quote:
Zeker geen olijfjequote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Misstique het volgende:
Welk stripfiguur is Boezem vandaag?
We lachen hierquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
Komt z'n hotmail weer.Pheen, zie je 't nu?
lowieke ook een leuke jobquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Misstique het volgende:
Remy, goed gescoord.
Virgil zien we wel bij Jensen.
Kijk jij Jensen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Misstique het volgende:
Remy, goed gescoord.
Virgil zien we wel bij Jensen.
Daar moest ik wel aan denken, met dat hoedje. Sidonia is het ook niet iig.quote:
Nee, maar ik zie wel eens zo'n reclame voorbij komen met die buurjongen van Sunchaser en webKelly enzo. Virgil past precies in dat rijtje.quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk jij Jensen?
*gaat in een hoekje huilen.....
betty boop misschien>?quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar moest ik wel aan denken, met dat hoedje. Sidonia is het ook niet iig.
Sunchaser zelf kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel eens zo'n reclame voorbij komen met die buurjongen van Sunchaser en webKelly enzo. Virgil past precies in dat rijtje.
Beeldvulling.quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sunchaser zelf kan er ook nog wel bij.
wies de buurjongen van sunchaser dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel eens zo'n reclame voorbij komen met die buurjongen van Sunchaser en webKelly enzo. Virgil past precies in dat rijtje.
Hmmmz, zou kunnen.quote:
Dan moet ze wel haar haar verven.quote:
Nou ja, die Herman die niet kan zingen, niet kan praten, niet kan dansen en volgens mij met een handleiding moet ademen. Komt ook uit Schagen net als SC.quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wies de buurjongen van sunchaser dan?
SC kan dat toch ook allemaal niet?quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou ja, die Herman die niet kan zingen, niet kan praten, niet kan dansen en volgens mij met een handleiding moet ademen. Komt ook uit Schagen net als SC.
Jij moet de aflevering terugkijken waar Dan een weekje afwezig was, dan stel je je mening wel bij.quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
Vlamoes had nog geen keuze? Echt slechtste jurylid ooit imho.
Die kan tenminste nog treinkapen.quote:
Idols Herman?quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou ja, die Herman die niet kan zingen, niet kan praten, niet kan dansen en volgens mij met een handleiding moet ademen. Komt ook uit Schagen net als SC.
Link, url, bron, torrent?quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij moet de aflevering terugkijken waar Dan een weekje afwezig was, dan stel je je mening wel bij..
roberto.. en nog erger brahim met het scheve hoedske uit t jaar 2007quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij moet de aflevering terugkijken waar Dan een weekje afwezig was, dan stel je je mening wel bij..
Ook een rare naam, wat is je punt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
roemjana heeft een raar gezicht
niks hoorquote:
Wat een figuur is dat jaquote:
Gooi je vriend dan mooi effe naar een andere tv, je kijkt het hele seizoen toch al?quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Bar_bera het volgende:
Ik ben de komende 35 minuten afhankelijk van wat jullie melden over de uitzending, mn vriend wil Barcelona - Real Madrid kijken, dus ik mis het eerste deel van de finale
Dat doe je verkeerd: "geen flamoes de komende maanden als ik niet naar SYTYCD mag kijken".quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Bar_bera het volgende:
Ik ben de komende 35 minuten afhankelijk van wat jullie melden over de uitzending, mn vriend wil Barcelona - Real Madrid kijken, dus ik mis het eerste deel van de finale
Doe eens pics als je het aan hebtquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het gekke is.... ik vind dat hoedje & outfit wel leuk
Hup Barcelonaquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Bar_bera het volgende:
ik zeg dumpen die hap!quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Bar_bera het volgende:
me3quote:
me4quote:
Ja, een rumba.quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Bar_bera het volgende:
Jammer genoeg is er maar 1 tv hier... Mn vriend heeft me wel alle voorgaande afleveringen helemaal laten kijken, alleen Barcelona - Madrid, tja, dat wilde ie echt niet missen.
Els en Michael al geweest dus?
Yup. Nu eerst een promo van Evelien en Angelo waarin je makkelijk al je kozijnen kan schilderen....en er zal vast reclame komenquote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Bar_bera het volgende:
Jammer genoeg is er maar 1 tv hier... Mn vriend heeft me wel alle voorgaande afleveringen helemaal laten kijken, alleen Barcelona - Madrid, tja, dat wilde ie echt niet missen.
Ah, dus op het moment supreme mag je het dus niet afmaken? Doe dat de eerstvolgende paar pijpbeurten dan ook. Ga je gezellig iets anders doen op het laatst.quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Bar_bera het volgende:
Bijtenquote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, dus op het moment supreme mag je het dus niet afmaken? Doe dat de eerstvolgende paar pijpbeurten dan ook. Ga je gezellig iets anders doen op het laatst.
Over twee maanden het laatste seizoenquote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
herstel: Tenzij je vriend er zo uitziet
[ afbeelding ]
Modernquote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef TrailerTrash het volgende:
Wat doen Els en Angelo eigenlijk samen vanavond?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
herstel: Tenzij je vriend er zo uitziet
[ afbeelding ]
Nee, dat zeker niet tijdens die pijpbeurt....quote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
*slik*
Je bent de koning van Open Deuren he Pheno.quote:Op zondag 29 november 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet tijdens die pijpbeurt....
he is the underdogquote:Op zondag 29 november 2009 20:32 schreef Mellie85 het volgende:
Mooie dans zeg! En wauw wat is Evelien gegroeit in haar dansen!
Vind Michael tot nu toe wel het minste
It's a dirty job.....quote:Op zondag 29 november 2009 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent de koning van Open Deuren he Pheno.
Ik heb niet veel seizoenen kunnen volgen, ik moet alles op dvd hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee maanden het laatste seizoen
Lost
Misschien is de cameraman wel op hemquote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef JaneDoe het volgende:
godver, waarom is virgil de hele tijd in beeld?! vorige week ook al!
Ik heb alles via internetdownloads gevolgd, want RTL is echt bagger idd...Niets herhalen als je ooit wat gemist hebt etc.quote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb niet veel seizoenen kunnen volgen, ik moet alles op dvd hebben
Welke site is dat?quote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles via internetdownloads gevolgd, want RTL is echt bagger idd...Niets herhalen als je ooit wat gemist hebt etc.
Maar het is 1 van de weinige series die ik volg. Wat zeg ik, het is de enige
Ik kijk series sowieso per seizoen en het liefst als alles eigenlijk klaar is. Lost in augustus mee begonnen (eerste aflevering) en nu is het wachten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles via internetdownloads gevolgd, want RTL is echt bagger idd...Niets herhalen als je ooit wat gemist hebt etc.
Maar het is 1 van de weinige series die ik volg. Wat zeg ik, het is de enige
Torrents, ftp, van alles. 2 februari begint het weer, 3 februari begin ik weer met downloaden en kijkenquote:
Mja, seizoen 3/4/5 hebben we steeds in 1 weekend weggekeken. Damn, wat waren we gaar na zo'n weekendquote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kijk series sowieso per seizoen en het liefst als alles eigenlijk klaar is. Lost in augustus mee begonnen (eerste aflevering) en nu is het wachten.
Ik moet het nog 12 minuten vol zien te houden, dan is de wedstrijd afgelopen. En owee als ze er een paar minuten blessure tijd aan plakkenquote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
bar_bera, de tv is yours!!!!
en geen sex voor de mr. voorlopig
een stukje ambachtelijke gevulde speculaas in ruil voor een truffelpepernoot?quote:Op zondag 29 november 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
Oh, reclame. Even truffelpepernoten pakken
zolang hij geen vlekken achterlaat moet dat geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
Dat wordt ouderwets doe-het-zelven voor hem....
22:00quote:Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
Duurt het nu weer tot half 10 of niet?
Dan ga ik dus een half uur missenquote:
Ja ze is sinds een aantal weken inderdaad echt goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo... Evelien wordt nog concurrentie van Els! Wat was dat laatste goed zeg!!
Hoezo?quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ga ik dus een half uur missen
Ik moet om 21.30 weg, want ik heb om 22.00 een slaapdienstquote:
ik zeg ziek melden!quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet om 21.30 weg, want ik heb om 22.00 een slaapdienst
Naja, morgen maar ff YouTube kijken
Vlamoes leest mee!quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
michael is erg overtuigend als nerd..
Michael is een erg lekker dingquote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef WillemijnB het volgende:
Weet je, het maakt mij nu echt niet meer uit wie er vanavond wint. Ik vind ze alle vier goed en leuk.
Ik heb niet zoveel met heren, dankquote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Michael is een erg lekker ding
Beetje wel jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wel een beetje lullig voor de avonddienst heh
ik vind hem schattigquote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Michael is een erg lekker ding
een slaapdienst?quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet om 21.30 weg, want ik heb om 22.00 een slaapdienst
Naja, morgen maar ff YouTube kijken
hoeveel staat het?quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Bar_bera het volgende:
oh..nog 3 minuten blessure tijd... En dan eindelijk genieten van de finale!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga het denk ik ook niet kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Cee het volgende:
Dat My Name is Michael, ik zeg het je nu; flop van 2010.
ja die of move like michael jacksonquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Cee het volgende:
Dat My Name is Michael, ik zeg het je nu; flop van 2010.
Jeeeeeeeeeejquote:
Jup. Ik werk bij de GGZ & dan bij de psychiatrische kliniek voor de Jeugd. Ik slaap vannacht op het gebouw zelf en dan zijn er twee mensen wakker & word ik er alleen maar uitgehaald als er écht iets op doet (bijv. een crisis binnenkomt)quote:
Ze wil seks.quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
Wat zei Nikki nou aan het einde?
hm, klinkt rustig dat wel. Slaap je op het gebouw zelf.... letterlijk?quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ik werk bij de GGZ & dan bij de psychiatrische kliniek voor de Jeugd. Ik slaap vannacht op het gebouw zelf en dan zijn er twee mensen wakker & word ik er alleen maar uitgehaald als er écht iets op doet (bijv. een crisis binnenkomt)
ze gaat angelo mee naar huis meenemenquote:
Hij vond het duidelijk geen leuke opmerking. Logisch ookquote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
dat gezicht van angelo![]()
die heeft geen trek in de flamoes van vlamoes!
Haha nee, maar je hebt 4 groepen in het gebouw & 4 groepen in buitenhuizen en daar slaap ik ook wel eensquote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
hm, klinkt rustig dat wel. Slaap je op het gebouw zelf.... letterlijk?
Arme Angelo..quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze gaat angelo mee naar huis meenemen
zekerquote:
quote:
Nee ik vond de minste die van Evelien en Michaelquote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Misstique het volgende:
De minste dans tot nu toe: Michael & Els.
vond ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Misstique het volgende:
De minste dans tot nu toe: Michael & Els.
MichaEls ja.quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Nee ik vond de minste die van Evelien en Michael
Mee eens. Was vermakelijk, maar technisch stelde het niet veel voor.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
evelien en michael de allerminstequote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
quote:
Make up your mind will you?quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
evelien en michael de allerminste
helaas welquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
michael sowieso bij de zwakste dans dus?
hihihiquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Make up your mind will you?
Hoe dan ook, in ieder geval is Michael de zwakste schakel in het geheel.
quote:
Mooist en het best qua technische uitvoering.quote:
Daar ben ik wel bang voorquote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en dat terwijl dan em nog wel ziet winnen
Boezem van Boezem en klaar is L0t.?quote:
eens missquote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooist en het best qua technische uitvoering.
Ik zag daar gister nog een goede monoloog over:quote:
Lenigheid is een pre voor bepaalde activiteiten, eens!quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
doe er nog de danskwaliteiten van els bij
de eindejaarsterugblikken kun je ook al overslaan.....quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
en daar is weer een mj deuntje..
ja maar dit is toch te gekquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
de eindejaarsterugblikken kun je ook al overslaan.....
gaaf nummerquote:
quote:
Vond ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Els is duidelijk de winnaar, vee strakker gedanst
quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
De finale doet mij tot nog toe weinig. Ligt het aan mij?
Nee, alleen die moderne dans vond ik echt mooi, de rest nog niet echt.quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
Nou, dat ga je in niet redden. Het oeuvre van MJ is groter dan van ALi Bquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar dit is toch te gek
zn halve ouevre is in nog geen anderhalf uur al voorbij gekomen
michael michael en nog eens michaelquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
de eindejaarsterugblikken kun je ook al overslaan.....
Kijk dan ook gewoon tv....quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te kloten met m'n nieuwe laptop, heb net per ongeluk al m'n mail uit m'n gmail gewist.
Nee, ik kan er m'n kop ook niet echt bijhouden. Deels met omstandigheden te maken maar ook deels door de niet echt spetterende dansen. 't Wil me nog niet echt pakken. Te geforceerd gebattle.quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
Als je weet dat je niet de beste bent dan heb je ook geen stress.quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Mellie85 het volgende:
Wat ziet Els er gespannen uit! Evelien heeft volgens mij veel minder stress nu
quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
Els heeft ook meer te verliezen als gedoodverfde winnares.quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Mellie85 het volgende:
Wat ziet Els er gespannen uit! Evelien heeft volgens mij veel minder stress nu
ali bquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dat ga je in niet redden. Het oeuvre van MJ is groter dan van ALi B![]()
Het hoeft van mij nu ook niet, er zijn meer toffe dansnummers
Dan hou toch nog de 'g' overquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te kloten met m'n nieuwe laptop, heb net per ongeluk al m'n mail uit m'n gmail gewist.
Ik moest toch even een kutartiest die teveel singles uitpoept verzinnenquote:
ali bquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dat ga je in niet redden. Het oeuvre van MJ is groter dan van ALi B![]()
Het hoeft van mij nu ook niet, er zijn meer toffe dansnummers
quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Misstique het volgende:
Michelangelo, dat moet wel een kunststukje worden.
coolquote:
Misschien wel gaysex?quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Misstique het volgende:
Fel wit strobelicht op witte broeken met een camera die niet stilstaat.
Ik neem maar aan dat ze aan het dansen zijn en niet aan het strategoën.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Misstique het volgende:
Fel wit strobelicht op witte broeken met een camera die niet stilstaat.
Ik neem maar aan dat ze aan het dansen zijn en niet aan het strategoën.
Ik weet niet, ik zag er geen ene flikker van.quote:
Hij deed het goed, maar vond Angelo iets strakkerquote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik vond Michael niet onder doen voor Angelo, voor zover ik het kon zien
Dus dáár is Ang3l?quote:
hahaquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Hij deed het goed, maar vond Angelo iets strakker
quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef Cee het volgende:
Ik begin me nu een beetje te storen aan Els d'r onaangepaste moeke-kapsel en die stomme ketting van d'r en d'r half-open ogen.
Maar ze blijft m'n fave.
Ik vind het juist wel een hele leuke aflevering.. zal wel aan mij liggen dan..quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Poezebeest het volgende:Ook ik word niet echt warm van deze aflevering. Vorige week had voor mij de finale mogen zijn. Ik vind het erg jammer dat er zo veel nummer van Michael Jackson voorbij komen...
Boeit me zo dat ik zelfs nog kan fokken tijdens de show..
*onder steen vandaan komt...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |