Heb je een vestiging waar je de voorraad van wilt weten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem al in het roze, als de paarse niet in NL te krijgen is, haal ik de witte wel. Ik vind ze allemaal leuk.
die is al een tijdje in Nl hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand misschien of deze ook naar Nederland komt? Hij staat niet op de Nederlandse website maar ik vind 'm![]()
.
Duiven of Utrechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een vestiging waar je de voorraad van wilt weten?
O, da's helemaal mooiquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is al een tijdje in Nl hoor
Bedankt voor jullie reacties!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij zijn qua comfort erg tevreden over ons MALM bed. Hij kraakt niet en voelt stabiel. Het enige nadeel is dat we merken dat op diverse plaatsen het fineer loslaat. Voor ons de volgende keer dus geen MALM meer, maar iets massiefs.
Matrassen kan ik niet over meepraten, maar ik weet dat mijn collega erg blij is met zijn IKEA matrassen.
Je moet alleen niet heel lang zijn, want dan kun je je benen niet kwijt door dat dichte bedeinde (of je kiest voor de 220 variant)quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie reacties!![]()
Mijn vrouw is nogal gecharmeerd van het Hemnes bed.
Die is massief, dus geen last van het fineer...
Ik heb al 8 jaar een Hemnes 2 persoons, prima dingquote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie reacties!![]()
Mijn vrouw is nogal gecharmeerd van het Hemnes bed.
Die is massief, dus geen last van het fineer...
Bepaalde lampen worden zo veel verkocht, dat er bij de klantenservice een voorraadje kappen ligt. Men hoeft dan niet een geheel nieuwe lamp te kopen (minder lamp transporten) en geen halve lamp weg te gooien (kosten en meteriaal besparend). Dus wat zou beter zou zijn, denk je?quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat het beter is voor het milieu om extra kappen te produceren omdat iemand misschien wel eens een nieuwe kap wil kopen? Die kappen moeten vervolgens jarenlang droog worden opgeslagen. Als er dan in het onwaarschijnlijk geval iemand de kap van een lamp van 13,- los wil bestellen dan moet er één kap op transport naar de betreffende IKEA-vestiging.
Ik durf te wedden dat het kopen van een nieuwe lamp en goedkoper is en beter voor het milieu.
Ruim op voorraad in deze vestigingen. Maar wel vreemd dat ze dan niet op de site staanquote:
Dat bord kan je niet in die huidige sleuf duwen/trekken.. moet je gewoon op de achterzijde vast timmeren..quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:00 schreef styliste het volgende:
Wij hebben een FAKTUM hoge kast van 217 cm staan. Wij hebben er voor gekozen om onderin 2 lades te nemen.
Kast is geinstalleerd, echter sluiten de lades net niet helemaal ivm het board wat achterin de kast geplaatst moet worden. Hoort dit zo?
heb je al dat vierkante plaatje erin zitten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:55 schreef Charlie_Brown het volgende:
Even een vraagje, hoe krijg ik het frontje van de rationel lade af?
Lade bleek smaller te zijn dan de gaatjes in het frontje. Nu zit één kant vastgeklikt en krijg ik hem niet meer los
Deze moet echt in de OPquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:42 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ladefrontje eraf halen. Dan een platte schroevendraaier VOORZICHTIG!!!!!!!!!! onder de twee witte lipjes steken die je aan de voorkant ziet verschijnen en met een licht draaiende beweging de laderails onder het lipje naar achteren wegduwen. Doe het subtiel want als je doorschiet heb je je duim openliggen.
Maar dat vraagt hij nietquote:
neej ik bedoel een kunststoffen plaatje dat je aan de zijkant, na de tijd normaal, in de lade drukt.quote:Op zondag 27 december 2009 08:10 schreef Charlie_Brown het volgende:
Vierkant plaatje?
Plaatje is niet helemaal vierkant, zit zo'n puntje op. Lijkt een beetje op een huisje met een schoorsteen en dan in het huisgedeelte een kruiskopschroef.
Ben de kabels van de camera kwijt, anders had je een foto gekregen.
Ja, alle maten, en keiveel ook!quote:Op zondag 27 december 2009 10:46 schreef E.T. het volgende:
Barendrecht en/of Delft; hebben jullie Rosali-dekbedovertrekken?
Delft ben jij he?quote:
Ja, ik ben Delftquote:Op zondag 27 december 2009 12:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Delft ben jij he?
Per ongeluk, toevallig ook de stof per meter op rol?
stof op rol zal wel niet, dat was 3 jaar geleden ofzo ..quote:Op zondag 27 december 2009 12:43 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja, ik ben DelftIk zat thuis en werd gebeld door een collega dus vroeg meteen even naar de overtrekken. Die zijn er dus. De stof op rol: geen idee.
Dat past ook totaal niet in het zelfbedieningsconcept van IKEA... tenminste niet in de schaal die we dan bij IKEA moeten hanteren...quote:Op maandag 28 december 2009 21:11 schreef Kekaa het volgende:
Dat is irritant.
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat je niet iets kan reserveren ofzo.
Hoogstwaarschijnlijk 3 januari weer naar Ikea. En hopelijk zijn dan Vika werkbladen + kastjes en poten, een Vernerstoel en Udden planken op voorraad, want ik ga natuurlijk niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |