Maar nu houd ik me tactisch op de vlakte om er nog hogere biedingen uit te slepenquote:
Ik had het over een willekeurige schnitzel, niet over de jouwequote:
18 en 23 maar ach is allemaal weer netjes, ik doe het toch beter dan hun hahahah nee maar af en toe moet ik ff klagen he, dan ben ik het ff kwijtquote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe oud die van jou zijn, maar als ik thuiskom en het is een puintuin dan wordt de boel eerst gefatsoeneerd, en niet door mij
Trots lid van de witte brigade. Koksmuts? <insert koksmutssmile>quote:
Wallaquote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Trots lid van de witte brigade. Koksmuts? <insert koksmutssmile>
(nee Ian dat is wat anders dan een cock en een muts)
Haha. "En walla hè!" Cas.quote:
Voor die edit heb ik ook nog wel een smiliequote:
Mehehequote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Trots lid van de witte brigade. Koksmuts? <insert koksmutssmile>
(nee Ian dat is wat anders dan een cock en een muts)
Alleen als het over neuken gaat, thank you very muchquote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd lachen om grapjes van de mod
Een note is toch niet erg? Maar het moet wel een héle gore smiley zijn, wil dat een note opleveren.quote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die edit heb ik ook nog wel een smilie![]()
Maar ik wil geen note riskeren
quote:Op zondag 29 november 2009 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als het over neuken gaat, thank you very much
Je kunt niet genoeg notes hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Een note is toch niet erg? Maar het moet wel een héle gore smiley zijn, wil dat een note opleveren.
Ik heb wel een uitgelekte playboy-foto van Patries voor jequote:Op zondag 29 november 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Een note is toch niet erg? Maar het moet wel een héle gore smiley zijn, wil dat een note opleveren.
Nee, kom op met die note-genererende smiley van je!quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgelekte playboy-foto van Patries voor je
quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry ik zit nog even met Patries om mijn knopquote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, kom op met die note-genererende smiley van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die met die tetten en in zwart wit? Zag er best aardig uitquote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van Jensen??quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eens uit, en ik kom er vandaag ook niet uitquote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, kom je serieus net uit bed rollen?
Sterker nog, ik lig er nog in, heb net mijn eerste kop koffie gepaktquote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, kom je serieus net uit bed rollen?
Ik keek net naar Jensen, wel flauw om haar af te zeiken.quote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jensen??
Ik vraag me trouwens af hè.... dan zit ze daar een week eerder z'n kijkcijfers op te krikken, en de week daarna is ze aan de beurt om af te zeiken??
Z'n gasten zijn de moeite al niet echt meer, maar met zulke acties gaat dat ook niet echt beter worden
Heldquote:Op zondag 29 november 2009 16:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sterker nog, ik lig er nog in, heb net mijn eerste kop koffie gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |