nou het schijnt tegenwoordig wel hip te zijn om te vinden dat gastarbeiders de taal leren. En opzich lijkt het me ook niet verkeerd aangezien het voor de spelers over het algemeen verplicht is.quote:
Mee eens, alleen Youri probeerde er nog wat van te maken.quote:Op maandag 30 november 2009 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
Hele sympathieke man, maar tenenkrommend slechte uitzending. Slechts 1 goed geformuleerde en scherpe journalistieke vraag gezien.
Viel wel mee, de ondertiteling was erger. Die ontbrak de helft van de keren of zat vol fouten.quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks kunnen zien gister om ik een kwart concert van Volbeat heb gezienHoe slecht was het Engels van de heren aan tafel?
Haha ja Live he. Dan zit er iemand live mee te typen op de redactiequote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel wel mee, de ondertiteling was erger. Die ontbrak de helft van de keren of zat vol fouten.
Youri was toch wel dramatischer dan de ondertiteling.quote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel wel mee, de ondertiteling was erger. Die ontbrak de helft van de keren of zat vol fouten.
Nee hoor, viel alles mee.quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Youri was toch wel dramatischer dan de ondertiteling.
Nooit fan geweest van Jan Mulder Ik vind het altijd een ongelofelijke zeikerd en hij blijft altijd maar doorzagen over dezelfde onderwerpen.quote:Op maandag 30 november 2009 @ 00:34 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik was altijd wel een Jan Mulder-fan, maar ik begin een beetje af te haken.![]()
Verzin eens wat nieuwe stokpaardjes Jan!
heeft ook een fijne dag achter de rugquote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef rubbereend het volgende:
Rik van der Boog aan tafel, gezellig........
Ben benieuwd wat Hugo daarover te zeggen heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Mary Poppins onzin loopt dik uit, we beginnen pas rond 23.09.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Hugo daarover te zeggen heeft.
"Ik ben benieuwd of we elke zondagavond deze shit krijgen" (Hugo)quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hahah daar was ie alquote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 6 december 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
weer niets in Amsterdam ..quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Rucebo het volgende:
van der Boog nog steeds met zijn grote mond. Ze leren het nooit...
Je mag hopen dat ze nooit meer CL halen. Wat moeten ze dan wel niet in de competitie presteren...quote:
ajax is tegenwoordig niet meer gewend.............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |