nou het schijnt tegenwoordig wel hip te zijn om te vinden dat gastarbeiders de taal leren. En opzich lijkt het me ook niet verkeerd aangezien het voor de spelers over het algemeen verplicht is.quote:
Mee eens, alleen Youri probeerde er nog wat van te maken.quote:Op maandag 30 november 2009 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
Hele sympathieke man, maar tenenkrommend slechte uitzending. Slechts 1 goed geformuleerde en scherpe journalistieke vraag gezien.
Viel wel mee, de ondertiteling was erger. Die ontbrak de helft van de keren of zat vol fouten.quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks kunnen zien gister om ik een kwart concert van Volbeat heb gezienHoe slecht was het Engels van de heren aan tafel?
Haha ja Live he. Dan zit er iemand live mee te typen op de redactiequote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel wel mee, de ondertiteling was erger. Die ontbrak de helft van de keren of zat vol fouten.
Youri was toch wel dramatischer dan de ondertiteling.quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel wel mee, de ondertiteling was erger. Die ontbrak de helft van de keren of zat vol fouten.
Nee hoor, viel alles mee.quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Youri was toch wel dramatischer dan de ondertiteling.
Nooit fan geweest van Jan Mulder Ik vind het altijd een ongelofelijke zeikerd en hij blijft altijd maar doorzagen over dezelfde onderwerpen.quote:Op maandag 30 november 2009 @ 00:34 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik was altijd wel een Jan Mulder-fan, maar ik begin een beetje af te haken.![]()
Verzin eens wat nieuwe stokpaardjes Jan!
heeft ook een fijne dag achter de rugquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef rubbereend het volgende:
Rik van der Boog aan tafel, gezellig........
Ben benieuwd wat Hugo daarover te zeggen heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Mary Poppins onzin loopt dik uit, we beginnen pas rond 23.09.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Hugo daarover te zeggen heeft.
"Ik ben benieuwd of we elke zondagavond deze shit krijgen" (Hugo)quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hahah daar was ie alquote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
weer niets in Amsterdam ..quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rucebo het volgende:
van der Boog nog steeds met zijn grote mond. Ze leren het nooit...
Je mag hopen dat ze nooit meer CL halen. Wat moeten ze dan wel niet in de competitie presteren...quote:
ajax is tegenwoordig niet meer gewend.............quote:
Pantelic is niet gekocht, was transfervrij. Atouba weet ik niet.quote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef macca728 het volgende:
zolang een speler als Enoh elke week in de basis staat.....
en waarom dan spelers als Atouba en Pantelic kopen
ja Pantelic verdient meer dan miljoen + tekengeldquote:Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Pantelic is niet gekocht, was transfervrij. Atouba weet ik niet.
Echt hoor, haha Sjack toch.quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Jack moet wel z'n Ajaxvriendjes beschermen, vooral geen journalistieke vragen stellen.
Ongelooflijk ja..quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Jack moet wel z'n Ajaxvriendjes beschermen, vooral geen journalistieke vragen stellen.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Dacht Marco ook ..kritiekloos gedoe daar bij Jack cs.quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vind van der Boog goed en fris overkomen. Knap gezien wat hij allemaal heeft doorgemaakt afgelopen maanden.
Jack is sowieso nooit echt kritisch, maar het is wel duidelijk dat van der Boog een goede persoonlijke kennis van hem is. Voor mij geen probleem.
Voor mij wel. Stel eens een keer een kritische vraag. Dit amicale gebabbel is toch tenenkrommend.quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jack is sowieso nooit echt kritisch, maar het is wel duidelijk dat van der Boog een goede persoonlijke kennis van hem is. Voor mij geen probleem.
Derksen is op TV wel redelijk kritisch. Maar het is inderdaad een algemene trend. Al vind ik Jack van Gelder wel heel erg vriendelijk en onkritisch altijd...quote:Op zondag 6 december 2009 23:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat is journalistiek in Nederland tegenwoordig. Kritische vragen stellen betekent dat dat het laatste interview geweest is met die persoon.
In Voetbal International, zowel tv-programma als tijdschrift staan ook bar bar weinig ècht kritische vragen in de interviews.
Smerig ventje als het waar is, Bij AZ ook trouwens.quote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Nu weten de Belgen ook dat wanneer er ergens een zak geld ligt, Dick niet meer te houden is.
hij kan het aardig vertellen, good talking head net als Martin van Geel bvquote:Op zondag 6 december 2009 23:53 schreef Futebol het volgende:
Vd Boog maakt een prima indruk imo.
Denk dat ie iets kan neerzetten bij Ajax, als ie de tijd krijgt en als het een beetje mee wil zitten, niet geheel onbelangrijk.
Veel gepraat, weinig succes.quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij kan het aardig vertellen, good talking head net als Martin van Geel bv
dat idee heb ik ook, gladde prater..quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij kan het aardig vertellen, good talking head net als Martin van Geel bv
quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
Nee we zijn er niet voor gaan liggen....... maar we wilden hem niet hebben....da's hetzelfde
Hehe idd, vond het ook al vreemd dat hij die concrete getallen gewoon noemde (net als de rente op de lening die ze zelf bij de 'huisbank' kunnen afsluiten).quote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef rubbereend het volgende:Van der Boog klapt even uit de school over de betalingsregeling van de ECV
Tja gisteren ook voor het eerst sinds tijden zitten kijken, ik snap dat als er een ajaxcied zit dat je veel over ajax praat, maar als het zo moet, dan hoeft het van mij ook niet meer. Ik vind het toch knap dat je in een wedstrijd waar twee teams spelen, toch zo kan praten dat je het alleen over Ajax hebt, en ook de andere partijen zijn echt nauwelijks genoemd.quote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef SwitSok het volgende:
Het leek meer op een prive interview over Ajax tussen Sjek en Rick.
Ze hebben het uiteindelijk niet eens over de loting gehad terwijl ze dat in het begin wel zeiden dacht ik.
Jan Mulder blijft verder irritant met zijn hersenloze geschreeuw.
nee, daar lag een mooie uitdagingquote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef DrDentz het volgende:
"Het gaat niet alleen om geld"![]()
Al Sadd
Metallurg Donetsk
quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hej, @kleinzusje leuke foto van Hugo
Eens hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ben ik de enige die dat gelul over Douglas grote onzin vind??
Zo werkt het toch niet? We zijn toch geen Qatar. Het is een Braziliaan.
Ik zal wel simpel zijn of zo.
Helemaal mee eens. Het is gewoon geen Nederlander. Zelfde als met Kalou toen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ben ik de enige die dat gelul over Douglas grote onzin vind??
Zo werkt het toch niet? We zijn toch geen Qatar. Het is een Braziliaan.
Ik zal wel simpel zijn of zo.
Om 0.01 iddquote:Op zondag 13 december 2009 23:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is hierna ook weer dat voetbalprogramma op AT5? Mooie 'doppelpack' op zondagavond.
De Monty Burns award gaat naar..quote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef rubbereend het volgende:
Wengervoor hem is de titel huilie uitgevonden
Dat zei 'ie ja, maar als coach wel.quote:Op zondag 13 december 2009 23:51 schreef PLAE@ het volgende:
Wat zei hij nou over van Gaal als mens heeft ie 'm niet hoog zitten
pittig voor van Gelder z'n doen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei 'ie ja, maar als coach wel.
Dan moet je de andere partij wel laten uitpraten. Nu was het iedere keer nadat Bert 2 woordjes gesproken hadquote:Op zondag 13 december 2009 23:57 schreef Ricard0j het volgende:
Vond het niet eens zo slecht wat Hugo deed. Ze mogen af en toe wel is aan de tand gevoeld worden
Dat valt nog te bezien. Feit is wel dat hij aan veel informatie kan komen, maar het soms ook mis heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 23:57 schreef PLAE@ het volgende:
Ja Hugo liet zich kennen, maar helaas sprak hij waarschijnlijk wel de waarheid.
Inhoudelijk was het allemaal niet. Hugo Borst kan er niet tegen dat er iemand anders meer aandacht krijgt dan hem. Allemaal die fucking oneliners er door gooien en er een wellus-nietus spelletje van maken.quote:Op maandag 14 december 2009 00:06 schreef Greetings het volgende:
Haha, Hugo was top vanavond!![]()
Met z'n uitlokkende: "mag Yolanthe ook mee?"
En Bert met z'n: "nu moet je echt uitkijken, jongen!" Als het niet live op TV was had Bert hem een mep verkocht, of was boost weggelopen![]()
Topvermaak!
Daar kan hij persoonlijk best wel tegen, maar dit is gewoon de rol waar hij voor is aangesteld (hij zei het zelf nog vanavond: "Ik zit hier niet voor de nuance"). Als hij alleen maar over tactiek moest praten hadden ze wel iemand anders ingehuurd.quote:Op maandag 14 december 2009 00:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Inhoudelijk was het allemaal niet. Hugo Borst kan er niet tegen dat er iemand anders meer aandacht krijgt dan hem. Allemaal die fucking oneliners er door gooien en er een wellus-nietus spelletje van maken.
Verstand van voetbal heeft hij op zeker NIET.
Prima dat je je gasten kritisch benaderd, maar Borst was op een kinderachtig niveau aan het 'discussieren'. Levert wel mooie tv op.quote:Op zondag 13 december 2009 23:57 schreef Ricard0j het volgende:
Vond het niet eens zo slecht wat Hugo deed. Ze mogen af en toe wel is aan de tand gevoeld worden
Jawel, maar kan hij niemand laten uitspreken en niet iemand op zo'n wijze woorden in de mond proberen te leggen? Ja, dat kan, maar dan moet hij wel het fatsoen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 00:12 schreef Greetings het volgende:
[..]
Daar kan hij persoonlijk best wel tegen, maar dit is gewoon de rol waar hij voor is aangesteld (hij zei het zelf nog vanavond: "Ik zit hier niet voor de nuance"). Als hij alleen maar over tactiek moest praten hadden ze wel iemand anders ingehuurd.
Ach, wie het ook zij, fatsoenlijk tegen iemand praten en niet na 2 woorden ( omdat je zelf niet in beeld komt ) diegene onderbreken kan toch niet zo moeilijk zijn? Ook niet voor Borst. Alhoewel....quote:Op maandag 14 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En het is ook niet zomaar iemand, het is wel de bondscoach. Niet de buurman.
Het is geen god ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En het is ook niet zomaar iemand, het is wel de bondscoach. Niet de buurman.
Eindelijk, zou ik zelfs zeggen, na weken van nietszeggend geleuter in dit programma.quote:Op maandag 14 december 2009 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Mij boeien die randzaken wel hoor. Wel geinig na zo'n oerdroge tactische discussie tussen Adriaanse en Van Marwijk.
Klinkt toch wat vriendelijker dan 'leugenaar'.quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij bent een jokkebrok zei Hugo tegen Bert van Marwijk.
Ligt ook aan jou want hij heeft het wel degelijk gezegd om VD Wiel op links te zetten.quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat heb ik Adriaanse niet horen zeggen, maar kan ook aan mij liggen.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben het wel met je eens dat vdWiel behoorlijk tekort schier om als linksback te fungeren, maar ik juich Co's roep om creatief te zijn toe. Ik denk dat de Nederlandse internationals in staat zijn (/zouden moeten zijn) om in meer dan 1 systeem uit de voeten te kunnen. Misschien niet exact het systeem dat Co gister voorstelde... ik had het idee dat dat vooral een concreet voorbeeld was dat als tegenhanger van v. Marwijks visie moest dienen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat zou ik geen goede optie vinden. Je moet spelers op hun sterkste positie benutten.
UItzondering zijn allrounders als Aron Winter of Phillip Cocu in het verleden.
Zoals ik gisteravond ook al postte: dat systeem dat Adriaanse voorstelde is veel minder evenwichtig dan het huidige systeem en we hebben er de spelers niet voor. Ik steun van Marwijk in het steeds proberen te verbeteren van het huidige spelsysteem. Duidelijkheid is heel belangrijk.
Inderdaad, in het begin geloofde ik van Marwijk wel, maar ik denk uiteindelijk dat Borst gelijk had maar alleen heel overhaast, zoals we van zijn soort wel gewend zijn, conclusies heeft getrokken.quote:Op maandag 14 december 2009 13:33 schreef SwitSok het volgende:
Sinds tijden eingelijk weer is wat actie aan de tafel.
Hugo vs Co over zijn salaris was erg leukTegen Van Marwijk over Sneijder was Borst idd kinderachtig bezig. Hij wou te graag horen dat ie gelijk had en bleef maar net zo lang irritant doen tot dat Van Marwijk zou zeggen: Ja je hebt gelijk. Nu tevreden?
Verder vind ik het huidige spelsysteem van Oranje prima. Het lijkt me sowieso ook vreemd om na de poulefase ineens een andere systeem te spelen. Waarom veranderen als iedereen zich hier prettig bij voelt?
Ook viel het mij op en dat zei iemand anders hier al eerder dat Youri eigenlijk alleen aanwezig was toen het over Douglas ging.
Borst stelde het veel te zwaar met oa 'Sneijder is de nagel aan de doodskist van het Nederlands Elftal'.quote:Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, in het begin geloofde ik van Marwijk wel, maar ik denk uiteindelijk dat Borst gelijk had maar alleen heel overhaast, zoals we van zijn soort wel gewend zijn, conclusies heeft getrokken.
Van Marwijk heeft bv die geldgrap van Sneijder niet ontkend, sterker nog, hij heeft het in meer of mindere mate bevestigd.
Nou dat 'jonguhh' van Bert vond ik overigens ook best irritant, maar ik vind dat je af en toe wel de aanval mag inzetten.quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dan moet je de andere partij wel laten uitpraten. Nu was het iedere keer nadat Bert 2 woordjes gesproken had
"JE ZIT TE JOKKEN!"
"NEE IK STOP LEKKER NIET!"
Wat een terinhuilie. Jammer dat Bert hem niet op zn bek sloeg.
voetbalhumor.quote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef marcodej het volgende:
Maar als dat 'Velthuizenverhaal' echt waar is, dan toont dat wel aan dat Sneijder niet echt meer met beide beentjes op de grond staat. Hoe kom je erbij om dat zo te zeggen...
En dan ook nog een jongere reserve-speler op een positie waar je sowieso veel minder verdient.quote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef marcodej het volgende:
Maar als dat 'Velthuizenverhaal' echt waar is, dan toont dat wel aan dat Sneijder niet echt meer met beide beentjes op de grond staat. Hoe kom je erbij om dat zo te zeggen...
Heeft helemaal niks met voetbal humor te maken. Kabouter Wesley denkt sinds hij in Milaan speelt en met Jolante gaat dat de wereld om hem draait maar dat is een misvatting.quote:
Zelfs v. Bommel lukt dat blijkbaar niet. Maar goed, die verdient natuurlijk dan ook gauw 4 ton minder dan onze ster Wesley.quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Alleen al daarom zou Seedorf mee moeten
Kan 'ie Sneijder mooi een beetje onder de duim houden.
Dat wel, klinkt zekers vriendelijk..Ik vond een leuke uitzending.quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klinkt toch wat vriendelijker dan 'leugenaar'.
De beste aflevering van de afgelopen jaren. Ik heb me vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |