quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, nou er zat tenminste iets overheen mag ik hopen.
Daarom maken ze stiekem foto's met hun 5MP mobieltjes en laten ze aan andere mensen zien hoe erg Marokko er op achteruit is gegaanquote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Met doorschijnende linnen broeken en strings?
You're kiddingquote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wangen en kuiten kunnen toch erg sexy zijn?
Dat zeg je nou welquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
You're kidding![]()
Anders flipt die leraar van Marokkaanse118 hem helemaal, kan meteen 3 maten grotere broeken kopen
Ja we moesten wel giechelen..maar we vonden het echt niet leuk. Ik moet altijd giechelen in NARE situatiesquote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel. Wedden dat jij en alle meisjes in je klas erom moesten giechelen?
Dat dat zomaar mag trouwens, een leraar die zo ongepast gekleed is.
Je kan beter ergens om lachen, dan huilen/boos worden. Lachen is gezondquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja we moesten wel giechelen..maar we vonden het echt niet leuk. Ik moet altijd giechelen in NARE situaties
Ik heb Turkse vrienden, en ja ik praat Arabisch.quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij is mocro. Dus vraag ik het efkes.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan beter ergens om lachen, dan huilen/boos worden. Lachen is gezond.
Kayfhalek, khaneef?quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb Turkse vrienden, en ja ik praat Arabisch.
Wat?quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar wel vervelend als iemand je vertelt dat iemands moeder kanker heeft en jij begint te giechelen..
ahahah soort van binnenpretje,,,quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar wel vervelend als iemand je vertelt dat iemands moeder kanker heeft en jij begint te giechelen..
Als je het verbergt, is het niet meer zo alledaags..quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lees even terug
Maar wangen en kuiten, dat is zo alledaags, kan je niks mee toch
Hier had ik vroeger echt veel last van..quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, maar hoe scheel is het om iets te verbergen om niet te verleiden zodat het gene wat verborgen wordt, wat eerst niet als verleidelijk werd gezien, alleen nog maar verleidelijker is geworden?quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je het verbergt, is het niet meer zo alledaags..
Nee, ik weet niet wat het is. Ik moet gewoon giechelen..en in erge gevallen loopt het uit op een gigantische lachbuiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |