Amerika is de financierder van de oorlogenquote:Op maandag 30 november 2009 02:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Onzin, het bewijs staat in een post boven je. In de helft van die gebieden is de Verenigde Staten niet eens actief, het wordt zo onderhand wel een afgezaagd smoesje om te zeggen dat de Joden en Amerikanen overal achter zitten.
Zelfs midden in Indonesië, het grootste moslim land ter wereld zijn er conflicten tussen de bevolkingsgroepen, en dat is heus niet omdat het zo "vredig" er aan toe gaat daar. En daar zit géén één westers land die zich daar mee bemoeit.
Je argument slaat als een tang op een varken/geit.
en dan een zonder huilende wijven die van hun potentiele man moeten...quote:
Achterlijk geboren en niet in staat om te bedenken dat de Irakezen van de dictator af wilden en dus daarom zo min mogelijk verzet hebben geboden omdat ze dachten dat ze bevrijd werden door de yankees? Wisten zij veel dat de rednecks hen nog eens jaren wilden bezetten.quote:Op maandag 30 november 2009 02:02 schreef rtotheg het volgende:
[..]
het probleem met wereldoorlog met "moslims" is dat er geen oorlog te voeren valt.
dat oh zo machtige irak was heel snel kapot.
ze gooien met stenen op leopard tanks en als ze verloren hebben gaan ze bermbommen begraven, scholen in de fik zetten en meisjes verkrachten en vermoorden die hun hoofddoekje afdoen
Kijk dan zelf, de Verenigde Staten is niet eens betrokken bij de helft van die grensconflicten, ook al zou het een valide argument zijn dan is het nog geen verdediging voor een vredige Islam.quote:Op maandag 30 november 2009 02:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Amerika is de financierder van de oorlogen
zij leven enkel van bloed en haat
zij zijn verantwoordelijk voor alle oorlogen
maar jij als USA fan zal dat nooit inzien
Zij zetten mensen tegen elkaar opquote:Op maandag 30 november 2009 02:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Kijk dan zelf, de Verenigde Staten is niet eens betrokken bij de helft van die grensconflicten, ook al zou het een valide argument zijn dan is het nog geen verdediging voor een vredige Islam.
Je stelde dat als de Islam een dreiging of gevaar zou zijn er vele conflicten of oorlogen zouden moeten zijn, nou kijk zelf maar, de meeste oorlogen en conflicten zitten in de Islamitische gebieden. Als iedereen volgens jou massaal zich moest bekeren om nog een plaats te krijgen in die vredige samenleving, dan kies ik wel de rode gebieden op dat kaartje, met maar weinig conflicten.
Ik ster toch echt liever onrein en in "onvrede" dan in "vrede" met een AK-47 kogel door m'n kop of een buurman die zich opblaast als ik de boodschappen doe. Zo vredig is het daar inmiddels.
Uitstekende post.quote:Op maandag 30 november 2009 02:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Die wereldoorlog is al aan de gang, voor als je de laatste 8 a 9 jaar onder een steen hebt geleefd, de meeste conflicten op dit moment zijn op de randgebieden tussen het Christendom en andere religies en de Islam. Of het nou in het Midden-Oosten is op de grens tussen Eurazië, of de grens tussen het Midden-Oosten en Azië of in Afrika.
Overal waar op dit moment de Islam aan de buitenkant van hun "gebied" zit, is op dit moment een oorlog aan de gang.
Ofwel:
Afghanistan - Irak - Palestina = Eurazië
Somalië - Nigeria e.a. = Afrika
Pakistan - Afghanistan - India = Midden-Oosten vs. Azië
En in mindere mate ook Aziatische landen als Maleisië en Indonesië waar pressie door de Islam steeds sterker wordt uitgeoefend.
Net of je aan zo'n map kunt zien dat de islam verantwoordelijk is voor die oorlogen en net of je al die conflicten op een hoop kunt gooien. Noem eens een paar landen op die volgens jou op de grens liggen tussen de islamitische wereld en de niet-moslims... eens kijken of die conflicten echt aan de islam liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 02:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Kijk dan zelf, de Verenigde Staten is niet eens betrokken bij de helft van die grensconflicten, ook al zou het een valide argument zijn dan is het nog geen verdediging voor een vredige Islam.
Je stelde dat als de Islam een dreiging of gevaar zou zijn er vele conflicten of oorlogen zouden moeten zijn, nou kijk zelf maar, de meeste oorlogen en conflicten zitten in de Islamitische gebieden. Als iedereen volgens jou massaal zich moest bekeren om nog een plaats te krijgen in die vredige samenleving, dan kies ik wel de rode gebieden op dat kaartje, met maar weinig conflicten.
Ik sterf toch echt liever onrein en in "onvrede" dan in "vrede" met een AK-47 kogel door m'n kop of een buurman die zich opblaast als ik de boodschappen doe. Zo vredig is het daar inmiddels.
Jezus heeft wel op meerdere plekken in de wereld rondgelopen. Dan ook maar op die plekken moskeen verbieden?quote:Op maandag 30 november 2009 02:07 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Heel Saoedi-Arabië is dan ook de bakermat van de islam en waar de profeet heeft rondgewandeld.
Dat is totaal niet te vergelijken met Italië maar wel met de Vaticaanstad.
Dan hoor je een keer wat je Nederlandse medemoslims te vertellen hebben.quote:Waarom moet ik de docu bekijken? Jij had het over anno 2009 Swatvallei... inmiddels is de deal tussen de Pakistaanse regering en de Taliban niet meer van kracht en wordt de Taliban bestreden door de Pakistanen.
Face it, je bent uitgeluld en kunt niet met andere voorbeelden komen waar niet-moslims als dhimmi's moeten leven. Zelfs in de Islamitische Republiek Iran hoeven ze niet als dhimmi's te leven, bepaald door Khomeini himself.
Als die mensen echt van hun Jezus hielden hadden ze dat misschien al gedaan. Moet je aan hen vragen en niet aan mij.quote:Op maandag 30 november 2009 02:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jezus heeft wel op meerdere plekken in de wereld rondgelopen. Dan ook maar op die plekken moskeen verdiepen?
LOL, grappenmaker, je noemt zelf 2 keer de VS... dus in Afghanistan gaat het niet zo goed met de rechten van niet-moslims en dat neem je mij kwalijk? Ik heb er niets mee te maken hoor, ga maar klagen bij Uncle Sam dat ze logen en toch geen democratie hebben gebracht. En Pakistan en de VS zijn de schuldigen wat betreft de Taliban, niet de islam. In Iran worden alle mensen onderdrukt en niet alleen de Bahai's.quote:Dan hoor je een keer wat je Nederlandse medemoslims te vertellen hebben.
En het Pakistaanse leger kwam pas in actie op aandringen van Amerika.
En in moslimland Afghanistan moeten niet-moslims ook als dhimmi leven (ze moesten ook andere kleding dragen om hen te onderscheiden van moslims, dit is de dhimmi status), homo's en afvalligen de doodstraf. Enfin, je kent het hele islam riedeltje zelf wel.
Neemt verder niks weg dat in Iran niet-moslims zwaar onderdrukt worden. Denk bijv. aan de Bahai's.
En roepen dat alle moslims extreme moslims zijn die kwaad in de zin hebben is nog gestoorder dan Hitler die dacht dat hij duitsland kon zuiveren. Onder de moslims is 5 % ofzo (ik doe een gok) zwaar gestoord. Dat is ook het geval onder christenen enz enz. Laat jen iet beinvloeden door negatieve berichtgeving in de media, want die benadrukken wat negatief is als het moslims aangaat. Denk na en kijk om je heen! Het barst van de moslims wat ontzettend aardige mensen zijn. Ik ben zo langzamerhand (gezien de peilingen de laatste tijd) bijna geneigd om te zeggen dat er meer aardige moslims rondlopen in dit land dan autochtone Nederlanders.quote:Op maandag 30 november 2009 02:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Je hoeft maar een kaartje te zien van de Islam:
[ afbeelding ]
En dan een van de huidige conflicten, globaal gezien:
[ afbeelding ]
En dan is dit nog maar tot 2002, je krijgt hopelijk wel een idee dat de huidige conflicten vooral op de grensgebieden en hoofdgebieden zijn waar de Islam en andersdenkenden elkaar ontmoeten. Dit ontkennen zou hetzelfde zijn als zeggen dat de aarde plat is.
Omdat ze er een andere mening op nahouden dan de meeste mensen?quote:Op maandag 30 november 2009 02:29 schreef scanman1 het volgende:
Beesten zijn het.
En je ziet dat de geschillen vooral voorkomen op de grens van 2 tot 5000 en 5 tot 10000quote:Op maandag 30 november 2009 02:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Je hoeft maar een kaartje te zien van de inkomens:
En dan een van de huidige conflicten, globaal gezien:
Misschien moet je verhuizen.quote:Op maandag 30 november 2009 07:40 schreef qonmann het volgende:
Zwitserland .een volk dat mag kiezen, wat een voorrecht.
Wat een luxe
Dat blijkt wel, dan kiest het volk toch altijd voor de populisten... De mensen die roepen wat het coolst klinkt en diegene die de meest angstwekkende posters maakt. (werkt ook bij Wilders)...quote:Op maandag 30 november 2009 07:40 schreef qonmann het volgende:
Zwitserland .een volk dat mag kiezen, wat een voorrecht.
Wat een luxe
Dat is inderdaad hoe het werktquote:Op maandag 30 november 2009 07:45 schreef IHVK het volgende:
Precies, als er straks een referendum is over belastingverlaging stemt iedereen voor.
Blijkt maar hoe goed die directe democratie werkt.
Tja niet altijd staat de uitslag van een democratisch proces in ander land je aan, kan gebeuren.quote:Op maandag 30 november 2009 07:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, dan kiest het volk toch altijd voor de populisten... De mensen die roepen wat het coolst klinkt en diegene die de meest angstwekkende posters maakt. (werkt ook bij Wilders)...
Zoals?quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, alweer?![]()
Ik heb al menigmaal uiteengezet waarom ik tegen referenda ben. In grote lijnen komt het erop neer dat ik vind dat Jan met de Pet te dom is om mee te praten over bestuurlijke beslisslingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |