Hmmmz, zou kunnen.quote:
Dan moet ze wel haar haar verven.quote:
Nou ja, die Herman die niet kan zingen, niet kan praten, niet kan dansen en volgens mij met een handleiding moet ademen. Komt ook uit Schagen net als SC.quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wies de buurjongen van sunchaser dan?
SC kan dat toch ook allemaal niet?quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou ja, die Herman die niet kan zingen, niet kan praten, niet kan dansen en volgens mij met een handleiding moet ademen. Komt ook uit Schagen net als SC.
Jij moet de aflevering terugkijken waar Dan een weekje afwezig was, dan stel je je mening wel bij.quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
Vlamoes had nog geen keuze? Echt slechtste jurylid ooit imho.
Die kan tenminste nog treinkapen.quote:
Idols Herman?quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou ja, die Herman die niet kan zingen, niet kan praten, niet kan dansen en volgens mij met een handleiding moet ademen. Komt ook uit Schagen net als SC.
Link, url, bron, torrent?quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij moet de aflevering terugkijken waar Dan een weekje afwezig was, dan stel je je mening wel bij..
roberto.. en nog erger brahim met het scheve hoedske uit t jaar 2007quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij moet de aflevering terugkijken waar Dan een weekje afwezig was, dan stel je je mening wel bij..
Ook een rare naam, wat is je punt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
roemjana heeft een raar gezicht
niks hoorquote:
Wat een figuur is dat jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |