Boeie, gewoon posten die dingen, kan jou t verrekkenquote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
Laatste tijd niet zoveel achievements gehaald, alleen 65G voor Pure, te saaie achievements om hier te melden(unlock stage 2, 3 etc
)
Ik moet ook eens verder met Brutal Legend, maar ik ben best teleurgesteld in dat RTS gedeelte, heb er niet zo'n zin meer inquote:Op maandag 30 november 2009 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben nu klaar met Brutal Legends, heb nog ff alle Motor Forges en Legends opgespoord, meer zin heb ik niet om in de achievements te stoppen
Ahjoh zolang duurt dat niet meer, denk er gewoon aan genoeg verschillende soorten units te maken dan vlieg je erdoorheenquote:Op maandag 30 november 2009 00:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik moet ook eens verder met Brutal Legend, maar ik ben best teleurgesteld in dat RTS gedeelte, heb er niet zo'n zin meer in
quote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Muchachooo het volgende:
toch maar een tvp'tje.
heb trouwens in drie dagen alle achievements voor AC2 gehaald, behalve Show Your Colours (wear Auditore cape in every city) en In Memory Of Petruccio (Collect all the feathers)
heb geen zin om ze allemaal hier te posten, dus doe ik het zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]klopt, daarom heb ik ze ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Hey! Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik die nog niet had neer gezet. Eventjes weg halen ,want die had ik al binnen dusquote:
Verhaal van 2 staat los van deel 1, het is niet een vervolg op deel 1. Maar een 'nieuw' verhaalquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben 't ook verkeerd om aan t spelen trouwens, qua verhaal, want ik heb deel 1 ook, alleen die heb ik nog niet gespeeld
No probquote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey! Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik die nog niet had neer gezet. Eventjes weg halen ,want die had ik al binnen dus
Die heb ik ook uitgespeeld. En met uitspelen bedoel ik gewoon dat je aan het einde van het verhaal bent. Ik heb dus niet alle achievements, en ik ben niet zo'n gamer die het spel dan nog een keer opnieuw gaat spelen om de overige achievements te behalen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No prob![]()
Gisteren X-Men Origins: Wolverine uitgespeeld. Moet nog enkele achievements halen voordat ik Hard ga tacklen
Inderdaad, heerlijke stress reliever. Alleen die laatste eindbaas was best cheap somsquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die heb ik ook uitgespeeld. En met uitspelen bedoel ik gewoon dat je aan het einde van het verhaal bent. Ik heb dus niet alle achievements, en ik ben niet zo'n gamer die het spel dan nog een keer opnieuw gaat spelen om de overige achievements te behalen.
Wel een hele brute game trouwens
Laatste eindbaas? Deadpool? Ja, daar heb ik ook een paar x over gedaan, maar dat was meer omdat ie ineens soms begint te schieten, en dan moet je wel over die gaten heenspringen, maar dat ging dus een paar keer misquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijke stress reliever. Alleen die laatste eindbaas was best cheap somsMoet nog Devils Brigade, Samurai, Boomerang, What I do best en alle upgrades. Dan is Hard aan de beurt
![]()
Tussendoor ook nog eens tijd vrijmaken voor AC2 en Transformers 1 en 2
Die was ook erg ja. Denk je hem te hebben, naait ie em weer. Na 3-4x werd het wel te erg voordat ik hem eindelijk aan m'n klauwen kon rijgen die schlemiel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laatste eindbaas? Deadpool? Ja, daar heb ik ook een paar x over gedaan, maar dat was meer omdat ie ineens soms begint te schieten, en dan moet je wel over die gaten heenspringen, maar dat ging dus een paar keer mis![]()
Maar echt moeilijk vond ik hem zelf niet. Het duurt gewoon wat langer. Ik vond dat gezeik gedurende de game met Gambit eigenlijk lastiger.
Het zou sindskort moeten bestaan, maar ik ben tot nu toe alleen nog maar gamerpictures tegengekomen. Dus of er al avatar-accesoires als awardables (zo heten ze volgens mijquote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef Wells.p het volgende:
eey
over Achievements gesproken je kan toch ook spullen winnen voor je avatar?
ik heb ze alleen nooit gezien.
en als ik er ergens geen geld voor wil uitgeven zijn het spullen voor me avatar.
alleen lijkt het me leuk als je bijv. een item kan winnen als je een bepaalde achievement hebt gewonnen
weet iemand of ze al bestaan of gebeurt er gewoon niks mee zodat mensen ze blijven kopen?
Je komt er wel!quote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
Marvel: Ultimate Alliance 2
[ afbeelding ]
Knowns and Unknowns 10G
Repay a favor.
[ afbeelding ]
Alliance Reborn 20G
Break and enter.
Ik zit nu weer bij zo'n levelboss, A-Bomb heet ie. Ik vind deze veel moeilijker dan de andere bosses die ik tegen ben gekomen. Hij lijkt niet echt te reageren op gewoon slaan (ik speel als Wolverine) maar Claw Fury lijkt 'm wel te raken, alleen ik ga de hele tijd dood. Nog niet echt een tactiek gevonden waarop ik kan winnen.
Ik ben wel op 80% van de game nu. Ik heb dan natuurlijk niet alles gehaald en weet ik veel wat allemaal, maar gewoon op 80% van het verhaal.
Nee, niet gespeeld. Ik heb die game ook niet. Horror shooter toch?quote:Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je komt er wel!![]()
BTW, Dead Space geprobeerd? Goeie game, en m'n eerste 1000/1000 gameAchievements zijn niet zo lastig bij dat spel, op een paar na dan
Ik wel, lekker replayenquote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, niet gespeeld. Ik heb die game ook niet. Horror shooter toch?Ik heb nog geen enkele game op 1000/1000, dat komt ook omdat ik, als ik een game heb uitgespeeld, niet meer de interesse heb om het nog een keer te spelen alleen maar om achievements te gaan halen
Ik speel niet online. ik heb geen gamertag dusquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wel, lekker replayen![]()
Dead Space is een horror-shooter-survival game idd. Mooie game en lekkere sfeer![]()
Jammer is wel dat er games zijn die zich veel richten op multiplayer achievements (kijk maar naar Turok). Persoonlijk vind ik dat er geen achievements voor multiplay hoeven te zijn. MW2 heeft dat niet en dat word toch ook flink gespeeld, net als Halo 3 en Gears.
Gamertag?
Ik ook niet, heb alleen Silverquote:Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik speel niet online. ik heb geen gamertag dus
Eh nee, dat zou geen zin hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb alleen Silver![]()
Maar geen online-tag dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eh nee, dat zou geen zin hebben.
Ah ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd dat ik AC2 maar eens ga uitspelen naast Wolverine. Nog wat achievo's hunten
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Behoorlijk simpel zelfs.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn de achievements voor AC2 een beetje makkelijk te halen?
ik had na 1 playthrough 960 van de 1000Gquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Behoorlijk simpel zelfs.
De meeste krijg je bij het uitspelen van een DNA Sequence of Assassin's Tomb. Anderen zijn nog simpeler te krijgen. Zo zijn er achievements waarbij je 1000 florijnen van mensen moet pikken, 300 florijnen moet rondstrooien (zelfs als je die niet in één keer wil doen haal je hem na verloop van tijd toch, geld rondstrooien is namelijk één van de slimmere manieren om een opstopping te veroorzaken om die wachters tegen te houden) haal je hem nog. Verder zijn er achievements voor je villa (die je normaal gezien ook wel haalt) en het inkopen van kunst (die haal je ook gewoon als het goed is)
Ik zit nu zelf op ruim 32 van de 50 achievements
(met nog ruim 50% van de game te gaan)
De achievement voor 'kill a poisened NPC' was wel heel makkelijk. Ik had er veel van gedacht. Steek zo'n dakwachter in de borst, ga op zo'n houten rand staan, spring op hem, achievement binnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik had na 1 playthrough 960 van de 1000G
alleen nog die rotveren en die met die cape
Volgens Mygamercard heb je er 0.0quote:
Linkje?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Volgens Mygamercard heb je er 0.0
Dat is inderdaad vrij weinig jahquote:
Dat wordt een geduldsoefening vriend.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij weinig jah![]()
Gisteren The Cake gevonden in Wolverine![]()
Nog 3 Dog Tags voor Devil's Brigade, en verder Samurai en Fully Loaded voordat ik Hard ga doen. Wil em 1000/1000
Mwah, ik houd wel van een uitdagingquote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat wordt een geduldsoefening vriend.
Ik zit op de helft ofzo, maar ik heb er 2 keer zo lang over gedaan
Ik ging al 3 keer dood bij de eerste Leviathan fight
Lol, dat is mn XBL Gamertag niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Volgens Mygamercard heb je er 0.0
Eindboss is toch DeadPool? Daar deed ik ook een paar keer over, maar ik viel gewoon steeds in zo'n gat als ie geschoten had, niet omdat ie me klop gaf ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik houd wel van een uitdaging![]()
Weet niet of het in Hard ook mogelijk is, maar zwakke vijanden kan je in 1x Quick Killen. En anders maar counters etc. gebruiken. Ben alleen bang hoe de eindboss gaat. Op Normal deed ik er 8x over
Jah ik dus ook. Sprong ik weer te laat of iets dergelijks, en flikkerde ik weer naar beneden. En helaas geen checkpoint voor dat stuk, dus kon ik weer opnieuw gaan beginnenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eindboss is toch DeadPool? Daar deed ik ook een paar keer over, maar ik viel gewoon steeds in zo'n gat als ie geschoten had, niet omdat ie me klop gaf ofzo.
Het spel had me ook aangenaam verrast. Uitstekende stress-relieverquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Pool had ik in 1 keer op normaal![]()
Was wel een toffe game
Mini Ninja's is echt heel erg tof! Leuke game om te spelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
Het is best een tof spel ja! Alleen de besturing is soms klote vooral in het water maja.
Heb net die watercastle ninja gast verslagen. Maar heb niet alle beeldjes verzameld
mwah, met een beetje kennis m.b.t. de bijbel en het christelijke geloof kom je een heel eind...quote:Op maandag 14 december 2009 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
Gisteren Vitruvian Man gehaald in Assassin's Creed 2![]()
Wat een klote puzzels soms zeg
Mjah, uiteindelijk lukte het me ook wel. Maar uiteindelijk was het alles waard!quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
mwah, met een beetje kennis m.b.t. de bijbel en het christelijke geloof kom je een heel eind...
Vooral die latere puzzels worden zo enorm kutquote:Op maandag 14 december 2009 14:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, uiteindelijk lukte het me ook wel. Maar uiteindelijk was het alles waard!
Gaaf dat schilderij heb ik pas geleden gezienquote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vooral die latere puzzels worden zo enorm kut
Omdat bijv. zowel de 3e als de 5e ring met elkaar zijn verbonden.
Vooral die puzzel met het schilderij waarin Ivan de Verschrikkelijke zijn zoon heeft doodgeslagen was best wel pittig.
[ afbeelding ]
Omdat het onderdeel is van een symbolische boodschap die elk thema vertegenwoordigt. Een paar puzzels voor deze heb je bijvoorbeeld Abel en Kaïn, de eerste mensen na Adam en Eva.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf dat schilderij heb ik pas geleden gezienDie ogen zijn echt gruwelijk geschilderd
![]()
Waarom zit dat er eigenlijk in
Mhh oke coolquote:Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat het onderdeel is van een symbolische boodschap die elk thema vertegenwoordigt. Een paar puzzels voor deze heb je bijvoorbeeld Abel en Kaïn, de eerste mensen na Adam en Eva.
En omdat sommige dingen anders zijn dan ze lijken. Zo ook met die ene puzzel waar de bunker van Adolf Hitler op staat en je het Assessijnenlogo terug moet zien te vinden.
Wel een leuk idee!quote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef SoldMayor het volgende:
De eerste 2 dagen van de kerstvakantie ga ik een ''double archievement day'' houden samen met een paar maten en ga we alleen maar archievements proberen te halen. Bijvoorbeeld co-op halo 3 op legendary uitspelen en dat soort shit
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb net een half uur geprobeerd een achievement te halen die ik al had
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb net een half uur geprobeerd een achievement te halen die ik al had
Saaie game bleghquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Zo mijn eerste 1000/1000 is binnen
Damn wat heeft dat lang geduurd zeg, 24,5 uur om het spel voor de 1ste keer uit te spelen. Toen met de 2e keer nog 20,5 uur om alle sidequests te doen
Eternal Sonata:
(vandaag gehaald)
[ afbeelding ]
Soul Released 79G
The soul of Chord, the first mineral powder test subject, has been released.
[ afbeelding ]
Xylophone's Treasure 80G
The hidden treasure in the secret room on the top floor of Xylophone Tower has been acquired.
[ afbeelding ]
Pirates' Treasure 80G
The mystery behind the the pirates' treasure has been solved and the treasure has been acquired.
[ afbeelding ]
Score Piece Collector 100G
All the score pieces scattered throughout the world have been collected.
[ afbeelding ]
EZI Worshipper 321G
All the items related to EZI have been collected.
Die laatste was leuk ^^
De eerste keer loop je eigenlijk zo door het spel heen, niet erg lastig maar de 2e keer hebben de monsters 2x HP en 1,5x def&atk. Dat is toch wel even heel wat anders. Nu nog even uitspelenen dan gaan we beginnen met Blue Dragon.
Ik deed dat altijd met die Russische lasergundinges waar je bombardementen mee kon doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Saaie game blegh![]()
Ik speel nu Battlefield: Bad Company en daar zat wel een leuke bij!
[ afbeelding ]
Manic Lumberjack
Knocked down a small forest
Ik maaide met zo'n AA gun een half bos omver
Dat is ook een tof wapen iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met die Russische lasergundinges waar je bombardementen mee kon doen
[ afbeelding ]
Test of Faith 80g
Complete the game without shooting an enemy
[ afbeelding ]
Vrooom! 40g
Maintain sprint speed for 30 seconds.
[ afbeelding ]
That's a wrap 60g
Complete the story mode on any difficulty
Enchanted Arms is dan ook nog wel tof om te doenquote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter op de 360 dan maar?
dat heb ik met die chopper gedaan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Saaie game blegh![]()
Ik speel nu Battlefield: Bad Company en daar zat wel een leuke bij!
[ afbeelding ]
Manic Lumberjack
Knocked down a small forest
Ik maaide met zo'n AA gun een half bos omver
quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Mirrror's Edge
[ afbeelding ]
Packrat 80
Find all 30 hidden bags
Wist je dat die Achievement er was? Ik niet dus dan is het wel grappigquote:Op zondag 20 december 2009 23:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat heb ik met die chopper gedaan...
haha nou eigenlijk was ik aan het proberen die mol-duizend-bomenachievement te halen (later bleek dat dat online moest)quote:Op maandag 21 december 2009 08:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wist je dat die Achievement er was? Ik niet dus dan is het wel grappig
Godskolere, ik zie nou pas dat die achievement-titel een quote uit Clerks is.quote:Op maandag 21 december 2009 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Gears of War
[ afbeelding ]
My Love for You Is Like a Truck 30g
Defeat a Berserker on Hardcore Difficulty
haha ja ik zat er ook naar te kijken van: hé waar heb ik dat eerder gehoord...quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Godskolere, ik zie nou pas dat die achievement-titel een quote uit Clerks is.
Haha ik had die achievement nog nooit gezien maar het viel me net ook al opquote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Godskolere, ik zie nou pas dat die achievement-titel een quote uit Clerks is.
ja er zitten vaak gave achievement titles in games. vooral in lego star warsquote:Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef super-muffin het volgende:
ik vind dat soort achievements best coolzo zit er in Skate 2 een achievement die heet 'How you like them apples?' die je unlockt als je alle telefoonnummers van de pro's hebt bemachtigd.
RAAM is toch een wat ander verhaal op Hardcorequote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Gears of War
[ afbeelding ]
Broken Fingers 30g
Defeat a Corpser on Hardcore Difficulty
(Hij was makkelijk. Minstens even simpel als General RAAM doden op Casual)
valt wel meequote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
RAAM is toch een wat ander verhaal op Hardcore
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
valt wel mee
je moet gewoon goed gebruik maken van die stupide acties van NPC Dom.
Blijf in cover met sniper, en steeds headshotten, terwijl hij lekker op dom blijft sprayen, en als ie te dichtbij komt rushen naar de andere kant. rinse, repeat.
3 tries, en toen had ik em.
ik heb vandaag de All Fronts Collection van GoW2 gekocht, echt wreed! tijd om weer eens in de GoW2 online multiplayer te duiken...quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A Dish Best Served Cold 30
Defeat General RAAM on Hardcore Difficulty
Teeeering, wat een überbaas. Gelukkig wist ik hem met een kennis van me te verslaan in Co-op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |