Ik denk dat iedereen dat wel heeft ja. Ben blij dat ik af en toe naar vrienden kan en daar even mijn ei kwijt kan (of afleiding vinden eerder, dat is natuurlijk ook heel belangrijk). Maar net zoals nu zo een weekend zonder ook maar iets gepland, dan mis ik het echt om iemand te hebben waar ik altijd terecht kan met alles. Ik mis gewoon mijn meisje..quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, he? Hoewel ik er niet cosequent in ben. Want ik vind het ook heerlijk om geen rekening te houden met anderen..
Ach ja, ieder mens is uniek, en zo ook iedere situatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens @chev het gebeurd dus wel dat jongens het meisje terugwillen na ze zelf te hebben gedumpt.
Wat ik het meeste mis is dat er iemand thuis is, als je uit je werk komt.. Vaak kwam ik later thuis, en dan lagen de kinderen al in bed. Maar zodra ik binnenkwam riepen ze me, en moest ik ze nog welterusten zeggen.. Dan was mijn toenmalige vriendin weer geirriteerd omdat ze eigenlijk allang moesten slapen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel heeft ja. Ben blij dat ik af en toe naar vrienden kan en daar even mijn ei kwijt kan (of afleiding vinden eerder, dat is natuurlijk ook heel belangrijk). Maar net zoals nu zo een weekend zonder ook maar iets gepland, dan mis ik het echt om iemand te hebben waar ik altijd terecht kan met alles. Ik mis gewoon mijn meisje..
Sorry even dipje weer. Maar ik denk gewoon echt dat iedereen dat wel mist om altijd even iemand te kunnen bellen als er wat is, of altijd wel ergens terecht kunt, of dus niet altijd alleen in slaap te hoeven vallen, of iemand te hebben die je even kunt knuffelen wanneer je dat nodig hebt, etc. Ik wel in ieder geval.
Maar zo iemand komt misschien wel weer, we gaan er maar vanuit. En tot die tijd maken we er het beste van zodat wanneer diegene komt je een hoop geluk hebt om met haar te delen
.
Geen ervaring mee, ik heb mijn ex de eerste 5 weken voornamelijk via msn gesproken daarna niet meer, heb haar ook zeker al 'n jaar niet meer gezien.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben andere die ervaring ook gehad met hun ex ?? Dat ze na poos weer contact kregen?? Hoe ervaarden jullie dat ?? Voor mij is het gewoon raar want ik denk toch dat een boel oude gevoelens opborrelen ??
Genoeg ervaring mee ja, het ligt een beetje aan de persoon. Bij de een duurde het wat langer dan bij de ander voor ik er aan toe was (en sommige ex-en hadden zelf geen behoefte meer aan contact), maar met de meeste ben ik gewoon nog bevriend.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben andere die ervaring ook gehad met hun ex ?? Dat ze na poos weer contact kregen?? Hoe ervaarden jullie dat ?? Voor mij is het gewoon raar want ik denk toch dat een boel oude gevoelens opborrelen ??
Met geen eentje. Ook met m'n aanstaande/toekomstige ex hoef ik eigenlijk geen contact meer nadat de scheiding rond is. Ik zou ook niet weten waarom. Just get it over with and move the fuck on.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Heej Fendoor,quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:59 schreef Fendoor het volgende:
Pffff, afgelopen week heeft mijn vriendin ervoor gekozen om een eind te maken aan onze relatie van 4 jaar... Aan de ene kant voelt het als een enorme opluchting, en aan de andere kant wil ik niks liever dan haar weer terug bij mij hebben. Ze reageert niet meer op telefoontjes, smsjes of mailtjes, verwijderde me van hyves en ga zo maar door.
Nu was het al een lange tijd een knipperlicht relatie, we konden niet zonder en met elkaar. Een jaar geleden is ze vreemd gegaan (géén alcohol in het spel) met een van mijn vrienden. Ik zag dat er íets was vanuit zijn kant, heb haar hier ook voor gewaarschuwd dat ze voor hem op moest passen, maar volgens haar zag ik spoken en moest niet zo zeuren. Gek genoeg heb ik nog geprobeerd haar dit te vergeven, maar bij elke kleine irritatie kwam dit weer omhoog, en elke keer barstte de bom.
Nu kan ik nog bij die "vriend" op zijn hyves kijken en zie dat ze weer druk met elkaar aan het krabbelen zijn. Het is niet alleen kinderachtig dat ze dit doen, maar het zit me vooral dwars dat mijn ex me op alle fronten negeert.
Ik hoor jullie denken "Waarom in godsnaam wil hij haar terug na wat ze deed" Helaas heb ik daar voor mezelf niet eens antwoord op. Het voelt nu gewoon alsof ik in een diep zwart gat val, alsof het allemaal niks betekend heeft en alsof ik héél wat jaren gewoon weggegooid heb die zoveel leuker hadden kunnen zijn
En toch vreet het heel erg aan me
Wisselende emoties, enorm vermoeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zegt mijn ex ook, maar hij probeert mij op alle manieren tegen te werken. Probeer het contact idd te verbreken. Dat is volgens mij echt het beste. Helaas kan ik dit niet vanwege de kids.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:43 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel speciaal voor hem, dat zegt hij.. Hij wilt me heel graag in zijn leven houden en me steunen e.d..
Maar ik kan dit nog niet.. heb geprobeerd contact te houden, maar ben bang dat ik het verpest en achteraf (na een gesprek/hem gezien te hebben) voel ik me gewoon kut. Dus ik heb hem aangegeven liever even geen contact te hebben..
Het doet echt pijn. Bah.
Inderdaad. Maar het moeilijkste is als bv. herinneringen 'onbewust' terugkomen, dan kun je wel voorkomen dat je teveel terugdenkt door bv. aan iets anders te denken, maar toch blijven die 'flashbacks' het moeilijkst vind ik. En nog een tip voor mensen hier: geen aannames doen van gedrag/dingen die je ziet, want je kan gewoon daaruit niet afleiden waarom de ander die dingen doet of zich zo gedraagt en als je gaat speculeren ga je daar aan kapot. Ook al zoek je voor redenen of verklaringen, da's menselijk, je schiet er uiteindelijk niks mee op en dan kun je ook in die negatieve spiraal van nadenken komen die Evil_AleX beschrijft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik heb wel dingen te doen dit weekend, maar wel alleen. Alleen zijn kan ik best goed, dus dat scheelt. Gedachtes ontwijken kan aardig werken. Je hebt een cyclus tussen gevoelens en gedachtes. Je gevoelens kun je niet rechtstreeks veranderen maar je gedachtes zijn makkelijker te veranderen.
Voorbeeld: Je voelt je verdrietig --> denkt aan je ex --> je voelt je verdrietiger --> je denkt nog meer aan je ex --> etc.
Gevoelens inspireren bepaalde gedachtes en die gedachtes stimuleren weer bepaalde gevoelens. De truc is die gedachtes in de hand te houden en zo geen slaaf van je gevoelens te worden.![]()
Maar zelfs als je dit weet kan het nog lang duren voor je bent waar je wil zijn.
Heel normaal hoor dat je je ex terug wil nu het nog zo kort uit is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:59 schreef Fendoor het volgende:
Pffff, afgelopen week heeft mijn vriendin ervoor gekozen om een eind te maken aan onze relatie van 4 jaar... Aan de ene kant voelt het als een enorme opluchting, en aan de andere kant wil ik niks liever dan haar weer terug bij mij hebben. Ze reageert niet meer op telefoontjes, smsjes of mailtjes, verwijderde me van hyves en ga zo maar door.
Nu was het al een lange tijd een knipperlicht relatie, we konden niet zonder en met elkaar. Een jaar geleden is ze vreemd gegaan (géén alcohol in het spel) met een van mijn vrienden. Ik zag dat er íets was vanuit zijn kant, heb haar hier ook voor gewaarschuwd dat ze voor hem op moest passen, maar volgens haar zag ik spoken en moest niet zo zeuren. Gek genoeg heb ik nog geprobeerd haar dit te vergeven, maar bij elke kleine irritatie kwam dit weer omhoog, en elke keer barstte de bom.
Nu kan ik nog bij die "vriend" op zijn hyves kijken en zie dat ze weer druk met elkaar aan het krabbelen zijn. Het is niet alleen kinderachtig dat ze dit doen, maar het zit me vooral dwars dat mijn ex me op alle fronten negeert.
Ik hoor jullie denken "Waarom in godsnaam wil hij haar terug na wat ze deed" Helaas heb ik daar voor mezelf niet eens antwoord op. Het voelt nu gewoon alsof ik in een diep zwart gat val, alsof het allemaal niks betekend heeft en alsof ik héél wat jaren gewoon weggegooid heb die zoveel leuker hadden kunnen zijn
En toch vreet het heel erg aan me
Wisselende emoties, enorm vermoeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb sinds een tijdje weer contact met m'n ex. Heb hem denk ik 2 maanden niet gesproken nadat het uit was. Nu hebben we weer contact. Het is niet makkelijk, oude gevoelens borrelen inderdaad op, bij zowel hem als bij mij (zegt hij), maar ik weet niet goed wat ik ermee moet omdat hij niet altijd eerlijk is geweest tegen mij en ik mijn vertrouwen in hem helemaal kwijt ben.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dat moet wel raar zijn, inderdaad. Mijn ex is stil, heel stil. Ik krijg soms via-via wel wat informatie, maar ik zoek het niet op. Zelf ben ik van mening dat ik alles gegeven heb, zeker in de laatste periode. Dus ik voel niet de behoefte met haar contact op te nemen. Ik heb ruim genoeg moeite gedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb sinds een tijdje weer contact met m'n ex. Heb hem denk ik 2 maanden niet gesproken nadat het uit was. Nu hebben we weer contact. Het is niet makkelijk, oude gevoelens borrelen inderdaad op, bij zowel hem als bij mij (zegt hij), maar ik weet niet goed wat ik ermee moet omdat hij niet altijd eerlijk is geweest tegen mij en ik mijn vertrouwen in hem helemaal kwijt ben.
Why?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Barbusse het volgende:
Damn....het gaat eventjes bijzonder slecht hier....
Laat me even denken....quote:
I'll get mine. And when I do, their world will tremble.quote:"Beware the fury of a patient man."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |