Ja, dat dacht ik ook....quote:Op zondag 29 november 2009 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn randjes blijven scherp, als je hierkomt moet je gewoon je ogen niet vergeten.
mmm, ik heb met een standaard windows 7 ultimate 2GB in gebruikquote:Op zondag 29 november 2009 13:30 schreef Dementor het volgende:
@Hidi, ik heb het nu zelfs op 512mb in een virtual machine draaien en het draait top.
Hoi hoi HiDiHoquote:Op zondag 29 november 2009 14:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, ik heb met een standaard windows 7 ultimate 2GB in gebruik![]()
Weet je zeker dat je maar 512 gebruikt?
Oh nee, dat is wel met allerlei VAIO software + Antivirus
Goedemiddag Toverheks![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef Leandra het volgende:
Ziet er hip en strak en jong uit Pietje![]()
* Leandra let niet op de bende![]()
Lays A of Lays B?quote:Op zondag 29 november 2009 15:34 schreef Laysa het volgende:
lekker met een bakje chips (Lays) op de bank
Weer de honing-mosterd?quote:Op zondag 29 november 2009 15:34 schreef Laysa het volgende:
lekker met een bakje chips (Lays) op de bank
die vond ik een beetje tegenvallenquote:Op zondag 29 november 2009 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer de honing-mosterd?
Mij op een idee brengt
Ja dat las ik al, ik vond het wel lekker.quote:
zalmquote:Op zondag 29 november 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
What to do?
Komende week de reguliere lasagne op tafel zetten, die hier zeer gewaardeerd wordt of toch voor iets anders, lees zalm-lasagne kiezen ?
lasagnette met spinazie en gehaktquote:Op zondag 29 november 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
What to do?
Komende week de reguliere lasagne op tafel zetten, die hier zeer gewaardeerd wordt of toch voor iets anders, lees zalm-lasagne kiezen ?
nah gewoon niet meer doen dan, 15 e per uur ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er weer, pppfftt dat voor werkster spelen gaat me ook de strot uithangen.
(wat zal dat kosten per uur, werkster/moeder/manusje van alles.
Ik zou het niet weten wat dat per uur kost, ik word er nl. niet voor betaaldquote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er weer, pppfftt dat voor werkster spelen gaat me ook de strot uithangen.
In dat restaurant waar jij werkt, werk je daar in de keuken of in de bediening?quote:
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houdenquote:Op zondag 29 november 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
Go for it heksiequote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houden
quote:Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat restaurant waar jij werkt, werk je daar in de keuken of in de bediening?
Gewoon doen wat gewaardeerd wordt, toch?quote:Op zondag 29 november 2009 15:39 schreef Deisyy het volgende:
What to do?
zal ik dan eindelijk eens rijk worden??? ga het ze straks voorstellen onder het eten, als jullie me niet meer lezen de komende weken hebben ze me toch bij die gesloten inrichting afgeleverdquote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De werkster alleen al kost zo'n ¤ 15,= per uur, als ze ook nog gekwalificeerd moeder en manusje-van-alles is dan ga ik er vanuit dat je toch minstens met zo'n ¤ 22,50 per uur rekening moet houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |