Bohh, zit het zo diep?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als ze PSV ook uit de competitie gooien wegens omkoping
Mooi. Ik dacht dat ik de Lapo had, gelukkig niet dusquote:
Maar Djeez, ik heb een vraagje aan jouw. Neem jij jezelf serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mooi. Ik dacht dat ik de Lapo had, gelukkig niet dus
Nee, natuurlijk niet. Jij wel?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar Djeez, ik heb een vraagje aan jouw. Neem jij jezelf serieus?
Aan zijn wat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar Djeez, ik heb een vraagje aan jouw. Neem jij jezelf serieus?
Aan z'n jouw. Je weet wel.quote:
Ik moest lachen.quote:Forumusers
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster Meki
Dat vraag ik me ook afquote:
Dan weet jij vast wel hoe het met zijn boek is afgelopen. Heeft 'ie er nog wat van gemaakt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:11 schreef IntercityAPT het volgende:
De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! Meki
Jij gaat voor de meest trouwe user toch ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb hem elk jaar trouw ingevuld, even kijken of ik dat dit jaar weer doe.
Jaa nu weet ik wie ik als leukste avatar kiesquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Anne het volgende:
Er is nu een berichtje over aliensquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef Desunoto het volgende:
Ja sorryik lees zo nu en dan nieuwtjes daar maar kijk nooit wie het gepost heeft.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:45 schreef Desunoto het volgende:
Wie wens je hele lange een ban toe Tazar_Yoot
Meest aandachtsgeile user Tijgertje.
Vast wel, tis dit jaar zo makkelijk om te doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Anne het volgende:
Wees dan niet zo lullig maar klik gewoon Djeez aan in het lijstje...quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef Desunoto het volgende:
Ja sorryik lees zo nu en dan nieuwtjes daar maar kijk nooit wie het gepost heeft.
Ronsel je fp users!quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:50 schreef MPG het volgende:
De Frontpage wordt wel vaak overgeslagen in de lijstjes, zeg.
Overigens wordt er wel gewoon gestemd in de categorie FP, alleen posten die mensen blijkbaar hun lijstjes nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:50 schreef MPG het volgende:
De Frontpage wordt wel vaak overgeslagen in de lijstjes, zeg.
Krijg je ervan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:43 schreef Lamon. het volgende:
Shit, wat ga ik veel van deze rotzooi winnen.
Ik sta zelden in de top 100, laat me met rust, gekken!
Don't make me laugh.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarvan?
Ik doe niets, ik ben alleen iets eerlijker dan de rest van de users..
je hoeft ook niet op alles te stemmen als je het niet precies weetquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef thespindoctor het volgende:
Waarom niet overal pulldown menu's?
Ik heb toch geen flauw idee wie overal iets doet
omdat het een bonk ellendig enhels zoekwerk is om uit te vinden wie in het lopende jaar waar wat gedaan heeft. Zeker zodra het meer dan een mannetje of 8 zijn, dan is het overzicht al snel zoekquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef thespindoctor het volgende:
Waarom niet overal pulldown menu's?
Ik heb toch geen flauw idee wie overal iets doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |