Zoiets zal het wel wordenquote:Op zondag 29 november 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan morgenochtend gaan klagen omdat je zondagavond niet in slaap kon komen
Dat zit er dik in inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, anders had ik vast gezeik gehad over het feit dat ik nog in bed lig
Gewoon youtube linkje posten, word dan vanzelf een filmpje linkquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
kan geen filmpjes plaatsen, anders had ik voor Teun ff jochem meyer met Wakker worden luid opgezet.
Wat heb je aan een kus als je gewoon koffie wil en verder geen gezeikquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk, ik krijg gewoon af en toe een kus, maar iig geen gezeik
Volgens mij lag ik gisteren ook al voor 22.00 uur in bed, nog wel even TV liggen kijken maar een programma dat ik wilde zien niet eens afgekeken, volgens mij nog wel de TV op stand-by gedaan... denk ikquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een bekende uitspraak.....ik ook
Dat kan iedereenquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
kan geen filmpjes plaatsen, anders had ik voor Teun ff jochem meyer met Wakker worden luid opgezet.
Als ik koffie wil krijg ik koffie...quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb je aan een kus als je gewoon koffie wil en verder geen gezeik
De wetenschap dat je volgende week zondag weer de hele dag in je bed kan blijven zal je op de been houdenquote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden![]()
En dan ook nog een paar besprekingen morgen. Oooh God, sta mij bij en maak dat ze geen ingewikkelde dingen gaan vragen
quote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon youtube linkje posten, word dan vanzelf een filmpje link
weer wat geleerd, zie boven hahaha wordt er nog eens handig in.quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen![]()
Als op je pc je tjoep afspeelt het adres vanuit je adresbalk kopieeren en hier plakken, ja kannut
Fok! is zo leerzaamquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weer wat geleerd, zie boven hahaha wordt er nog eens handig in.
ghehe...lekker hé zo lui kunnen doenquote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij lag ik gisteren ook al voor 22.00 uur in bed, nog wel even TV liggen kijken maar een programma dat ik wilde zien niet eens afgekeken, volgens mij nog wel de TV op stand-by gedaan... denk ik
Wat zitten jullie nou te lullen allemaal, ik moet gewoon werken vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat alleen het vervelende is van de hele dag in bed liggen?!
Dat je iedere keer dat je moet plassen je warme bed uit moet
Je kannutquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat alleen het vervelende is van de hele dag in bed liggen?!
Dat je iedere keer dat je moet plassen je warme bed uit moet
ga je weer sporten??? maar rustig aan hequote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe...lekker hé zo lui kunnen doen.....ik ga vanavond ook weer vroeg naar bed en morgen nog een relexed dagje en dan weer een beetje meer actie
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan drukquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zitten jullie nou te lullen allemaal, ik moet gewoon werken vandaag
dinsdagavond pas...en als ik niet helemaal fit ben lult E wel de tijd volquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je weer sporten??? maar rustig aan he
volgens mij heeft Ian gewwon een luizebaantjequote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan druk![]()
![]()
Doe jij dan een lekker schnitzeltje voor mij bakken?? Eigenlijk wil ik daar wel wat friet bijquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zitten jullie nou te lullen allemaal, ik moet gewoon werken vandaag
Nee, dat wil ik niet, ik wil gewoon voor 12 uur op zijn in het weekend. Meestal lukt dat ook wel, maar afgelopen nacht heb ik de hele nacht liggen denken aan Laysa. Ze had koorts en ik maakte mij kapot zorgen om d'rquote:Op zondag 29 november 2009 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wetenschap dat je volgende week zondag weer de hele dag in je bed kan blijven zal je op de been houden
Deze pret is over exact 11 minuten voorbijquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan druk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |