quote:
Zeker geen olijfjequote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Misstique het volgende:
Welk stripfiguur is Boezem vandaag?
We lachen hierquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
Komt z'n hotmail weer.Pheen, zie je 't nu?
lowieke ook een leuke jobquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Misstique het volgende:
Remy, goed gescoord.
Virgil zien we wel bij Jensen.
Kijk jij Jensen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Misstique het volgende:
Remy, goed gescoord.
Virgil zien we wel bij Jensen.
Daar moest ik wel aan denken, met dat hoedje. Sidonia is het ook niet iig.quote:
Nee, maar ik zie wel eens zo'n reclame voorbij komen met die buurjongen van Sunchaser en webKelly enzo. Virgil past precies in dat rijtje.quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk jij Jensen?
*gaat in een hoekje huilen.....
betty boop misschien>?quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar moest ik wel aan denken, met dat hoedje. Sidonia is het ook niet iig.
Sunchaser zelf kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel eens zo'n reclame voorbij komen met die buurjongen van Sunchaser en webKelly enzo. Virgil past precies in dat rijtje.
Beeldvulling.quote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sunchaser zelf kan er ook nog wel bij.
wies de buurjongen van sunchaser dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel eens zo'n reclame voorbij komen met die buurjongen van Sunchaser en webKelly enzo. Virgil past precies in dat rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |