Ah je bent zo snoezig.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkIk hoop dat je serieus bent hoor
Dit wordt serieus mijn eerste keer
Maar audio en video dingen werken daar niet bij toch?quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik gebruik nu gewoon Msn messenger voor de mac. Werkt perfect.
Nog geen moment spijt gehad.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik gun je al het geluk van de wereld.
Hoe duur is zo'n laptop eigenlijk? Hij's sowieso duurder dan een gewone laptop volgens mij.quote:
Ahw ik vind dit eik wel cute.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkIk hoop dat je serieus bent hoor
Dit wordt serieus mijn eerste keer
Zo'n gewone macbook is ¤899, dus valt opzich mee. Andere laptops waar ik voor heb gekeken waren ook rond die prijs.quote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n laptop eigenlijk? Hij's sowieso duurder dan een gewone laptop volgens mij.
Kleurtjes zijn iets anders, maar het ziet er verder goed uit. Je went er heel snel aan. En het werkt gewoon perfect.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar audio en video dingen werken daar niet bij toch?
En is dat wel een beetje zoals de gewone msn? Of ziet het er heul anders uit?
In een woord extatisch!quote:
Besttttt. Vandaag laatste spullen gehaald voor m'n kamer; bank en bed.quote:
Of je koopt gewoon een witte laptop voor veel minder geld die alles kan en veel goedkoper isquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo'n gewone macbook is ¤899, dus valt opzich mee. Andere laptops waar ik voor heb gekeken waren ook rond die prijs.
Pro is vanaf ¤1149 geloof ik. Maar dan heb je 160 gig en ik wil 250, dus zal uiteindelijk iets duurder worden. Plus iworks en al die shit nog.
Ik zal weleens kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kleurtjes zijn iets anders, maar het ziet er verder goed uit. Je went er heel snel aan. En het werkt gewoon perfect.
Op google afbeeldingen staan wel wat plaatjes als je op msn mac ofzo zoekt.
Dat vind ik wel erg duur. Maar goed, volgens mij is een Mac wel erg goed qua kwaliteit.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo'n gewone macbook is ¤899, dus valt opzich mee. Andere laptops waar ik voor heb gekeken waren ook rond die prijs.
Pro is vanaf ¤1149 geloof ik. Maar dan heb je 160 gig en ik wil 250, dus zal uiteindelijk iets duurder worden. Plus iworks en al die shit nog.
Heb ik voor gekeken, vaio's bijvoorbeeld. Maar die vond ik uiteindelijk óf te groot (ik wil 13"), of niet mooi vormgegeven. En als ik een andere mooie laptop met windows kan vinden zou ik die wel nemen hoor, dus wat dat betreft is het niet aan dovemansoren gericht. Die heb ik gewoon nog niet gevonden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een witte laptop voor veel minder geld die alles kan en veel goedkoper is. Maarja, dit is aan dovemansoren gericht.
Hihihi.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Besttttt. Vandaag laatste spullen gehaald voor m'n kamer; bank en bed.![]()
Hoe vind jij msn werken op je mac trouwens?
Volgende weekend zit ik in Maastricht en over 2 weken in Leeuwarden. Maar doordeweeks weet ik zo 1 2 3 niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In een woord extatisch!
Je zult er geen spijt van krijgen hoorMaar uhm, wanneer denk jij in Zwolle te zijn dan? Week 2 weken?
Omdat ik rijk ben. En omdat ik op maandag niet vroeg wil opstaan.quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo reis jij eigenlijk in het weekend? Dat kost geld.
Studentenkortingquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet jij naar alle lessen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik rijk ben. En omdat ik op maandag niet vroeg wil opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |