abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 08:41:22 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75134218
Aan het werk vandaag ipv donderdag.
En gezien Sasha's stuiterbui van vanochtend vind ik dat helemaal niet zo heel erg! Die werd echt zo hyper wakker om 6.30 uur.
Ok, om 01.39 ook al hevig snikkend en toen heb ik hem zonder vragen tussen ons in gelegd. Shhhh... slapen! Toen om 5 uur was het andere blije ei al wakker. Die nog even gesust tot half 6 en toen de fles erin. En ik voel me niet eens brak!

Ik heb zin in deze week! Sinterklaaspret, bestuursvergaderingen op mijn werk, morgen uit eten met mijn werk, vrijdag zijn F en ik 5 jaar bij elkaar, zaterdag sinterklaas, zondag naar de schouwburg.
Gaat vast helemaal goedkomen!
pi_75134245
Wat een leuke week in het vooruitzich Be!
pi_75134268
Wat een energieke post BE! word er helemaal enthousiast van!

Ik ben voor het eerst Luuk haar broodtrommel vergeten. Mag ik nog een extra keer naar school.
en om het voor mezelf leuker te maken mag ik vandaag met de auto ipv op de fiets, 6x.

Ik wil zon, goed nieuws en een opheruimd huis. Omdat ik niet kan toveren begin ik met het laatste.

Fijne dag!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_75134278
Klinkt goed BE.
Ik heb ook zin in Sint.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75134298
Be, blij dat je je niet brak voelt
Wij hebben dit weekend 3 sinterklaasfeestjes (vrijdag, zaterdag en zondag) En we moeten voor alledrie nog cadeautjes kopen en gedichten schrijven en het eerste moment dat we daar tijd voor hebben is vrijdagochtend. Spannend (TARA moet woensdagavond iets belangrijks inleveren, dus is tot die tijd keihard aan het werk en donderdag zijn we weg)
pi_75134308

Ik gooide hem dicht

Sorrèh!
  maandag 30 november 2009 @ 08:50:39 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75134331
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:48 schreef freecell het volgende:

Ik gooide hem dicht

Sorrèh!

Succes met je klaas-perikelen!
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal al een paar weken terug gedaan heb. Mss ietsje minder gezellig omdat de 'buzz' in de winkels er dan nog niet echt hangt, maar ik ging afgelopen zaterdag 'even' sokken halen voor Sasha... mèn wat een chaos!
pi_75134347
Wij weten sinds gisteren pas voor wie we allemaal cadeautjes moeten kopen
Beetje traag systeem hier zeg maar
pi_75134362
Oeh BE stuur maar wat van je enthousiasme hierheen Kan ik wel gebruiken.
Goodmorning boodschapjes alweer in huis, nog 5 nachtjes slapen voor de Sint en wat is het ontzettend LEKKER buiten.
pi_75134366
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Succes met je klaas-perikelen!
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal al een paar weken terug gedaan heb. Mss ietsje minder gezellig omdat de 'buzz' in de winkels er dan nog niet echt hangt, maar ik ging afgelopen zaterdag 'even' sokken halen voor Sasha... mèn wat een chaos!
Dat zijn de laatste sintinkopen denk ik.....
pi_75134382
Freecell oi succes ....
* LovelyLady is blij dat ze al een week of 2 gewoon klaar is en niet die chaos in moet
pi_75134450
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell oi succes ....
* LovelyLady is blij dat ze al een week of 2 gewoon klaar is en niet die chaos in moet
Het valt hier in Groningen op zich wel mee en zeker in het stukje stad waar ik zit
En ik kan toch niet langer dan een half uur shoppen
  maandag 30 november 2009 @ 08:59:19 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75134468
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Saffier het volgende:
Tijd voor een nieuwe in je nieuwe keuken Free

Balen Asy. Je kan dus niet bakken in je nieuwe combi? In de mijne kan dat wel nl.
Nou ja, in theorie zou dat wel moeten kunnen. Maar de praktijk laat zien dat de tijden niet overeen komen. Bv als er staat bij afbakbroodjes, voorwarmen en dan 6 minuten en je houdt je daar aan, dan zijn de broodjes nog niet helemaal goed enzo.
Dat ga ik niet gokken met een brood wat 3 uur voorbreiding kost en dan nog de baktijd...

Hier ook al een vroege vogel (hoewel ik me laat meld). Manlief is voor cursus naar Nunspeet 2 dagen. Nou zit ik hier helemaal allenig...

En Sintkado's heb ik al in huis op 2 bestellingen na. Hopelijk komen die deze week nog binnen...
  maandag 30 november 2009 @ 08:59:46 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75134474
Goeiemorgen! Ik moet al mijn sintkopen nog doen. Nog geen tijd voor gehad.én het voorkomt speurtochten.
Morgenmiddag ga ik dat doen. Dan is het niet druk. Toch? toch?? toch???
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 30 november 2009 @ 09:00:35 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75134486
Mogguh!
Ik heb 2 combimagjatrons *verwend is*
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 30 november 2009 @ 09:01:01 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75134491
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Ik moet al mijn sintkopen nog doen. Nog geen tijd voor gehad.én het voorkomt speurtochten.
Morgenmiddag ga ik dat doen. Dan is het niet druk. Toch? toch?? toch???
Nee hoor Buuf, tis dan niet druk
Tis een gekkenhuis, maar niet druk
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 09:01:44 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_75134505
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
en wat is het ontzettend LEKKER buiten.
Ik heb de achterdeur even open staan

Enneh die Sint, ik had maar aan paar dingetjes in huis en vorige week ben ik eerst voor de ene de action in gedoken, de dag er na voor de ander en ik vind het wel best zo! Ik heb wel nog even leuk een mp3 speler gescoord voor Cas bij de Aldi voor wel 7,50! en voor René een shirt met gilet bij geenidee meer en dat is het klapstuk voor beide Ze krijgen al méér dan genoeg!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 30 november 2009 @ 09:02:21 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75134515
Is een kwestie van leren kennen Asy. ik moet mijn oven eigenlijk standaard 20 graden hoger zetten dan het recept voorschrijft. dus na twee keer cake afgieten en langzaam opbouwen kan ik nu lezen en schrijven met het ding.
Oeh!! Twee?! da's wel vet handig denk ik?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 30 november 2009 @ 09:03:06 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75134527
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Nee hoor Buuf, tis dan niet druk
Tis een gekkenhuis, maar niet druk
Oeh, Gekkenhuis voel ik me eindelijk eens thuis in een speelgoedwinkel.
pi_75134707
In mijn combi weigeren cake-achtige dingen te rijzen
Of ze rijzen wel, maar zijn niet gaar.
  maandag 30 november 2009 @ 09:17:31 #21
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75134734
Heb je er wel eens een oventhermometer in gezet om de temperatuur te checken?
pi_75134777
Iedereen druk met de Sint.... dit wordt ons laatste Sintloze jaar vermoed ik

Niet dat dat kleine krummel in wording volgend jaar al iets snapt van Sinterklaas, maar ik gok zo dat we het dan zelf te schattig vinden om het over te slaan
pi_75134796
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je er wel eens een oventhermometer in gezet om de temperatuur te checken?
Nou, als er op een verpakking staat: gewone oven 220, hetelucht 200, dan moet ik mijn hetelucht op minimaal 220 zetten Zover was ik al.
Maar de temperatuur is niet contant, het schommelt wat en achterin is hij veel heter dan voorin.
En hij is te oud
pi_75134802
goedemorgen, kind slaapt uit vandaag blijkbaar, ben net even gaan kijken maar hij slaapt nog gewoon lekker

Wij doen helemaal niks aan Sint Ja manlief heeft surprise op het werk en hij haat echt surprises maken en kan ook nooit iets bedenken. Dus heb ik maar weer wat bedacht, vanavond nog even gedicht maken en dan is het weer klaar. Hij heeft op zijn werk al doorgegeven dat zijn vrouw er geen zin meer in heeft Zijn baas heeft er ook een hekel aan
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75135021
Yppy, de broodjes staan er nog
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 30 november 2009 @ 09:38:22 #26
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135057
Goedemorgen allen .
Hier ook een monday monday gevoel. S net weggebracht naar kdv, zelf nu aan een bakje koffie en lekker vrij, maar dat zal ik er niet inwrijven bij jullie . Strakjes bij vriendin op bezoek met baby van 11 weken .

Wij vieren dit jaar sinterkerstmis . Wel een dineetje op 5 december als mijn moeder aankomt. Overigens ben ik zelf wel al begonnen aan de cadeautjes en gedichten, want denk niet dat ik daar straks echt toe in staat ben.
  maandag 30 november 2009 @ 09:45:17 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75135191
Ik zal iig blij zijn als het 10 januari is ..
Sinterklaas (in 4-voud), verjaardag stiefmoeder, kinderpartijtjes volgende week, kerst, oud en nieuw, tijn z'n verjaardag..
Daarna *rust*

en daar kijk ik nu al naar uit, hoe gezellig ik kerst enzo ook vind
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75135304
Goedemorgen!

Schaap was al vroeg weg en ik ben nog even blijven liggen. Ik werd een half uurtje geleden uit mezelf wakker en uit Senna's kamer hoor ik nog niet echt wat. Dus heb maar vast even ontbeten, en dan zo maar eens kijken of ze wakker wil worden. Heerlijk, zo'n uitslaapkind, hoopt dat ze zo blijft

Sinterklaasinkopen moet ik nog doen, voor zondag. Moet lukken, lijkt me. Voor Senna kopen wij ook niets. Ze snapt er toch nog niets van en ze krijgt al van de schoonfamilie. Lijkt me meer dan voldoende.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75135356
Ik moet ook nog klaasinkopen doen voor schoonouders en schoonopa en oma...
ik heb echt geeeen idee wat ik voor opa en oma moet kopen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 30 november 2009 @ 09:57:12 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75135438
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef Vicky het volgende:
Ik moet ook nog klaasinkopen doen voor schoonouders en schoonopa en oma...
ik heb echt geeeen idee wat ik voor opa en oma moet kopen..
Een kalender maken met foto's van iedereen? of een agenda?
vinden mijn oop en oom iig zeer geweldig altijd.
pi_75135453
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Een kalender maken met foto's van iedereen? of een agenda?
vinden mijn oop en oom iig zeer geweldig altijd.
ja dat zou kunnen maar die krijg ik denk ik neit mee af voor zaterdag...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 30 november 2009 @ 09:58:51 #32
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75135473
Wij hebben voor Tobias alles in huis maar hebben afgesproken om ook iets voor onszelf te kopen zodat niet alleen hij kado's krijgt. Ik heb alleen nog niets voor mijzelf of M besef ik nu :s
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 30 november 2009 @ 10:00:00 #33
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75135494
Vicky, een abonnement op bloemen, of op een tijdschrift dat ze leuk vinden?

Een kleine canvas van de kinderen.

Je kan ook een gedicht geven waarin staat dat het eraan komt toch?
pi_75135522
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
Vicky, een abonnement op bloemen, of op een tijdschrift dat ze leuk vinden?

Een kleine canvas van de kinderen.

Je kan ook een gedicht geven waarin staat dat het eraan komt toch?
das waar.
Canvas van Amber hebben ze al.
Tijdschrift of bloemen hebben ze denk ik niet veel aan, dat vergeten ze.. oma is zo dement als een deur en opa gaat erin mee...
In het dressoir liggen nog chocoladeletters van een jaar geleden, die zijn ze gewoon vergeten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 30 november 2009 @ 10:01:31 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75135523
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja dat zou kunnen maar die krijg ik denk ik neit mee af voor zaterdag...
Een waardecheque inpakken? Dat doe ik wel vaker. Maak ik zelf een coupon en dan lever ik het later af. Of ik geef een BBQ. (dat ik dan alles maak en regel en dat ze bij ons komen eten. )
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 10:14:00 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_75135813
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

das waar.
Canvas van Amber hebben ze al.
Tijdschrift of bloemen hebben ze denk ik niet veel aan, dat vergeten ze.. oma is zo dement als een deur en opa gaat erin mee...
In het dressoir liggen nog chocoladeletters van een jaar geleden, die zijn ze gewoon vergeten.
Als ze zo dement zijn/doen is een kinderspeelgoedje ook goed Of een boekje, liedjes van toen, verhalen uit grootmoeders tijd, dat doet het ook altijd wel goed bij demente deuren
pi_75135911
Hier gaat ineens iedereen kados kopen voor de kids. Nu hebben we maar een keuze gemaakt en onze kados weg gelegd voor kerst dan maar
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 30 november 2009 @ 10:19:36 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75135954
Een fotoboek met erbij geschreven wie wie is, doet het ook altijd goed bij dementerenden.
  maandag 30 november 2009 @ 10:19:53 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75135962
Wij doen gelukkig alleen kadootjes voor de kinderen en eens een keertje niet voor de volwassenen.
Met alle secret santas was mijn hoofd wel leeg met kleine trut-kadootjes. Weer een kast vol kaarsen en thee etc.
Ik geloof dat mijn moeder nog wel voor iedereen een chocoladeletter zou halen maar verder dit jaar dus een kinderfeestje.

Alleen bij mijn schoonouders durfde ik dat niet zo expliciet te zeggen, dat het voor mij niet hoeft dus daar gaan we maandag toch lootjes trekken voor kerst. Ikke wil niet!
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 10:23:14 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_75136030
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:

Alleen bij mijn schoonouders durfde ik dat niet zo expliciet te zeggen, dat het voor mij niet hoeft dus daar gaan we maandag toch lootjes trekken voor kerst. Ikke wil niet!
Mijn moeder vindt kerst leuker, dus die bepaald dat ze ook kerstkadootjes koopt, sinds jaar en dag voel ik me nog steeds niet verplicht om ook kerstkadootjes te kopen, hier krijgen ze dus een bruikbaar trutje met sinterklaas en dat is het, probleem opgelost
  maandag 30 november 2009 @ 10:24:44 #41
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75136065
Ik heb er echt enorm veel zin in, maar das ook omdat het zo compleet voelt om dat straks met mijn twee kidnjes te kunnen vieren .

Voor S vind ik het ook echt weer tijd worden voor wat nieuw speelgoed, en ik weet echt zeker dat ze heel erg gaat genieten van zo'n feest-cadeautjesavond. Ik zie haar al heelmaal de pakjes uitdelen enzo, voor oma, voor opa, voor 'Nonnie', voor 'lella', voor ... .
  maandag 30 november 2009 @ 10:27:25 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75136124
Dat is wat ik hier dus 'jammer' vind idd Groofsken.
Soms is het idd echt tijd voor iets nieuws voor je kinderen maar bij Sasha komt dus alles in 1 keer.
Er gaat dus voor hem nog een 'iets' moment komen ergens in juni ofzo voor zomerspeelgoed.
Iemand gaf me de tip om een speelgoed bon te vragen aan sommige mensen zodat je later in het jaar ook nog wat kan kopen. Is op zich heel slim, maar zeker bij kinderen kan ik me voorstellen dat mensen dat niet echt leuk vinden...
pi_75136149
Wij doen met sint alleen cadeautjes voor Kim en Tyler. Mijn moeder wil ook graag iets kleins kopen, prima.
Hoeft niet veel, gezien ze de dag erna jarig is.
Met kerst doen we nooit aan cadeautjes, alleen (vr)eten!
Ohnee dat is heul niet zo, we geven vaak een plantje oid of iets voor in huis. We eten daar dan uitgebreid en ik hoorde net dat de kinders dan blijven slapen.

[ Bericht 9% gewijzigd door _Ingrid_ op 30-11-2009 10:33:17 ]
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 10:30:07 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_75136213
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Soms is het idd echt tijd voor iets nieuws voor je kinderen maar bij Sasha komt dus alles in 1 keer.
Er gaat dus voor hem nog een 'iets' moment komen ergens in juni ofzo voor zomerspeelgoed.
Iemand gaf me de tip om een speelgoed bon te vragen aan sommige mensen zodat je later in het jaar ook nog wat kan kopen. Is op zich heel slim, maar zeker bij kinderen kan ik me voorstellen dat mensen dat niet echt leuk vinden...
Toen Cas nog niet veel besef had van zijn verjaardag kreeg hij voor de zomer een zomerspeelgoed iets en op zijn verjaardag een aardigheidje
  maandag 30 november 2009 @ 10:30:18 #45
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75136218
quote:
Ja, dat zal met mijn zoon straks hetzelfde zijn.

Maar S krijgt ook wel tussendoor speelgoed hoor, ze heeft daar nu nog geen besef van, dus kan dat nog wel. Als ze groter wordt vind ik wel dat ze moet leren dat ze niet zomaar steeds cadeautjes krijgt.
  maandag 30 november 2009 @ 10:31:30 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75136252
quote:
Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet. Dan kan je het een beetje spreiden met geven. Dat deed ik sowieso wel met de kadootjes. Want het is zoveel in een keer en dan blijven er dingen liggen. zo zonde.
  maandag 30 november 2009 @ 10:31:41 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75136256
quote:
Ik vraag dan gewoon dingen die voor bijv over een half jaar leuker zijn, dan krijgt ze toch iets, maar heeft ze dan net wta meer aan voor in de zomer bijv.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 30 november 2009 @ 10:33:00 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75136280
Zo heeft Arwen de gewone dr. Bibber gekregen ( had ik gevraagd om niet de makkelijke versie te geven) nu is het nog een beetje moeilijk, al kan ze het al aardig , maar over een paar maandjes kan ze het net wat beter.

Ze noemt het trouwens zelf Dr Oetker
pi_75136300
Oh en willen jullie duimen dat de belastingdienst nu wel terugbelt ?!
pi_75136451
Ik ben maar een kalender voor ze in elkaar aan het flansen..

Als het aan mij lag doen we ook alleen kadootjes voor de kinderen, maar daar denken mijn schoonouders anders over..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75136501
awardicons in t uitslagtopic!
  maandag 30 november 2009 @ 10:43:11 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75136535
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet. Dan kan je het een beetje spreiden met geven. Dat deed ik sowieso wel met de kadootjes. Want het is zoveel in een keer en dan blijven er dingen liggen. zo zonde.
alleen liggen 'zomerdingen' nu nog niet in de winkel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75136575
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:39 schreef Vicky het volgende:
Ik ben maar een kalender voor ze in elkaar aan het flansen..

Als het aan mij lag doen we ook alleen kadootjes voor de kinderen, maar daar denken mijn schoonouders anders over..
hier ook. en bovendien wil niet iedereen gehoor geven aan ons verzoek om niet zomar kadootjes aan Senna te geven, maar adhv een lijstje van ons te werken.
ik moet dus ook deze week nog op pad om voor iedereen kadootjes te halen ( 6 volw, 2 kinderen) alleen dus niey zoo Senna.

we kijken het dit jaar aan en bepalen dan hoe we er volgend jaar mee om willen gaan.
pi_75136593
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:43 schreef E.T. het volgende:

[..]

alleen liggen 'zomerdingen' nu nog niet in de winkel
en hebben wij bijv geen plek om iets op te slaan.
pi_75136803
Ik heb ook tegen ouders/broers/zussen en alles gezegd dat ze voor Leander liever dan maar kleertjes willen kopen en geen speelgoed
  maandag 30 november 2009 @ 11:08:35 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75137158
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

hier ook. en bovendien wil niet iedereen gehoor geven aan ons verzoek om niet zomar kadootjes aan Senna te geven, maar adhv een lijstje van ons te werken.
ik moet dus ook deze week nog op pad om voor iedereen kadootjes te halen ( 6 volw, 2 kinderen) alleen dus niey zoo Senna.

we kijken het dit jaar aan en bepalen dan hoe we er volgend jaar mee om willen gaan.
Wij hebben het afgeschaft. Na een dramatische sinterklaas waarbij álles anders ging dan afgesproken. Dus al een jaar of 6 vieren wij het lekker thuis. Met óns gezin. Mijn schoonmoeder helpt de kinderen lekker van hun geloof dooreen dag later met een zak vol kado's te komen met een of ander lulverhaal. (de jongens zeggen ook, dat kreeg ik van sinterklaas en dat kreeg ik van beppe. )wel heel lief. Ze vraagt een lijstje en koopt daar ook precies van.
Mijn eigen moeder koopt nooit wat. Nu proef ik hier een beetje dat mensen dat heel prettig lijkt, maar ik vind het maar stom. Niet dat ze ze plat hoeft te gooien met kadootjes maar een beetje interesse zou leuk zijn. verder dan : ze hebben al zoveel komt ze niet.
en ik heb ff niet opgelet. ik dacht dat ik vandeweek bij intertoys nog een wand vol zandbakspul zag staan. En hoepels, trekkers fietsen en weet ik wat? maar weet het niet zeker.
pi_75137292
Mikael heeft gewoon voor oma en opa zelf een lijste geplakt met wat ie graag hebben wilde. Die hebben daar iets van gekocht. De moeder van Rian wilde ook iets kopen en hebben we dus zelf iets aangekruisd in het speelgoedboek. Voor Leander waren er 2 dingen die ik graag wilde hebben. Een kopen mijn ouders en het andere koopt de andere oma. Ooms en tantes doen voor Leander nu dus kleren en voor Mikael spelletjes. Daar kun je er nooit genoeg van hebben!

Mikael heeft dan ook nog dubbel want bij papa word ook nog Sinterklaas gevierd. Maar hoe ze dat daar doen weet ik niet!
pi_75137434
goeiemorgen!
oh sinterklaas inkopen ik ben eergister geweest voor mijn lootje, en gister zijn we geweest voor lief's lootje.
Ik neem de gok maar dat er geen meelurkers zitten hier... wij hoefden gelukkig niet in standaard sint winkels te zijn. Lief moest bij Ikea zijn voor zijn lootje, en ik moest bij Perry Sport zijn. Dus het viel me gelukkig mee. Neemt niet weg dat je in de stad inderdaad over de hoofden kon lopen.

En oma's met kado's... mijn moeder is mega enthousiast, ze heeft van alles gekocht al. Superleuke dingen hoor echt, daar niet van. Maar mn zusje en ikzelf hebben haar toch maar tegen gehouden toen ze in een winkel kaplaarsjes in maat 25 wilde kopen. Ze waren heel leuk maar koop die maar liever volgend jaar ofzo, lijkt me beter.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 11:31:34 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_75137583
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn eigen moeder koopt nooit wat. Nu proef ik hier een beetje dat mensen dat heel prettig lijkt, maar ik vind het maar stom. Niet dat ze ze plat hoeft te gooien met kadootjes maar een beetje interesse zou leuk zijn. verder dan : ze hebben al zoveel komt ze niet.
Mijn schoonouders hebben wel 2x iets voor ze gekocht, het excuus, we vieren het niet bij jullie en we hebben zo veel kleinkinderen.. is ook niet leuk, dus ik begrijp dat wel heel goed!

en ondertussen proppen ze tíg schoenendozen vol voor arme landen
  maandag 30 november 2009 @ 11:39:40 #60
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_75137843
Hier wordt gewoon niet aan pakjesavond gedaan.

Vindt het al stressvol genoeg, sint komt 4 dec. s'morgens op school en s'middags in het clubgebouw van de buurtvereniging. Dit is ons sint feest meer dan genoeg, schoen zetten mag ze wel maar alleen op de zaterdag.

Met kerst doen we aan lootjes en Zoë weet gewoon dat wij de kadootjes kopen voor de kerst.
  maandag 30 november 2009 @ 11:40:36 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75137877
hier weet ik het meeste allemaal wel wat ze krijgt ik heb een beetje gestuurd zeg maar
Maar de tofste sint kadootjes vind ik nog altijd die van P_iglet.
Dat ze een echte sint heetf met pernootjes, speculaasjes een carobalettertje die nietr van echt te onderscheiden is en vandaag komt mama P_iglet nog langs om een heele grote speculaaspop te brengen.
Dat maakt het voor mij gewoon het meest bijzondere sintfeest
pi_75137933
Mijnouders gaan ook niets kopen voor Sinterklaas, en ik vind dat echt helemaal niet erg. We wonen niet groot en Senna ontbreekt het aan niets. Waarom moet er dan per se deze maand een hoop speelgoed bij komen? Ik weet dat als er gedurende ht jaar iets is dat heel leuk is voor Senna, mijn moeder het best wil kopen. En dat ze iedere maand geld sparen voor haar. Dat is me beide veel dierbaarder dan per se Sinterklaaskadootjes.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het Sinterklaasfeest heel leuk, maar gewoon, klein, met mijn gezinnetje met een paar kadootjes en veel sfeer. En ik heb het idee dat dat een beetje aan het verdwijnen is. DAt vind ik jammer.
  † In Memoriam † maandag 30 november 2009 @ 11:44:27 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_75138001
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijnouders gaan ook niets kopen voor Sinterklaas, en ik vind dat echt helemaal niet erg. We wonen niet groot en Senna ontbreekt het aan niets. Waarom moet er dan per se deze maand een hoop speelgoed bij komen? Ik weet dat als er gedurende ht jaar iets is dat heel leuk is voor Senna, mijn moeder het best wil kopen. En dat ze iedere maand geld sparen voor haar. Dat is me beide veel dierbaarder dan per se Sinterklaaskadootjes.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het Sinterklaasfeest heel leuk, maar gewoon, klein, met mijn gezinnetje met een paar kadootjes en veel sfeer. En ik heb het idee dat dat een beetje aan het verdwijnen is. DAt vind ik jammer.
Het gaat toch ook niet om ladingen pakjes? Dat krijgen ze van ons ook niet, ze krijgen ook rustig sloffen en pyama's, handschoenen dat soort, alleen zit er nu een papiertje om Maar een aardigheidje is altijd wel leuk vind ik.
pi_75138029
Hier vieren we voor het eerst in jaren echt Sinterklaas met opa en oma.
Daar voor deden we het alleen binnen ons gezin.
pi_75138099
Wij hebben het afgelopen zaterdag met de neefjes en schoonmoeder gevierd. Binnen 10 minuten was het hele klusjes geklaard, waren alle pakjes open.
Eva niet, die heeft eerst op dr dooie gemak een chocosint weg zitten werken
  maandag 30 november 2009 @ 11:57:38 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75138398
quote:
Kan je idd niet kado's vragen voor over een half jaar of zo?
Of heel veel duplo vragen? dan kan je steeds een beetje geven.

Eli gaat wrs ook heel veel krijgen voor sinterklaas, en hij heeft nog een loopfietsje waar hij net 2 cm te klein voor is, die ligt dus op zolder. dus op de avond zelf mag hij alles (van iedereen ) uitpakken, en daarna legggen we gewoon een paar dingen weg. Straks komt de baby, dan is het ook leuk als hij dan kadootjes krijgt, dus dan geven we dan sommige dingen nog een keertje. t kind heeft toch het geheugen van een garnaal, dus tkan best

maar wij hebben zometeen idd hetzelfde met madam...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 30 november 2009 @ 12:13:36 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75138877
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:

ja, die sfeer hebben wij ook. En dat vind ik ook het belangrijkst. En het gaat me ook niet om de sintkadootjes, maar om de aandacht. mijn moeder wil denk ik liever geen oma zijn (age-thing denk ik) en is gewoon in het algemeen niet zo betrokken bij mijn jongens.
Nou ja, ander verhaal dus.

En wat fijn Evenstar, het klinkt echt als een fijne sint zo voor Arwen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 november 2009 @ 12:16:40 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75138971
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou ja, in theorie zou dat wel moeten kunnen. Maar de praktijk laat zien dat de tijden niet overeen komen. Bv als er staat bij afbakbroodjes, voorwarmen en dan 6 minuten en je houdt je daar aan, dan zijn de broodjes nog niet helemaal goed enzo.
Dat ga ik niet gokken met een brood wat 3 uur voorbreiding kost en dan nog de baktijd...

Hier ook al een vroege vogel (hoewel ik me laat meld). Manlief is voor cursus naar Nunspeet 2 dagen. Nou zit ik hier helemaal allenig...

En Sintkado's heb ik al in huis op 2 bestellingen na. Hopelijk komen die deze week nog binnen...
k zou bijna zeggen, zin in bezoek? ben nog in t zuiden, maar na gister trek ik t even niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75138996
Wij vieren het ook altijd met de opa's en oma's en mijn broer en zijn vriendin. Maar die willen nu ineens niet meer omdat hun zoontje (3 weken jonger dan Leander) het toch nog niet begrijpt. Ze denkt dat het alleen maar om de kado's gaat en dat vind ik zo jammer. Ik vind het gewoon leuk voor Mikael (hoop ik), het spannende dat Zwarte Piet de kado's voor de deur zet enzo. Ik vind het echt jamer dat ze daar niet bij willen zijn
pi_75139002
Wij doen het zaterdagochtend, ik heb geen zin om een overactief kind savonds zijn bed in te moeten leggen om vervolgens heul vroeg wakker te zijn omdat hij met zijn speelgoed te willen spelen.
Wij gaan lekker met zijn allen naar beneden en dan liggen er op heel veel plekjes kadootjes
* LovelyLady ziet het helemaal voor zich
  maandag 30 november 2009 @ 12:21:01 #71
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_75139106
Ynske hou deze waarschuwing in acht waarschijnlijk heb je een paniekaanval meegemaakt. Met het in acht houden bedoel ik laat het niet te lang na sudderen maar trek op tijd aan de bel.
  maandag 30 november 2009 @ 12:23:08 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75139191
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

k zou bijna zeggen, zin in bezoek? ben nog in t zuiden, maar na gister trek ik t even niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 november 2009 @ 12:23:21 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75139203
Sinterklaas is voor mij ook iets wat onder t gezin gevierd word. gezellig samen (vroeger waren opa en oma er wel bij, later niet meer)

kerst is dan weer iets wat ik meer zie als, de rest van de fam erbij zegmaar.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 november 2009 @ 12:23:49 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75139222
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef Rottdog het volgende:
Ynske hou deze waarschuwing in acht waarschijnlijk heb je een paniekaanval meegemaakt. Met het in acht houden bedoel ik laat het niet te lang na sudderen maar trek op tijd aan de bel.
thnx
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 30 november 2009 @ 12:31:31 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75139457
Yns, niet fijn, koppie op meid
pi_75139494
Yns
  maandag 30 november 2009 @ 12:37:03 #77
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75139587
Whoei, de eerste keer zelf GV pernoten gemaakt met arwen en neefjes, oke hun niet GV, maar wel alles onbesmet gehouden verschillende tafeltjes enz. Echt heel fijn hoe voorzichtig neefjes zijn ook voor haar!

Arwens baych is al in de oven geweest voor de rest en ze zien er iig goed uit, kijken hoe ze zijn als ze afgekoeld zijn nu zijn ze blaadjes aan het versieren voor puntzakjes

Echt genieten geblazen hier
pi_75139744
Ynske, das knap vervelend zeg

Evenstar, klinkt heel gezellig
  maandag 30 november 2009 @ 13:20:43 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75140528
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, kan op zich wel, maar bijv. nu een fietsje vragen voor de zomer vind ik ook zo suf ofzo.
GEloof ik. Of een waterbaan bijvoorbeeld.
  maandag 30 november 2009 @ 13:23:09 #80
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75140617
Ik krijg gewoon net een sms je van mijn duo (waar ik klas mee deel, laat maar zeggen) dat een moeder (uit onze klas) een kind op de grond heeft gegooid en geschopt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')