Ja hoor, zijn meer van die plekken. Bij ALkmaar is ook een spanningsloze brug, in Friesland liggen er minstens 3, en bijvoorbeeld de spanningssluis bij Roosendaal. Kwestie van op tijd je panto laten zakken, zorgen dat je niet in het midden stil komt te staan, en aan de overkant weer omhoog doenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat er een onderbreking tussen kon zitten?
Dat kan dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat er een onderbreking tussen kon zitten?
Lijkt me handig voor de zekerheid he. Anders schietie omoog zodra de BL ophoudt en blijftie hangen aan de overkantquote:
Dus als hij niet genoeg snelheid heeft, en hij komt stil te staan heeft tie een probleem?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn meer van die plekken. Bij ALkmaar is ook een spanningsloze brug, in Friesland liggen er minstens 3, en bijvoorbeeld de spanningssluis bij Roosendaal. Kwestie van op tijd je panto laten zakken, zorgen dat je niet in het midden stil komt te staan, en aan de overkant weer omhoog doen
BL houdt in?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me handig voor de zekerheid he. Anders schietie omoog zodra de BL ophoudt en blijftie hangen aan de overkant
Ja dat traject doelde ik ook op. Alle bruggen tussen Lw en Harlingen en tussen Lw en Stavoren zijn trouwens ook spanningsloosquote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
alleen al tussen Leeuwarden en Heerenveen liggen er 4
Als er op een dusdanig moment aan de noodrem getrokken wordt dat het moment van stilstand dreigt samen te vallen met de passage van een spanningsloze brug, dan zou ik als mcn zeker een vulstoot proberen ja. Maar goed, wat weet ik er ook van hequote:Op woensdag 2 december 2009 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus als hij niet genoeg snelheid heeft, en hij komt stil te staan heeft tie een probleem?
Met wat miezer is een vertrekkende trein van Akkrum richting Leeuwarden daarom leuk. Doorslippende wielen en een trein die maar net over de spanningsloze brug komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er op een dusdanig moment aan de noodrem getrokken wordt dat het moment van stilstand dreigt samen te vallen met de passage van een spanningsloze brug, dan zou ik als mcn zeker een vulstoot proberen ja. Maar goed, wat weet ik er ook van heMisschien zijn er nog wel accu's of zo waarmee je de overkant kan halen in geval van nood, dat zou kunnen
![]()
Nee normaal gesproken niet:quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Socios het volgende:
Gaat daarvoor de panto omlaag, ja?
quote:Nederlands materieel houdt gewoon de boel omhoog bij een stroomloze brug. Het uiteinde van de bovenleiding loopt iets naar boven zodat de stroomafnemer netjes weer tegen de draad wordt geleid. Wel moet de tractie er af om te voorkomen dat er vlambogen worden getrokken
ohih forum
Kwam dit nog tegen, de spoorbrug van Zutphen heeft gewoon een vaste bovenleiding.quote:
Dat dacht ik ook al inderdaad, ook niet zo gek. Aangezien het station vlakbij de brug ligt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef sander89 het volgende:
[..]
Kwam dit nog tegen, de spoorbrug van Zutphen heeft gewoon een vaste bovenleiding.
[ afbeelding ]
Wat een irritant KUTverhaal.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef dennistd het volgende:
Interessante presentatie over DDAR/DDZ: http://www.nsprocurement.(...)rnization.080901.ppt
Dat zal wel de huisstijl van NedTrain zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een irritant KUTverhaal.
het begint al met dia 1, die opgeleukt wordt met een plaatje van een VIRM terwijl het verhaal over DDAR gaat.
Europese aanbestedingquote:Ten tweede leven we hier nog steeds in NEDERLANDSTALIG gebied. Wat is dit voor kolderieke quasi-interessant-doenerij?
Nogal.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:19 schreef Peterselieman het volgende:
heftig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |