Dat is zo baggerquote:Op donderdag 31 december 2009 15:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kutzooi!
Net een Achievement gehaald van 1 puntDat haat ik
Je zou denken dat je al die uren die je in het spel hebt gestopt ook hebt genoten, dat je het leuk vond enzo en dat je dat vaker zou willen hebben?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:55 schreef Wouter2006 het volgende:
Gears Of War 2
[ afbeelding ]
Reach level 100 and win a match on each of the 4 Snowblind Map Pack maps (Public only)
Zo, na maandenlang bijna alleen maar Gow2 te hebben gespeeld heb ik hem eindelijk.
Gears 2 gaat nu de kast in en komt waarschijnlijk nooit meer in me xbox.
ik heb genoten van de multiplayer hoor, maar ben er nu echt wel klaar mee hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je zou denken dat je al die uren die je in het spel hebt gestopt ook hebt genoten, dat je het leuk vond enzo en dat je dat vaker zou willen hebben?
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
Je bent wel de GoW baas van Fok! Wouter
die gold bars waren zo klote...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:44 schreef Sigmund666 het volgende:
BF:BC
[ afbeelding ]
Clean sweep 25g
Find all collectables
[ afbeelding ]
Check My Grill 20g
Find half of the gold bars
[ afbeelding ]
Gold Digger 30g
Find all gold bars
Daarom. Ik heb hem dus op normal uitgespeeld. Daarna dus op 'easy' de goldbars en collectables gaan zoekenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
die gold bars waren zo klote...
ik heb eindelijk alle spec ops missies in MW2 gehaald. had er echt geen zin meer in de laatste tijd, daarom duurde het zolang voordat ik die laatste 3 sterren hadwat is wardriving toch kut...
heb trouwens ook eindelijk Lego Star Wars II op 100%
(nee ik heb geen leven)
idem, alleen dan eerst hard, en collectibles op easyquote:Op maandag 4 januari 2010 22:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb hem dus op normal uitgespeeld. Daarna dus op 'easy' de goldbars en collectables gaan zoeken
Hard is zo niet te doenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
idem, alleen dan eerst hard, en collectibles op easy
ik heb er ook vrij lang over gedaan op hard.. trok em een maand of 4 geleden weer uit de kast en zag dat ik alleen nog ghost town moest, dus toen heb ik ff doorgebeten...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hard is zo niet te doen
Vooral niet als er een heli aan je hol hangt en je bij 2 schoten al kapot bent. Anderszijds is het spel daarin net een cakewalk
Je gaat wel dood, de vijand gaat dood maar respawned niet
(ik haal hem over een tijdje wel weer uit de kast)
Crash and Grab. Dat klote-eind dat je uiteindelijk terug moet rijden als je de de rest van je company weer hebt gevondenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb er ook vrij lang over gedaan op hard.. trok em een maand of 4 geleden weer uit de kast en zag dat ik alleen nog ghost town moest, dus toen heb ik ff doorgebeten...
al is op hard die missie dat je in je eentje bent het meest klote...
Respect!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Muchachooo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lego Star Wars II
[ afbeelding ]
Game 100% Complete - 180G
Complete everything in the game
De achievement whoresquote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Respect!Die is echt voor de grootste poepnerds!
haha ja ik had het spel vorige week aangezet voor mijn neefje, en toen zag ik dat ik maarliefst op 96% zat, dus ik had geen keus...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Respect!Die is echt voor de grootste poepnerds!
Ik ben op normal afgehaakt bij de laatste missiequote:Op maandag 4 januari 2010 22:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb hem dus op normal uitgespeeld. Daarna dus op 'easy' de goldbars en collectables gaan zoeken
Gave game is dit. Ik zit hopeloos vast trouwens, geen idee wat ik moet doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef Elegy het volgende:
Darksiders
[ afbeelding ]
Death Dealer 10GS
Meet Vulgrim
[ afbeelding ]
To Move A Mountain 10GS
Collect the Earthcaller
[ afbeelding ]
Reaper 10GS
Collect the Scythe
[ afbeelding ]
Prison Break 20GS