abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:36:46 #151
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76516516
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gave game is dit. Ik zit hopeloos vast trouwens, geen idee wat ik moet doen.
Waar zit je vast? Ik ben nog maar bij de Cathedral, net een enorme draaibrug gehad dus erg ver ben ik ook nog niet
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 11:55:14 #152
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_76517153
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waar zit je vast? Ik ben nog maar bij de Cathedral, net een enorme draaibrug gehad dus erg ver ben ik ook nog niet
Ja, die brug! Daar ben ik nu. Ik kan een aantal ruimten in. Die ruimte met die brug. Als je die kamer binnenkomt, links heb je die plek waar die sticky bombs liggen, maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen. Dan heb je ook nog die ruimte met die 'kabelbaan'. Ik ben aan de andere kant geweest, en ik heb de weg (met die 9 pilaren in t midden) terug naar boven ook gevonden, maar ik snap het nut van die ruimte niet.

Sure, ik heb die kist geopend met die ghosts er in, maar daar is die hele ruimte niet voor denk ik dan. Anyway, op dat stuk zit ik.

Om in die 2 ruimtes te komen heb je een andere ruimte waar in 't midden 3 gebeeldhouwde figuren zitten waar je een zwaard aan moet geven, dus ik weet dat je 3 zwaarden/objecten moet vinden, maar ik kom niet voorbij die 2 kamers
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:55:32 #153
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_76517163
Simpsons Game

Burns Baby Burns 10
Finish Lisa the Tree Hugger

Vermakelijk spel trouwens. Zal nog wel een hele kluif worden om alle items te bemachtigen

[ Bericht 32% gewijzigd door Sigmund666 op 07-01-2010 12:04:15 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:30:09 #154
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76518424
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, die brug! Daar ben ik nu. Ik kan een aantal ruimten in. Die ruimte met die brug. Als je die kamer binnenkomt, links heb je die plek waar die sticky bombs liggen, maar ik heb geen idee wat ik daar moet doen. Dan heb je ook nog die ruimte met die 'kabelbaan'. Ik ben aan de andere kant geweest, en ik heb de weg (met die 9 pilaren in t midden) terug naar boven ook gevonden, maar ik snap het nut van die ruimte niet.

Sure, ik heb die kist geopend met die ghosts er in, maar daar is die hele ruimte niet voor denk ik dan. Anyway, op dat stuk zit ik.

Om in die 2 ruimtes te komen heb je een andere ruimte waar in 't midden 3 gebeeldhouwde figuren zitten waar je een zwaard aan moet geven, dus ik weet dat je 3 zwaarden/objecten moet vinden, maar ik kom niet voorbij die 2 kamers
Bij de 9 pilaren kan je op twee plekken sticky's plakken. Één is voor die kist en de andere (uit mijn hoofd aan de linker kant) leidt naar een hendel om de deur die dicht zit open te krijgen. Het is een beetje tricky omdat je daarna met de werpster die beelden "rood" moet maken en dan snel omdraaien om op de pilaren te springen. Je kan dan in het kamertje wat hoog bovenin zit en dan via de muur op een klein kabelbaantje komen zodat je over de deur kan glijden en daar het zwaard pakken. Dan weer terug naar de ruimte met de drie beelden om daar dat zwaard te plaatsen.

Bij de draaibrug is het de truc om eerst naar beneden te gaan (artifact). Daar beneden zie je een rood stuk muur die je kan vernietigen door er een sticky op te plakken en dan met de werpster eerst de toorts en dan de bom te selecteren. Helemaal links bovenin, waar de sticky "ontstaat" zit een kamertje met een rode muur en een spawnplek voor een gewone bom. Het idee is dat je een sticky "kettingreactie" veroorzaakt door een sticky op de rode muur te plakken en dan twee of drie anderen op de grijze muur. Als je ze dan selecteert vanaf de "gewone bom" spawnplek via de grijze muur naar de rode muur krijg je een kettingreactie waardoor de rode muur stukgaat. Dan kan je doorlopen naar een andere schakelaar. De brug zal vervolgens draaien waarbij je hetzelfde kunstje aan de rechter kant moet herhalen, alleen dan van een fakkel naar de rode muur.
Als je die twee dingen hebt gedaan kan je twee beelden selecteren met de werpster waardoor die bek met lava omhoog gaat en je daar achter het zwaard kan pakken. En die weer terugbrengen naar de ronde kamer met de drie beelden.

Je moet erg veel gebruik maken van sticky's en kettingreacties in dit level. De werpster is trouwens wel erg zwak, behalve tegen die vliegende beesten vind ik. Tegen een skeleton doet het amper damage, ook niet als hij gaat "grinden".
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 14:44:52 #155
16180 crew  CoolGuy
pi_76523061
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Bij de 9 pilaren kan je op twee plekken sticky's plakken. Één is voor die kist en de andere (uit mijn hoofd aan de linker kant) leidt naar een hendel om de deur die dicht zit open te krijgen. Het is een beetje tricky omdat je daarna met de werpster die beelden "rood" moet maken en dan snel omdraaien om op de pilaren te springen. Je kan dan in het kamertje wat hoog bovenin zit en dan via de muur op een klein kabelbaantje komen zodat je over de deur kan glijden en daar het zwaard pakken. Dan weer terug naar de ruimte met de drie beelden om daar dat zwaard te plaatsen.
In die kamer met die pilaren; Daar zijn 4 beelden met zo'n blauw zwaard. 1tje kun je niet bij, daar kun je pas bij als je die muur hebt opgeblazen met zon bom. Als je tegen dat laatste zwaard aanslaat dan gaan de pilaren als een trap naar boven, waardoor je terug bij het begin van de kabelbaan kunt komen.

Dat kamertje hoog bovenin heb ik wel gezien volgens mij, want daar zit zo'n rood..ja...ding tegen de muur, maar ik wist niet hoe ik daar moet komen want ik zie de ingang niet. Wat echter wel is...die pilaar met die respawning bomb zit in t midden van de 9, maar als je tegen dat laatste zwaard aan hebt geslagen respawnt die bomb niet meer volgens mij, dus dan zou ik opnieuw moeten beginnen
quote:
Bij de draaibrug is het de truc om eerst naar beneden te gaan (artifact). Daar beneden zie je een rood stuk muur die je kan vernietigen door er een sticky op te plakken en dan met de werpster eerst de toorts en dan de bom te selecteren. Helemaal links bovenin, waar de sticky "ontstaat" zit een kamertje met een rode muur en een spawnplek voor een gewone bom. Het idee is dat je een sticky "kettingreactie" veroorzaakt door een sticky op de rode muur te plakken en dan twee of drie anderen op de grijze muur. Als je ze dan selecteert vanaf de "gewone bom" spawnplek via de grijze muur naar de rode muur krijg je een kettingreactie waardoor de rode muur stukgaat. Dan kan je doorlopen naar een andere schakelaar. De brug zal vervolgens draaien waarbij je hetzelfde kunstje aan de rechter kant moet herhalen, alleen dan van een fakkel naar de rode muur.
Als je die twee dingen hebt gedaan kan je twee beelden selecteren met de werpster waardoor die bek met lava omhoog gaat en je daar achter het zwaard kan pakken. En die weer terugbrengen naar de ronde kamer met de drie beelden.

Je moet erg veel gebruik maken van sticky's en kettingreacties in dit level. De werpster is trouwens wel erg zwak, behalve tegen die vliegende beesten vind ik. Tegen een skeleton doet het amper damage, ook niet als hij gaat "grinden".
Ahhh, thx! Ik zal dat eens gaan uitproberen Nou ik vind dat wapen tegen die fikkende vliegende beesten helemaal niet sterk. Meestal wacht ik gewoon tot die dingen dichterbij komen, en dan spring ik en druk ik op B. Dan steek zon beest je zwaard door zn flikker en dan is 't direct klaar.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:59:47 #156
187674 Sigmund666
pi_76615972
Simpsons Game

23. Worst Cliché Ever 50g
Find all of the Video Game Cliché Moments

12. Victory at Sea! 25g
Finish Medal of Homer.

16. On the Matt 40g
Finish Five Characters in Search of an Author.

[ Bericht 37% gewijzigd door Sigmund666 op 09-01-2010 23:01:00 (Kan de pagina van xbox360achievements niet openen) ]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:45:50 #157
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76617539
Darksiders

Dark Rider 10g
Ride for 100 miles

Horseman 20g
Kill 150 demons from horseback.

Into the Void 10g
Collect the Voidwalker

One Mean Mother 40g
Defeat Silitha

Reach Out And Touch Somebody 10g
Collect the Abyssal Chain

Treasure Hunter 20g
Search 150 caskets

River of Blood 10g
Shed 3000 gallons of demon blood
  Eindredactie Games zondag 10 januari 2010 @ 19:01:25 #158
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76645123
Ik heb nu in Dragon age: origins 53 van de 54 achievements binnen.

De enige die nog mist is:

Traveler 35G
Set foot in every area in the game

Helaas is deze achievement zeer waarschijnlijk glitched. Ik heb 95% world explored terwijl er mensen zijn die 'm kregen bij 94% explored Er zit niet echt logica in waar je precies geweest moet zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 10 januari 2010 @ 23:16:16 #159
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76660766
Darksiders

Legendary Form 20g
Collect the Abyssal Armor Set
  maandag 11 januari 2010 @ 00:23:13 #160
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_76664041
PES 2010:
A title awarded when you win the UEFA Champions League. (70)

Dit weekend stuk of 500 gehaald met Tetris en PES 2010.
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 10:13:01 #161
16180 crew  CoolGuy
pi_76669187
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:16 schreef Elegy het volgende:
Darksiders

[ afbeelding ]

Legendary Form 20g
Collect the Abyssal Armor Set
Seriously...dude...wat ga jij snel man. Ik speel het niet zo veel, maar ik zag al video's op youtube van mensen die het speelden, en die waren nog in the Twilight Cathedral, en die konden dingen die ik dus niet kan, dus ik ben bang dat ik een hoop gemist heb. Ik zag een video van iemand die een brandend zwaard had, dus demons kregen nog damage daarna want ze staan in brand, maar volgens mij is dat een ability die je kunt kopen bij Blauwe Arie.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:18:04 #162
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76669295
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Seriously...dude...wat ga jij snel man. Ik speel het niet zo veel, maar ik zag al video's op youtube van mensen die het speelden, en die waren nog in the Twilight Cathedral, en die konden dingen die ik dus niet kan, dus ik ben bang dat ik een hoop gemist heb. Ik zag een video van iemand die een brandend zwaard had, dus demons kregen nog damage daarna want ze staan in brand, maar volgens mij is dat een ability die je kunt kopen bij Blauwe Arie.
Ik moet nog één health core en twee wrath cores en mijn scyte en gauntlet zijn bijna lvl 4 Dan heb ik alles compleet en maxed out. Moet ook nog twee champion artifacts zien te vinden maar zie ze maar niet. Heb wel de Overlord artifact, die kan je vinden in de Ashlands
Brandend zwaard? Je kan wel een item equippen dat brand kan veroorzaken maar ik heb op mijn zwaard de regen mod zitten (groene gloed).

Laatste Darksiders achievement:

Ultimate Blade 20g
Forge the Armageddon Blade
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 10:27:10 #163
16180 crew  CoolGuy
pi_76669524
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik moet nog één health core en twee wrath cores en mijn scyte en gauntlet zijn bijna lvl 4 Dan heb ik alles compleet en maxed out. Moet ook nog twee champion artifacts zien te vinden maar zie ze maar niet. Heb wel de Overlord artifact, die kan je vinden in de Ashlands
Brandend zwaard? Je kan wel een item equippen dat brand kan veroorzaken maar ik heb op mijn zwaard de regen mod zitten (groene gloed).

Laatste Darksiders achievement:

[ afbeelding ]
Ultimate Blade 20g
Forge the Armageddon Blade
Ubernerd Ja, brandend zwaard, zag ik op die video. Maar ik heb me nog niet echt verdiept in die equipment, maar then again, ik heb ook nauwelijks equipment Ik heb op m'n zwaard wel iets equipped, maar dat is volgens mij het eerste ding dat je vind dat je uberhaupt kúnt equippen dus ja.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:04:04 #164
187674 Sigmund666
pi_76670639
Simpsons Game

Dufftacular Finish 50
Find all of Homer's Duff Bottle Caps

Doll Crazy 50
Find all of Lisa's Malibu Stacy Seals

Poster Paster 50
Find all of Bart's Krusty Kollectible Koupons

Cloud Nine 100
Finish Game Over
pi_76686367
Gister:

Forza Motosport 3:

50G
Reach Driver Level 50 in Season Play mode.

50G
Complete the fifth year of Season Play.

50G
Own (at least) one car from every manufacturer.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:14:48 #166
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_76687728
Vandaag

Brütal Legend

Boar Bather
Rode a Razorfire Boar into the Sea of Black Tears and lived to tell the tale.
50

Serpent Spanker
Freed 80 Bound Serpents
15

Virtuoso
Learned all guitar solos
20

Now You Must Tell the Tale
Viewed all Legends
20

Beast Master
Rode every animal in the world
15

Het wou me niet direct lukken die eerste achievement steeds domme pech
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:30:12 #167
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_76690651
sigmund, wat is je tag eigenlijk?
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:09:20 #168
187674 Sigmund666
pi_76692524
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef Muchachooo het volgende:
sigmund, wat is je tag eigenlijk?
Tinsigmund666

(op Xbox Live dus)
  maandag 11 januari 2010 @ 23:10:28 #169
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76702655
Darksiders

Full Power 20g
Collect the maximum amount of lifestones

World Raider 30g
Collect all 27 Artifacts

High Flier 20g
Kill 5 duskbats without touching the ground

Devastator 10g
Kill 10 enemies with one Blade Geyser wrath attack
  maandag 11 januari 2010 @ 23:19:52 #170
187674 Sigmund666
pi_76703176
Nog geen 10 minuutjes aan het spelen:

NBA 2007

Perform Level 3 High Flyer Move 50
Successfully Perform at least one Level 3 HIGH FLYER SUPERSTAR move in a game session.

Successfully Perform at least one Level 3 PLAYMAKER SUPERSTAR move in a game session.

Tevens:

Simpsons Game

Goes to 11 30
Find all of the collectibles in Springfield

Hairs to You 50
Find all of Marge's Try-n-Save Coupons

Complete Package 150
Finish every episode, find every collectible, and discover every Video Game Cliché Moment
pi_76710395
Laat ik er ook maar eentje neerzetten hier

Treasure Hunt
Found the pot of gold 490 G Verkregen 12-1-2010
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:47:00 #172
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76743924
Darksiders uitgespeeld op Normal:

Balance Restored 100g
COMPLETE the game on NORMAL difficulty

You Call This Easy? 10g
COMPLETE the game on EASY difficulty

The Final Challenger? 70g
Defeat The Destroyer
pi_76744173
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Tevens:

Simpsons Game
Waar heb je deze gekocht? Kan hem nergens vinden in de winkel
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:00:24 #174
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_76747492
Darksiders

Battle Hardened 20g
Max out all weapons and unlock all combat moves
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 09:27:21 #175
16180 crew  CoolGuy
pi_76751838
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:00 schreef Elegy het volgende:
Darksiders

[ afbeelding ]
Battle Hardened 20g
Max out all weapons and unlock all combat moves
Jij hebt eeeeeeeeecht tijd te veel man. Seriously. Ik heb gisteren nog wel even gespeeld, ik moet nu de 2e eindbaas verslaan, maar die moet ik wel eerst vinden. Ben hem/haar/het wel al tegengekomen, maar op een gegeven moment gaat 't dan weg, en dan moet je helemaal gaan zoeken natuurlijk.

Ik zit nu in zo een kamer met 3 euh, ja, platformen ofzo, die je omhoog of omlaag kunt doen, en ergens staat een soort van...ik weet niet wat 't is, een soort motor ofzo, die je naar beneden kunt duwen. Daar kwam ik gisteren, even in die kamer rondgelopen, maar ben er nog niet echt achter wat ik daar moet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')