Overigens wel erg grappig, op veel manieren. Je bent in die paar weken eigenlijk dat je hier bent ontzettend 'bijgedraaid', van geen zelfvertrouwen en op de bodem van de put, naar nog-niet-heel-veel-zelfvertrouwen-maar-onderweg-naar-stukken-beter en een stuk steviger in het leven. En dan mij ook nog raad geven waar ik denk ik ook nog best wat mee kan, terwijl ik volgens mij zowat dubbel zo oud ben als jijquote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik hoor. Ik heb expres nu geen contact meer met mijn ex omdat ik het echt nog niet aankon. Maar we willen wanneer ik er klaar voor ben wel vrienden blijven (ze is ook echt een heel goed meisje dus ik hoop dat dit gaat lukken). Maar om eerlijk te zijn wilde ik in het begin al gelijk contact houden om inderdaad nog een beetje hoop te creeeren, een kans te scheppen zodat het weer goed kon komen.
Nu ben ik van dat idee afgestapt want het heeft geen nut, je komt er zelf geen stap mee vooruit en het werkt nog averechts ook.
Het beste is echt die afstand houden. Dat zorgt er voor dat jij door kan met je leven uiteindelijk. En als hij je echt terug zou willen dan is juist die afstand goed, dat geeft hem ruimte om over jou te denken, en (net zoals jij bij hem doet waarschijnlijk) hem te laten speculeren over hoe het nu met je gaat, of het goed gaat en of je al een ander hebt, etc. Dat moet niet de reden zijn om die afstand te nemen trouwens, maar probeer alleen maar te zeggen dat contact houden averechts werkt.
Maar inderdaad, voetjes op de vloer, probeer rationeel te denken en besef voor jezelf gewoon dat je verder moet want hiermee doe je jezelf echt enorm veel pijn hoor. Maar ik snap het heel goed, ik zei ook al in de vorige post volgens mij: ik typ het nu allemaal wel zo makkelijk maar betekend idd niet dat ik het ook al echt zo voel. Het blijft gewoon moeilijk en dat zal het heus nog wel een tijd doen (ook als je even geen contact hebt). Maar door het in ieder geval te weten en er ook aan te blijven denken, en uiteindelijk te leren geloven dat het klopt, dat tijd de wonden heelt, daarmee komt het wel goed, trust me.
Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Goed gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Overigens wel erg grappig, op veel manieren. Je bent in die paar weken eigenlijk dat je hier bent ontzettend 'bijgedraaid', van geen zelfvertrouwen en op de bodem van de put, naar nog-niet-heel-veel-zelfvertrouwen-maar-onderweg-naar-stukken-beter en een stuk steviger in het leven.
Dankjewel ^^. Ja ik voel zelf inderdaad aardig wat vooruitgang. Heb nog zat dipjes helaas maar ik probeer vooral aan mezelf te werken nu dus probeer me ook daar op te concentreren.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Overigens wel erg grappig, op veel manieren. Je bent in die paar weken eigenlijk dat je hier bent ontzettend 'bijgedraaid', van geen zelfvertrouwen en op de bodem van de put, naar nog-niet-heel-veel-zelfvertrouwen-maar-onderweg-naar-stukken-beter en een stuk steviger in het leven. En dan mij ook nog raad geven waar ik denk ik ook nog best wat mee kan, terwijl ik volgens mij zowat dubbel zo oud ben als jij
Ik ken jouw sitituatie niet, maar sorry.. moest 't ook maar ff ergens kwijtquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef gekkie_ het volgende:
[..]En bedankt
![]()
![]()
![]()
Het drama is zeker een half jaar geleden,
maar ik kan m'n tranen nog steeds niet bedwingen als ik aan hem denk![]()
All i want for christmas is you..
Thanks Snitch, misschien is dat toch wat ik moest horenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef Snikch het volgende:
@Chev: ik denk dat je jezelf er niet teveel mee bezig moet houden. Is inderdaad nogal een klote streek van die pa maar hij zal het wel doen om zijn dochter te beschermen, bij haar de pijn proberen te verzachten. Maar hoe dan ook, niet jouw probleem meer, en het gaat goed zeg je zelf dus blijf zo doorgaan.
Ik weet precies hoe ik het kan doen, dating sites, speeddates, singlefeesten of moed genoeg hebben om me elke vrouw die je leuk lijkt (ook al weet je het niet zeker) een gesprek starten en op tijd om een telefoonnummer vragenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:02 schreef Snikch het volgende:
Nee maar waar kom je ze tegen is meer het probleem. Heb al genoeg moeite om een meid aan te spreken in een omgeving als café waar dat nog beetje er bij hoort (dikke understatement trouwens, zeg maar gerust dat ik het niet kan
). Dus waar vindt je die meisjes dan en hoe raak je ermee in contact
?
Maar is misschien beetje offtopic.
Hey man, met mij gaat het over 't algemeen goedquote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deel 99.. Hier moet ik gepost hebben
Hoe is het met iedereen? Hier gaat het goed, geen last meer van mijn ex. Maar leven als single begint wel saai te worden :|
Ben alleen nog niet toe aan een nieuw avontuur. Dan moet je je weer kwetsbaar opstellen enzo. En dat is me in mijn vorige relatie duur komen te staan.. Maar goed.
Hee Chev,quote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Chev het volgende:
Zelf heb ik wel het idee dat ik wel een relatie zou willen,
heb de neiging om na m'n werk lekker binnen te blijven met die kou brr![]()
Ik zag een leuk meisje in de busquote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Hee Chev,
Als je blijft binnen zitten, ontmoet je geen leuke vrouwen hè..
Vindt het wel knap dat je alleen binnen blijft zitten, daar heb ik echt problemen mee.
Ik ben 9 avonden in de twee weken aan huis gebonden vanwege de kids. Komt wel regelmatig een vriendin langs. De andere 5 probeer ik wel weg te zijn al is het maar gezellig bij iemand op visite.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zag een leuk meisje in de busJammer genoeg zat ik in de bus en liep zij buiten..
Maar ik blijf voorlopig ff lekker vrijgezel, want ik wil kijken of ik dat nog kan na al die jaren.
Ik zit ook alleen binnen doordeweeks, maar dat vind ik de laatste paar dagen helemaal niet erg. Zelfs wel leuk, je leert jezelf kennen. Dus ik begrijp Chev wel. Lekker binnenzitten
Maar vanavond ga ik wel weer weg, want je moet het natuurlijk niet overdrijven
Ben blij dat je er misschien wat aan hebt, probeer in ieder geval rationeel te blijven denken want speculeren breng je jezelf echt mee omlaag hoor, daar ben ik ondertussen wel heel erg achter >.<.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Chev het volgende:
[..]
Thanks Snikch, misschien is dat toch wat ik moest horendat is voor mij het laatste stukje van een puzzel die ik waarschijnlijk zelf gemaakt heb, omdat alles 180% anders kan zijn, soms moet je 't maar doen met een zelf verzonnen best case scenario om ermee te leven hè haha.
Alleen geregeld denk ik er wel 's over na, zeer irritant overigens![]()
[..]
Ik weet precies hoe ik het kan doen, dating sites, speeddates, singlefeesten of moed genoeg hebben om me elke vrouw die je leuk lijkt (ook al weet je het niet zeker) een gesprek starten en op tijd om een telefoonnummer vragen.
Zelf heb ik net als Enneacanthus_Obesus wel het idee dat ik wel een relatie zou willen, maar ik niet opnieuw op m'n ziel getrapt wil wordenen durf dus gewoonweg niet de volgende stap te zetten.
Ben blij dat het goed met je gaat Alexquote:Op donderdag 3 december 2009 08:34 schreef EviL_AleX het volgende:
Met mij gaat alles goed. Alhoewel bij mij de weekenden de echte meetpunten zijn, want mijn relatie speelde zich vooral in het weekend af. Wel een leuk weekje weg geweest naar Londen![]()
Wat bevestiging kan inderdaad helpen, Snikch. Het kan je misschien ook helpen je wat te verdiepen in lichaamstaal. Kennis hiervan kan je helpen bij het kiezen van op wie je makkelijker af kan stappen, en wie juist helemaal geen interesse heeft.
Dat komt wel goed. Ik ben zelf zeer slecht in het beginnen van een gesprek. Bij de eerste indruk vinden mensen mij bijna altijd raar. Als ze dat niet vinden vraag ik me juist af of ik nog mezelf wel ben. Maar ik heb op zich veel geluk, ik word zelf wel regelmatig genoeg benaderd. Als ik wat meer open zou zij zou ik misschien meer vriendinnen kunnen krijgen, maar ik wil de juiste, niet de meeste.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ben blij dat het goed met je gaat Alex. En inderdaad, dde weekenden vullen is echt een must, alhoewel dat af en toe nog behoorlijk lastig kan zijn. Nu met sinterklaas is het ook weer moeilijk om mensen te vinden die wat leuks willen gaan doen maar goed >.<.
En ik ben ook van plan om meer over lichaamstaal te gaan lezen. Heb voor mezelf al over redelijk wat onderwerpen gelezen en het helpt wel, of het geeft in ieder geval inzichten en je blijft er bewust mee bezig. Alhoewel het natuurlijk uiteindelijk allemaal draait om het in de praktijk toe te passen maar daarvoor zeg ik: zie mijn vorige post. Daar zit ik nog helemaal op vast helaas..
Is ook wel zo, vindt ook liever de ware als dat ik playerpimpking of the year benquote:Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Ik ben zelf zeer slecht in het beginnen van een gesprek. Bij de eerste indruk vinden mensen mij bijna altijd raar. Als ze dat niet vinden vraag ik me juist af of ik nog mezelf wel ben. Maar ik heb op zich veel geluk, ik word zelf wel regelmatig genoeg benaderd. Als ik wat meer open zou zij zou ik misschien meer vriendinnen kunnen krijgen, maar ik wil de juiste, niet de meeste.
Dat je denkt dat mensen je raar vinden zit in je eigen hoofd. En daarnaast, als je iemand tegenkomt waarmee het echt klikt dan gaat alles toch wel vanzelf. Niet uit ieder gesprek hoeft een vriendschap te ontstaan en dat zal ook zeker niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Snikch het volgende:
[..]
Is ook wel zo, vindt ook liever de ware als dat ik playerpimpking of the year ben. Daarom was ik ook zo blij met mijn ex, hoefde geen player te zijn, zij was gewoon de ware (of leek dat te zijn blijkbaar..).
Maar goed, het is wel zo dat als je niemand leert kennen het ook lastig vindt om de juiste te vinden. Zoals al vaker wordt gezegd: loop liever 99 blauwtjes en 1 keer de juiste alsdat je 100 meiden voorbij loopt, bang om dat blauwtje te lopen.
Alleen doe ik dit zelf dus nog niet zo, ben het er wel mee eens maar zoals ik in 1-na-laatste post al heb gezegd, kan die klap gewoon nog niet verwerken, ondanks dat ik weet dat het niet persoonlijk is etc. En ik daarmee de kans om een leuke meid te leren kennen misloop.
En ik wordt zelf niet snel aangesproken, en als dat gebeurd wordt ik meestal ook raar gevonden, of in ieder geval niet leuk genoeg om contact te blijven houden of iets dergelijks. Dus ben bang dat ik op die manier die juiste persoon ook niet tegen zal gaan komen. Om eerlijk te zijn ben ik ook gewoon bang, ik kan de klap van een blauwtje (op wat voor manier dan ook, ook als ik puur vriendschappelijk een gesprek aanknoop) niet hebben denk ik, en daarmee ben ik dus bang dat ik die juiste niet zal vinden :S.. klinkt vaag ik weet het, maar is echt een kutgevoel in ieder geval >.<.
En zo een leeg weekend dat er nu aan zit te komen helpt daar dus compleet niet bij.
Dat heb ik dus ook, he? Hoewel ik er niet cosequent in ben. Want ik vind het ook heerlijk om geen rekening te houden met anderen..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:43 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik mis gewoon iemand met wie je alles kunt delen. Al went het alleen zijn wel al meer.
Ik vind chocolade een fantastische drug, en ben blij dat het hier legaal is!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:01 schreef Chev het volgende:
Net weer 'n halve chocolade letter opgegeten, gekregen van werk pff die dingen moet echt verboden worden, kan er niet vanaf blijven
Ik denk dat iedereen dat wel heeft ja. Ben blij dat ik af en toe naar vrienden kan en daar even mijn ei kwijt kan (of afleiding vinden eerder, dat is natuurlijk ook heel belangrijk). Maar net zoals nu zo een weekend zonder ook maar iets gepland, dan mis ik het echt om iemand te hebben waar ik altijd terecht kan met alles. Ik mis gewoon mijn meisje..quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, he? Hoewel ik er niet cosequent in ben. Want ik vind het ook heerlijk om geen rekening te houden met anderen..
Ach ja, ieder mens is uniek, en zo ook iedere situatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens @chev het gebeurd dus wel dat jongens het meisje terugwillen na ze zelf te hebben gedumpt.
Wat ik het meeste mis is dat er iemand thuis is, als je uit je werk komt.. Vaak kwam ik later thuis, en dan lagen de kinderen al in bed. Maar zodra ik binnenkwam riepen ze me, en moest ik ze nog welterusten zeggen.. Dan was mijn toenmalige vriendin weer geirriteerd omdat ze eigenlijk allang moesten slapen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel heeft ja. Ben blij dat ik af en toe naar vrienden kan en daar even mijn ei kwijt kan (of afleiding vinden eerder, dat is natuurlijk ook heel belangrijk). Maar net zoals nu zo een weekend zonder ook maar iets gepland, dan mis ik het echt om iemand te hebben waar ik altijd terecht kan met alles. Ik mis gewoon mijn meisje..
Sorry even dipje weer. Maar ik denk gewoon echt dat iedereen dat wel mist om altijd even iemand te kunnen bellen als er wat is, of altijd wel ergens terecht kunt, of dus niet altijd alleen in slaap te hoeven vallen, of iemand te hebben die je even kunt knuffelen wanneer je dat nodig hebt, etc. Ik wel in ieder geval.
Maar zo iemand komt misschien wel weer, we gaan er maar vanuit. En tot die tijd maken we er het beste van zodat wanneer diegene komt je een hoop geluk hebt om met haar te delen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |