Je lijkt echt teveel op me, vrij beangstigend moet ik zeggen, maargoed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jakjakjakjak.
Schapenvlees komt later écht niet mijn huis binnen.., smerige shitzooi.
Hoeveel betaal je nou eigenlijk voor zo een schaap?
Oh en mn moeder had 2 dagen geleden ofzo een feestje op dr werk..en er kwam zo een hennavrouwtje..en nu heeft ze een bloem op dr hand![]()
Alleen als ik er naar kijk moet ik al![]()
En dat dan in combinatie met dat schapenvlees
Ja, maar dan zonder vel en kop.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je deed het doen lijken alsof je 3 schapen in je kofferbak had liggen.
200 euro... Voor hoeveel mensen is dat dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je lijkt echt teveel op me, vrij beangstigend moet ik zeggen, maargoed.
Gemiddeld schaap, van ongeveer 26 kilo, zit op 200 euro.
Maar met botten en ingewanden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder vel en kop.
Nou ja, volgens de Islamitische traditie moet je 1/3e van het schaap doneren (aan armen) 1/3e mag je zelf opeten en het andere derde deel moet je delen met je familie (dus opeten tijdens familiediners).quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
200 euro... Voor hoeveel mensen is dat dan?
Alles. Geur is niet te harden en de kleur is ook misselijkmakend. En dat dan in combinatie met elkaar..quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar met botten en ingewanden?
Maar als je gaat trouwen, hoe ga je dat dan doen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alles. Geur is niet te harden en de kleur is ook misselijkmakend. En dat dan in combinatie met elkaar..![]()
![]()
Mn moeder hoeft me voorlopig niet aan te raken hoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je lijkt echt teveel op me, vrij beangstigend moet ik zeggen, maargoed.
Gemiddeld schaap, van ongeveer 26 kilo, zit op 200 euro.
Ja, maar dan vooral vanwege de geur. Ik heb dan ook een hekel aan mannen die van die hennavingers hebben, of hennanagels. GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb jij óók een hekel aan henna?![]()
Das niet niks. Heb ik liever een paar nieuwe laarzen
Materialistische kapitalistquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das niet niks. Heb ik liever een paar nieuwe laarzen
Je hebt nu dus mpg 1/3e schaap in je vriezer liggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, volgens de Islamitische traditie moet je 1/3e van het schaap doneren (aan armen) 1/3e mag je zelf opeten en het andere derde deel moet je delen met je familie (dus opeten tijdens familiediners).
Enneh, die 1/3e tja daar kan je behoorlijk lang mee doen.
Zijn er mannen die henna opdoenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral vanwege de geur. Ik heb dan ook een hekel aan mannen die van die hennavingers hebben, of hennanagels. GATVERDAMME!
Nou die henna komt er bij gewoon écht niet op. Jak..en zo een bruiloft hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar als je gaat trouwen, hoe ga je dat dan doen?
Ja.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt nu dus mpg 1/3e schaap in je vriezer liggen?
Die oude vrouwtjes hebben meestal gewoon héél hun handen vol hequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral vanwege de geur. Ik heb dan ook een hekel aan mannen die van die hennavingers hebben, of hennanagels. GATVERDAMME!
Dat zeg je nu, maar je weet zelf ook wel dondersgoed dat je een bruiloft krijgt, waar henna toch echt ook bij hoort. Dat met die make-up ben ik met je eens, maar dat kan je toch zelf kiezen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou die henna komt er bij gewoon écht niet op. Jak..en zo een bruiloft hoef ik ook niet![]()
Fucking gare poppenkast. Heb je die make-up van die bruidjes weleens gezien?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Materialistische kapitalist![]()
Ik zag in de Media Markt een espresso-apparaat van 1200 euro staan
Kan jij je voorstellen hoe mijn eerste huwelijksnacht dan wordt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die oude vrouwtjes hebben meestal gewoon héél hun handen vol he![]()
En dan moet je die kussen..en dan raken ze je aan..met die handen![]()
Tranen staan me dan serieus in de ogen
Neehoor. Ik ga geen bruiloft gevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je weet zelf ook wel dondersgoed dat je een bruiloft krijgt, waar henna toch echt ook bij hoort. Dat met die make-up ben ik met je eens, maar dat kan je toch zelf kiezen.
Ik dacht dat het iets typisch vrouwelijks was, maar blijkbaar nietquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er zo speciaal aan dat apparaat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |