je kan toch gewoon met iemand mee in die chopper en dan met die machinegun kills maken?quote:Op maandag 28 december 2009 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Eindelijk die BF gehaald. Het lukte mij nooit om een kill te krijgen met een helicopter maar deze week wel
zo heb ik die kill ook gehaaldquote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je kan toch gewoon met iemand mee in die chopper en dan met die machinegun kills maken?
drummen blijft toch het leukst in guitar hero xDquote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zo heb ik die kill ook gehaald
net snel ff deze nog gehaald:
Guitar Hero Metallica
[ afbeelding ]
Lars Ulrich
You completed the career as the drummer
25
Nu alleen nog zang en gitaar
Ja zo heb ik hem ook gehaaldquote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je kan toch gewoon met iemand mee in die chopper en dan met die machinegun kills maken?
Het is ook leukquote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
drummen blijft toch het leukst in guitar hero xD
Bekend verhaalquote:Op maandag 28 december 2009 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
Godverdomme, ik moet nog 1 Dog Tag voor Devil's Brigade in Wolverine
En ik heb geen enkel idee waar ie is
Ik zal eens kijken, het is echt de enigste die ik nog moet voordat ik Hard ga doenquote:Op maandag 28 december 2009 17:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bekend verhaal
Ik had er destijds nog 2 nodig. Ben maar overnieuw begonnen
(doe je 2e keer een uurtje of 4 over)
Gebruik een guide van Achievementhunter (Rooster Teeth op Youtube)
Waar is die 2e achievement van? Aan het plaatje te zien niet ook Fallout 3 toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:48 schreef Fsmxi het volgende:
Door de 10k grens heen
![]()
En wel met:
[ afbeelding ]
Rescue from Paradise
Completed "Rescue from Paradise"
20
[ afbeelding ]
That's a wrap
Complete the story mode on any difficulty
60
Zo, die game ook eindelijk "uitgespeeld", nu nog wat overige achievements opraken. Toch nog wel boeiende game.
Mirror's edgequote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waar is die 2e achievement van? Aan het plaatje te zien niet ook Fallout 3 toch?
AAAA dat is zo irritant! Kan je weer lekker lang mee bezig zijn de tegenhanger daarvan te halenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kutzooi!
Net een Achievement gehaald van 1 puntDat haat ik
Misschien had ik Charlie de Goblin niet moeten killen ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 16:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
AAAA dat is zo irritant! Kan je weer lekker lang mee bezig zijn de tegenhanger daarvan te halen
Waarnaarquote:
Hij is verschrikkelijk goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |