Laatste drie uitslagen Vitesse - Ajax:quote:Op zondag 29 november 2009 00:35 schreef PeZu het volgende:
ben je dom ofzo als je tegen ajaz gaat wedden bij een wedstrijd tegen triestesse_!
ja want de statistoek bepaalt hoe er wordt gevoetbaldquote:Op zondag 29 november 2009 00:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Laatste drie uitslagen Vitesse - Ajax:
4-1
2-2
4-2
Dus ja, ze maken statistisch gezien een goede kans
Vitesse speelt altijd beter tegen 'betere' clubs. Vooral tegen Ajax spelen ze vaak ineens veel beter dan andere wedstrijden.quote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want de statistoek bepaalt hoe er wordt gevoetbald![]()
_!
maar morgen niet hoorquote:Op zondag 29 november 2009 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vitesse speelt altijd beter tegen 'betere' clubs. Vooral tegen Ajax spelen ze vaak ineens veel beter dan andere wedstrijden.
quote:
dealquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]whahahahaha
fuck, doe eens niet
ik had het niet meerquote:
020-supporter alertquote:Op zondag 29 november 2009 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Vitesse had eigenlijk allang failliet verklaard moeten worden.
ook vitesse fan?quote:Op zondag 29 november 2009 00:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Anders ben ik twee kratten bier armer
Hier voor de sfeer:
Toch leuk als je wintquote:Op zondag 29 november 2009 03:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
200 euro op Vitesse zettenSANGGG
goede reden om 200 euro in te zetten op Vitesse manquote:Op zondag 29 november 2009 03:31 schreef donthate het volgende:
[..]
ook vitesse fan?![]()
Ik werd gek van vriend van me zon ajaxcied! dus heb 200gewed met die gast(omdatk zo gek van zijn gezeik werd ) maar heb zon gevoel dat ik het kwijt ben morgen dus bter ze winnen
Tsja, sommige mensen zijn om 4 over half 4 's nachts nog bijdehand.quote:Op zondag 29 november 2009 03:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ze spelen vandaag hoor. Morgen is het maandag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |