Kill him..quote:Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat er een realist in me zit die de romanticus af en toe opzij schuift
Wikwakka, je bent een nasty mothefucker en ik hoop dat het regent daar
Epileren is zoo 2007.quote:
Als ik kou wil blijf ik wel in Nederlandquote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
En ik in Ifrane, lekker bij naast het besneeuwde raam tegenover het vuurtje in de schoorsteen met warme chocolade of Cola Cao chocolademelk.
Welke gebergte/sneeuw/Zwitserse sfeer in Nederland?quote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik kou wil blijf ik wel in Nederland.
Neuh, maar ik heb een hoop vrienden verspreid over Europa, dus die wil ik op gaan zoeken.quote:
Hij is meestal hersendood op de juiste momentenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Epileren is zoo 2007.
Pff overal...iig in Rotterdam. Zomers bij schouwburgplein, met van die witte linnen broeken en dan die dingen eronder yeak ahaha. Kenners weten waar ik het over heb.
Ben je een 0 vergeten?quote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is meestal hersendood op de juiste momenten![]()
Vliegen met Ryanair binnen Europa, tickets voor 20 eu all inclusve
Ja, mooiboys die linnen broeken dragen moeten echt afgeschoten wordenquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
JAKJAK! Kijk jij naar de kontjes van mocroboys?
Oja jongens..please draag geen witte broekno matter what. 't boeit geen fuck wat voor stof of wat voor soort broek het is..gewoon niet doen
Nee, ben voor 29.40 euro naar Dublin gevlogen, heen en terug vanaf Eindhoven dit voorjaarquote:
Iel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, mooiboys die linnen broeken dragen moeten echt afgeschoten worden. Wij hadden vroeger een docent die een keer een wiite doorschijnende broek + felblauwe string droeg
.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, mooiboys die linnen broeken dragen moeten echt afgeschoten worden. Wij hadden vroeger een docent die een keer een wiite doorschijnende broek + felblauwe string droeg
.
Hij had ook echtquote:Op zondag 29 november 2009 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden ook zo een leraar..en hij had ook echt ..oke ik stop
Jezus, dat is goedkoop.quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ben voor 29.40 euro naar Dublin gevlogen, heen en terug vanaf Eindhoven dit voorjaar![]()
Ze hadden laatst nog een actie van 2 euro per ticket. Als je alleen handbagage meeneemt hoef je dan alleen nog 10 euro creditcardkosten te betalen en verder niets. 14 euro heen en terug dus. Ze halen hun winst uit mensen die haast hebben en wel dure tickets willen betalen en uit kosten voor koffers en eten/drinken.
Maar superchill voor de student
Dat ze niet in elkaar geklapt worden door de strenge gelovigenquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Iel.
In Marokko heb je ze ook, gatver.
HAHHAHAHA.quote:
Oh, nou er zat tenminste iets overheen mag ik hopenquote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHHAHAHA.
Een groot zaakje![]()
![]()
![]()
En t was zo vreselijk..want dan ging die op de hoek van zo een tafel zitten..en nou t was gewoon terrible
Meh, Marokko is veel opener geworden de laatste jaren. Vooral de technologie daar is flink op vooruit gegaan.quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ze niet in elkaar geklapt worden door de strenge gelovigen![]()
.
Stelt me teleur.quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ze niet in elkaar geklapt worden door de strenge gelovigen![]()
.
Ja, maar toch. Met doorschijnende linnen broeken en strings?quote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, Marokko is veel opener geworden de laatste jaren. Vooral de technologie daar is flink op vooruit gegaan.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHHAHAHA.
Een groot zaakje![]()
![]()
![]()
En t was zo vreselijk..want dan ging die op de hoek van zo een tafel zitten..en nou t was gewoon terrible
Een wang is dan ook veel te sexyquote:Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stelt me teleur.
Enige wat die streng gelovigen daar doen is meisjes die er uitdagend bijlopen uitschelden
wangen en kuiten kunnen toch erg sexy zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een wang is dan ook veel te sexy. Of een kuit
, de brutaliteit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |