Krijgen ze in Delft dit keer wel dezelfde cadeau's als de vestigingen van IKEA Nederland dan?quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
ahh, jullie waren vroeg!
Mijn beste vriendin is nu aan het voorbereiden voor het kerstfeest van Ikea Delft,
wil je al kwijt wat het kerstkado is? Dan kan ik haar pesten dat ik het al weet :p
IKEA heeft alleen een vrijstaande inductiekookplaat, 1 pits.quote:Op zondag 13 december 2009 16:26 schreef KlusMolletje het volgende:
Heeft Ikea toevallig
losse electrische kookplaat
1 of 2 pits ?
Enne heb altijd op gas gekookt,
kunnen deze pannen nu nog wel op electrisch?
Het is maar tijdelijk..........
Zover ik weet wel. Vorig jaar hadden we die pluim-bonnen (:')) en het jaar daarvoor geloof ik die sportbonnen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Krijgen ze in Delft dit keer wel dezelfde cadeau's als de vestigingen van IKEA Nederland dan?
Sportbonnen hebben wij nooit gekregen. Gelukkigquote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zover ik weet wel. Vorig jaar hadden we die pluim-bonnen (:')) en het jaar daarvoor geloof ik die sportbonnen.
Vraag me echt af wat de gedachtegang erachter is...quote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.gascooker.nl/
echt! er zit ook een pakket lekkere dingen bij hopelijk is dat wat
Dus dat was het kado?quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat de gedachtegang erachter is...
Ik ga je voor je hopen dat het wat beters is!quote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo/nu iig lekker van t eten genieten en gezelligheid met collega's en heel hardbij de bekendmaking van het kado
WIl je met je slaapzak voor de deur gaan liggenquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Kekaa het volgende:
Voor de kerstdrukte hopelijk.
Ja, ik vind het zelf ook rommeligquote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef morgane het volgende:
@ Dagoduck: nieuw verfje op de muren (of de plafondbalken in een leuk kleurtje), misschien een leuk vloerkleedje, en een aantal accessoires in dezelfde kleur. Het is leuk om veel 'persoonlijke' dingen op je kamer te hebben staan, maar het maakt het zo wel een beetje rommelig. En misschien dat je wat meubels zou kunnen verplaatsen voor de afwisseling?
Verder respect voor je Ikea-showroom hoor
bedankt voor het advies,quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
IKEA heeft alleen een vrijstaande inductiekookplaat, 1 pits.
Een vrijstaande elektrische of keramische kookplaat hebben we helaas niet (meer).
Wil je je pannen, die je gebruikt hebt op gas, gebruiken op een inductiekookplaat, dan kan het zijn dat de inductiekookplaat niet afdoende werkt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |