quote:
Dat zijn de laatste sintinkopen denk ik.....quote:Op maandag 30 november 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Succes met je klaas-perikelen!
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal al een paar weken terug gedaan heb. Mss ietsje minder gezellig omdat de 'buzz' in de winkels er dan nog niet echt hangt, maar ik ging afgelopen zaterdag 'even' sokken halen voor Sasha... mèn wat een chaos!![]()
Het valt hier in Groningen op zich wel mee en zeker in het stukje stad waar ik zitquote:Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Freecelloi succes ....
* LovelyLady is blij dat ze al een week of 2 gewoon klaar is en niet die chaos in moet
Nou ja, in theorie zou dat wel moeten kunnen. Maar de praktijk laat zien dat de tijden niet overeen komen. Bv als er staat bij afbakbroodjes, voorwarmen en dan 6 minuten en je houdt je daar aan, dan zijn de broodjes nog niet helemaal goed enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Saffier het volgende:
Tijd voor een nieuwe in je nieuwe keuken Free
Balen Asy. Je kan dus niet bakken in je nieuwe combi? In de mijne kan dat wel nl.
Nee hoor Buuf, tis dan niet drukquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!Ik moet al mijn sintkopen nog doen.
![]()
Nog geen tijd voor gehad.én het voorkomt speurtochten.
![]()
Morgenmiddag ga ik dat doen. Dan is het niet druk. Toch? toch?? toch???
Ik heb de achterdeur even open staanquote:Op maandag 30 november 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
en wat is het ontzettend LEKKER buiten.
Oeh, Gekkenhuisquote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee hoor Buuf, tis dan niet druk
Tis een gekkenhuis, maar niet druk
Nou, als er op een verpakking staat: gewone oven 220, hetelucht 200, dan moet ik mijn hetelucht op minimaal 220 zettenquote:Op maandag 30 november 2009 09:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je er wel eens een oventhermometer in gezet om de temperatuur te checken?
Een kalender maken met foto's van iedereen? of een agenda?quote:Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef Vicky het volgende:
Ik moet ook nog klaasinkopen doen voor schoonouders en schoonopa en oma...
ik heb echt geeeen idee wat ik voor opa en oma moet kopen..
ja dat zou kunnen maar die krijg ik denk ik neit mee af voor zaterdag...quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een kalender maken met foto's van iedereen? of een agenda?
vinden mijn oop en oom iig zeer geweldig altijd.
das waar.quote:Op maandag 30 november 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
Vicky, een abonnement op bloemen, of op een tijdschrift dat ze leuk vinden?
Een kleine canvas van de kinderen.
Je kan ook een gedicht geven waarin staat dat het eraan komt toch?
Een waardecheque inpakken? Dat doe ik wel vaker. Maak ik zelf een coupon en dan lever ik het later af. Of ik geef een BBQ. (dat ik dan alles maak en regel en dat ze bij ons komen eten.quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen maar die krijg ik denk ik neit mee af voor zaterdag...
Als ze zo dement zijn/doen is een kinderspeelgoedje ook goedquote:Op maandag 30 november 2009 10:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.
Canvas van Amber hebben ze al.
Tijdschrift of bloemen hebben ze denk ik niet veel aan, dat vergeten ze.. oma is zo dement als een deur en opa gaat erin mee...
In het dressoir liggen nog chocoladeletters van een jaar geleden, die zijn ze gewoon vergeten.
Mijn moeder vindt kerst leuker, dus die bepaald dat ze ook kerstkadootjes koopt, sinds jaar en dag voel ik me nog steeds niet verplicht om ook kerstkadootjes te kopen, hier krijgen ze dus een bruikbaar trutje met sinterklaas en dat is het, probleem opgelostquote:Op maandag 30 november 2009 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen bij mijn schoonouders durfde ik dat niet zo expliciet te zeggen, dat het voor mij niet hoeft dus daar gaan we maandag toch lootjes trekken voor kerst.![]()
Ikke wil niet!
Toen Cas nog niet veel besef had van zijn verjaardag kreeg hij voor de zomer een zomerspeelgoed iets en op zijn verjaardag een aardigheidjequote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wat ik hier dus 'jammer' vind idd Groofsken.
Soms is het idd echt tijd voor iets nieuws voor je kinderen maar bij Sasha komt dus alles in 1 keer.
Er gaat dus voor hem nog een 'iets' moment komen ergens in juni ofzo voor zomerspeelgoed.
Iemand gaf me de tip om een speelgoed bon te vragen aan sommige mensen zodat je later in het jaar ook nog wat kan kopen. Is op zich heel slim, maar zeker bij kinderen kan ik me voorstellen dat mensen dat niet echt leuk vinden...
Ja, dat zal met mijn zoon straks hetzelfde zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Soms is het idd echt tijd voor iets nieuws voor je kinderen maar bij Sasha komt dus alles in 1 keer.
Er gaat dus voor hem nog een 'iets' moment komen ergens in juni ofzo voor zomerspeelgoed.
Iemand gaf me de tip om een speelgoed bon te vragen aan sommige mensen zodat je later in het jaar ook nog wat kan kopen. Is op zich heel slim, maar zeker bij kinderen kan ik me voorstellen dat mensen dat niet echt leuk vinden...
Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet.quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag dan gewoon dingen die voor bijv over een half jaar leuker zijn, dan krijgt ze toch iets, maar heeft ze dan net wta meer aan voor in de zomer bijv.quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
alleen liggen 'zomerdingen' nu nog niet in de winkelquote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet.Dan kan je het een beetje spreiden met geven. Dat deed ik sowieso wel met de kadootjes. Want het is zoveel in een keer en dan blijven er dingen liggen. zo zonde.
hier ook. en bovendien wil niet iedereen gehoor geven aan ons verzoek om niet zomar kadootjes aan Senna te geven, maar adhv een lijstje van ons te werken.quote:Op maandag 30 november 2009 10:39 schreef Vicky het volgende:
Ik ben maar een kalender voor ze in elkaar aan het flansen..
Als het aan mij lag doen we ook alleen kadootjes voor de kinderen, maar daar denken mijn schoonouders anders over..
en hebben wij bijv geen plek om iets op te slaan.quote:Op maandag 30 november 2009 10:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen liggen 'zomerdingen' nu nog niet in de winkel
Wij hebben het afgeschaft. Na een dramatische sinterklaas waarbij álles anders ging dan afgesproken. Dus al een jaar of 6 vieren wij het lekker thuis. Met óns gezin. Mijn schoonmoeder helpt de kinderen lekker van hun geloof dooreen dag later met een zak vol kado's te komen met een of ander lulverhaal.quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hier ook. en bovendien wil niet iedereen gehoor geven aan ons verzoek om niet zomar kadootjes aan Senna te geven, maar adhv een lijstje van ons te werken.
ik moet dus ook deze week nog op pad om voor iedereen kadootjes te halen ( 6 volw, 2 kinderen) alleen dus niey zoo Senna.
we kijken het dit jaar aan en bepalen dan hoe we er volgend jaar mee om willen gaan.
Mijn schoonouders hebben wel 2x iets voor ze gekocht, het excuus, we vieren het niet bij jullie en we hebben zo veel kleinkinderen.. is ook niet leuk, dus ik begrijp dat wel heel goed!quote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn eigen moeder koopt nooit wat. Nu proef ik hier een beetje dat mensen dat heel prettig lijkt, maar ik vind het maar stom.Niet dat ze ze plat hoeft te gooien met kadootjes maar een beetje interesse zou leuk zijn. verder dan : ze hebben al zoveel komt ze niet.
Het gaat toch ook niet om ladingen pakjes? Dat krijgen ze van ons ook niet, ze krijgen ook rustig sloffen en pyama's, handschoenen dat soort, alleen zit er nu een papiertje omquote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijnouders gaan ook niets kopen voor Sinterklaas, en ik vind dat echt helemaal niet erg. We wonen niet groot en Senna ontbreekt het aan niets. Waarom moet er dan per se deze maand een hoop speelgoed bij komen? Ik weet dat als er gedurende ht jaar iets is dat heel leuk is voor Senna, mijn moeder het best wil kopen. En dat ze iedere maand geld sparen voor haar. Dat is me beide veel dierbaarder dan per se Sinterklaaskadootjes.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het Sinterklaasfeest heel leuk, maar gewoon, klein, met mijn gezinnetje met een paar kadootjes en veel sfeer. En ik heb het idee dat dat een beetje aan het verdwijnen is. DAt vind ik jammer.
Kan je idd niet kado's vragen voor over een half jaar of zo?quote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
ja, die sfeer hebben wij ook. En dat vind ik ook het belangrijkst. En het gaat me ook niet om de sintkadootjes, maar om de aandacht. mijn moeder wil denk ik liever geen oma zijn (age-thing denk ik) en is gewoon in het algemeen niet zo betrokken bij mijn jongens.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijnouders gaan ook niets kopen voor Sinterklaas, en ik vind dat echt helemaal niet erg. We wonen niet groot en Senna ontbreekt het aan niets. Waarom moet er dan per se deze maand een hoop speelgoed bij komen? Ik weet dat als er gedurende ht jaar iets is dat heel leuk is voor Senna, mijn moeder het best wil kopen. En dat ze iedere maand geld sparen voor haar. Dat is me beide veel dierbaarder dan per se Sinterklaaskadootjes.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het Sinterklaasfeest heel leuk, maar gewoon, klein, met mijn gezinnetje met een paar kadootjes en veel sfeer. En ik heb het idee dat dat een beetje aan het verdwijnen is. DAt vind ik jammer.
k zou bijna zeggen, zin in bezoek? ben nog in t zuiden, maar na gisterquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, in theorie zou dat wel moeten kunnen. Maar de praktijk laat zien dat de tijden niet overeen komen. Bv als er staat bij afbakbroodjes, voorwarmen en dan 6 minuten en je houdt je daar aan, dan zijn de broodjes nog niet helemaal goed enzo.
Dat ga ik niet gokken met een brood wat 3 uur voorbreiding kost en dan nog de baktijd...
Hier ook al een vroege vogel (hoewel ik me laat meld). Manlief is voor cursus naar Nunspeet 2 dagen. Nou zit ik hier helemaal allenig...![]()
En Sintkado's heb ik al in huis op 2 bestellingen na. Hopelijk komen die deze week nog binnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou bijna zeggen, zin in bezoek? ben nog in t zuiden, maar na gistertrek ik t even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef Rottdog het volgende:
Ynske hou deze waarschuwing in acht waarschijnlijk heb je een paniekaanval meegemaakt.Met het in acht houden bedoel ik laat het niet te lang na sudderen maar trek op tijd aan de bel.
quote:
Ja, kan op zich wel, maar bijv. nu een fietsje vragen voor de zomer vind ik ook zo suf ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan ook "zomerdingen" vragen en die dan zolang weg leggen. misschien lastig voor die kleintjes, maar als ze zoveel krijgen missen ze dingen vaak toch niet.Dan kan je het een beetje spreiden met geven. Dat deed ik sowieso wel met de kadootjes. Want het is zoveel in een keer en dan blijven er dingen liggen. zo zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |