Leuk liiszle!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
Van glitter groen naar geel/goud. net iets minder opvallend
het is de Gosh Sweet Peach.
[ afbeelding ]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
Jawel!!! Ruby Pumps is gaaafff!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Ruby pumps is on tha nailz.. ik weet niet of ik het voor mijzelf wel een echt mooie kleur vind!
ik maak me er ook niet druk om hoor, zal er niks minder om slikken, maar het klinkt wel enigszins plausibel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....
Ik bekijk ze altijd bij Enchantraquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef LekkerApart het volgende:
Iemand nog suggesties voor leuke konadplates met bloemetjes?
Evt voorbeeldjes? Of een website met wat grotere plaatjes?
Zat te denken aan M36..
Thanksquote:
Natuurlijk! Maar ik show ze niet en ik krijg altijd zin als ik de meiden hier zie!quote:
Nijmegen is 3 kwartiertjes rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan mag je um wel een keer komen lenen
Of te wel...echt de moeite waard vind ik!
edit: Puckzzzz bijzonder mooie foto's op je site!Complimenten!
Welke nummers?quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef PeRi het volgende:
Yes! De postbode komt net 6 Konad plates afleveren. 3 voor mij en 3 voor vriendinnetje
.
M1, M10, M12, M37, M66 (2x)quote:
M12 heb ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
M1, M10, M12, M37, M66 (2x).
Ik heb heel veel zin om M12 te gebruiken, met een kerstman, sneeuwpop en rendier!
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu is dit zo'm primer die je kan gebruiken om op je eigen nagels een gellaagje aan te brengen?
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/default.asp?page=detail&Id=1608833&sid=pCFNCYoLcWPJo4zzC6IK8nS4vq5Moc
quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Great Thnx!quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
[..]
![]()
Bah, ik kom het uit deIkea
. Moest sinterklaaskadootjes shoppen. Druk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |