Saaie game bleghquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Zo mijn eerste 1000/1000 is binnen
Damn wat heeft dat lang geduurd zeg, 24,5 uur om het spel voor de 1ste keer uit te spelen. Toen met de 2e keer nog 20,5 uur om alle sidequests te doen
Eternal Sonata:
(vandaag gehaald)
[ afbeelding ]
Soul Released 79G
The soul of Chord, the first mineral powder test subject, has been released.
[ afbeelding ]
Xylophone's Treasure 80G
The hidden treasure in the secret room on the top floor of Xylophone Tower has been acquired.
[ afbeelding ]
Pirates' Treasure 80G
The mystery behind the the pirates' treasure has been solved and the treasure has been acquired.
[ afbeelding ]
Score Piece Collector 100G
All the score pieces scattered throughout the world have been collected.
[ afbeelding ]
EZI Worshipper 321G
All the items related to EZI have been collected.
Die laatste was leuk ^^
De eerste keer loop je eigenlijk zo door het spel heen, niet erg lastig maar de 2e keer hebben de monsters 2x HP en 1,5x def&atk. Dat is toch wel even heel wat anders. Nu nog even uitspelenen dan gaan we beginnen met Blue Dragon.
Ik deed dat altijd met die Russische lasergundinges waar je bombardementen mee kon doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Saaie game blegh![]()
Ik speel nu Battlefield: Bad Company en daar zat wel een leuke bij!
[ afbeelding ]
Manic Lumberjack
Knocked down a small forest
Ik maaide met zo'n AA gun een half bos omver
Dat is ook een tof wapen iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met die Russische lasergundinges waar je bombardementen mee kon doen
[ afbeelding ]
Test of Faith 80g
Complete the game without shooting an enemy
[ afbeelding ]
Vrooom! 40g
Maintain sprint speed for 30 seconds.
[ afbeelding ]
That's a wrap 60g
Complete the story mode on any difficulty
Enchanted Arms is dan ook nog wel tof om te doenquote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter op de 360 dan maar?
dat heb ik met die chopper gedaan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Saaie game blegh![]()
Ik speel nu Battlefield: Bad Company en daar zat wel een leuke bij!
[ afbeelding ]
Manic Lumberjack
Knocked down a small forest
Ik maaide met zo'n AA gun een half bos omver
quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Mirrror's Edge
[ afbeelding ]
Packrat 80
Find all 30 hidden bags
Wist je dat die Achievement er was? Ik niet dus dan is het wel grappigquote:Op zondag 20 december 2009 23:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat heb ik met die chopper gedaan...
haha nou eigenlijk was ik aan het proberen die mol-duizend-bomenachievement te halen (later bleek dat dat online moest)quote:Op maandag 21 december 2009 08:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wist je dat die Achievement er was? Ik niet dus dan is het wel grappig
Godskolere, ik zie nou pas dat die achievement-titel een quote uit Clerks is.quote:Op maandag 21 december 2009 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Gears of War
[ afbeelding ]
My Love for You Is Like a Truck 30g
Defeat a Berserker on Hardcore Difficulty
haha ja ik zat er ook naar te kijken van: hé waar heb ik dat eerder gehoord...quote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Godskolere, ik zie nou pas dat die achievement-titel een quote uit Clerks is.
Haha ik had die achievement nog nooit gezien maar het viel me net ook al opquote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Godskolere, ik zie nou pas dat die achievement-titel een quote uit Clerks is.
ja er zitten vaak gave achievement titles in games. vooral in lego star warsquote:Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef super-muffin het volgende:
ik vind dat soort achievements best coolzo zit er in Skate 2 een achievement die heet 'How you like them apples?' die je unlockt als je alle telefoonnummers van de pro's hebt bemachtigd.
RAAM is toch een wat ander verhaal op Hardcorequote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Gears of War
[ afbeelding ]
Broken Fingers 30g
Defeat a Corpser on Hardcore Difficulty
(Hij was makkelijk. Minstens even simpel als General RAAM doden op Casual)
valt wel meequote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
RAAM is toch een wat ander verhaal op Hardcore
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
valt wel mee
je moet gewoon goed gebruik maken van die stupide acties van NPC Dom.
Blijf in cover met sniper, en steeds headshotten, terwijl hij lekker op dom blijft sprayen, en als ie te dichtbij komt rushen naar de andere kant. rinse, repeat.
3 tries, en toen had ik em.
ik heb vandaag de All Fronts Collection van GoW2 gekocht, echt wreed! tijd om weer eens in de GoW2 online multiplayer te duiken...quote:Op zondag 27 december 2009 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A Dish Best Served Cold 30
Defeat General RAAM on Hardcore Difficulty
Teeeering, wat een überbaas. Gelukkig wist ik hem met een kennis van me te verslaan in Co-op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |