Ik gebruik msn nooitquote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit smileys op MSN. [ afbeelding ]
Jij hebt geen benul ervan hoe tegendraads ik kan zijnquote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen met een ex als de mijne
Ik haat Hans.quote:
Doe je ook even een livestream?quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik gebruik msn nooit. Fucking groupies allemaal daar
.
Maar ik ga even douchen.
Als ik jouwe heb toch welquote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Maar ik ga even douchen.
Mijne wel.quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik haat Hans.En hamachi, want hij werkt nog steeds niet.
Alleen voor jou dan.quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe je ook even een livestream?
quote:
Geen hyves, geen msn. Hoe kun jij lekker zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Maar ik ga even douchen.
Mijne njet. Er zijn teveel connecties ofzo.quote:
Het gaat ook in tegen alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt.quote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen hyves, geen msn. Hoe kun jij lekker zijn?
Mag ik dan wel je voornaam weten?quote:Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen live met jou 'msn-en'. Maar daar ben ik ook al vanaf gestapt.
Wat ga je hatenquote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen hyves, geen msn. Hoe kun jij lekker zijn?
Alsof je dat erg vind, jij aandachtshoer.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
GVD vandaag alweer meer dan 100 posts.
Ik ken geen een lekker smatje dat geen hyves én geen msn heeft. Dus dat ras zal wel niet dominant zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten. Ik behoor gewoon tot het nieuwe superieure ras van chicks
.
Ow wacht, leest Japsnars mee? Dan moet ik m'n arrogantie namelijk een beetje indimmen.
Whihi, jij ook geen hyves? Wat heerlijk.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten. Ik behoor gewoon tot het nieuwe superieure ras van chicks
.
Ow wacht, leest Japsnars mee? Dan moet ik m'n arrogantie namelijk een beetje indimmen.
Ik kom wel steeds meer chicks tegen die geen Hyves hebben. Die hebben overigens wel MSN. Maar toch, waar gaat dit heen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken geen een lekker smatje dat geen hyves én geen msn heeft. Dus dat ras zal wel niet dominant zijn.
Ik heb wel MSN zeg ik toch. Ik gebruik het alleen zelden tot nooit. En jij gaat ook alleen maar met dimps om, die kun je niet met mij vergelijken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken geen een lekker smatje dat geen hyves én geen msn heeft. Dus dat ras zal wel niet dominant zijn.
Ik ga voor de dimp van de weekquote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb wel MSN zeg ik toch. Ik gebruik het alleen zelden tot nooit. En jij gaat ook alleen maar met dimps om, die kun je niet met mij vergelijken.
Hyves is dan ook klote. Msn niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kom wel steeds meer chicks tegen die geen Hyves hebben. Die hebben overigens wel MSN. Maar toch, waar gaat dit heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |