142kg-20kg=122kgquote:Op woensdag 9 december 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Sonja
meer zeg ik er niet over.
geen last van, gelukkig maar, ik vreet sinds bijna 2 jaar 2 appels per dagquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:58 schreef Stout het volgende:
omdat appels eetlust opwekkend schijnen zijnTenminste dat beweren diverse mensen en ik moet zeggen dat het bij mij wel klopt.
dat ben ik ook zonder Sonja kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Geschmack het volgende:
[..]
142kg-20kg=122kg
meer zeg ik er niet over.
Het overleg duurde tot half 12 ofzo incl, napraatsessiequote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie niet eens lunch tijdens overleg!hier doen ze altijd luxe broodjes
Mja. Ergens heb ik dan ook zoiets van, vanavond lekker eten dus overdag een beetje opletten. Ik weet dat het zo niet werkt, maar toch.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
awh, ok! maar dan had je wel wat meer boterhammen mee mogen nemen!
In 2 maanden tijd?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ben ik ook zonder Sonja kwijtgeraakt.
Ze schrijft te weinig eten voor waardoor de mensen die niet zo verstandig zijn dit in te zien en niet beseffen (en dat zijn er TE veel) blijven jojo-en zodra ze stoppen en doet het puur voor het geld, dus om die mensen geeft ze geen ene zier en schrijft ze gewoon nog een ander boekjewalgelijk.
Prima, er zijn mensen die blijvend afvallen, maar dat hebben ze vooral aan zichzelf en hun eigen weldenkendheid te danken en niet aan de crashvoorschriften van mevrouw Bakker.
. punt .
en dat terwijl juist jij best baat zou hebben bij wat cijfertjes en berekeningen en een stuk gezonder en blijvender zou af vallenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Geschmack het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd?
Alles in dit wereld draait om geld. Je zou verbaast zijn hoeveel empathie die diëtisten van de huisarts eigenlijk voor hun KLANTEN hebben.
Ik ben er niet mee eens. Sonja stuurt je wel degelijk een gezonde voedingspatroon in, maar dan zonder al die berekeningen. Wat voor iemand zoals mij dat niet sommetjes wil gaan doen voor het eten prima is.![]()
Ik volg haar dieet al een redelijk tijd niet meer, maar gebruik nog steeds van dezelfde producten.
Zoetjes in mijn koffie ipv suiker.
Zilvervlies rijst ipv Uncle Bens.
Japanse Mix ipv chips.
etc etc.
Voel me vol door al die kaas. Sinds dat post over de krentenbollen van gisteren heb ik er gewoon trek in gekregen. Lekkerste beleg voor op de krentenbol. Moet die er straks alleen nog bijhalen. Lekker ontbijtje morgen. Mandarijnen moet ik ook niet vergeten. Straks misschien gewoon mijn 2 uur wandeling maken naar de groenten/fruit boer in de stad.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
je overdagdeel is echt veel te weinig... gooi dat eens door de calorieenchecker!
in combinatie met een KLEINE portie rijst.. kan je dat kleine wel weglaten hoor.
dat.. haal dat menu eens door de caloriechecker!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat terwijl juist jij best baat zou hebben bij wat cijfertjes en berekeningen en een stuk gezonder en blijvender zou af vallen
ja, als je lange tijd te weinig eet, krimpt je maag en zit je sneller vol. Fruit alleen tussendoor doet het ook niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Voel me vol door al die kaas. Sinds dat post over de krentenbollen van gisteren heb ik er gewoon trek in gekregen. Lekkerste beleg voor op de krentenbol. Moet die er straks alleen nog bijhalen. Lekker ontbijtje morgen. Mandarijnen moet ik ook niet vergeten. Straks misschien gewoon mijn 2 uur wandeling maken naar de groenten/fruit boer in de stad.
Ik heb bij een sportdietist gelopen x jaar geleden om een gewichtsklasse binnen boksen gezond te bereiken. Met zoveel als ik sport(te) is sonja bakker zoveel als een doodstraf voor je spiermassa. Die volstaat simpel weg niet voor de behoefte van het lichaam als je minimaal drie dagen in de week zeer intensief sport. En met zeer intensief bedoel ik dus: dat je na anderhalf uur training nagenoeg voor pampus ligt en helemaal kapot bent. Tot het uiterste gegaan dus. Met sonja bakker ga je dan spieren verbranden voor energie ipv vetten. Sonja bakker is leuk als je niet al te gruwelijk veel doet.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Geschmack het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd?
Alles in dit wereld draait om geld. Je zou verbaast zijn hoeveel empathie die diëtisten van de huisarts eigenlijk voor hun KLANTEN hebben.
Ik ben er niet mee eens. Sonja stuurt je wel degelijk een gezonde voedingspatroon in, maar dan zonder al die berekeningen. Wat voor iemand zoals mij dat niet sommetjes wil gaan doen voor het eten prima is.![]()
Ik volg haar dieet al een redelijk tijd niet meer, maar gebruik nog steeds van dezelfde producten.
Zoetjes in mijn koffie ipv suiker.
Zilvervlies rijst ipv Uncle Bens.
Japanse Mix ipv chips.
etc etc.
Nee nee. Deze nieuwe eetpatroon is nog niet zolang ingang. Sinds eind vorig maand. Daarvoor zat er redelijk wat maandjes dieetloos tussen. Voor dit at ik ook gewoon 2 bakjes patat op de snackfood Vrijdag van het werk en veel maīsbrood.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil geen 20kg in twee maanden tijd kwijt raken. Ik wil gezond leven
daarbij is er over het algemeen niets mis met de producten, wel met de voorgeschreven hoeveelheden.
Nogmaals: er zijn mensen die doordat ze zelf godzijdank ook nadenken op gewicht blijven en hier inspiratie uit halen, maar inzien dat het te weinig is. Maargoed, als ik naar jouw dagmenu kijk, val ik flauw van de plaatsvervangende honger. Dan vind ik het ook niet gek dat je nog niet bent aangekomen, ondanks dat je gestopt bent met 'Sonja': je eet te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |