Oh waar?quote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t nieuwste deel van t verhaal...
verder weinig...quote:
Het was gezellig. Half rackje spareribs en 1 kilo frietjes overquote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik was te laat, je was al aan het kluiven, kluivert!
Was het leuk?
Oh dat doe je goed!quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, mijn eigenis ook 8 jaar jonger dan ik.
Maar geen ouder/kind verschillen.
*schrijft greys op de lijst voor spareribs meet*quote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Ja ik was te laat, je was al aan het kluiven, kluivert!
Oh dus jij zou wel kunnen vallen op een jonger iemand?quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat doe je goed!![]()
Ik heb ooit samengewoond met iemand van een paar jaar jonger.
Maar geen 8 jaar
Neeeeeeeeee ik hou niet van kluivenquote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*schrijft greys op de lijst voor spareribs meet*
[Qwea] Schijten beren in het bos? [/Qwea]quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dus jij zou wel kunnen vallen op een jonger iemand?![]()
edit: how're you doin?
Oh is ook goed, ik had vandaag ook 1 persoon erbij die gewoon kipfilet wilde (zonder zout of kruidenquote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik hou niet van kluiven
Dus doe maar een biefstukje of kipfiletmeet dan
okee... voordat ik een heel seks-verhaal over je schrijf en je dat eigenlijk niet gepast vindt...quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal vluchtig gelezen, wil ze eigenlijk pas echt goed lezen als er al wat meer geschreven is, anders raak ik elke keer de draad kwijt.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[Qwea] Schijten beren in het bos? [/Qwea]
Dat doe ik al twaalf jaar goed, met dezelfdequote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat doe je goed!![]()
Ik heb ooit samengewoond met iemand van een paar jaar jonger.
Maar geen 8 jaar
quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[Qwea] Schijten beren in het bos? [/Qwea]
Ik voel een match opkomen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dus jij zou wel kunnen vallen op een jonger iemand?![]()
edit: how're you doin?
Het bekt (hoi Lenquote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
die zin is op zichzelf gewoon matig grappig, maar uit jou mond![]()
Ik ben een geduldig mens.quote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee... voordat ik een heel seks-verhaal over je schrijf en je dat eigenlijk niet gepast vindt...
en voorlopig komen er alleen maar verhaallijnen bij hoor... dus het is nog lang niet af.
quote:
Heb je niets platters? Dit heeft mij net te veel niveau nog...quote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Zullen we weer een hoog niveau programmaatje kijken met zijn allen?
Op RTL7 is een reportage (nog drie kwartier) over mensen die niet kunnen stoppen met in het openbaar scheten laten![]()
Spice Channel gaat net wat te ver zeker?quote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je niets platters? Dit heeft mij net te veel niveau nog...
Nouquote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je niets platters? Dit heeft mij net te veel niveau nog...
quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bekt (hoi Len) niet zo lekker als ik het zeg he?
![]()
En 'jou' uit jouw mond!![]()
wil je in het verhaal?quote:
ja hoor, maak er maar wat moois vanquote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je bent op dreef Greys!![]()
[..]
wil je in het verhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |