quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Maar tochquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is niks vergeleken met de rest van de foto's op die site.
Ja damn, dat was echt een ramp.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar toch.
Ik vond die rugtieten wel érg walgelijk.
Neeee, niet weer.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Foto ter illustratie:
[ afbeelding ]
HOAX.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Bortecinem gespot:
[ afbeelding ]
'You so sexy, girl!'
Ik heb oprecht medelijden met dit kind.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Amerikaanse kindjes zijn ook schattig:
Zit je hem weer te spammenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Amerikaanse kindjes zijn ook schattig:
Die backboobs hebben zeker geholpen ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanwege de backboobs of de waterpijp?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen dank, nu is je misselijkheid vast weg.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie heeft er zin in booty?
[ afbeelding ]
Nog voor het slapengaan.
Voor het slapen gaan is idd niet zo chill, maar verder is ie niet zo heel eng. Kijken met een meisje dat neigt tot aanklampen in de biosquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef Min-e het volgende:
Voor het slapen gaan, in je eentje kijken.
quote:Op zondag 29 november 2009 02:19 schreef SEIKO--- het volgende:
wie is er vanavond te gast?
okey oynuyan warmi?
De hoofdrolspeelster vond ik irritant, maar de tweede helft van de film, was best eng. Je moet natuurlijk niet gaan kijken vanuit een sceptisch oogpunt.quote:Op zondag 29 november 2009 02:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan is idd niet zo chill, maar verder is ie niet zo heel eng.
Waarom zet je hier niet even neer wat er vertaalt moet worden, mits de tekst niet te persoonlijk is natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2009 14:48 schreef Bartaz het volgende:
Ervan uitgaande dat er hier een aantal mensen Turks spreken en begrijpen, wie is zo aardig dat hij/zij mij twee zinnen naar het Nederlands kan vertalen?
Ik heb al even google translate geprobeerd, maar daar komt niet veel uit, volgens mij omdat hetgeen ik ingeef spreektaal is. (En omdat online vertaalmachines waardeloos zijn)
Neeeeeeeeequote:Op zondag 29 november 2009 15:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom zet je hier niet even neer wat er vertaalt moet worden, mits de tekst niet te persoonlijk is natuurlijk.
Zullen er vast wel mensen zijn die je kunnen helpen.
Weet niet of je het dan wel zo moet neerzettenquote:Op zondag 29 november 2009 15:53 schreef Bartaz het volgende:
Ik heb geen idee wat het betekend en of het iets persoonlijks is...
[ afbeelding ]
Ik vond het beetje saaiquote:Op zondag 29 november 2009 15:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster vond ik irritant, maar de tweede helft van de film, was best eng. Je moet natuurlijk niet gaan kijken vanuit een sceptisch oogpunt.
V for Vendetta heb ik laatst gezien, errug goedquote:
Yup, vond ik ook.quote:Op zondag 29 november 2009 16:02 schreef siddha het volgende:
[..]
V for Vendetta heb ik laatst gezien, errug goed
Nee niet echt of je moet de bezoek en gezelligheid niet mee rekenenquote:Op zondag 29 november 2009 16:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb je wel mijn gebruiksaanwijzingen opgevolgd? In het donker en alleen in huis moet je zijn.
Mijn favoriete regisseurquote:Op zondag 29 november 2009 16:06 schreef IHVK het volgende:
Nightmare before Christmas.
Ik weet dat het een kinderfilm is, maar is het nog een beetje te doen, of is het iets te kinderachtig?
Hartelijk dank!quote:Op zondag 29 november 2009 16:00 schreef Min-e het volgende:
Ik zou er zoiets van maken:
De roddels zijn het handelbare overstegen schatje.
Begin jij nu ook al niet, laat ik je niet beschadigen voordat we niet eens op weg zijn gegaan.
Wat een mongool is die topicstarter.quote:Op zondag 29 november 2009 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Bevriend met een moslim: onmogelijk?
Eens of oneens?
Hmm ff kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 16:08 schreef Rookert het volgende:
The Usual Suspects
American Beauty
American Gangster
Deja Vu
Man on Fire
Hot Fuzz
Shaun of the Dead
Allemaal prima/topfilms
Euwh..quote:Op zondag 29 november 2009 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Oneens dus?
Hij is wel een bekende linkse rakker die steeds in NWS post.
Die jongen is een rechtlijnige idioot die een 'vriendschap' is aangegaan met een evenzo egoïstisch persoon.quote:Op zondag 29 november 2009 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Oneens dus?
Hij is wel een bekende linkse rakker die steeds in NWS post.
Ik vind het grappig hoe hij zichzelf eerst als moslimknuffelaar beschrijft en dan opeens begint te twijfelen of je wel vrienden met moslims kan zijnquote:
Daarom, hij is gewoon een mongool.quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe hij zichzelf eerst als moslimknuffelaar beschrijft en dan opeens begint te twijfelen of je wel vrienden met moslims kan zijn![]()
.
Hij generaliseert wel érg veel, hij zegt zelf dat het de eerste en enige keer is geweest dat hij in contact is gekomen met een moslim, en toch meteen denken dat ze allemaal onaardige klojo's zijnquote:Op zondag 29 november 2009 16:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die jongen is een rechtlijnige idioot die een 'vriendschap' is aangegaan met een evenzo egoïstisch persoon.
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 29 november 2009 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij generaliseert wel érg veel, hij zegt zelf dat het de eerste en enige keer is geweest dat hij in contact is gekomen met een moslim, en toch meteen denken dat ze allemaal onaardige klojo's zijn.
wat ga je eten?quote:Op zondag 29 november 2009 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga zap de turk tijdens Wegmisbruikers spelen. en uitgebreid koken.
erwten zijn lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ribkarbonade (nog nooit eerder gemaakt, dus ik ben benieuwd of het gaat lukken), rijst en erwten + wortels.
Schijf van 5quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ribkarbonade (nog nooit eerder gemaakt, dus ik ben benieuwd of het gaat lukken), rijst en erwten + wortels.
NEE!quote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ugh, is mijn vlees nog niet ontdooid. Het in de magnetron stoppen zal wel niet al te best zijn?
Maar dan ontdooit het nooit helemaal gelijkmatig, vaak beginnen de randjes te bakken. En als je hem op de laagste stand zet duurt het zo lang. In een badje met lauw/koud water ontdooien gaat veel sneller.quote:
In een badje/kommetje met lauw water leggen!quote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ik val echt bijna om van de honger.
Kip ontdooien gaat altijd heel snel in water, en omdat de stukjes kip bij ons in diepvries zakken zitten doe ik nooit moeite om die er eerst af te halen. En meestal is het binnen 15 min. ontdooit. Ik weet niet of de kwaliteit van het vlees achteruit gaat als het in aanraking komt met water, vandaar de boterhamzak.quote:Op zondag 29 november 2009 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Het vlees in water gooien? Dat zal het toch niet veel sneller laten ontdooien? En wat heeft het voor zin als er toch een plastic zak omheen gaat?
Hij luistert toch nooit naar mij. Altijd vraagt hij om advies, geef ik het, heeft hij altijd wel wat te klagen. Voortaan houd ik gewoon mijn mond.quote:Op zondag 29 november 2009 18:06 schreef Min-e het volgende:
Idd de Borticinem methode. Bevroren vlees in een zak en dat even laten liggen in warm water.
Blablabla. What ever.quote:Op zondag 29 november 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, maar vandaag had ik écht haast (honger). Ik waardeer je tips heus wel.
Kookskills? Ik ben echt een loser in de keuken, vraag mijn moeder maar. Ik probeer mensen als jij te helpen met mijn ini mini kennis over koken omdat ik zelf ook niet zoveel kan. En dan krijg ik stank in plaats van dank.quote:Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Je voelt je gewoon superieur ten opzichte van mij, omdat ik niet dezelfde kookskills heb.
Maar maar abla! Kijk hoe hij tegen mij doet terwijl ik zo behulpzaam ben.quote:Op zondag 29 november 2009 18:28 schreef Min-e het volgende:
* Min-e speelt voor scheids*
Shake hands en snel
Ik bedoelde de dankquote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eten aanbrandt en je sterft van de honger.
Niks mee te maken, verveel me al suf, duurt nog 1.5 uur voor mijn tv programma pas begint. Dat geruzie hier ook altijdquote:Op zondag 29 november 2009 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar maar abla! Kijk hoe hij tegen mij doet terwijl ik zo behulpzaam ben.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niks mee te maken, verveel me al suf, duurt nog 1.5 uur voor mijn tv programma pas begint. Dat geruzie hier ook altijd
He zit in jullie genen, volgens mij. Het kan bijna niet adnersquote:Op zondag 29 november 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niks mee te maken, verveel me al suf, duurt nog 1.5 uur voor mijn tv programma pas begint. Dat geruzie hier ook altijd
Nouja, je hebt me geholpen, dus dan kan ik ook best zeggen waar het om draait:quote:Op zondag 29 november 2009 16:26 schreef Min-e het volgende:
Bartaz, vraag dat vriendinnetje van je dan ook om eens duidelijk te zijn en er niet omheen te draaien.![]()
De strekking van die tekst is volgens mij dat, ze zegt dat er teveel al is geroddeld en geen zin heeft in nog meer gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |