1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
consider it done!quote:
ja die!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
ja sprookeskabouters smaken lekkerderquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja die!
hoewel hij vroeger van "gewone" kabouters was, en nu van die van de sprookjesboom...
ah... dus je dacht; laten we ook maar meteen terug gaan tellen???quote:
kut! ik had het nog echt onthouden ook, het is echt een typfoutquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah... dus je dacht; laten we ook maar meteen terug gaan tellen???
quote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja sprookeskabouters smaken lekkerder
David de Kabouter thee was helemaal de shit geweest natuurlijk !quote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja sprookeskabouters smaken lekkerder
natuurlijk, de 1 en de 3 zitten naast elkaar he...quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kut! ik had het nog echt onthouden ook, het is echt een typfout
daar heb ik nog een boek van geloof ikquote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
David de Kabouter thee was helemaal de shit geweest natuurlijk !
geloof me, bij mij is alles mogelijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
natuurlijk, de 1 en de 3 zitten naast elkaar he...
ja!!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
David de Kabouter thee was helemaal de shit geweest natuurlijk !
quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!!!!!![]()
![]()
Maar dan wel die eerste he, niet die rechter
Ik typ ook wel eens neit ipv niet, maar dat is meer omdat ik met 10 vingers blind typ, en dan te snel ga...quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geloof me, bij mij is alles mogelijk
ik haal tijdens het typen ook ch's en g's door elkaar en d' en t' terwijl ik echt wel weet hoe het moet
net zoals neit typen ipv niet, ik blijf alles verbeteren
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
dat filmpje, herinneringenquote:
Hebbie 't overleefd?quote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Rien Poortvliet z'n kabouters
Oh, en niets mis met leeftijdsverschil
In ieder geval niet als een of andere vuige pedofiele.quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
@ Alter-Ego; als je niet in het verhaal wilt prima hoor!
Davidquote:
Niks mis mee inderdaad, mijn eigenquote:
Nee joh... Dat ga ik echt niet schrijven hoor!quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ieder geval niet als een of andere vuige pedofiele.
Ik zocht het ook al op op google. Maar ik ga helaas letterlijk over mijn nek van de geur van anijs.quote:
Zolang je me maar geen dingen in de taboe sfeer laat doen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh... Dat ga ik echt niet schrijven hoor!![]()
Dan wil je er wel in dus???
wel als vuige "iets anders" ?quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ieder geval niet als een of andere vuige pedofiele.
oh, dat is zonde! Mijn neefje heeft een soort van natuurvoedingswinkel, en ik koop vaak wat thee bij hem. Laatst kwam hij op visite, en toen kreeg ik 10 verschillende pakjes van hem, waaronder deze...quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zocht het ook al op op google. Maar ik ga helaas letterlijk over mijn nek van de geur van anijs.
ja maar, ja maar, wat is voor jou de taboesfeer???quote:Op zondag 29 november 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang je me maar geen dingen in de taboe sfeer laat doen.![]()
ja pas op, ik verander zo je geaardheid!!!quote:
heb je het verhaal tot nu toe gelezen? (zodat je weet wat je kunt verwachten...quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee, zie mijn reactie boven je... liever niet dus.
Voor mij is taboesfeer zo'n groot leeftijdsverschil als bv tussen Zwabbermans en moi.quote:Op zondag 29 november 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, wat is voor jou de taboesfeer???![]()
t nieuwste deel van t verhaal...quote:
Ik heb ze allemaal vluchtig gelezen, wil ze eigenlijk pas echt goed lezen als er al wat meer geschreven is, anders raak ik elke keer de draad kwijt.quote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je het verhaal tot nu toe gelezen? (zodat je weet wat je kunt verwachten...)
Oh waar?quote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t nieuwste deel van t verhaal...
verder weinig...quote:
Het was gezellig. Half rackje spareribs en 1 kilo frietjes overquote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik was te laat, je was al aan het kluiven, kluivert!
Was het leuk?
Oh dat doe je goed!quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, mijn eigenis ook 8 jaar jonger dan ik.
Maar geen ouder/kind verschillen.
*schrijft greys op de lijst voor spareribs meet*quote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Ja ik was te laat, je was al aan het kluiven, kluivert!
Oh dus jij zou wel kunnen vallen op een jonger iemand?quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat doe je goed!![]()
Ik heb ooit samengewoond met iemand van een paar jaar jonger.
Maar geen 8 jaar
Neeeeeeeeee ik hou niet van kluivenquote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*schrijft greys op de lijst voor spareribs meet*
[Qwea] Schijten beren in het bos? [/Qwea]quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dus jij zou wel kunnen vallen op een jonger iemand?![]()
edit: how're you doin?
Oh is ook goed, ik had vandaag ook 1 persoon erbij die gewoon kipfilet wilde (zonder zout of kruidenquote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik hou niet van kluiven
Dus doe maar een biefstukje of kipfiletmeet dan
okee... voordat ik een heel seks-verhaal over je schrijf en je dat eigenlijk niet gepast vindt...quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal vluchtig gelezen, wil ze eigenlijk pas echt goed lezen als er al wat meer geschreven is, anders raak ik elke keer de draad kwijt.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[Qwea] Schijten beren in het bos? [/Qwea]
Dat doe ik al twaalf jaar goed, met dezelfdequote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat doe je goed!![]()
Ik heb ooit samengewoond met iemand van een paar jaar jonger.
Maar geen 8 jaar
quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[Qwea] Schijten beren in het bos? [/Qwea]
Ik voel een match opkomen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dus jij zou wel kunnen vallen op een jonger iemand?![]()
edit: how're you doin?
Het bekt (hoi Lenquote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
die zin is op zichzelf gewoon matig grappig, maar uit jou mond![]()
Ik ben een geduldig mens.quote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee... voordat ik een heel seks-verhaal over je schrijf en je dat eigenlijk niet gepast vindt...
en voorlopig komen er alleen maar verhaallijnen bij hoor... dus het is nog lang niet af.
quote:
Heb je niets platters? Dit heeft mij net te veel niveau nog...quote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Zullen we weer een hoog niveau programmaatje kijken met zijn allen?
Op RTL7 is een reportage (nog drie kwartier) over mensen die niet kunnen stoppen met in het openbaar scheten laten![]()
Spice Channel gaat net wat te ver zeker?quote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je niets platters? Dit heeft mij net te veel niveau nog...
Nouquote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je niets platters? Dit heeft mij net te veel niveau nog...
quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bekt (hoi Len) niet zo lekker als ik het zeg he?
![]()
En 'jou' uit jouw mond!![]()
wil je in het verhaal?quote:
ja hoor, maak er maar wat moois vanquote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je bent op dreef Greys!![]()
[..]
wil je in het verhaal?
Sloeriequote:Op zondag 29 november 2009 22:51 schreef Nonneke het volgende:
ja hoor, maak er maar wat moois van
En nu ook:quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
"Bruno Banani".
Ik vind dat op de een of andere manier marketingtechnisch zó een slecht gekozen naam![]()
Dat klinkt toch niet duur en fijn en lekker?
* Nonneke luvs bruno bananiquote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
"Bruno Banani".
Ik vind dat op de een of andere manier marketingtechnisch zó een slecht gekozen naam![]()
Ligt eraan. Waar is het een naam voorquote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
"Bruno Banani".
Owja, poep. Dawasookzoquote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij was jij de sloerie in het verhaal.
Het geurtje zélf is heerlijk, maar die naam klinkt zo stom.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
* Nonneke luvs bruno banani![]()
heb alle luchtjes, en draag naar mn werk altijd de licht roze
Is heerG niet thuis?quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Dat gefart in dat programma
Toch erg, voor die mensen is het heel vervelend en ik lach me een breuk
quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef Nonneke het volgende:
ik hoop uiteraard op een mooi lijntje met jou![]()
Een geurtjequote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ligt eraan. Waar is het een naam voor
*noteertquote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik hoop uiteraard op een mooi lijntje met jou![]()
ja beetje gladde italiaan is het welquote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het geurtje zélf is heerlijk, maar die naam klinkt zo stom.
Vind jij niet?
Heeft daar nou een hele club hoge omes unaniem voor gekozen? Ik kan het me niet voorstellen
Blijft een eigenaardig onderwerp als je het combineert met RTL7quote:
Op zulke momenten ben ik toch blij dat ik geen tv kijk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
IEUWWWWWWWWWWWWWW
Kijkt er nog iemand RLT7?
Haar man moest stoppen met b*ffen omdat ze scheten liet
quote:Op zondag 29 november 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
IEUWWWWWWWWWWWWWW
Kijkt er nog iemand RLT7?
Haar man moest stoppen met b*ffen omdat ze scheten liet
quote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijft een eigenaardig onderwerp als je het combineert met RTL7
Ik heb de tranen over mijn wangen van het lachenquote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef MrSubtle het volgende:
Dus tijdens het grote schetenprogramma begint Greys plots over luchtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |