Haha echt hequote:Op zondag 29 november 2009 03:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen zijn om 4 over half 4 's nachts nog bijdehand.
Tuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 03:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha echt heDie moeten ze gelijk ban geven maar jij bent zeker VANDAAG ook voor vitesse ofnie
Psv ook met mazzel nog weg gekomenquote:
Ben het helaas gewend dat PSV op zo'n manier wedstrijden wint...Zie liever 8-0 wedstrijden dan matige 1-0 pottenquote:Op zondag 29 november 2009 03:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Psv ook met mazzel nog weg gekomenMja dat soort wedstrijden moet je ook winnen als je kampioen wilt worden en dan maakt de manier niet zo veel uit
Dat vind ik ook vitesse vorige week iedereen zij vitesse heeft net verloren(van twenthe) en dat ze goed speelde.Ja vind je het gek als je met 10man verdedigt dat je dan *maar* in de laatste 5min 1goal tegen krijgt.Mja noem is een ploeg waar ze nu echt lekker wedstrijden winnen met mooi voetball.Ja twenthe maar vind psv opzich tegen ploegen als sparta gewoon lekker zo veel mogelijk moet aanvallen .En er gewoon 2inschieten snel mogelijk en dan mooi voetbal doen want vind psv veelste verdedigendquote:Op zondag 29 november 2009 03:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben het helaas gewend dat PSV op zo'n manier wedstrijden wint...Zie liever 8-0 wedstrijden dan matige 1-0 potten
ik ga me zo ook even verhuizenquote:Op zondag 29 november 2009 11:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Bijna![]()
Zo maar eens richting stadion.
Nopequote:Op zondag 29 november 2009 11:49 schreef Trystar het volgende:
Ajax gaat winnen met 0-3, daar gaat je bier
Ook verloren.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef stevenmac26 het volgende:
0-4 wordt het morgen
Heb weer 50euro ingezet, deze keer alleen via unitbet ipv toto
*kijkt naar je profiel*quote:
Of een 2-6?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |