abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75421320
Vandaag gesport. God wat was het heerlijk, vooral als je het zo lang niet meer gedaan hebt
Half uur gefiets, vervolgens nog 45 min. krachttraining gedaan. Ben met de krachttraining niet te hard van stapel gelopen, maar had nogal gauw de neiging om meer te tillen dan ik kan. Met de rede: Dat kon ik toen makkelijk erg fout en goed opletten dus

Mijn voeding was vandaag ook niet eens zo verkeerd al zeg ik het zelf.
Voor mijn ontbijt heb ik maar een keer goed de tijd genomen, een mandarijn, schaal met cruesli en melk. (niet die snoepcruesli, maar die ruwe, die is lekker )

Middageten (12:00) bestond uit 2 broodjes met salami + een ham/kaas croissant.

Na-middag-eten (14:00) bestond uit 2 broodjes met rookvlees.
Beide bruin uiteraard.

Avondeten was kip, bonen en aard-appel-puree en nog 2 mandarijnen.

Moet wel zeggen dat er een oliebol en een halve liter energie drink doorheen is gekropen
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:13:36 #252
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75421409
Ehm, mag ik even kritisch doen en zeggen dat ik je dubbele lunch niet zo heel geweldig vind? Wel netjes trouwens dat je verder geen tussendoortjes hebt gegeten, maar ik kan me zo voorstellen dat je daar geen behoefte aan had met dit lijstje.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:13:45 #253
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75421418
kleine tip, ik weet niet hoe laat je avondeten is, maar als dat rond het meest burgelijke tijdstip is kun je je na-middag eten beter wat opschuiven, ergens tussen 15 en 16 uur is ideaal om de beruchte dip van 16:00 uur te voorkomen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Boks-Chick dinsdag 8 december 2009 @ 20:14:47 #254
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75421461
Overigens ben ik vandaag extreem netjes geweest voor mijn doen, en het ging nog vrij makkelijk ook!

ontbijt: 2 sneetjes brood met kipfilet
tussendoor: 1 sneetje brood met kipfilet en plakje komkommer
lunch: 1 broodje rosbief met tomaat en een broodje kaas met een eitje
tussendoor: 1 sneetje brood met kipfilet en plakje komkommer
later nog eens tussendoor: 1 sneetje brood met kipfilet en plakje komkommer
en zit nu sinds 10 minuten aan de sla met garnalen met yoghurtdressing

Geen fruit gegeten vandaag, kwam er eenvoudig weg niet van
lolwut
pi_75421490
Ik heb om 2 uur na-middag-gegeten ( )
Om kwart voor 4 liep ik te zwoegen in de sport school.
om 6 uur had ik avondeten.

Komt er dus op neer dat ik:
8 uur ontbijt (Cruesli+melk, mandarijn)
12 uur middag-eten (2 broodjes salami + ham/kaas croissant)
2 uur na-middag-dinges (2 broodjes rookvlees)
6 uur avondeten. (kip, bonen en aardappelpuree)

Wat heb ik spijt van die oliebol

Als ik dit leefpatroon langer dan 1 dag (een maand) vol kan houden, is het in ieder geval al beter dan wat ik deed

Maar de dag is nog niet om, stel als de honger komt
Ik heb hier nog 2 kleine mandarijnen liggen, 3 krentenbollen, een lachmacun en een zak chips
Die laatste 2 kan ik afschrijven, die geef ik wel aan mijn huisgenoot o.i.d. maar hoe zit het met die krentenbollen?

[ Bericht 26% gewijzigd door Gaarbaas op 08-12-2009 20:27:19 ]
pi_75421648
Geniet lyncher #2.

Afvoer is zo erg verstopt. Over al in huis loopt het langzaam vol als je de kraan open heb staan op een redelijk straaltje. Lekker handig met de onlangs aangeschafte vaatwasser.
pi_75422469
oh vervelend zeg

filmpje begint: the assassination of jesse james
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75422790
Krentenbol bevatten per 100 gram;
Kcal 267
Eiwitten 8.00 gram
Koolhydraten 51.70 gram
Vet 3.20 gram

zou niet mijn keuze zijn

tegen de honger helpt ook een lekkere kop thee, wat water of een stuk fruit (geen appel of banaan !)
  Boks-Chick dinsdag 8 december 2009 @ 20:47:44 #259
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75422901
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef Stout het volgende:
Kcal 267
Eiwitten 8.00 gram
Koolhydraten 51.70 gram
Vet 3.20 gram

zou niet mijn keuze zijn

tegen de honger helpt ook een lekkere kop thee, wat water of een stuk fruit (geen appel of banaan !)
waarom nou weer geen appel? Een banaan kan ik me voorstellen, bevat nogal veel. Maar een appel is vooral water....
lolwut
pi_75423046
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef Stout het volgende:
Kcal 267
Eiwitten 8.00 gram
Koolhydraten 51.70 gram
Vet 3.20 gram

zou niet mijn keuze zijn

Omg ja! Die mis ik van mijn Sonja Bakker dieet. Lekker met plakje kaas erop of filet americain.
pi_75423318
omdat appels eetlust opwekkend schijnen zijn Tenminste dat beweren diverse mensen en ik moet zeggen dat het bij mij wel klopt.
pi_75423375
Ah ok.
Dan gok ik het wel op de water + Mandarijnen die er nog liggen
Bedankt!

Vanaf Januarie ga ik zowiezo wat voedingsbewuster leven. Dit heeft niks te maken met goede voornemens Maar met een wisseling van leefomgeving.
  Boks-Chick dinsdag 8 december 2009 @ 21:01:09 #263
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75423446
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:58 schreef Stout het volgende:
omdat appels eetlust opwekkend schijnen zijn Tenminste dat beweren diverse mensen en ik moet zeggen dat het bij mij wel klopt.
ah zo. Daar heb ik dan weer geen last van
lolwut
pi_75434952
Goeiemorgen, lijstje

O brinta met mag melk
T bakje rode druiven
L 2 roggebrood met philadelphia light naturel en bieslook
T bouillon en cherrytomaatjes
D citroen/knoflook kip met gekruide cous cous
T griekse yoghurt met wat fruit.
T gekookt eitje (eventueel)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 december 2009 @ 09:17:37 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75435283
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:30 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik wordt kriebelig van mensen die wijsheid uit een boek van de slegte halen of sonja bakker miljonair maken terwijl je het advies gratis en voor niets kunt krijgen. Een advies van een voedingsdeskundige is altijd op jou specifieke geval gericht, op je eigen persoonlijke voorkeuren en bovenal gewoon betaalbaar, geen dure repen of shakes, poedertjes, allemaal pappen en nathouden meer niet. Terwijl het zo simpel kan...

Dus ik denk dat het voor een heel groot deel van de mensen wel de beste manier is, zeker als je over gewichten van 10 kilo of meer kwijt raken praat, onder begeleiding is dat soort dingen altijd verstandiger, op je lichaam moet je geen roofbouw plegen
Tenzij je dus zo'n onbenul treft als ik had... Dat mens wist precies wat ik moest doen om gewicht te verliezen, geen frisdrank meer drinken, chips en nootjes laten staan. Ja. hoi... ik drink al eeuwen geen frisdrank meer. Chips en nootjes liggen hier in de kast om weggeflikkerd te worden als ze over datum zijn En toen kwam ze dus werkelijk geen stap meer verder Dan rommel ik dus liever aan met mijn gezond verstand en basiskennis voedingsleer...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75435351
er zitten idd wel onbenullen bij, heb een keer iemand bezocht die zogenaamd verstand had van bepaalde medicatie slikken en toch willen afvallen en ik heb er echt helemaal niets aan gehad, t was echt een aanfluiting! en die werd nog geadviseerd voor specifieke problemen ook. ' jaja, zei ze,' eigenlijk eet je gewoon echt goed. Misschien een boterham meer op een dag want je zit wat laag in je jodium'..

en dat was het
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75444569
SPIERPIJN!
pi_75444595
voelen dat je lijdt leeft en sport!
Ja doei.
pi_75444709
Morgen weer
pi_75444736
hoe gaat het met rennen moblo? ik ga morgen les 19 proberen te doen
(en heb vanochtend even handschoenen en wat voor mijn hoofd aangeschaft, t wordt toch best al koud )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75444760
Goed! We gaan vandaag les 19 doen! Hoop dat het gaat, want ben zo ongesteld als de tering
Ja doei.
pi_75444781
Die boeken zijn goedkoper dan de eigen bedrage dat je moet doen van je medisch als dat daadwerkelijk word vergoed onder de basische. Die van mij is nog ongebruikt. Ben redelijk gezond voor iemand van mijn gewicht.

Die diëtisten worden ook lekker rijk. Betekent niet dat als jij ze niet betaal dat ze niet betaald krijgen. Daar moet je medisch voor opdraaien. En daar betaal je 1000+ euro per maand aan.

En Sonja is goed hoor. Moeiteloos 20kg al kwijt door haar, zonder loshangend huid. En dat is ook al bijna een jaar geleden. No jojo effect. Sonja.
pi_75444818
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Goed! We gaan vandaag les 19 doen! Hoop dat het gaat, want ben zo ongesteld als de tering
Bloed sporen in de vorm van je schoen?
pi_75444859
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
ze zeggen dat je juist krachtiger bent dan (maar geen idee of dat waar is hoor). Ik ben de week ervoor iig altijd een beetje een mietje met rennen, t gaat dan echt veel slechter vaak (alhoewel dat vorige maand niet zo was dus er is hoop )

succes vanavond!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75444880
Sonja

meer zeg ik er niet over.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')