Krijgen ze in Delft dit keer wel dezelfde cadeau's als de vestigingen van IKEA Nederland dan?quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
ahh, jullie waren vroeg!
Mijn beste vriendin is nu aan het voorbereiden voor het kerstfeest van Ikea Delft,
wil je al kwijt wat het kerstkado is? Dan kan ik haar pesten dat ik het al weet :p
IKEA heeft alleen een vrijstaande inductiekookplaat, 1 pits.quote:Op zondag 13 december 2009 16:26 schreef KlusMolletje het volgende:
Heeft Ikea toevallig
losse electrische kookplaat
1 of 2 pits ?
Enne heb altijd op gas gekookt,
kunnen deze pannen nu nog wel op electrisch?
Het is maar tijdelijk..........
Zover ik weet wel. Vorig jaar hadden we die pluim-bonnen (:')) en het jaar daarvoor geloof ik die sportbonnen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Krijgen ze in Delft dit keer wel dezelfde cadeau's als de vestigingen van IKEA Nederland dan?
Sportbonnen hebben wij nooit gekregen. Gelukkigquote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zover ik weet wel. Vorig jaar hadden we die pluim-bonnen (:')) en het jaar daarvoor geloof ik die sportbonnen.
Vraag me echt af wat de gedachtegang erachter is...quote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.gascooker.nl/
echt! er zit ook een pakket lekkere dingen bij hopelijk is dat wat
Dus dat was het kado?quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat de gedachtegang erachter is...
Ik ga je voor je hopen dat het wat beters is!quote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo/nu iig lekker van t eten genieten en gezelligheid met collega's en heel hardbij de bekendmaking van het kado
WIl je met je slaapzak voor de deur gaan liggenquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Kekaa het volgende:
Voor de kerstdrukte hopelijk.
Ja, ik vind het zelf ook rommeligquote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef morgane het volgende:
@ Dagoduck: nieuw verfje op de muren (of de plafondbalken in een leuk kleurtje), misschien een leuk vloerkleedje, en een aantal accessoires in dezelfde kleur. Het is leuk om veel 'persoonlijke' dingen op je kamer te hebben staan, maar het maakt het zo wel een beetje rommelig. En misschien dat je wat meubels zou kunnen verplaatsen voor de afwisseling?
Verder respect voor je Ikea-showroom hoor
bedankt voor het advies,quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
IKEA heeft alleen een vrijstaande inductiekookplaat, 1 pits.
Een vrijstaande elektrische of keramische kookplaat hebben we helaas niet (meer).
Wil je je pannen, die je gebruikt hebt op gas, gebruiken op een inductiekookplaat, dan kan het zijn dat de inductiekookplaat niet afdoende werkt
quote:
Denk dat je dekbedovertrek en hoeslaken ook niet helpenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk dat je dekbedovertrek en hoeslaken ook niet helpen
En jongenskamers zijn zwartwit
Die vetzak, ehh zitzak wil ik eigenlijk niet wegdoen, maar ik gebruik hem ook niet veelquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Fastmatti het volgende:
Naast de kleuren staan er ook gewoon teveel spullen in de kamer. Wat is er mis met een bed, bureau en kast
een schilderij van de Ikea in je huis heb ik nooit begrepen. Dat je meubilair hetzelfde is als bij anderen, daar is overheen te komen. Maar aan de muur wil je toch iets bijzonders?quote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was van plan om de wand (met de cd kast) opnieuw te schilderen en in het midden een zwart/wit painting te hangen, van Ikea natuurlijk
Het liefst wil ik iets op canvas ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
een schilderij van de Ikea in je huis heb ik nooit begrepen. Dat je meubilair hetzelfde is als bij anderen, daar is overheen te komen. Maar aan de muur wil je toch iets bijzonders?
Dan liever een foto op canvas laten drukken of een poster kopen en inlijsten.
Niet specifiek naar jou gericht hoor, maar ik heb nooit begrepen waarom je een schilderij van Ikea zou kopen... En ik ben nog wel zo dol op Ikea![]()
Nou heb ik wel makkelijk praten, ik kan zelf schilderijen maken![]()
Jah...quote:Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
WIl je met je slaapzak voor de deur gaan liggen
Op zondag?quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Jah...
Nee. Ik wil een beetje normaal door die winkel heen. Anders ging ik wel 2e of 3e kerstdag.
Vrijdag 18 dec 's middags begint de kerstdrukte alquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Kekaa het volgende:
Misschien volgende week zondag weer even een bezoekje brengen aan Ikea. Voor de kerstdrukte hopelijk.
Bureaus + plankjes + stoel e.d. aanschaffen. En even kijken voor banken.
Je kan kijken hoe concreet je weet wat je wilt hebben en dat als een speer allemaal halen direct als de deuren open gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Kekaa het volgende:
Hmmm... doordeweeks werken, aanstaande zaterdag vloer leggen. Daarna kan er nieuw spul in.
Wil het zo graag dit jaar allemaal nog afhebben... Misschien toch maar januari dan.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:43 schreef Chell het volgende:
@Snarf: fijn dat je een leuke avond had, maar ik heb je monoloogje toch maar even verwijderd
Geloof me, 't is beter zo. Het was nachtbagger van de bovenste LACK-plankquote:
Welke van die bakken heb ik nodig voor een kuub postzegels?quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef Mirjam het volgende:
dag ikea medewerkers
ik heb een vraag over de samla plastic bakken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70102972
ik zie dat ze van die inzettrays hebben.
kun je daarmee die bakken in 2 verdelen, dat je een soort naaidooseffect krijgt zeg maar?
dus op de bodem ruimte om dingen op te bergen, en in die inlay ook.
*hoopt duidelijk genoeg te zijn*
nee, ik ga niet naaien, ik heb iets dergelijks nodig om al m'n nagellakjes en toebehoren in op te bergenquote:Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef Khadgar het volgende:
Tja die Samla's... Ik heb er een berg en stiekem vind ik ze zowel handig als kut.
Handig: stapelbaar en verschillende maten beschikbaar. Goedkoop.
Kut: Breken vrij eenvoudig met verkeerd beetpakken/zware belasting. Ook kut dat je de meeste niet dicht kunt klikken (deksel ligt er los op)
Die inzettray past in een aantal modellen, dus jouw naaidoos zou best kunnen, daar is het ook voor bedoelt. Maar een echte naaidoos is denk ik handiger voor als je gaat naaien, of niet?
Nee je hebt PERFEKT wit en PERFEKT APPLAD wit. Jij zou PERFEKT APPLAD moeten hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef AMDFreak het volgende:
Ik heb een applad keuken inmiddels in huis..
Maar klopt het dat er dan perfekt afdekplaten bij geleverd worden? Ben inmiddels begonnen met het installeren ervan.. en toen is het me eigenlijk opgevallen dat er wat kleur verschil in zit..
Ahhh, dan heb ik alsnog de verkeerde! Heeft die medewerker de verkeerde opdekplaten ingevoerd denk ik zo..quote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee je hebt PERFEKT wit en PERFEKT APPLAD wit. Jij zou PERFEKT APPLAD moeten hebben
Ik weet het, ik heb het nog mogen lezenquote:Op maandag 14 december 2009 22:29 schreef Snarf het volgende:
[..]
Geloof me, 't is beter zo. Het was nachtbagger van de bovenste LACK-plank
Vandaag maar even gebeld, kan het vanavond omruilenquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Ahhh, dan heb ik alsnog de verkeerde! Heeft die medewerker de verkeerde opdekplaten ingevoerd denk ik zo..
Maar iets in me zegt dat ik ook een PERFEKT APPLAD dozen heb zien liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |