Ja, dat dacht ik ook....quote:Op zondag 29 november 2009 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn randjes blijven scherp, als je hierkomt moet je gewoon je ogen niet vergeten.
mmm, ik heb met een standaard windows 7 ultimate 2GB in gebruikquote:Op zondag 29 november 2009 13:30 schreef Dementor het volgende:
@Hidi, ik heb het nu zelfs op 512mb in een virtual machine draaien en het draait top.
Hoi hoi HiDiHoquote:Op zondag 29 november 2009 14:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, ik heb met een standaard windows 7 ultimate 2GB in gebruik![]()
Weet je zeker dat je maar 512 gebruikt?
Oh nee, dat is wel met allerlei VAIO software + Antivirus
Goedemiddag Toverheks![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef Leandra het volgende:
Ziet er hip en strak en jong uit Pietje![]()
* Leandra let niet op de bende![]()
Lays A of Lays B?quote:Op zondag 29 november 2009 15:34 schreef Laysa het volgende:
lekker met een bakje chips (Lays) op de bank
Weer de honing-mosterd?quote:Op zondag 29 november 2009 15:34 schreef Laysa het volgende:
lekker met een bakje chips (Lays) op de bank
die vond ik een beetje tegenvallenquote:Op zondag 29 november 2009 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer de honing-mosterd?
Mij op een idee brengt
Ja dat las ik al, ik vond het wel lekker.quote:
zalmquote:Op zondag 29 november 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
What to do?
Komende week de reguliere lasagne op tafel zetten, die hier zeer gewaardeerd wordt of toch voor iets anders, lees zalm-lasagne kiezen ?
lasagnette met spinazie en gehaktquote:Op zondag 29 november 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
What to do?
Komende week de reguliere lasagne op tafel zetten, die hier zeer gewaardeerd wordt of toch voor iets anders, lees zalm-lasagne kiezen ?
nah gewoon niet meer doen dan, 15 e per uur ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er weer, pppfftt dat voor werkster spelen gaat me ook de strot uithangen.
(wat zal dat kosten per uur, werkster/moeder/manusje van alles.
Ik zou het niet weten wat dat per uur kost, ik word er nl. niet voor betaaldquote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er weer, pppfftt dat voor werkster spelen gaat me ook de strot uithangen.
In dat restaurant waar jij werkt, werk je daar in de keuken of in de bediening?quote:
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houdenquote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
Go for it heksiequote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houden
quote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat restaurant waar jij werkt, werk je daar in de keuken of in de bediening?
Gewoon doen wat gewaardeerd wordt, toch?quote:Op zondag 29 november 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
What to do?
zal ik dan eindelijk eens rijk worden??? ga het ze straks voorstellen onder het eten, als jullie me niet meer lezen de komende weken hebben ze me toch bij die gesloten inrichting afgeleverdquote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houden
25 euro voor een slaapbank waar ik van plan om het grof vuil voor te laten komenquote:Op zondag 29 november 2009 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
das snel....en is het een redelijk bod?
wat heb je aangeboden als ik zo brutale vraag mag stellen???quote:
oh ik lees het al, lekker toch 25 euro is mooi meegenomen.quote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
25 euro voor een slaapbank waar ik van plan om het grof vuil voor te laten komen
Nou, ik weet niet hoe oud die van jou zijn, maar als ik thuiskom en het is een puintuin dan wordt de boel eerst gefatsoeneerd, en niet door mijquote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik dan eindelijk eens rijk worden??? ga het ze straks voorstellen onder het eten, als jullie me niet meer lezen de komende weken hebben ze me toch bij die gesloten inrichting afgeleverd
kijk dat zijn de leuke dingenquote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
25 euro voor een slaapbank waar ik van plan om het grof vuil voor te laten komen
Ik zou een kelner toch nooit Schnitzel noemen?!quote:Op zondag 29 november 2009 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, daarom vraag ik het toch ook
Als die Schnitzel niet te vreten is moet iemand hem toch afruimen?quote:Op zondag 29 november 2009 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou een kelner toch nooit Schnitzel noemen?!
OI!quote:Op zondag 29 november 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die Schnitzel niet te vreten is moet iemand hem toch afruimen?
Als ie echt niet te vreten is dan boomerang ik m zelf wel terug de keuken inquote:Op zondag 29 november 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die Schnitzel niet te vreten is moet iemand hem toch afruimen?
Maar nu houd ik me tactisch op de vlakte om er nog hogere biedingen uit te slepenquote:
Ik had het over een willekeurige schnitzel, niet over de jouwequote:
18 en 23 maar ach is allemaal weer netjes, ik doe het toch beter dan hun hahahah nee maar af en toe moet ik ff klagen he, dan ben ik het ff kwijtquote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe oud die van jou zijn, maar als ik thuiskom en het is een puintuin dan wordt de boel eerst gefatsoeneerd, en niet door mij
Trots lid van de witte brigade. Koksmuts? <insert koksmutssmile>quote:
Wallaquote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Trots lid van de witte brigade. Koksmuts? <insert koksmutssmile>
(nee Ian dat is wat anders dan een cock en een muts)
Haha. "En walla hè!" Cas.quote:
Voor die edit heb ik ook nog wel een smiliequote:
Mehehequote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Trots lid van de witte brigade. Koksmuts? <insert koksmutssmile>
(nee Ian dat is wat anders dan een cock en een muts)
Alleen als het over neuken gaat, thank you very muchquote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd lachen om grapjes van de mod
Een note is toch niet erg? Maar het moet wel een héle gore smiley zijn, wil dat een note opleveren.quote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die edit heb ik ook nog wel een smilie![]()
Maar ik wil geen note riskeren
quote:Op zondag 29 november 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als het over neuken gaat, thank you very much
Je kunt niet genoeg notes hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Een note is toch niet erg? Maar het moet wel een héle gore smiley zijn, wil dat een note opleveren.
Ik heb wel een uitgelekte playboy-foto van Patries voor jequote:Op zondag 29 november 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Een note is toch niet erg? Maar het moet wel een héle gore smiley zijn, wil dat een note opleveren.
Nee, kom op met die note-genererende smiley van je!quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgelekte playboy-foto van Patries voor je
quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry ik zit nog even met Patries om mijn knopquote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, kom op met die note-genererende smiley van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die met die tetten en in zwart wit? Zag er best aardig uitquote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van Jensen??quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eens uit, en ik kom er vandaag ook niet uitquote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, kom je serieus net uit bed rollen?
Sterker nog, ik lig er nog in, heb net mijn eerste kop koffie gepaktquote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, kom je serieus net uit bed rollen?
Ik keek net naar Jensen, wel flauw om haar af te zeiken.quote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jensen??
Ik vraag me trouwens af hè.... dan zit ze daar een week eerder z'n kijkcijfers op te krikken, en de week daarna is ze aan de beurt om af te zeiken??
Z'n gasten zijn de moeite al niet echt meer, maar met zulke acties gaat dat ook niet echt beter worden
Heldquote:Op zondag 29 november 2009 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sterker nog, ik lig er nog in, heb net mijn eerste kop koffie gepakt
Darn, moest je dat zelf doen?quote:Op zondag 29 november 2009 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jensenquote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jensen??
Ik vraag me trouwens af hè.... dan zit ze daar een week eerder z'n kijkcijfers op te krikken, en de week daarna is ze aan de beurt om af te zeiken??
Z'n gasten zijn de moeite al niet echt meer, maar met zulke acties gaat dat ook niet echt beter worden
Ik wel, ik ben helemaal kapot moe.quote:Op zondag 29 november 2009 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, julllie liggen gewoon allemaal op bed ofzo!?
En dan morgenochtend gaan klagen omdat je zondagavond niet in slaap kon komenquote:Op zondag 29 november 2009 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, julllie liggen gewoon allemaal op bed ofzo!?
Zou kunnen natuurlijk, ik krijg gewoon af en toe een kus, maar iig geen gezeikquote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders had ik vast gezeik gehad over het feit dat ik nog in bed lig
quote:Op zondag 29 november 2009 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben helemaal kapot moe.
Zoiets zal het wel wordenquote:Op zondag 29 november 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan morgenochtend gaan klagen omdat je zondagavond niet in slaap kon komen
Dat zit er dik in inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders had ik vast gezeik gehad over het feit dat ik nog in bed lig
Gewoon youtube linkje posten, word dan vanzelf een filmpje linkquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
kan geen filmpjes plaatsen, anders had ik voor Teun ff jochem meyer met Wakker worden luid opgezet.
Wat heb je aan een kus als je gewoon koffie wil en verder geen gezeikquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk, ik krijg gewoon af en toe een kus, maar iig geen gezeik
Volgens mij lag ik gisteren ook al voor 22.00 uur in bed, nog wel even TV liggen kijken maar een programma dat ik wilde zien niet eens afgekeken, volgens mij nog wel de TV op stand-by gedaan... denk ikquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een bekende uitspraak.....ik ook
Dat kan iedereenquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
kan geen filmpjes plaatsen, anders had ik voor Teun ff jochem meyer met Wakker worden luid opgezet.
Als ik koffie wil krijg ik koffie...quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb je aan een kus als je gewoon koffie wil en verder geen gezeik
De wetenschap dat je volgende week zondag weer de hele dag in je bed kan blijven zal je op de been houdenquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden![]()
En dan ook nog een paar besprekingen morgen. Oooh God, sta mij bij en maak dat ze geen ingewikkelde dingen gaan vragen
quote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon youtube linkje posten, word dan vanzelf een filmpje link
weer wat geleerd, zie boven hahaha wordt er nog eens handig in.quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen![]()
Als op je pc je tjoep afspeelt het adres vanuit je adresbalk kopieeren en hier plakken, ja kannut
Fok! is zo leerzaamquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weer wat geleerd, zie boven hahaha wordt er nog eens handig in.
ghehe...lekker hé zo lui kunnen doenquote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij lag ik gisteren ook al voor 22.00 uur in bed, nog wel even TV liggen kijken maar een programma dat ik wilde zien niet eens afgekeken, volgens mij nog wel de TV op stand-by gedaan... denk ik
Wat zitten jullie nou te lullen allemaal, ik moet gewoon werken vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat alleen het vervelende is van de hele dag in bed liggen?!
Dat je iedere keer dat je moet plassen je warme bed uit moet
Je kannutquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Leandra het volgende:
ga je weer sporten??? maar rustig aan hequote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe...lekker hé zo lui kunnen doen.....ik ga vanavond ook weer vroeg naar bed en morgen nog een relexed dagje en dan weer een beetje meer actie
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan drukquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zitten jullie nou te lullen allemaal, ik moet gewoon werken vandaag
dinsdagavond pas...en als ik niet helemaal fit ben lult E wel de tijd volquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je weer sporten??? maar rustig aan he
volgens mij heeft Ian gewwon een luizebaantjequote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan druk![]()
![]()
Doe jij dan een lekker schnitzeltje voor mij bakken?? Eigenlijk wil ik daar wel wat friet bijquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zitten jullie nou te lullen allemaal, ik moet gewoon werken vandaag
Nee, dat wil ik niet, ik wil gewoon voor 12 uur op zijn in het weekend. Meestal lukt dat ook wel, maar afgelopen nacht heb ik de hele nacht liggen denken aan Laysa. Ze had koorts en ik maakte mij kapot zorgen om d'rquote:Op zondag 29 november 2009 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wetenschap dat je volgende week zondag weer de hele dag in je bed kan blijven zal je op de been houden
Deze pret is over exact 11 minuten voorbijquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan druk![]()
![]()
Het is geluktquote:
Teun is een soort SC moederquote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet, ik wil gewoon voor 12 uur op zijn in het weekend. Meestal lukt dat ook wel, maar afgelopen nacht heb ik de hele nacht liggen denken aan Laysa. Ze had koorts en ik maakte mij kapot zorgen om d'r
Verder was ik begaan met Ian, die zat ook zo eenzaam te F5-en en moest ik mijn notities met betrekking tot hem bijwerken. Dan hadden we nog Fluitertje die heel spontaan een half afgekloven chocoladeletter aan mij gaf en waar ik een analyse op heb losgelaten. Verder mis ik Coos, Soury, Fann en maak ik mij ernstig zorgen of het wel goed gaat met ze.
Oh, en ik moest mijn mobiel nog van de nieuwste firmware voorzien en kwam daarna bij optionele software terecht die er ook nog op moest.
Toen dat klaar was was het half acht, zo gaan die dingen dan hè
Ik zeik gewoon op Fokkers, wel zo handigquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Leandra het volgende:
Je hebt gewoon een fles staan waar "Gert" op staat??quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeik gewoon op Fokkers, wel zo handig
Ach gossiequote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet, ik wil gewoon voor 12 uur op zijn in het weekend. Meestal lukt dat ook wel, maar afgelopen nacht heb ik de hele nacht liggen denken aan Laysa. Ze had koorts en ik maakte mij kapot zorgen om d'r
Verder was ik begaan met Ian, die zat ook zo eenzaam te F5-en en moest ik mijn notities met betrekking tot hem bijwerken. Dan hadden we nog Fluitertje die heel spontaan een half afgekloven chocoladeletter aan mij gaf en waar ik een analyse op heb losgelaten. Verder mis ik Coos, Soury, Fann en maak ik mij ernstig zorgen of het wel goed gaat met ze.
Oh, en ik moest mijn mobiel nog van de nieuwste firmware voorzien en kwam daarna bij optionele software terecht die er ook nog op moest.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhh wat houd ik toch van mijn kids hahaha we gaan uit eten, die jongen komt net beneden, mam ga je mee heerlijk naar een visrestaurant. allemaal tot vanavond![]()
![]()
![]()
Wat ben jij een eitje geworden zegquote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert en ik voeren een soort van eerste wereldoorlog waarbij we af en toe de loopgraven laten voor wat ze zijn en even bijpraten over het weer en zulks. We zitten op dit moment weer even in die fasequote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een fles staan waar "Gert" op staat??
Heb je z'n avatar er ook opgeplakt of alleen z'n naam??
Dan moet je heel snel weerquote:Op zondag 29 november 2009 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gelukt![]()
alleen een beetje jammer dat ik vergeten was m'n sloffen aan te doen.... die tegels waren koud
Je hebt z'n naam dus even van die pisfles afgehaald?!quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert en ik voeren een soort van eerste wereldoorlog waarbij we af en toe de loopgraven laten voor wat ze zijn en even bijpraten over het weer en zulks. We zitten op dit moment weer even in die fase
Wat liefquote:Op zondag 29 november 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhh wat houd ik toch van mijn kids hahaha we gaan uit eten, die jongen komt net beneden, mam ga je mee heerlijk naar een visrestaurant. allemaal tot vanavond![]()
![]()
![]()
weet je wat naar is...als je lekker warm in je bed ligt en je hoort constant water lopen....regen buiten enzo.....quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja
Haar in staartje en geweaun kekke spijkerbroek
Daar heb ik dan weer geen last van, sowieso niet.... ben ik veul te doof voorquote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet je wat naar is...als je lekker warm in je bed ligt en je hoort constant water lopen....regen buiten enzo.....
Johquote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was ik altijd al, maar zo af en toe zit er een flinke scheut zout op
Ja, en om hem in complete verwarring te brengen (hij heeft vast mijn naam nog op zijn fles staan), heb ik heel snel mijn naam aangepastquote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt z'n naam dus even van die pisfles afgehaald?!
Ik voel jequote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet je wat naar is...als je lekker warm in je bed ligt en je hoort constant water lopen....regen buiten enzo.....
quote:Op zondag 29 november 2009 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en om hem in complete verwarring te brengen (hij heeft vast mijn naam nog op zijn fles staan), heb ik heel snel mijn naam aangepast![]()
't Kan niet anders of hij trapt er in
quote:Op zondag 29 november 2009 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel je![]()
Ik heb een vijver in mijn achtertuin en mijn slaapkamer ligt aan de achterkant van het huis
Of een infuus dat maar blijft stromenquote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh dear, tot er mensen thuis gaan meelezen en zich gaan afvragen wie toch die NMNS is.....quote:Op zondag 29 november 2009 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en om hem in complete verwarring te brengen (hij heeft vast mijn naam nog op zijn fles staan), heb ik heel snel mijn naam aangepast![]()
't Kan niet anders of hij trapt er in
Gewoon je sokken aantrekken in bedquote:
Krijg je stinkpoten vanquote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon je sokken aantrekken in bed![]()
ik mocht dat nooit van mijn moeder
Soms is dat idd wel lekker, maar vandaag vind ik het geen sokken aan in bed dag.... het is zo precies goed qua warmte.quote:Op zondag 29 november 2009 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon je sokken aantrekken in bed![]()
ik mocht dat nooit van mijn moeder
quote:Op zondag 29 november 2009 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat loop jij te editten...jouw legandarische woorden heb ik gewoon in mn oren geknoopt
quote:Op zondag 29 november 2009 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Bleh, ik ben werken.
Stel lui tuig dat jullie d'r zijn.
ghehe nee hoor dat hoor je niet alleen maar af en toe een zoem geluidje...of een plof geluidje....beetje moeilijk te omschrijven ...maar het bubbelt nietquote:Op zondag 29 november 2009 16:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of een infuus dat maar blijft stromen![]()
Ja, nou ja, van die gasten zet ook gewoon de naam op de flesquote:Op zondag 29 november 2009 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear, tot er mensen thuis gaan meelezen en zich gaan afvragen wie toch die NMNS is.....
veel plezier...we zijn trots op jequote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Bleh, ik ben werken.
Geen van beiden, maar er stroomt wel constant water uit de pomp en dat klinkt dan weer als een watervalletjequote:Op zondag 29 november 2009 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
met een fontein of waterval...die zijn het ergst
Nee joh. Ik viel vrijdagavond in slaap tot 's nachts twee uur of zo, en dat maakt het feest voor de rest van het weekend compleet.quote:
Dat lijkt me echt sfeerverhogendquote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nou ja, van die gasten zet ook gewoon de naam op de fles
Zo af en toe moet je die sokken ook eens uittrekken en je pootjes wassenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar er stroomt wel constant water uit de pomp en dat klinkt dan weer als een watervalletje
Veel bak- en braadplezier Ianquote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Bleh, ik ben werken.
En je was nog wel zo moequote:
quote:Op zondag 29 november 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Bleh, ik ben werken.
Daar word je wel wakker vanquote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, nu moet de vuilcontainer nog naar de weg, dat is honderd meter lopen in de buitenlucht
Ctrl alt squote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Viel Spass
(Wo ist der verdammter RIngel-S?)
Neem meteen hout meequote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, nu moet de vuilcontainer nog naar de weg, dat is honderd meter lopen in de buitenlucht
Een echte gras-voor-de-voeten-wegmaai-sigquote:Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had die hormonensig nog heul niet gezien
precies, na het 2 x te hebben moeten horen dacht ik: klaar ermee!quote:Op zondag 29 november 2009 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte gras-voor-de-voeten-wegmaai-sig
Nogal jaquote:Op zondag 29 november 2009 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een echte gras-voor-de-voeten-wegmaai-sig
Oeh lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen ben ik boerenkool aan het maken. Verse uiteraard.
quote:Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, na het 2 x te hebben moeten horen dacht ik: klaar ermee!
Net zo'n opmerking als : Je bent zeker ongesteld?quote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Maar goed, Marrije is eerder zwanger geweest en ik heb nog nooit reden gehad aan te nemen dat haar reacties door een hormonensausje anders waren dan zonder hormonen.
Ja, ook hormonen hè.... en PMS niet vergeten uiteraardquote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo'n opmerking als : Je bent zeker ongesteld?
Lekker Marrijequote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
Ondertussen ben ik boerenkool aan het maken. Verse uiteraard.
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurquote:
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Maar goed, Marrije is eerder zwanger geweest en ik heb nog nooit reden gehad aan te nemen dat haar reacties door een hormonensausje anders waren dan zonder hormonen.
He gatverdammequote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurEen onderbuurman had wat op het vuur laten staan en was in slaap gevallen
'Maar u heeft ook geen rookmelder meneer', de sukkel!
quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook hormonen hè.... en PMS niet vergeten uiteraard
Maar goed, Marrije reageert altijd heel stabiel en correct, ongeacht of ze zwanger is of niet.
Ah, het is dus de kennis die ze hebben, waardoor zij anders naar jouw posts kijken...quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzo
Nogal jammer, vind ik datquote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar zodra 'men' weet dat je zwanger bent is het opeens anders ofzo
he gatver wat engquote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
De kindjes waren de hele tijd wakker en de brandweer stond midden in de nacht aan de deurEen onderbuurman had wat op het vuur laten staan en was in slaap gevallen
'Maar u heeft ook geen rookmelder meneer', de sukkel!
Het zou verplicht moeten worden, maar dat zou dan weer betekenen dat de woningbouwvereniging er een controle op uit moet gaan voeren en dat zal dan wel weer een probleem zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
En dat terwijl de woningbouwvereniging gratis rookmelders heeft uitgedeeld en ze dat ding ook nog voor je wilden ophangen. Ik begrijp dus niet waarom die sukkel er niet één heeft. Het was pure mazzel dat er wat mensen uit ons portiek midden in de nacht thuis kwamen.
Bij mijn ouders, in Zweden, is het dus zo dat je geen brandverzekering kunt afsluiten als je niet zoveel rookmelders en brandblussers hebt. Wil je een brandverzekering afsluiten dan komt er een mannetje langs om de boel te inspecteren. En voldoe je niet aan de norm dan moet je dat in orde maken vóór je die verzekering kunt afsluiten.quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verplicht moeten worden, maar dat zou dan weer betekenen dat de woningbouwvereniging er een controle op uit moet gaan voeren en dat zal dan wel weer een probleem zijn.
In een flat zouden ze een netwerk kunnen aanleggen en van afstand kunnen monitoren of alles in orde is.quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verplicht moeten worden, maar dat zou dan weer betekenen dat de woningbouwvereniging er een controle op uit moet gaan voeren en dat zal dan wel weer een probleem zijn.
Ik zou me ook helemaal lam schrikken als ze midden in de nacht ineens aan mijn deur stonden.quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, in Zweden, is het dus zo dat je geen brandverzekering kunt afsluiten als je niet zoveel rookmelders en brandblussers hebt. Wil je een brandverzekering afsluiten dan komt er een mannetje langs om de boel te inspecteren. En voldoe je niet aan de norm dan moet je dat in orde maken vóór je die verzekering kunt afsluiten.
Het maffe was, ik hoorde een sirene, ik dacht dat is dicht bij ons, het is alweer een tijdje geleden dat een van de flats in de buurt een binnenbrand had. Even later ding dong, klop klop klop. Dan schijt ik meteen 7 kleuren stront he. Ik piepen tegen mn man 'voor niemand open doen he'
zouden ze in flats ook moeten doen, verplicht.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou me ook helemaal lam schrikken als ze midden in de nacht ineens aan mijn deur stonden.
Het bedrijf waar ik werk verhuurt ook 10 appartementen op een appartementenschip. 2 x per jaar worden de rook-/brandmelders geinspecteerd en jaarlijks de brandblussers gekeurd. Dat is dan wel kleinschalig maar het kan wel.
was dat met die schoorsteen brand? en de ochtendjas?quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doet mij trouwens een beetje denken aan BQ 's verhaal
D'r man kwam "moe"quote:Op zondag 29 november 2009 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zouden ze in flats ook moeten doen, verplicht.
Hoe ging het verhaal van BQ?
Ondertussen ff verder met de boerenkool.
Ja, inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
was dat met die schoorsteen brand? en de ochtendjas?
Nah, viel wel mee toch? Een keer of tien dacht ikquote:Op zondag 29 november 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
en LS die die foto telkens maar bleef plaatsen
ik heb allang warm gegeten, had maar en klein bakje chips op...ik had rijst gemaakt en mn moeder had nog kipprut over...goed he....ik heb een gezonde levensstijlquote:Op zondag 29 november 2009 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens Laysa, je hebt je buikje dan wel rond gegeten met chips, maar waar gaat je warme maaltijd uit bestaan
quote:Op zondag 29 november 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb allang warm gegeten had maar en klein bakje chips op...ik had rijst gemaakt en mn moeder had nog kipprut over...goed he....ik heb een gezonde levensstijl
Ideaal, zonder eten naar bedquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Ah, bij BQ was haar man de boosdoener, nou ja das nog wat, als je zelf de oorzaak bent.
Hier is de boerenkool alweer op. Of op. De kindjes weigerden te eten
Herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Ah, bij BQ was haar man de boosdoener, nou ja das nog wat, als je zelf de oorzaak bent.
Boerenkool is ook niet lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Weet ik tochquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik eet al een hele poos goed en doe al nog veel langer ernstig gezond
Wellesquote:
In een winterdip? Ze kwam al veel minder hier hè, ze heeft eindelijk een leven gekregenquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Marrije het volgende:
Waar ís BQ eigenlijk?
Heerlijkquote:Op zondag 29 november 2009 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wortels en uien trouwens ook, lekker lang laten smoren met een klontje boter![]()
![]()
![]()
quote:
neheeee....de rest lust ik wel...Hutsspotquote:Op zondag 29 november 2009 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, ik rij je wel weer naar de MD
Boterhammetje met pindakaas dan maar?quote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
Wel reteirritant dat ze dat niet ff gewoon eten. Want zonder eten naar bed kan ook niet, dan halen ze me komende nacht weer uit mn slaap.
Ja haha, die van mij is ook zo ik prop er dan altijd nog ff een banaan en een liga inquote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
Wel reteirritant dat ze dat niet ff gewoon eten. Want zonder eten naar bed kan ook niet, dan halen ze me komende nacht weer uit mn slaap.
Maar zuurkool dan weer nietquote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
neheeee....de rest lust ik wel...Hutsspotandijviestampot
spruiten
witlof
Prima, dan zet je ze boerenkool voorquote:Op zondag 29 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
Volgende week hachee maken en met rode kool natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar maar dat eet ik wel...maar niet van harte....ow en rode kool
Ik ben dol op zuurquote:Op zondag 29 november 2009 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles wat zuur is eet ik met ontzettend veel tegenzin of niet.
Zo werkt dat dus niet. En liga en banaan krijg ik er ook niet bij ze in, appel wel. Maar ik denk dat het wordt wat Laysa zegt, een boterham.quote:Op zondag 29 november 2009 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, dan zet je ze boerenkool voor![]()
zo lekker hè, als je geen kinderen hebt om te vertellen hoe het moet![]()
Ik moet er eigenlijk nog een was of 4 doorheen draaien. Gewoon geen puf voor.quote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Kally het volgende:
* Even laatste wasje uit mijn droger gaat opvouwen
quote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. En liga en banaan krijg ik er ook niet bij ze in, appel wel. Maar ik denk dat het wordt wat Laysa zegt, een boterham.
doe maar relaxed...morgen weer een dag hoorquote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk nog een was of 4 doorheen draaien. Gewoon geen puf voor.
Ik weet ook niet hoe het wél werkt hoor. Mijn moeder had soms drie verschillende soorten op tafel vanwege gedoe over het eten. Ik was zelf ook nogal lastig. Sterker nog, van mijn vierde tot mijn zestiende heb ik 0,0 groenten gegeten, totaal niets. Alleen piepers en vlees.quote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. En liga en banaan krijg ik er ook niet bij ze in, appel wel. Maar ik denk dat het wordt wat Laysa zegt, een boterham.
Nou als ik er geen zin in heb denk ik ach het ligt er morgen ook nog, maar ik had een energiek weekend (sinds eeuwen) dus ik heb er even gebruik van gemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk nog een was of 4 doorheen draaien. Gewoon geen puf voor.
Hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeee. Mijn moeder had ook wel redelijk vaak 2 soorten groenten op tafel staan. Maar wij eten vaak eenpansgerechten en dan werkt dat niet zo. En mn kindjes zijn de laatste tijd gewoon een stelletje zeikerds met eten.quote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het wél werkt hoor. Mijn moeder had soms drie verschillende soorten op tafel vanwege gedoe over het eten. Ik was zelf ook nogal lastig. Sterker nog, van mijn vierde tot mijn zestiende heb ik 0,0 groenten gegeten, totaal niets. Alleen piepers en vlees.
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sterker nog, van mijn vierde tot mijn zestiende heb ik 0,0 groenten gegeten, totaal niets. Alleen piepers en vlees.
Ondankbaar hè, sta je je uit te sloven om wat op tafel te krijgen, heb je dat!quote:Op zondag 29 november 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
En mn kindjes zijn de laatste tijd gewoon een stelletje zeikerds met eten.
O ik snap het haha, van mij 8 en 5, die van 8 eet alles maar die van 5quote:
Dus dat. Zitten we net aan tafel, zitten ze de lepel weg te gooien enzo. Ik bozig, 'en nou is het afgelopen, gewoon eten en klaar'. Zegt mn oudste 'eten', doet alsof ie een hap neemt, lepel terug in zn bakje, zegt ie 'klaaaar'.quote:Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ondankbaar hè, sta je je uit te sloven om wat op tafel te krijgen, heb je dat!
8 en 5 dat is andere koek, leuk hoorquote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik snap het haha, van mij 8 en 5, die van 8 eet alles maar die van 5die kan zeiken, hij zegt al lust ik niet voor dat hij weet wat we gaan eten
quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. Zitten we net aan tafel, zitten ze de lepel weg te gooien enzo. Ik bozig, 'en nou is het afgelopen, gewoon eten en klaar'. Zegt mn oudste 'eten', doet alsof ie een hap neemt, lepel terug in zn bakje, zegt ie 'klaaaar'.
Ja heerlijk, ik heb vandaag de surprise van mijn oudste gemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
8 en 5 dat is andere koek, leuk hoor
Nee knul, doe maar even honderd keer opduwen, 50 sit-ups, neem een hete douche, spoel je af met koud water en je bent mij de rest van de dag dankbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben brak, heb je daar wat tegen "topic-oudste"
Als ik dat doe, maak ik de rest van de dag niet meer mee ben ik bangquote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee knul, doe maar even honderd keer opduwen, 50 sit-ups, neem een hete douche, spoel je af met koud water en je bent mij de rest van de dag dankbaar.
Maar je mag ook gewoon brak blijven in inhaken
ik moet er een beetje aan wennen, voorheen luisterde hij wel aardig goed, maar dat is nu dus wat minder met die nee's. Ik moet echt weer even mn draai vinden met een juiste creatieve opvoedmethode.quote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik heb vandaag de surprise van mijn oudste gemaakt, maar nee hoor ik vind het heerlijk, het zijn echt al mannetjes, maar 2 vond ik toch ook wel een super leeftijd hoor ondanks alle nee's
Sterke gewenst BQ,quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik ben altijd kort van stof dus deze keer ook.
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lurk wel, gewoon als afleiding maar posten kan ik voorlopig niet. Doei.
Je imkertje? Ik weet niet wat je bedoelt? Maar eh, je bent er kapot van, dusquote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
Mijnimkertje heeft me verlaten en ik ben helemaal kapot. Partir c'est mourir un peu en zo voelt het ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kwam het?quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik dat doe, maak ik de rest van de dag niet meer mee ben ik bang![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is vanaf heden single Marrijequote:Op zondag 29 november 2009 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je imkertje? Ik weet niet wat je bedoelt? Maar eh, je bent er kapot van, dus![]()
Waarom post je niet?
Jezus Beequote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat word ieder jaar erger, vooral met 8 dan nemen ze helemaal niks meer zomaar aan, maar ik heb gewoon mijn regels en dat weten ze echt wel dus eigenlijk loopt het vanzelfquote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet er een beetje aan wennen, voorheen luisterde hij wel aardig goed, maar dat is nu dus wat minder met die nee's. Ik moet echt weer even mn draai vinden met een juiste creatieve opvoedmethode.
quote:
Ik ben hier ook duidelijk de baas en niet mijn peuter van 2,5.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat word ieder jaar erger, vooral met 8 dan nemen ze helemaal niks meer zomaar aan, maar ik heb gewoon mijn regels en dat weten ze echt wel dus eigenlijk loopt het vanzelf
Te lang, te veel, die eeuwige laatstequote:
preciesquote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben hier ook duidelijk de baas en niet mijn peuter van 2,5.
Ik neem ook maar aan dat het gewenst was, ...... 't schijnt 'r te bevallen daar ...quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan van gewenst? Anders roep je mij maar even
Komt dat door jou of ligt jou bed zo lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik neem ook maar aan dat het gewenst was, ...... 't schijnt 'r te bevallen daar ...
Nah, als ze na twaalven nog steeds in jou bed ligt, dan heb ik toch wat vraagtekens over d'r fatsoen. Ze had in ieder geval al lang en breed een ontbijt kunnen verzorgen, je kamer kunnen stofzuigen, de meubeltjes kunnen verplaatsen en wat schilderijen anders op kunnen hangen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik neem ook maar aan dat het gewenst was, ...... 't schijnt 'r te bevallen daar ...
ik lig er al een uur of 3 niet meer in, dus het zal het laatste wel zijnquote:Op zondag 29 november 2009 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt dat door jou of ligt jou bed zo lekker
quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, als ze na twaalven nog steeds in jou bed ligt, dan heb ik toch wat vraagtekens over d'r fatsoen. Ze had in ieder geval al lang en breed een ontbijt kunnen verzorgen, je kamer kunnen stofzuigen, de meubeltjes kunnen verplaatsen en wat schilderijen anders op kunnen hangen.
De foto's komen nog?quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
ik lig er al een uur of 3 niet meer in, dus het zal het laatste wel zijn
Ik zou haar eruit trappenquote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
ik lig er al een uur of 3 niet meer in, dus het zal het laatste wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |