijdje terug al dat ze euh hoe noem je dat ook alweer. Ze heeft zelf nergens meer zeggensschap over. Der zoon regelde ook der geldzaken enzo. Maar wat ik van de zoon begreep gaat ze of naar een kliniek of moet ze een aantal weken vast zitten aangezien het al de zoveelste keer was. het preciese weer ik er ook niet van maar die zoon zal het allemaal wel weten!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
roep niet al te hard hoor, als ze namelijk niet wilt dan mag ze zo weer naar huis.
onder curatelequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze vertelde een tijdje terug al dat ze euh hoe noem je dat ook alweer. Ze heeft zelf nergens meer zeggensschap over. Der zoon regelde ook der geldzaken enzo. Maar wat ik van de zoon begreep gaat ze of naar een kliniek of moet ze een aantal weken vast zitten aangezien het al de zoveelste keer was. het preciese weer ik er ook niet van maar die zoon zal het allemaal wel weten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |