Laatste drie uitslagen Vitesse - Ajax:quote:Op zondag 29 november 2009 00:35 schreef PeZu het volgende:
ben je dom ofzo als je tegen ajaz gaat wedden bij een wedstrijd tegen triestesse_!
ja want de statistoek bepaalt hoe er wordt gevoetbaldquote:Op zondag 29 november 2009 00:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Laatste drie uitslagen Vitesse - Ajax:
4-1
2-2
4-2
Dus ja, ze maken statistisch gezien een goede kans
Vitesse speelt altijd beter tegen 'betere' clubs. Vooral tegen Ajax spelen ze vaak ineens veel beter dan andere wedstrijden.quote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want de statistoek bepaalt hoe er wordt gevoetbald![]()
_!
maar morgen niet hoorquote:Op zondag 29 november 2009 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vitesse speelt altijd beter tegen 'betere' clubs. Vooral tegen Ajax spelen ze vaak ineens veel beter dan andere wedstrijden.
quote:
dealquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]whahahahaha
fuck, doe eens niet
ik had het niet meerquote:
020-supporter alertquote:Op zondag 29 november 2009 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Vitesse had eigenlijk allang failliet verklaard moeten worden.
ook vitesse fan?quote:Op zondag 29 november 2009 00:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Anders ben ik twee kratten bier armer
Hier voor de sfeer:
Toch leuk als je wintquote:Op zondag 29 november 2009 03:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
200 euro op Vitesse zettenSANGGG
goede reden om 200 euro in te zetten op Vitesse manquote:Op zondag 29 november 2009 03:31 schreef donthate het volgende:
[..]
ook vitesse fan?![]()
Ik werd gek van vriend van me zon ajaxcied! dus heb 200gewed met die gast(omdatk zo gek van zijn gezeik werd ) maar heb zon gevoel dat ik het kwijt ben morgen dus bter ze winnen
Tsja, sommige mensen zijn om 4 over half 4 's nachts nog bijdehand.quote:Op zondag 29 november 2009 03:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ze spelen vandaag hoor. Morgen is het maandag.
Haha echt hequote:Op zondag 29 november 2009 03:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen zijn om 4 over half 4 's nachts nog bijdehand.
Tuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 03:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha echt heDie moeten ze gelijk ban geven maar jij bent zeker VANDAAG ook voor vitesse ofnie
Psv ook met mazzel nog weg gekomenquote:
Ben het helaas gewend dat PSV op zo'n manier wedstrijden wint...Zie liever 8-0 wedstrijden dan matige 1-0 pottenquote:Op zondag 29 november 2009 03:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Psv ook met mazzel nog weg gekomenMja dat soort wedstrijden moet je ook winnen als je kampioen wilt worden en dan maakt de manier niet zo veel uit
Dat vind ik ook vitesse vorige week iedereen zij vitesse heeft net verloren(van twenthe) en dat ze goed speelde.Ja vind je het gek als je met 10man verdedigt dat je dan *maar* in de laatste 5min 1goal tegen krijgt.Mja noem is een ploeg waar ze nu echt lekker wedstrijden winnen met mooi voetball.Ja twenthe maar vind psv opzich tegen ploegen als sparta gewoon lekker zo veel mogelijk moet aanvallen .En er gewoon 2inschieten snel mogelijk en dan mooi voetbal doen want vind psv veelste verdedigendquote:Op zondag 29 november 2009 03:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben het helaas gewend dat PSV op zo'n manier wedstrijden wint...Zie liever 8-0 wedstrijden dan matige 1-0 potten
ik ga me zo ook even verhuizenquote:Op zondag 29 november 2009 11:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Bijna![]()
Zo maar eens richting stadion.
Nopequote:Op zondag 29 november 2009 11:49 schreef Trystar het volgende:
Ajax gaat winnen met 0-3, daar gaat je bier
Ook verloren.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef stevenmac26 het volgende:
0-4 wordt het morgen
Heb weer 50euro ingezet, deze keer alleen via unitbet ipv toto
*kijkt naar je profiel*quote:
Of een 2-6?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vitesse
quote:Op zondag 29 november 2009 14:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
X 2
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vitesse
Wacht maar.
Waar blijft mijn krat?quote:
Hoe kan je in godsnaam daarop gaan wedden???? Wat een ongelovelijke josti ben je dan hahaquote:Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
Irritatie 100 van dit forum had toen ook een weddenschap verloren omdat hij had gewed dat Feyenoord uit bij Ajax zou winnen.
nsb'erquote:Op zondag 29 november 2009 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom wel uit 020, maar ik volg de Bundesliga intensiever.
Helemaal mee ens! EN DAN OOK NOG DE DUITSTE COMPITITIE NSBERquote:
Doe maar niet was kutwedstrijd(en nee niet omdat ik voor vitesse was) maar ajax speelde behoorlijk verdedigend op de counter zelfs toen ze met 1-3voorstondenquote:Op zondag 29 november 2009 18:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
FFF studio sport kijken
Vitesse - Ajax schijnt een leuk potje te zijn
Precies! Vitesse viel continu aan, maar Ajax stond lekker op de doellijn waardoor Vitesse niet kon scoren. En ja, omdat Ajax nou eenmaal meer klasse heeft (aan spelers) konden ze door te counteren wat doelpunten maken.quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Doe maar niet was kutwedstrijd(en nee niet omdat ik voor vitesse was) maar ajax speelde behoorlijk verdedigend op de counter zelfs toen ze met 1-3voorstonden.Maar kijken of jol nu ook zijkt omdat vitesse de scheids tegen had
Ja want echt dit is gewoon zielig laten we eerlijk zijn ajax heeft 10x zo veel klasse aan spelers als vitesse.Dat ze dan nog met een 1-3voorsprong gewoon gaan counterenquote:Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Precies! Vitesse viel continu aan, maar Ajax stond lekker op de doellijn waardoor Vitesse niet kon scoren. En ja, omdat Ajax nou eenmaal meer klasse heeft (aan spelers) konden ze door te counteren wat doelpunten maken.
dont hate donthatequote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Doe maar niet was kutwedstrijd(en nee niet omdat ik voor vitesse was) maar ajax speelde behoorlijk verdedigend op de counter zelfs toen ze met 1-3voorstonden.Maar kijken of jol nu ook zijkt omdat vitesse de scheids tegen had
gast kom je woord naquote:
Het was geen grap hij meende hetquote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stop eens met die grappen over de Oorlog, ja?
als je dat een grap wilt noemenquote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stop eens met die grappen over de Oorlog, ja?
Zulke mensen weten niet beter.quote:
SHE gevalletjequote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef PeZu het volgende:
CaptainCookie faler ga je je afpraak nog nakomen?
nee ik zei het op z'n utregsquote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef PeZu het volgende:
whahaha wat een grap je zei gaas ipv gas, wat een goei![]()
![]()
Welke afspraakquote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef PeZu het volgende:
CaptainCookie faler ga je je afpraak nog nakomen?
quote:
quote:
eigenlijk niet neequote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nogal een eenzijdige afspraak eh.
gvd wat een faal gedrag heequote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het zou pas een deal geweest zijn als ik positief of jouw 'Deal' gereageerd had
.
Jij had serieus een kratje bier verwachtquote:
had door dat het om een grapje gingquote:Op zondag 29 november 2009 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]whahahahaha
fuck, doe eens niet
mensen die stoer doen en dan terugkrabbelenquote:Op zondag 29 november 2009 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij had serieus een kratje bier verwacht?
Zelfs
[..]
had door dat het om een grapje ging.
Mensen die een ONZ-topic serieus nemen ¡¯¯¯¯quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die stoer doen en dan terugkrabbelen_!
quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die een ONZ-topic serieus nemen ¡¯¯¯¯____!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |