Je lijkt echt teveel op me, vrij beangstigend moet ik zeggen, maargoed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jakjakjakjak.
Schapenvlees komt later écht niet mijn huis binnen.., smerige shitzooi.
Hoeveel betaal je nou eigenlijk voor zo een schaap?
Oh en mn moeder had 2 dagen geleden ofzo een feestje op dr werk..en er kwam zo een hennavrouwtje..en nu heeft ze een bloem op dr hand![]()
Alleen als ik er naar kijk moet ik al![]()
En dat dan in combinatie met dat schapenvlees
Ja, maar dan zonder vel en kop.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je deed het doen lijken alsof je 3 schapen in je kofferbak had liggen.
200 euro... Voor hoeveel mensen is dat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je lijkt echt teveel op me, vrij beangstigend moet ik zeggen, maargoed.
Gemiddeld schaap, van ongeveer 26 kilo, zit op 200 euro.
Maar met botten en ingewanden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder vel en kop.
Nou ja, volgens de Islamitische traditie moet je 1/3e van het schaap doneren (aan armen) 1/3e mag je zelf opeten en het andere derde deel moet je delen met je familie (dus opeten tijdens familiediners).quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
200 euro... Voor hoeveel mensen is dat dan?
Alles. Geur is niet te harden en de kleur is ook misselijkmakend. En dat dan in combinatie met elkaar..quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar met botten en ingewanden?
Maar als je gaat trouwen, hoe ga je dat dan doen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alles. Geur is niet te harden en de kleur is ook misselijkmakend. En dat dan in combinatie met elkaar..![]()
![]()
Mn moeder hoeft me voorlopig niet aan te raken hoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je lijkt echt teveel op me, vrij beangstigend moet ik zeggen, maargoed.
Gemiddeld schaap, van ongeveer 26 kilo, zit op 200 euro.
Ja, maar dan vooral vanwege de geur. Ik heb dan ook een hekel aan mannen die van die hennavingers hebben, of hennanagels. GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb jij óók een hekel aan henna?![]()
Das niet niks. Heb ik liever een paar nieuwe laarzen
Materialistische kapitalistquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das niet niks. Heb ik liever een paar nieuwe laarzen
Je hebt nu dus mpg 1/3e schaap in je vriezer liggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de Islamitische traditie moet je 1/3e van het schaap doneren (aan armen) 1/3e mag je zelf opeten en het andere derde deel moet je delen met je familie (dus opeten tijdens familiediners).
Enneh, die 1/3e tja daar kan je behoorlijk lang mee doen.
Zijn er mannen die henna opdoenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral vanwege de geur. Ik heb dan ook een hekel aan mannen die van die hennavingers hebben, of hennanagels. GATVERDAMME!
Nou die henna komt er bij gewoon écht niet op. Jak..en zo een bruiloft hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar als je gaat trouwen, hoe ga je dat dan doen?
Ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt nu dus mpg 1/3e schaap in je vriezer liggen?
Die oude vrouwtjes hebben meestal gewoon héél hun handen vol hequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral vanwege de geur. Ik heb dan ook een hekel aan mannen die van die hennavingers hebben, of hennanagels. GATVERDAMME!
Dat zeg je nu, maar je weet zelf ook wel dondersgoed dat je een bruiloft krijgt, waar henna toch echt ook bij hoort. Dat met die make-up ben ik met je eens, maar dat kan je toch zelf kiezen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou die henna komt er bij gewoon écht niet op. Jak..en zo een bruiloft hoef ik ook niet![]()
Fucking gare poppenkast. Heb je die make-up van die bruidjes weleens gezien?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Materialistische kapitalist![]()
Ik zag in de Media Markt een espresso-apparaat van 1200 euro staan
Kan jij je voorstellen hoe mijn eerste huwelijksnacht dan wordt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die oude vrouwtjes hebben meestal gewoon héél hun handen vol he![]()
En dan moet je die kussen..en dan raken ze je aan..met die handen![]()
Tranen staan me dan serieus in de ogen
Neehoor. Ik ga geen bruiloft gevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je weet zelf ook wel dondersgoed dat je een bruiloft krijgt, waar henna toch echt ook bij hoort. Dat met die make-up ben ik met je eens, maar dat kan je toch zelf kiezen.
Ik dacht dat het iets typisch vrouwelijks was, maar blijkbaar nietquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er zo speciaal aan dat apparaat dan?
Hahhahaa! Net of jou het op dat moment gaat interesseren wat je vrouw op dr handen heeft zitten..quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen hoe mijn eerste huwelijksnacht dan wordt?
Wij mannen zijn pas zielig.
Wel, vraag maar aan je moederquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Neehoor. Ik ga geen bruiloft geven![]()
Jij betaalt die visagiste, dus jij kan haar commanderen.quote:Ja, dat zou je denken..maar waarom doen ze het allemaal zo overdreven veel en lelijk? Net of die visagiste gewoon doet wat ze zelf wilt
Dan doe jij het ook op, kunnen jullie allebei walgen van elkaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij je voorstellen hoe mijn eerste huwelijksnacht dan wordt?
Wij mannen zijn pas zielig.
Jij studeert toch in Leiden trouwens? Hoorde van een studiegenoot dat je daar gewoon toetsen kan kopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, kan mij bijzonder weinig boeien. Maakt waarschijnlijk ultra romige sterkte cafeïne shots. Of je krijgt George Clooney er gratis bij![]()
Ik ga nu wel even koffie zetten trouwens
Handen EN voeten he, en ze raakt mij daarmee aan he. En die geur is zo sterk, dat je het van een kilometer afstand ruikt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahhahaa! Net of jou het op dat moment gaat interesseren wat je vrouw op dr handen heeft zitten..
Echt niet. Want dan ga ik ook van mijzelf walgen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan doe jij het ook op, kunnen jullie allebei walgen van elkaar.
Denk niet dat mijn moeder het interesseert of ik een bruiloft geef of niet hoor. Zou toch raar zijn? Het is toch mijn beslissingquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel, vraag maar aan je moeder.
[..]
Jij betaalt die visagiste, dus jij kan haar commanderen.
Toetsen kopen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij studeert toch in Leiden trouwens? Hoorde van een studiegenoot dat je daar gewoon toetsen kan kopen
Als ik jou was..zou ik de liefde pas bedrijven als dat ranzige spul weg isquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Handen EN voeten he, en ze raakt mij daarmee aan he. En die geur is zo sterk, dat je het van een kilometer afstand ruikt.
Ik denk echt wel dat je ma het interesseert hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn moeder het interesseert of ik een bruiloft geef of niet hoor. Zou toch raar zijn? Het is toch mijn beslissing![]()
Ik zou me echt heel erg opgelaten/ongemakkelijk voelen. Dus ik begin er gewoon niet aan.
Ja, dat is wel zo. Maar op zo een dag is dat bruidje waarschijnlijk helemaal verward en gestresst..en dan kan je dr alles aanpraten? Zo ook afschuwelijke make-up
Ik heb iig genoeg zelfkennis dat dat me geen moer zou kunnen schelen als ik m'n vrouw na heul veel tijd eindelijk in bed vindquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Handen EN voeten he, en ze raakt mij daarmee aan he. En die geur is zo sterk, dat je het van een kilometer afstand ruikt.
Scrubben? Offeh hoe heet dat spul waarmee je verf ook alweer afwast.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik jou was..zou ik de liefde pas bedrijven als dat ranzige spul weg is. Dat duurt volgens mij echt maanden hahah. Zou er nog een andere manier zijn om het weg te krijgen?
Ja jawel, die gozer heeft daar ook gestudeerd..wel aan de uni volgens mij. Jij doet HBO he? Maar die zei dat je voor 500 euro gewoon de toetsen kon kopen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toetsen kopen?Nee, je hebt wel zogenaamde SIL-verslagen (staat ergens voor..) en dat zijn samenvattingen van werkgroepen en hoorcolleges. Het hele pakket kostte iets van 25 euro dacht ik, 7.50 per deel hoorcollege en 5 euro voor werkgroep. Je kan dacht ik ook oude tentamens kopen om te oefenen, dat is opzich wel chill.
Maar kom op, ik heb nu 8 uur per week en kan dus makkelijk naar alle colleges gaan en beetje alles bijhouden, ik geef liever 25 euro uit aan eten en drank als ik m'n tentamens ZELF heb gehaald![]()
Henna in je huwelijksnacht, wat een ranzige shitzooi moet dat worden
HBO?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja jawel, die gozer heeft daar ook gestudeerd..wel aan de uni volgens mij. Jij doet HBO he? Maar die zei dat je voor 500 euro gewoon de toetsen kon kopen.![]()
Bij zo een assistentje..
Je kan geen toetsen kopen (tenminste als je op dezelfde UNI zit als ik heb gezeten, de EUR). Wel SIR verslagen, ik heb er hier nog een berg van liggen. En ook nog een boel verslagen van SlimStuderen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja jawel, die gozer heeft daar ook gestudeerd..wel aan de uni volgens mij. Jij doet HBO he? Maar die zei dat je voor 500 euro gewoon de toetsen kon kopen.![]()
Bij zo een assistentje..
zijn die sir-verslagen een beetje goed? Ik heb er van gehoord, maar ik hoorde dat je beter op je eigen aantekeningen + het boek kan vertrouwenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan geen toetsen kopen (tenminste als je op dezelfde UNI zit als ik heb gezeten, de EUR). Wel SIR verslagen, ik heb er hier nog een berg van liggen.
Waarom zou het haar interesseren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat je ma het interesseert hoor.![]()
Ben je van plan met een Marokkaan te trouwen of niet?
Wat is een negeriaan, iemand die een neger is?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom zou het haar interesseren?![]()
Ik sluit niks uit. Ik zie wel wat er gebeurt..wie weet trouw ik helemaal niet? Maar als ik eenmaal mijn wederhelft (![]()
) heb gevonden, interesseert het me niks of het een Antiliaan, Nederlander of Negeriaan is hoor
Ja nee ik studeer ook aan de EUR, en daar kan je indd geen toetsen kopen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan geen toetsen kopen (tenminste als je op dezelfde UNI zit als ik heb gezeten, de EUR). Wel SIR verslagen, ik heb er hier nog een berg van liggen. En ook nog een boel verslagen van SlimStuderen.
Tikfoutje!?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is een negeriaan, iemand die een neger is?
Universiteit Leiden dusquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nee ik studeer ook aan de EUR, en daar kan je indd geen toetsen kopen.
Ik had het over Leiden
Waar het hart vol van is...quote:
Dat moet overal volgens mij. Laatst moesten wij 2 uur wachten omdat die josti's te lui waren om twee verschillende tentamens te maken voor verschillende opleidingenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Universiteit Leiden dus![]()
En nee, dat kan niet. Hoe moeten die in godsnaam worden nagekeken? Wij moeten identiteitsbewijs enzo laten zien voordat we hem uberhaupt kunnen maken
Waar praat jij nou over?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Universiteit Leiden dus![]()
En nee, dat kan niet. Hoe moeten die in godsnaam worden nagekeken? Wij moeten identiteitsbewijs enzo laten zien voordat we hem uberhaupt kunnen maken
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is...
[..]
Dat moet overal volgens mij. Laatst moesten wij 2 uur wachten omdat die josti's te lui waren om twee verschillende tentamens te maken voor verschillende opleidingen. Daar zit je dan als je binnen een half uur klaar bent
.
Hmm, het lijkt me sterk dat diegene dan nog niet gepakt is. Volgens mij zou het niet zo moeilijk zijn om dat te achterhalen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waar praat jij nou over?
Ik heb het over toetsen kopen..dus zo een assistentje maakt dan gewoon snel foto's van de toets(die worden op de computer gemaakt) en die verkoopt ze dan aan studenten.
Over het feit dat je me voor HBO'er uitmaaktquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waar praat jij nou over?
Ik heb het over toetsen kopen..dus zo een assistentje maakt dan gewoon snel foto's van de toets(die worden op de computer gemaakt) en die verkoopt ze dan aan studenten.
Hoezo? Die docenten weten toch niet dat die assistenten dat doen? Dat zouden ze ook moeilijk kunnen weten?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt me sterk dat diegene dan nog niet gepakt is. Volgens mij zou het niet zo moeilijk zijn om dat te achterhalen.
Oh dat dacht ik even..sorryquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over het feit dat je me voor HBO'er uitmaakt![]()
En ik dacht dat je bedoelde dat die toetsen werden gekocht, dat ze je niet hoefde te maken ofzo. Maar heb nog nooit gehoord van toetsen die zou werden verkocht, met die SIL-verslagen moet je echt wel komen + je eigen aantekeningen
Kom ik zo dom overquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik even..sorry?
Ah zo. Sommigen blijkbaar niet hehe
Nee..waar gaat die over?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Kennen jullie de, overigens geniale, film Kung Pow trouwens?
Moet ik iets meer bier voor op hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Kennen jullie de, overigens geniale, film Kung Pow trouwens?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kom ik zo dom over![]()
Sorry, maar als je deze studie al niet trekt heb je een probleem. En ik stond op de middelbare school nou niet bepaald bekend als degene die goed kon plannen![]()
Muse Live in Wembley Arena DVD is zo vet
quote:
Je vaderquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Neenee hehehe. Dat zeggen alle nurden
Whehe, goed liedquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet ik iets meer bier voor op hebben![]()
Ga dit liedje kijken:
Is een of andere comedy bandje, kan alleen hun album nergens vindenquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Meki het volgende:
Aid el Mubarrekk. Wa kolla 3haam wa antoem beghair
Dikke nerd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vaderEn ik had een 6 voor inleiding staats-en bestuursrecht, dus niks nerd
Heb hem wel binnen
Als je weet hoe torrents werken, moet je maar even op torrentz.com kijken, daar staat hij op.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is een of andere comedy bandje, kan alleen hun album nergens vinden![]()
Wow, New Born nu op die dvd, stadion ontploft
Ik weet hoe het werkt, heb een week op Muse mogen wachten omdat niemand wou seedenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je weet hoe torrents werken, moet je maar even op torrentz.com kijken, daar staat hij op.
Ga een huwelijkspartner zoekenquote:
Nee, pas zometeenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Van t zelfde hehe, eid mubarek!
Al schaap gegeten?
wtf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, heb een week op Muse mogen wachten omdat niemand wou seedenKuttorrents, heb liever nieuwsgroepen. Maar daar had ik dus ook al gekeken en niemand seed daar, dus dan kan ik wel tot in de eeuwigheid wachten.
[..]
Ga een huwelijkspartner zoeken
Oke, succes ermeequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, pas zometeen
ik ga zo naar familie toe,daar ga ik schaap eten..
Oh dat was een reactie op Dikke nerdquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het deel dat voor mij was bedoeld. ''Ga een huwelijkspartner vinden''
Ga je dan een alternatief halen of moet je naar familie voor schaap?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dalijk de kou in..om iets te eten te halen![]()
![]()
![]()
kutschaap.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga je dan een alternatief halen of moet je naar familie voor schaap?
Ik zou me echt zwaar genaaid voelen als schaap, word je geslacht, moet niemand je hebben
Haha, rebels hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alternatief natuurlijk! Maar ik hoor net dat mn zusje t alleen gaat halen..fijn
Ja maar mn zusje komt van dr werk..dus ze komt er sowieso langsquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, rebels hoor![]()
Als mijn broertje het ging halen zou ik meegaan uit solidariteit hoorBovendien is het dan nog warm en kan je alvast eten of uit de verpakking jatten
Wat ga je koken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ook goed. Ik heb nu echt honger gekregen, tijd om te gaan koken.
Hmm, hoe oud is je zusje? Minstens 15, want anders zou ze niet werken? Goede grote zus hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar mn zusje komt van dr werk..dus ze komt er sowieso langs. Als ze thuis was, dan zou ik natuurlijk wel meegegaan zijn.
16.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, hoe oud is je zusje? Minstens 15, want anders zou ze niet werken? Goede grote zus hoor![]()
![]()
![]()
Zijn kalfskroketten lekker? Kon me nooit voorstellen dat er een markt voor was
Pic... neequote:
Neuh, veel te prachtig om hier te plaatsenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pic... nee![]()
Ok, maar kan me niet voorstellen dat iets rundvlees kan verslaan![]()
Waarom gaat het hier trouwens altijd over eten?
\quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh, veel te prachtig om hier te plaatsen. Dan word ik dood gepm'ed.
Omdat eten interessant is?
Naast haar ben ik lelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
\
Oh is ze ook knao?![]()
Volgens mij hebben we hier gewoon chronisch honger lekkere trek
Chille genen hebben jullie danquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naast haar ben ik lelijk.
Ja..dat zal t zijn.
SIR-verslagen Rookert. Met een R.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over het feit dat je me voor HBO'er uitmaakt![]()
En ik dacht dat je bedoelde dat die toetsen werden gekocht, dat ze je niet hoefde te maken ofzo. Maar heb nog nooit gehoord van toetsen die zou werden verkocht, met die SIL-verslagen moet je echt wel komen + je eigen aantekeningen
en het is SIL voor Leidenaren, hoorquote:Op zondag 29 november 2009 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SIR-verslagen Rookert. Met een R.
Lulkoek, die Leidenaren zijn gewoon een stel Chineesjes die de R niet kunnen uitspreken.quote:Op zondag 29 november 2009 10:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en het is SIL voor Leidenaren, hoor.
Zijn die SIR-dingen een beetje degelijk? Of nutteloos als je toch wel naar de meeste colleges gaat?quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 10:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn die SIR-dingen een beetje degelijk? Of nutteloos als je toch wel naar de meeste colleges gaat?
Er zijn ook nog joho verslagen volgens mij.
Klopt, dat doen ze dus expres.quote:Op zondag 29 november 2009 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij onze tentamens stelden ze zelfs een paar vragen in de trant van: 'aan het einde van hoofdstuk 10 concludeerde de schrijver dat Amerika....
A) adadwaw
B) adwada
C) adadwaw
Zulk soort dingen weet je niet als je het boek niet echt hebt gelezen denk ik.
Klopt, maar de presentatie en lecture slides = grote lijnen van het boek. In principe kan je dus de HC's schrappen en alleen het boek lezen. Alleen heel af en toe, bij sommige vakken, verwijzen ze tijdens de HC's naar extra literatuur of bepaalde arresten die je gewoon echt moet kennen.quote:Op zondag 29 november 2009 10:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Toch sneu, omdat het nou niet bepaald iets toevoegt aan de materie die je moet kennen. En ze hameren altijd wel zo op dat je óók de lecture slides én de presentatie van de professoren moet kennen, maar met alleen het boek heb ik tot nu toe 3/5 tentamens gehaald (waarvan ik die laatste twee binnenkort te horen krijg).
Nou nu voel ik me plots heel zieligquote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf de 11e ben ik tot 2 januari vrij en in het zonnige noord-oost Afrika om van de zon te genieten terwijl men hier in Nederland zich doodvriest.
Grapjas, Nederland + december + doodvriezenquote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf de 11e ben ik tot 2 januari vrij en in het zonnige noord-oost Afrika om van de zon te genieten terwijl men hier in Nederland zich doodvriest.
Ik heb hier thuis niemand om boos op te wordenquote:Op zondag 29 november 2009 16:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Als ik iets niet haal..word ik boos op anderen. Moet je eens proberen:D!
lool
In het filmpje?quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waar zie jij borsthaar?
Borsthaar..jakkie![]()
Heb jij borsthaar? haha.
Dat is wel érg flauwe humorquote:Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hehe en dat willen we natuurlijk niet hebben..
Waarom vind ik dit grappig?
![]()
![]()
![]()
Schultenbrau is niet te drinken, man.quote:Op zondag 29 november 2009 17:15 schreef Rookert het volgende:
Ik heb die zooi nog nooit op, moet het eigenlijk wel eens proberen, want het is goedkoop en bevat alcoholHyperactieve gozer trouwens met zn plukje borsthaar
Ik had laatst Export bier op, gatverdammequote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schultenbrau is niet te drinken, man.
HA-HA.quote:Op zondag 29 november 2009 17:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
In het filmpje?
En van m'n leven niet, nasty behaarde lui
Ja die gast had het goedkoop voor spelletjes gehaaldquote:Op zondag 29 november 2009 17:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Een biersoort die 'export' heet? Dat lijkt me inderdaad niet al te veel soeps.
Ja, hypocrietquote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HA-HA.
het is maar borsthaar hoor. (spreek ik mezelf nu tegen
?)
Je spreekt jezelf nogal tegenquote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HA-HA.
het is maar borsthaar hoor. (spreek ik mezelf nu tegen
?)
Nee, niet echt. Maar ervan walgen doe ik ook weer niet hoor..net of zo een man er wat aan kan doen?quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen
Maar van die overbehaarde luiJij vindt het zeker mannelijk
Flauwe bierkroeghumorquote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
http://www.sevenpack.nl/w(...)n_vrouwen-part_1.gif
![]()
Je hebt een scheerapparaat/mesje in huis?quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ervan walgen doe ik ook weer niet hoor..net of zo een man er wat aan kan doen?
Wel heb ik een zwak voor mannen met baardjes![]()
En dan niet zo een sinterklaas baard..maar zo eenstoppelbaardje
Ja maar ik heb t toch niet over gezichtshaar alleen. Haar kan toch ook op een mans benen/rug zitten. Dat scheer je dan toch niet..quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt een scheerapparaat/mesje in huis?
Stoppelbaardje is ook pure luiheid, maar die heb ik ook na 2 dagen hoor
quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik naar mijn vader en broer kijk kan ik over een paar jaar een hele baard groeien. Alleen laat het nu nog een beetje op zich wachten.
Nee, ok, benen scheren is dan weer gay, maar borst enzo kan je prima bijhouden, daar hoeft geen oerwoud te groeien. Als m'n rug vol zou groeien zou ik nog overwegen om dat weg te laten halen, want dat kriebelt ook gewoon kut bij kledingquote:Op zondag 29 november 2009 17:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb t toch niet over gezichtshaar alleen. Haar kan toch ook op een mans benen/rug zitten. Dat scheer je dan toch niet..![]()
Laat staan!
Weet je wat pas gay is..mannen die hun wenkbrauwen epilerenquote:Op zondag 29 november 2009 17:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ok, benen scheren is dan weer gay, maar borst enzo kan je prima bijhouden, daar hoeft geen oerwoud te groeien. Als m'n rug vol zou groeien zou ik nog overwegen om dat weg te laten halen, want dat kriebelt ook gewoon kut bij kleding![]()
Het is weekend, dan staat ie er altijd
Dat doen alleen emo's en mooiboys toch?quote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je wat pas gay is..mannen die hun wenkbrauwen epileren![]()
![]()
![]()
Insha'Allahquote:Op zondag 29 november 2009 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu voel ik me in mijn mannelijkheid aangetast. Het komt wel, maar vooral onder mijn kin en nek. Ik denk dat het langzaam zijn weg omhoog aan het maken is.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef o.us het volgende:
Wie gaan er op wintersport in Ifrane met de Kerst?
I know, het heet niet voor niets Petit Suisse.quote:Op zondag 29 november 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ziet er niet echt marokkaans uit in ieder geval.
Ik vind het ook raar?quote:Op zondag 29 november 2009 18:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind het best wel raar dat jullie Ifrane niet kennen!
Nasty... Doet die 'vent' van Tokio Hotel zeker ookquote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sexbierumquote:Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat jullie Hantumeruitburen in Friesland ook niet kennen.
Die zangeres is wel een geile chickquote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nasty... Doet die 'vent' van Tokio Hotel zeker ook![]()
Weekendbaard
Damn, hoe diep kan je mij beledigenquote:Op zondag 29 november 2009 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
O.us, heb jij trouwens een bontkraag op je jas, gezien dat KLB-topic van je?
Kerel, als jij bij dat volk in dat filmpje hoort dan móét het wel zo zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Damn, hoe diep kan je mij beledigen?!
quote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
In het rijtje woorden die niet samen gaanquote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die zangeres is wel een geile chick
Oke, i know. Het was toch een kutfeest dat Dream City.quote:Op zondag 29 november 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, als jij bij dat volk in dat filmpje hoort dan móét het wel zo zijn.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Das nog niks, mokers die in de zomers strings dragen. Dat is teh ultime gay!
Is die pet van je een New York Yankee petquote:Op zondag 29 november 2009 18:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Oke, i know. Het was toch een kutfeest dat Dream City.Ik en mijn vriendin konden ons wel vermaken met ons 2tjes.
Btw, check mijn fobo als je mij niet gelooft.
Neh, NewYorker (A)quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is die pet van je een New York Yankee pet?
Waaaaat? Waaaar?quote:Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Das nog niks, mokers die in de zomers strings dragen. Dat is teh ultime gay!
Je gaat kijken?quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gaat kijken?![]()
Zo ver mogelijk vandaan blijven, straks hebben nog monokini's ook
![]()
Hoe was het feestmaal
quote:Op zondag 29 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het graag wilde zien, ik dacht al...
Genoeg invloeden van de straat zeker? Je moet overleven, jwz,life's a bitch swaquote:Op zondag 29 november 2009 19:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha nee ben geen relmocro..![]()
Maar ik zou het wel kunnen worden
Haha niet echt..quote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Genoeg invloeden van de straat zeker? Je moet overleven, jwz,life's a bitch swa
Mooie foto in dat topic btwWaar is je zusje
Ik moet toch wat doen om te soggenquote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha niet echt..
Check mn postgeschiedenis niet !!![]()
De schoonheid zit in haar kamer
quote:Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om te soggenEn ik kijk daar sowieso weleens hoor
![]()
Zij doet wel huiswerk?
Mooie gordijnen trouwens, weer eens wat anders dan een bontkraag.quote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha niet echt..
Check mn postgeschiedenis niet !!![]()
De schoonheid zit in haar kamer
quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooie gordijnen trouwens, weer eens wat anders dan een bontkraag.
Whehe.
Ja las ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooie gordijnen trouwens, weer eens wat anders dan een bontkraag.
Whehe.
Heb je een kokosreep voor me?quote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hater.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, is het beter om te zwijgen
quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja las ik ook![]()
Maar m'n zus heeft ook zo'n sjaal, dus hier ga ik haar niet op afvallen![]()
Spieken
Wallah habibti, ik bedoelde het niet zoquote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wil niet meer op jou reageren![]()
![]()
Haha klopt.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah habibti, ik bedoelde het niet zo![]()
![]()
.
Ik wil sowieso met een rugzakje rondreizen, maar dan heb ik toch echt de centjes nodigquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha klopt.
Rechten is echt saaaaaaai. Ik wil stoppen en dan met een rugzakje rondreizen![]()
Maar dat mag nevernooit
Meh, het zal mijn ouders een worst wezen hoe ik leef. Zolang ik maar niet in de shit terecht kom en hun later wat geld geef.quote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha klopt.
Rechten is echt saaaaaaai. Ik wil stoppen en dan met een rugzakje rondreizen![]()
Maar dat mag nevernooit
Ja das echt tof.quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil sowieso met een rugzakje rondreizen, maar dan heb ik toch echt de centjes nodig![]()
Ik ga sowieso ooit nog eens alle continenten ter wereld bezoeken
quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja das echt tof.
Maar t lijkt me leuker als je geld moet verdienen enzo.. - oke dit klinkt echt hoerig-
Maar je snapt wel wat ik bedoel..gewoon een paar kutbaantjes nemen onderweg
Why that? Internationaal zaken doen lijkt mij niet hoerig, hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja das echt tof.
Maar t lijkt me leuker als je geld moet verdienen enzo.. - oke dit klinkt echt hoerig-
quote:Op zondag 29 november 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat de meeste studies wel redelijk saai zijn af en toe.
Ja, mij ook, maar geld is toch wel een zekerheid die je nodig hebt en baantjes vinden wordt steeds moeilijker met al die visa en vergunningen enzoquote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja das echt tof.
Bij ons filmden ze sommige hoorcolleges, maar daar zijn ze blijkbaar ook mee gestoptquote:Op zondag 29 november 2009 19:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar rechten is volgens mij éxtra saai![]()
Ik moet trouwens echt een recorder kopen..dan kan ik de hoorcolleges opnemen![]()
Doet mn broer ook en hij zegt dat t handiger is..
quote:Op zondag 29 november 2009 19:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Why that? Internationaal zaken doen lijkt mij niet hoerig, hoor.
Waarom verpest je het?quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, mij ook, maar geld is toch wel een zekerheid die je nodig hebt en baantjes vinden wordt steeds moeilijker met al die visa en vergunningen enzoMaar opstaan en niet weten waar je vanavond zal slapen
quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik over twee weekjes hier zit te genieten:
[ afbeelding ]
Als je binnen de EU blijft zou het niet zo moeilijk hoeven zijn, hoor. Ik heb flink wat geld gespaard en ga denk ik van de zomer maar eens flink reizenquote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, mij ook, maar geld is toch wel een zekerheid die je nodig hebt en baantjes vinden wordt steeds moeilijker met al die visa en vergunningen enzoMaar opstaan en niet weten waar je vanavond zal slapen
Omdat er een realist in me zit die de romanticus af en toe opzij schuiftquote:
En ik in Ifrane, lekker bij naast het besneeuwde raam tegenover het vuurtje in de schoorsteen met warme chocolade of Cola Cao chocolademelk.quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik over twee weekjes hier zit te genieten:
[ afbeelding ]
In je eentje?quote:Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je binnen de EU blijft zou het niet zo moeilijk hoeven zijn, hoor. Ik heb flink wat geld gespaard en ga denk ik van de zomer maar eens flink reizen.
Kill him..quote:Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat er een realist in me zit die de romanticus af en toe opzij schuift
Wikwakka, je bent een nasty mothefucker en ik hoop dat het regent daar
Epileren is zoo 2007.quote:
Als ik kou wil blijf ik wel in Nederlandquote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
En ik in Ifrane, lekker bij naast het besneeuwde raam tegenover het vuurtje in de schoorsteen met warme chocolade of Cola Cao chocolademelk.
Welke gebergte/sneeuw/Zwitserse sfeer in Nederland?quote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik kou wil blijf ik wel in Nederland.
Neuh, maar ik heb een hoop vrienden verspreid over Europa, dus die wil ik op gaan zoeken.quote:
Hij is meestal hersendood op de juiste momentenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Epileren is zoo 2007.
Pff overal...iig in Rotterdam. Zomers bij schouwburgplein, met van die witte linnen broeken en dan die dingen eronder yeak ahaha. Kenners weten waar ik het over heb.
Ben je een 0 vergeten?quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is meestal hersendood op de juiste momenten![]()
Vliegen met Ryanair binnen Europa, tickets voor 20 eu all inclusve
Ja, mooiboys die linnen broeken dragen moeten echt afgeschoten wordenquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
JAKJAK! Kijk jij naar de kontjes van mocroboys?
Oja jongens..please draag geen witte broekno matter what. 't boeit geen fuck wat voor stof of wat voor soort broek het is..gewoon niet doen
Nee, ben voor 29.40 euro naar Dublin gevlogen, heen en terug vanaf Eindhoven dit voorjaarquote:
Iel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, mooiboys die linnen broeken dragen moeten echt afgeschoten worden. Wij hadden vroeger een docent die een keer een wiite doorschijnende broek + felblauwe string droeg
.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, mooiboys die linnen broeken dragen moeten echt afgeschoten worden. Wij hadden vroeger een docent die een keer een wiite doorschijnende broek + felblauwe string droeg
.
Hij had ook echtquote:Op zondag 29 november 2009 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden ook zo een leraar..en hij had ook echt ..oke ik stop
Jezus, dat is goedkoop.quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ben voor 29.40 euro naar Dublin gevlogen, heen en terug vanaf Eindhoven dit voorjaar![]()
Ze hadden laatst nog een actie van 2 euro per ticket. Als je alleen handbagage meeneemt hoef je dan alleen nog 10 euro creditcardkosten te betalen en verder niets. 14 euro heen en terug dus. Ze halen hun winst uit mensen die haast hebben en wel dure tickets willen betalen en uit kosten voor koffers en eten/drinken.
Maar superchill voor de student
Dat ze niet in elkaar geklapt worden door de strenge gelovigenquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Iel.
In Marokko heb je ze ook, gatver.
HAHHAHAHA.quote:
Oh, nou er zat tenminste iets overheen mag ik hopenquote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHHAHAHA.
Een groot zaakje![]()
![]()
![]()
En t was zo vreselijk..want dan ging die op de hoek van zo een tafel zitten..en nou t was gewoon terrible
Meh, Marokko is veel opener geworden de laatste jaren. Vooral de technologie daar is flink op vooruit gegaan.quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ze niet in elkaar geklapt worden door de strenge gelovigen![]()
.
Stelt me teleur.quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ze niet in elkaar geklapt worden door de strenge gelovigen![]()
.
Ja, maar toch. Met doorschijnende linnen broeken en strings?quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, Marokko is veel opener geworden de laatste jaren. Vooral de technologie daar is flink op vooruit gegaan.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHHAHAHA.
Een groot zaakje![]()
![]()
![]()
En t was zo vreselijk..want dan ging die op de hoek van zo een tafel zitten..en nou t was gewoon terrible
Een wang is dan ook veel te sexyquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stelt me teleur.
Enige wat die streng gelovigen daar doen is meisjes die er uitdagend bijlopen uitschelden
wangen en kuiten kunnen toch erg sexy zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een wang is dan ook veel te sexy. Of een kuit
, de brutaliteit
.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, nou er zat tenminste iets overheen mag ik hopen.
Daarom maken ze stiekem foto's met hun 5MP mobieltjes en laten ze aan andere mensen zien hoe erg Marokko er op achteruit is gegaanquote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Met doorschijnende linnen broeken en strings?
You're kiddingquote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wangen en kuiten kunnen toch erg sexy zijn?
Dat zeg je nou welquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
You're kidding![]()
Anders flipt die leraar van Marokkaanse118 hem helemaal, kan meteen 3 maten grotere broeken kopen
Ja we moesten wel giechelen..maar we vonden het echt niet leuk. Ik moet altijd giechelen in NARE situatiesquote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel. Wedden dat jij en alle meisjes in je klas erom moesten giechelen?
Dat dat zomaar mag trouwens, een leraar die zo ongepast gekleed is.
Je kan beter ergens om lachen, dan huilen/boos worden. Lachen is gezondquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja we moesten wel giechelen..maar we vonden het echt niet leuk. Ik moet altijd giechelen in NARE situaties
Ik heb Turkse vrienden, en ja ik praat Arabisch.quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij is mocro. Dus vraag ik het efkes.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan beter ergens om lachen, dan huilen/boos worden. Lachen is gezond.
Kayfhalek, khaneef?quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb Turkse vrienden, en ja ik praat Arabisch.
Wat?quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar wel vervelend als iemand je vertelt dat iemands moeder kanker heeft en jij begint te giechelen..
ahahah soort van binnenpretje,,,quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar wel vervelend als iemand je vertelt dat iemands moeder kanker heeft en jij begint te giechelen..
Als je het verbergt, is het niet meer zo alledaags..quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lees even terug
Maar wangen en kuiten, dat is zo alledaags, kan je niks mee toch
Hier had ik vroeger echt veel last van..quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, maar hoe scheel is het om iets te verbergen om niet te verleiden zodat het gene wat verborgen wordt, wat eerst niet als verleidelijk werd gezien, alleen nog maar verleidelijker is geworden?quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je het verbergt, is het niet meer zo alledaags..
Nee, ik weet niet wat het is. Ik moet gewoon giechelen..en in erge gevallen loopt het uit op een gigantische lachbuiquote:
En nu niet meer? Hoe heb je dat gedaan? Of heb je er niks aan gedaan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hier had ik vroeger echt veel last van..
Als ik ooit risico loop op een slechte diagnose neem ik jou mee naar het ziekenhuisquote:
ik heb het toch niet bedacht, ik heb geen antwoord op zulke vragen. Ikzelf maak iig geen kuiten meer zichtbaar.quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar hoe scheel is het om iets te verbergen om niet te verleiden zodat het gene wat verborgen wordt, wat eerst niet als verleidelijk werd gezien, alleen nog maar verleidelijker is geworden?
Als iemand verdrietig is kan je ze toch maar beter opvrolijken. En lachen werkt aanstekelijk, bij mij in ieder gevalquote:
Was jong en dacht toen minder na over een verkeerde indruk die ik kan achterlaten bij sommige mensen. Was ook niet zo dat ik het toen wel als een grap zag hoor, was zelfs erg gevoelig, maar kon het lachen nooit laten. Geoefend.quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En nu niet meer? Hoe heb je dat gedaan? Of heb je er niks aan gedaan?
Nee, maar als dat gevolg is zou je er zelf over na kunnen denkenquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb het toch niet bedacht, ik heb geen antwoord op zulke vragen. Ikzelf maak iig geen kuiten meer zichtbaar.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik ooit risico loop op een slechte diagnose neem ik jou mee naar het ziekenhuis![]()
AIDS? Whahahaha![]()
!!111
![]()
!!
En dan rollen we zo van het lachen het ziekenhuis uit
Loop je dan in een gewaard of draag je een hijab of iets dergelijks, Bilmiyorem?quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was jong en dacht toen minder na over een verkeerde indruk die ik kan achterlaten bij sommige mensen. Was ook niet zo dat ik het toen wel als een grap zag hoor, was zelfs erg gevoelig, maar kon het lachen nooit laten. Geoefend.
Ja dat is wel zoquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als iemand verdrietig is kan je ze toch maar beter opvrolijken. En lachen werkt aanstekelijk, bij mij in ieder geval.
Kuiten mag je toch sowieso niet zichtbaar maken van de islam? Zijn bepaalde redenen voor, ik ga daar niet verder over nadenken, het is niet mijn beslissing. Ik beslis alleen of ik me er aan houd of niet.quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar als dat gevolg is zou je er zelf over na kunnen denkenVragen zijn altijd goed
Je quote volgens mij het verkeerde bericht. Ik loop niet in een gewaad en draag geen hijab. Draag heeeeeeeel soms een hoofddoek, ben wel van plan het altijd te gaan dragen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Loop je dan in een gewaard of draag je een hijab of iets dergelijks, Bilmiyorem?
Beter te veel lachen, dan een saai/irritant/emotieloos mens zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha ja, gezellig![]()
Het ziekenhuis is best gezellig..als je niet voor jezelf gaat![]()
Toen mn fiets was gestolen moest ik ook lachen. Nou het was nog geen eens mijn fiets..die van mn moeder. Maar ik weet niet..ja het is wel vervelend maar op de een of andere gare manier vind ik het ook grappig
Ja dat zou best kunnen, ik heb me daar niet zo in verdiept. Hoef ook verder geen vermoeiende discussie daarover te voeren, maar het is vanuit mijn oogpunt een beetje kromquote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kuiten mag je toch sowieso niet zichtbaar maken van de islam? Zijn bepaalde redenen voor, ik ga daar niet verder over nadenken, het is niet mijn beslissing. Ik beslis alleen of ik me er aan houd of niet.
Hoe bedoel je ''heel soms''? Alleen als je er zin in hebt oid?quote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je quote volgens mij het verkeerde bericht. Ik loop niet in een gewaad en draag geen hijab. Draag heeeeeeeel soms een hoofddoek, ben wel van plan het altijd te gaan dragen.
Ooooh, oke. Ja sorryquote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je quote volgens mij het verkeerde bericht. Ik loop niet in een gewaad en draag geen hijab. Draag heeeeeeeel soms een hoofddoek, ben wel van plan het altijd te gaan dragen.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter te veel lachen, dan een saai/irritant/emotieloos mens zijn.
Hahaha, vind je opmerking best logisch.quote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ''heel soms''? Alleen als je er zin in hebt oid?
Dit is niet aanvallend bedoeld ofzo ..ook al klinkt het wel zo?
Ja, klopt. Ik kom uit het midden van Turkije, maar ben er daar ook nog niet veel tegengekomen. Is dan ook erg grappig als mensen oordelen over Turken in Nederland en zeggen dat ze niet zo streng moeten zijn als in TR..quote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ooooh, oke. Ja sorry
Maar goed, klopt het dat er in Turkije, net als Marokko, zo weinig hoofddoeken rondlopen? Ik bedoel Casablanca <-> Istanbul, Izmir <-> Tanger and so on. In Casablanca en Tanger zie ik er haast geen.
lees ander bericht.quote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heel soms...soms als in fashion statementof alleen als het regent of when you just feel like it?
Ah oke..ik zou me echt NIKS aantrekken van anderen. Ze hebben toch altijd wel wat te klagen/zeuren. Gewoon doen waar je je fijn bij voeltquote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha, vind je opmerking best logisch.Het is niet zo dat ik een hoofddoek draag als ik er zelf zin in heb en het "leuk" vind uitkomen, het is meer m'n omgeving. M'n eerste angst was dat ik het niet zou durven (te grote verandering, groot deel van familie is best tegen). Angst was best snel voorbij, durf het nu overal te dragen, maar het blijft m'n omgeving, te veel Turken merken het op en zo kan het bij m'n familie terecht komen. Ik wilde het dragen van een hoofddoek niet aan m'n eigen situatie aanpassen, maar heb het nu toch wel gedaan. Misschien als ik uit huis ben, dat ik het dan wel altijd ga dragen.
makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke..ik zou me echt NIKS aantrekken van anderen. Ze hebben toch altijd wel wat te klagen/zeuren. Gewoon doen waar je je fijn bij voelt.
Maar écht te veel lachen doet je ook een beetje als een blodnje overkomenquote:
Like I care? Ik weet toch zelf wel hoe ik ben..quote:Op zondag 29 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar écht te veel lachen doet je ook een beetje als een blodnje overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |