Crash and Grab. Dat klote-eind dat je uiteindelijk terug moet rijden als je de de rest van je company weer hebt gevondenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb er ook vrij lang over gedaan op hard.. trok em een maand of 4 geleden weer uit de kast en zag dat ik alleen nog ghost town moest, dus toen heb ik ff doorgebeten...
al is op hard die missie dat je in je eentje bent het meest klote...
Respect!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Muchachooo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lego Star Wars II
[ afbeelding ]
Game 100% Complete - 180G
Complete everything in the game
De achievement whoresquote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Respect!Die is echt voor de grootste poepnerds!
haha ja ik had het spel vorige week aangezet voor mijn neefje, en toen zag ik dat ik maarliefst op 96% zat, dus ik had geen keus...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Respect!Die is echt voor de grootste poepnerds!
Ik ben op normal afgehaakt bij de laatste missiequote:Op maandag 4 januari 2010 22:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb hem dus op normal uitgespeeld. Daarna dus op 'easy' de goldbars en collectables gaan zoeken
Gave game is dit. Ik zit hopeloos vast trouwens, geen idee wat ik moet doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef Elegy het volgende:
Darksiders
[ afbeelding ]
Death Dealer 10GS
Meet Vulgrim
[ afbeelding ]
To Move A Mountain 10GS
Collect the Earthcaller
[ afbeelding ]
Reaper 10GS
Collect the Scythe
[ afbeelding ]
Prison Break 20GS
Free Samael from his prison
[ afbeelding ]
Chasm Jumper 10GS
Gain the Shadowflight Ability
[ afbeelding ]
Elemental Thief 10GS
Collect the Crossblade
Waar zit je vast? Ik ben nog maar bij de Cathedral, net een enorme draaibrug gehad dus erg ver ben ik ook nog nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gave game is dit. Ik zit hopeloos vast trouwens, geen idee wat ik moet doen.
Ja, die brug! Daar ben ik nu. Ik kan een aantal ruimten in. Die ruimte met die brug. Als je die kamer binnenkomt, links heb je die plek waar die sticky bombs liggen, maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen. Dan heb je ook nog die ruimte met die 'kabelbaan'. Ik ben aan de andere kant geweest, en ik heb de weg (met die 9 pilaren in t midden) terug naar boven ook gevonden, maar ik snap het nut van die ruimte niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar zit je vast? Ik ben nog maar bij de Cathedral, net een enorme draaibrug gehad dus erg ver ben ik ook nog niet
Bij de 9 pilaren kan je op twee plekken sticky's plakken. Één is voor die kist en de andere (uit mijn hoofd aan de linker kant) leidt naar een hendel om de deur die dicht zit open te krijgen. Het is een beetje tricky omdat je daarna met de werpster die beelden "rood" moet maken en dan snel omdraaien om op de pilaren te springen. Je kan dan in het kamertje wat hoog bovenin zit en dan via de muur op een klein kabelbaantje komen zodat je over de deur kan glijden en daar het zwaard pakken. Dan weer terug naar de ruimte met de drie beelden om daar dat zwaard te plaatsen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die brug! Daar ben ik nu. Ik kan een aantal ruimten in. Die ruimte met die brug. Als je die kamer binnenkomt, links heb je die plek waar die sticky bombs liggen, maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen. Dan heb je ook nog die ruimte met die 'kabelbaan'. Ik ben aan de andere kant geweest, en ik heb de weg (met die 9 pilaren in t midden) terug naar boven ook gevonden, maar ik snap het nut van die ruimte niet.
Sure, ik heb die kist geopend met die ghosts er in, maar daar is die hele ruimte niet voor denk ik dan. Anyway, op dat stuk zit ik.
Om in die 2 ruimtes te komen heb je een andere ruimte waar in 't midden 3 gebeeldhouwde figuren zitten waar je een zwaard aan moet geven, dus ik weet dat je 3 zwaarden/objecten moet vinden, maar ik kom niet voorbij die 2 kamers
In die kamer met die pilaren; Daar zijn 4 beelden met zo'n blauw zwaard. 1tje kun je niet bij, daar kun je pas bij als je die muur hebt opgeblazen met zon bom. Als je tegen dat laatste zwaard aanslaat dan gaan de pilaren als een trap naar boven, waardoor je terug bij het begin van de kabelbaan kunt komen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij de 9 pilaren kan je op twee plekken sticky's plakken. Één is voor die kist en de andere (uit mijn hoofd aan de linker kant) leidt naar een hendel om de deur die dicht zit open te krijgen. Het is een beetje tricky omdat je daarna met de werpster die beelden "rood" moet maken en dan snel omdraaien om op de pilaren te springen. Je kan dan in het kamertje wat hoog bovenin zit en dan via de muur op een klein kabelbaantje komen zodat je over de deur kan glijden en daar het zwaard pakken. Dan weer terug naar de ruimte met de drie beelden om daar dat zwaard te plaatsen.
Ahhh, thx! Ik zal dat eens gaan uitproberenquote:Bij de draaibrug is het de truc om eerst naar beneden te gaan (artifact). Daar beneden zie je een rood stuk muur die je kan vernietigen door er een sticky op te plakken en dan met de werpster eerst de toorts en dan de bom te selecteren. Helemaal links bovenin, waar de sticky "ontstaat" zit een kamertje met een rode muur en een spawnplek voor een gewone bom. Het idee is dat je een sticky "kettingreactie" veroorzaakt door een sticky op de rode muur te plakken en dan twee of drie anderen op de grijze muur. Als je ze dan selecteert vanaf de "gewone bom" spawnplek via de grijze muur naar de rode muur krijg je een kettingreactie waardoor de rode muur stukgaat. Dan kan je doorlopen naar een andere schakelaar. De brug zal vervolgens draaien waarbij je hetzelfde kunstje aan de rechter kant moet herhalen, alleen dan van een fakkel naar de rode muur.
Als je die twee dingen hebt gedaan kan je twee beelden selecteren met de werpster waardoor die bek met lava omhoog gaat en je daar achter het zwaard kan pakken. En die weer terugbrengen naar de ronde kamer met de drie beelden.
Je moet erg veel gebruik maken van sticky's en kettingreacties in dit level. De werpster is trouwens wel erg zwak, behalve tegen die vliegende beesten vind ik. Tegen een skeleton doet het amper damage, ook niet als hij gaat "grinden".
Seriously...dude...wat ga jij snel man. Ik speel het niet zo veel, maar ik zag al video's op youtube van mensen die het speelden, en die waren nog in the Twilight Cathedral, en die konden dingen die ik dus niet kan, dus ik ben bang dat ik een hoop gemist heb. Ik zag een video van iemand die een brandend zwaard had, dus demons kregen nog damage daarna want ze staan in brand, maar volgens mij is dat een ability die je kunt kopen bij Blauwe Arie.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:16 schreef Elegy het volgende:
Darksiders
[ afbeelding ]
Legendary Form 20g
Collect the Abyssal Armor Set
Ik moet nog één health core en twee wrath cores en mijn scyte en gauntlet zijn bijna lvl 4 Dan heb ik alles compleet en maxed out. Moet ook nog twee champion artifacts zien te vinden maar zie ze maar niet. Heb wel de Overlord artifact, die kan je vinden in de Ashlandsquote:Op maandag 11 januari 2010 10:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Seriously...dude...wat ga jij snel man. Ik speel het niet zo veel, maar ik zag al video's op youtube van mensen die het speelden, en die waren nog in the Twilight Cathedral, en die konden dingen die ik dus niet kan, dus ik ben bang dat ik een hoop gemist heb. Ik zag een video van iemand die een brandend zwaard had, dus demons kregen nog damage daarna want ze staan in brand, maar volgens mij is dat een ability die je kunt kopen bij Blauwe Arie.
Ubernerdquote:Op maandag 11 januari 2010 10:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik moet nog één health core en twee wrath cores en mijn scyte en gauntlet zijn bijna lvl 4 Dan heb ik alles compleet en maxed out. Moet ook nog twee champion artifacts zien te vinden maar zie ze maar niet. Heb wel de Overlord artifact, die kan je vinden in de Ashlands
Brandend zwaard? Je kan wel een item equippen dat brand kan veroorzaken maar ik heb op mijn zwaard de regen mod zitten (groene gloed).
Laatste Darksiders achievement:
[ afbeelding ]
Ultimate Blade 20g
Forge the Armageddon Blade
Tinsigmund666quote:
Jij hebt eeeeeeeeecht tijd te veel man. Seriously. Ik heb gisteren nog wel even gespeeld, ik moet nu de 2e eindbaas verslaan, maar die moet ik wel eerst vinden. Ben hem/haar/het wel al tegengekomen, maar op een gegeven moment gaat 't dan weg, en dan moet je helemaal gaan zoeken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:00 schreef Elegy het volgende:
Darksiders
[ afbeelding ]
Battle Hardened 20g
Max out all weapons and unlock all combat moves
Valt mee hoor, ik heb in de twee spiderkamers een uurtje lopen grinden met mijn scythe lvl3 en gauntlet lvl 2,5 samen met de legendary enhancement en dat was easy as piequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt eeeeeeeeecht tijd te veel man. Seriously. Ik heb gisteren nog wel even gespeeld, ik moet nu de 2e eindbaas verslaan, maar die moet ik wel eerst vinden. Ben hem/haar/het wel al tegengekomen, maar op een gegeven moment gaat 't dan weg, en dan moet je helemaal gaan zoeken natuurlijk.
Daar heb ik er maar heel weinig bij! Alleen op normal uitgespeeld ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:52 schreef Elegy het volgende:
Niet zo heel veel, 8836 nog maar en heb dat ding nu al sinds mei vorig jaar. Ik speel teveel spellen door elkaar en lang niet altijd speel ik spellen uit. Hoewel het op de Xbox wel vaker is dan op de pc, daar speelde ik slechts 20% van de spellen uit
In totaal heb ik 35 spellen waarvan ik er maar één op 1000g heb gekregen. Dat was Clive Barker's Jericho
Misschien een goed idee voor jou om hier te kijken:quote:Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Nog geen 10 minuutjes aan het spelen:
NBA 2007
[ afbeelding ]
Perform Level 3 High Flyer Move 50
Successfully Perform at least one Level 3 HIGH FLYER SUPERSTAR move in a game session.
[ afbeelding ]
Successfully Perform at least one Level 3 PLAYMAKER SUPERSTAR move in a game session.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
geen idee. verwijderd door de oprichter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
okMaar waar die oude nou is gebleven? Vaag
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=DuX0j3nU
Nieuw
a damn, die wil ik ook, hoef alleen nog Snatch & Grab, zo maar weer es proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:27 schreef Dark_Prince het volgende:
[ afbeelding ]
Star 69
Earn 69 stars in Special Ops.
oh yeah 1000/1000
whoa shit, ik vond die challenges best lastig. vooral die combat challenges. en die freeflow perfection was ook echt niet te doen...quote:Op zondag 17 januari 2010 17:26 schreef SilverMane het volgende:
Ik dacht dat ik deze nooit zou halen:
[ afbeelding ]
Freeflow Gold
Achieve 24 medals on combat challenges
Heb gelijk daarna de volgende gehaald:
[ afbeelding ]
Perfect Knight
100% Complete
1000/1000 GS voor batman nu.
Ah, BioShock. De eerste game die ik 1000/1000 had, en toen kwam die updatequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Bioshock
[ afbeelding ]
Lucky Winner 10
Hit the jackpot at a slot machine
[ afbeelding ]
Restored the Forest 15
The player has restored the forests of Arcadia
[ afbeelding ]
Skilled Hacker 40
Successfully complete 50 hacks
[ afbeelding ]
Maxed One Track 20
Purchased every slot in one of the Plasmid or Tonic tracks
Hij is idd goed te doen qua makkelijke achievements. BS2 zal minder makkelijk worden gezien de multiplayer-opties.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, BioShock. De eerste game die ik 1000/1000 had, en toen kwam die update
Tis zwaar klote dat die erin zitten. Van mij hadden ze die hele MP eruit mogen latenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij is idd goed te doen qua makkelijke achievements. BS2 zal minder makkelijk worden gezien de multiplayer-opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |