Ah je bent zo snoezig.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkIk hoop dat je serieus bent hoor
Dit wordt serieus mijn eerste keer
Maar audio en video dingen werken daar niet bij toch?quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik gebruik nu gewoon Msn messenger voor de mac. Werkt perfect.
Nog geen moment spijt gehad.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik gun je al het geluk van de wereld.
Hoe duur is zo'n laptop eigenlijk? Hij's sowieso duurder dan een gewone laptop volgens mij.quote:
Ahw ik vind dit eik wel cute.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkIk hoop dat je serieus bent hoor
Dit wordt serieus mijn eerste keer
Zo'n gewone macbook is ¤899, dus valt opzich mee. Andere laptops waar ik voor heb gekeken waren ook rond die prijs.quote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n laptop eigenlijk? Hij's sowieso duurder dan een gewone laptop volgens mij.
Kleurtjes zijn iets anders, maar het ziet er verder goed uit. Je went er heel snel aan. En het werkt gewoon perfect.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar audio en video dingen werken daar niet bij toch?
En is dat wel een beetje zoals de gewone msn? Of ziet het er heul anders uit?
In een woord extatisch!quote:
Besttttt. Vandaag laatste spullen gehaald voor m'n kamer; bank en bed.quote:
Of je koopt gewoon een witte laptop voor veel minder geld die alles kan en veel goedkoper isquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo'n gewone macbook is ¤899, dus valt opzich mee. Andere laptops waar ik voor heb gekeken waren ook rond die prijs.
Pro is vanaf ¤1149 geloof ik. Maar dan heb je 160 gig en ik wil 250, dus zal uiteindelijk iets duurder worden. Plus iworks en al die shit nog.
Ik zal weleens kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kleurtjes zijn iets anders, maar het ziet er verder goed uit. Je went er heel snel aan. En het werkt gewoon perfect.
Op google afbeeldingen staan wel wat plaatjes als je op msn mac ofzo zoekt.
Dat vind ik wel erg duur. Maar goed, volgens mij is een Mac wel erg goed qua kwaliteit.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo'n gewone macbook is ¤899, dus valt opzich mee. Andere laptops waar ik voor heb gekeken waren ook rond die prijs.
Pro is vanaf ¤1149 geloof ik. Maar dan heb je 160 gig en ik wil 250, dus zal uiteindelijk iets duurder worden. Plus iworks en al die shit nog.
Heb ik voor gekeken, vaio's bijvoorbeeld. Maar die vond ik uiteindelijk óf te groot (ik wil 13"), of niet mooi vormgegeven. En als ik een andere mooie laptop met windows kan vinden zou ik die wel nemen hoor, dus wat dat betreft is het niet aan dovemansoren gericht. Die heb ik gewoon nog niet gevonden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een witte laptop voor veel minder geld die alles kan en veel goedkoper is. Maarja, dit is aan dovemansoren gericht.
Hihihi.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Besttttt. Vandaag laatste spullen gehaald voor m'n kamer; bank en bed.![]()
Hoe vind jij msn werken op je mac trouwens?
Volgende weekend zit ik in Maastricht en over 2 weken in Leeuwarden. Maar doordeweeks weet ik zo 1 2 3 niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In een woord extatisch!
Je zult er geen spijt van krijgen hoorMaar uhm, wanneer denk jij in Zwolle te zijn dan? Week 2 weken?
Omdat ik rijk ben. En omdat ik op maandag niet vroeg wil opstaan.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo reis jij eigenlijk in het weekend? Dat kost geld.
Studentenkortingquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet jij naar alle lessen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik rijk ben. En omdat ik op maandag niet vroeg wil opstaan.
*snik snik* Ze krabbelt terugquote:Op zondag 29 november 2009 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende weekend zit ik in Maastricht en over 2 weken in Leeuwarden. Maar doordeweeks weet ik zo 1 2 3 niet.
Oeh chill!quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Besttttt. Vandaag laatste spullen gehaald voor m'n kamer; bank en bed.![]()
Hoe vind jij msn werken op je mac trouwens?
En ik kan beamen dat MSN op een Mac kut is. Wat een gepruts zeg. En die alt-tab.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh chill!
En liefje, ik zal je eerlijk vertellen, ik vind msn op de Mac zo fucking KUT dat ik er gewoon bijna nooit meer op zit terwijl ik hiervoor echt een msn freak was. Maar dat kan aan mij liggen hoor.
Nee, ik mag ook het hele jaar thuisblijven. Maar als ik 1 college mis weet ik al niet meer waar het over gaat, en mijn project genoten zouden me snitchen.quote:
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor, dat ik er niet aan zal wennen of het kut zal vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh chill!
En liefje, ik zal je eerlijk vertellen, ik vind msn op de Mac zo fucking KUT dat ik er gewoon bijna nooit meer op zit terwijl ik hiervoor echt een msn freak was. Maar dat kan aan mij liggen hoor.
Zouden mijn teamgenoten me maar snitchen, misschien zou dat meer motivatie zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik mag ook het hele jaar thuisblijven. Maar als ik 1 college mis weet ik al niet meer waar het over gaat, en mijn project genoten zouden me snitchen.
Ik zit bij van die streverige slettenquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zouden mijn teamgenoten me maar snitchen, misschien zou dat meer motivatie zijn.
Dat niet hoor, maar ik vraag me af als jij serieus met mij uit zou willen.quote:
Ik heb maandenlang gekankerd op dat ding. En ik dacht altijd dat ik wel goed met computers overweg kon en dat ik er zo mee zou leren omgaan.. Maarja het is ook een kwestie van tutorials bekijken enzo en niet denken dat het wel aan komt waaien. Je moet erin investeren, als je er eenmaal mee om kunt gaan is het chill hoorquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor, dat ik er niet aan zal wennen of het kut zal vinden.En dat terwijl dat ook 1 van de dingen is die ik 't meeste doe op een pc.
Ik heb een vriend en met iemand stappen hoeft niet meteen op een relatie uit te lopen. :pquote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat niet hoor, maar ik vraag me af als jij serieus met mij uit zou willen.
Met de PHPMYSTYLE van FOK!
Ik zit bij m'n vrienden en vantevoren dachten we; wij zijn allemaal slim en fatsoenlijk dus we gaan echt wat goeds neerzetten. Ik heb nog nooit zovaak ruzie gehad in een teamquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zit bij van die streverige sletten. Nouja, misschien haal ik wel een dikke 10 voor het project dan
. En ik moet wel doorwerken, want wij hebben altijd maar 2,5 week voor een mega project waar je eigenlijk 6 weken mee bezig bent.
Mag ik jouw MSN?quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Wie msn't er nou tegenwoordig nog eigenlijk?
Sorry.quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat niet hoor, maar ik vraag me af als of jij serieus met mij uit zou willen.
Met de PHPMYSTYLE van FOK!
msnquote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben blij dat 2 jongens het gister uitgelegd hebben, de basis dingen op de mac heb ik nu aardig onder de knie. Maar het moet echt een hel zijn om alles zelf uit te vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang gekankerd op dat ding. En ik dacht altijd dat ik wel goed met computers overweg kon en dat ik er zo mee zou leren omgaan.. Maarja het is ook een kwestie van tutorials bekijken enzo en niet denken dat het wel aan komt waaien. Je moet erin investeren, als je er eenmaal mee om kunt gaan is het chill hoor!
Behalve msnmaar dat vind ik gewoon kut omdat je geen oranje oplichtende vensters krijgt ofzo, maar een msn poppetje dat gaat springen.. Ik merk dat helemaal niet en dan negeer ik mensen en dan worden ze boos
!
Met vrienden kan ik echt niet goed een opdracht maken. Dan gaan we met z'n allen in een lokaal zitten en alleen maar ouwehoerenquote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit bij m'n vrienden en vantevoren dachten we; wij zijn allemaal slim en fatsoenlijk dus we gaan echt wat goeds neerzetten. Ik heb nog nooit zovaak ruzie gehad in een team. En we halen allemaal 7's
.
Bij ons zijn trouwens die projecten ook allemaal veel te snel en ook allemaal tegelijk.
Ok, die foto's in je fobo zijn van jou toch?quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en met iemand stappen hoeft niet meteen op een relatie uit te lopen. :p
En een reputatie die iemand op het internet heeft doet me vrij weinig tot niks.
Ik heel veel.quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
En jij? Nou?quote:
Lees ik dit goed?quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heel veel.
Op t moment ook
Maar goed, ik heb dan ook pas iets meer dan een jaar MSN
Bij mn ex mocht ik het niet en heb ik het een paar keer gedaan en gelijk t programma weer weggehaald en daarna had ik een tijdje geen internet,dus ik heb het nu vanaf vorig jaar september ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |