waarom nou weer geen appel? Een banaan kan ik me voorstellen, bevat nogal veel. Maar een appel is vooral water....quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef Stout het volgende:
Krentenbol bevatten per 100 gram;
Kcal 267
Eiwitten 8.00 gram
Koolhydraten 51.70 gram
Vet 3.20 gram
zou niet mijn keuze zijn
tegen de honger helpt ook een lekkere kop thee, wat water of een stuk fruit (geen appel of banaan !)
Omg ja! Die mis ik van mijn Sonja Bakker dieet. Lekker met plakje kaas erop of filet americain.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef Stout het volgende:
Krentenbol bevatten per 100 gram;
Kcal 267
Eiwitten 8.00 gram
Koolhydraten 51.70 gram
Vet 3.20 gram
zou niet mijn keuze zijn
tegen de honger helpt ook een lekkere kop thee, wat water of een stuk fruit (geen appel of banaan !)
ah zo. Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:58 schreef Stout het volgende:
omdat appels eetlust opwekkend schijnen zijnTenminste dat beweren diverse mensen en ik moet zeggen dat het bij mij wel klopt.
Tenzij je dus zo'n onbenul treft als ik had... Dat mens wist precies wat ik moest doen om gewicht te verliezen, geen frisdrank meer drinken, chips en nootjes laten staan. Ja. hoi... ik drink al eeuwen geen frisdrank meer. Chips en nootjes liggen hier in de kast om weggeflikkerd te worden als ze over datum zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wordt kriebelig van mensen die wijsheid uit een boek van de slegte halen of sonja bakker miljonair maken terwijl je het advies gratis en voor niets kunt krijgen. Een advies van een voedingsdeskundige is altijd op jou specifieke geval gericht, op je eigen persoonlijke voorkeuren en bovenal gewoon betaalbaar, geen dure repen of shakes, poedertjes, allemaal pappen en nathouden meer niet. Terwijl het zo simpel kan...
Dus ik denk dat het voor een heel groot deel van de mensen wel de beste manier is, zeker als je over gewichten van 10 kilo of meer kwijt raken praat, onder begeleiding is dat soort dingen altijd verstandiger, op je lichaam moet je geen roofbouw plegen![]()
Bloed sporen in de vorm van je schoen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Goed! We gaan vandaag les 19 doen! Hoop dat het gaat, want ben zo ongesteld als de tering
ze zeggen dat je juist krachtiger bent dan (maar geen idee of dat waar is hoor). Ik ben de week ervoor iig altijd een beetje een mietje met rennen, t gaat dan echt veel slechter vaakquote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Goed! We gaan vandaag les 19 doen! Hoop dat het gaat, want ben zo ongesteld als de tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |