quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, die foto's in je fobo zijn van jou toch?
Die is inderdaad wel echt geniaal. Daar kan ik uren bij wegdromenquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om me blind te staren op je avatar.
Hahahah. Ja, dat klinkt wel stom.quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang gekankerd op dat ding. En ik dacht altijd dat ik wel goed met computers overweg kon en dat ik er zo mee zou leren omgaan.. Maarja het is ook een kwestie van tutorials bekijken enzo en niet denken dat het wel aan komt waaien. Je moet erin investeren, als je er eenmaal mee om kunt gaan is het chill hoor!
Behalve msnmaar dat vind ik gewoon kut omdat je geen oranje oplichtende vensters krijgt ofzo, maar een msn poppetje dat gaat springen.. Ik merk dat helemaal niet en dan negeer ik mensen en dan worden ze boos
!
Daarom. [oogjessmiley die ik op MSN heb]quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel echt geniaal. Daar kan ik uren bij wegdromen.
hoe moet ik dat nou weten?quote:
He bah, zeg me niet dat je smileys gebruikt op MSN.quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom. [oogjessmiley die ik op MSN heb]
Ik gebruik nooit smileys op MSN.quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He bah, zeg me niet dat je smileys gebruikt op MSN..
Dat jij je wetjes liet voorschrijven door je ex?quote:Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nou weten?
Als je leest: Ik heb gisteren een klein konijntje gevonden en voed die nu met de hand op, heb je het niet goed gelezen
Kut Hamachi doet het niet.quote:
Geen idee. M'n hamachi stopte ermee.quote:
Oh, dan ligt het niet aan mij.quote:
Moet nu nog even wat etiquettes gaan lerenquote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Kijk php uit z'n dakje gaan omdat hij misschien, heel misschien op stap gaat met een meisje.![]()
Mijne ook, en die van seagal ookquote:Op zondag 29 november 2009 21:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee. M'n hamachi stopte ermee.
Dat zou jij ook doen met een ex als de mijnequote:Op zondag 29 november 2009 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat jij je wetjes liet voorschrijven door je ex?
Allemaal de schuld van Hans.quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijne ook, en die van seagal ook.
Ik lees nu eenmaal selectief.quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik ook kut, heb ik je al eens gezegd.
Ik gebruik msn nooitquote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit smileys op MSN. [ afbeelding ]
Jij hebt geen benul ervan hoe tegendraads ik kan zijnquote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen met een ex als de mijne
Ik haat Hans.quote:
Doe je ook even een livestream?quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik gebruik msn nooit. Fucking groupies allemaal daar
.
Maar ik ga even douchen.
Als ik jouwe heb toch welquote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Maar ik ga even douchen.
Mijne wel.quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik haat Hans.En hamachi, want hij werkt nog steeds niet.
Alleen voor jou dan.quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe je ook even een livestream?
quote:
Geen hyves, geen msn. Hoe kun jij lekker zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Maar ik ga even douchen.
Mijne njet. Er zijn teveel connecties ofzo.quote:
Het gaat ook in tegen alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt.quote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen hyves, geen msn. Hoe kun jij lekker zijn?
Mag ik dan wel je voornaam weten?quote:Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen live met jou 'msn-en'. Maar daar ben ik ook al vanaf gestapt.
Wat ga je hatenquote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen hyves, geen msn. Hoe kun jij lekker zijn?
Alsof je dat erg vind, jij aandachtshoer.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
GVD vandaag alweer meer dan 100 posts.
Ik ken geen een lekker smatje dat geen hyves én geen msn heeft. Dus dat ras zal wel niet dominant zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten. Ik behoor gewoon tot het nieuwe superieure ras van chicks
.
Ow wacht, leest Japsnars mee? Dan moet ik m'n arrogantie namelijk een beetje indimmen.
Whihi, jij ook geen hyves? Wat heerlijk.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten. Ik behoor gewoon tot het nieuwe superieure ras van chicks
.
Ow wacht, leest Japsnars mee? Dan moet ik m'n arrogantie namelijk een beetje indimmen.
Ik kom wel steeds meer chicks tegen die geen Hyves hebben. Die hebben overigens wel MSN. Maar toch, waar gaat dit heen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken geen een lekker smatje dat geen hyves én geen msn heeft. Dus dat ras zal wel niet dominant zijn.
Ik heb wel MSN zeg ik toch. Ik gebruik het alleen zelden tot nooit. En jij gaat ook alleen maar met dimps om, die kun je niet met mij vergelijken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken geen een lekker smatje dat geen hyves én geen msn heeft. Dus dat ras zal wel niet dominant zijn.
Ik ga voor de dimp van de weekquote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb wel MSN zeg ik toch. Ik gebruik het alleen zelden tot nooit. En jij gaat ook alleen maar met dimps om, die kun je niet met mij vergelijken.
Hyves is dan ook klote. Msn niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kom wel steeds meer chicks tegen die geen Hyves hebben. Die hebben overigens wel MSN. Maar toch, waar gaat dit heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |